Novinky
Všeho moc škodí... pokud by u Kodiakva dali na předek jen dvě světla a 2 mlhovky na spoiler, prodával by se mnohem lépe. Potom by už jen stačilo dát do nabídky ruční brzdu a sklápění sedadel do rovné plochy - jo a odstranit to zábradlí kolem šaltpáky, co tlačí řidiče hnusně do pravé nohy hned pod kolenem...
Potom by i ty neergonomické přístroje s čísly kolem dokola a vzhůru nohama nebyly tak odpuzující...
Potom by i ty neergonomické přístroje s čísly kolem dokola a vzhůru nohama nebyly tak odpuzující...
Ten malý crossover není odvozený od Fabie, ale od Rapida....
Nebude ani na podvozku Fábie ani Rapida.
Bude na podvozku novej Ibizy. Najprv príde ma trh verzia od VW, následne Seat a Škoda.
Je možné, že toto auto nahradí aj kombi pri Fábií 4.
Bude na podvozku novej Ibizy. Najprv príde ma trh verzia od VW, následne Seat a Škoda.
Je možné, že toto auto nahradí aj kombi pri Fábií 4.
Tak já nevím, ale to auto znám jak svoje boty, vím, jak bude vypadat a měl jsem co dočinění s jeho vývojem...ale asi máte tedy lepší informace >😁 >😁 >😁
Moc důvěryhodně nepůsobíte >😁
To je možné, ale opravdu vám to dokazovat nemusím. Však uvidíte sám v roce 2019
P.S. Vzpomeńte si na mě, že jsem říkal, že bude tak trochu jako Citroën C4 Cactus, alespoň co se světel týká 😄
P.S. Vzpomeńte si na mě, že jsem říkal, že bude tak trochu jako Citroën C4 Cactus, alespoň co se světel týká 😄
Rapida? Jako současného? To bych se dost divil, kdyby v roce 2019 vypustili crossover s technikou příbuznou ještě s první Octavií. Proč radši nepoužít MQB, když už takovou univerzální platformu mám? No, uvidíme.
Jasně, že myslím nového Rapida s platformou MQB27, tedy stejnou, jako bude mít nová Fabie, ale pro Rapida v zadní části zcela modifikovanou
V názvech neustále tápou. Nejdříve Kaďák a teď nějaká mrkev (Karotqa).
Pokud se až dosud hovořilo o novém Yetim, moc se na sítích nedělo. A jak se do éteru pustí Karoq, nastane haló. Toť vše.
Ale pokud by na tomto šprochu bylo byť jen zrnko pravdy, udělalo by se mi šoufl. Karoq vážně zní naprosto hloupě, a to by škodovka neměla podcenit. Přeci jen je domácí trh hodně silný.
To už by se mi více líbil Koraq.... nebo snad Kolaq??
>😁
Ale pokud by na tomto šprochu bylo byť jen zrnko pravdy, udělalo by se mi šoufl. Karoq vážně zní naprosto hloupě, a to by škodovka neměla podcenit. Přeci jen je domácí trh hodně silný.
To už by se mi více líbil Koraq.... nebo snad Kolaq??
>😁
To by nebylo? Zajímavé, prodeje MPV jen klesají, ale stále je zájem. Chci velký kufr, vysoko nasedat a švihácký auto, kozy a obludy si nechte. Čau
Bohužel, pokud chceš MPV, musíš se obrátit k mateřskému koncernu VW, kde je (prozatím) v nabídce Sportsvan, Touran a Sharan, případně Caddy Life, což jsou dlužno říci všechno poměrně zajímavá auta. Nevím, jestli se připravuje nějaký další *an. Škoda by naopak měla vrhnout (na trh) přehršli různých módních crossoverových nebo SUVoidních *aqů.
Yeti je velmi povedené jméno a má velky markentingovy potencial - byla by velká skoda, kdyby toto stylové jméno (a SUV jsou hlavne o stylu) Skodovka "zapichla" :no:
Jednou jsem cetl, ze se jmeno Yeti nelibi Cinanum - to je takovy problem tento model prodavat v Cine pod jinym jmenem??
Jednou jsem cetl, ze se jmeno Yeti nelibi Cinanum - to je takovy problem tento model prodavat v Cine pod jinym jmenem??
za mna je skoda aj mena felicia.... nie zeby meno fabia bolo skarede ale nazov felicia by mi sedel dodnes na male auto od skody viacej .... pripadne si nazov felicia mohli nechat na nejake to mini ( dnesne citigo ) ... lebo popravde ten nazov citigo je hrozny ... nic v zlom ale nesedi mi na skodu ktora ma predsa len ine nazvoslovie ...
v roce 2017 škoda předesílá, že bude mít jednou až 4 SUV modely. konkurence je na kolenou ...
Pokud to neutáhne 3,5t, tak jich můžete dělat třebas padesát....
Bez motoru vergle plný drátů, jsou možná tak pro dámičky nebo bukvy.
Zůstanu u svého osvědčeného japonce 4,2l s běžným proběhem 600tis km, a tyhle tříveverky s pěti turbama nechám výše uvedeným uživatelům...
Bez motoru vergle plný drátů, jsou možná tak pro dámičky nebo bukvy.
Zůstanu u svého osvědčeného japonce 4,2l s běžným proběhem 600tis km, a tyhle tříveverky s pěti turbama nechám výše uvedeným uživatelům...
Horem dolem do nas cpou globalni oteplovani a cena paliv je umele sroubovana nahoru. Ve mestech neni kde parkovat i pres to, ze mista svou velikosti jsou dimenzovana na Skodu 120. Ve mestech jsou auta nacpana naraznik na naraznik.
Muze mi nekdo tedy vysvetlit, kde se bere oblibenost velkych, neekonomickych a vetsinou zbytecnych SUV/radobyterennich crossoveru?
Muze mi nekdo tedy vysvetlit, kde se bere oblibenost velkych, neekonomickych a vetsinou zbytecnych SUV/radobyterennich crossoveru?
důvod je (s)prostý: Zatím je bohužel stále povoleno používat dieselový pohon. Na SUV v benzinu by až tolik o***nů koule nemělo (a nadšenců do cng nebo lpg taky tolik není).
Píšete blbosti, oba dva. Je hodně SUV na půdorysu normálního auta, často i kratší než spousta sedanů. V ekonomice provozu u malých SUV není podstatný rozdíl. A na teréňáky si nehrají, velká část z nich má jen přední pohon. Je to jenom po několika desetiletích návrat k normální velikosti auta.
Spousta jich jezdí na benzín za rozumnou spotřebu.
Spousta jich jezdí na benzín za rozumnou spotřebu.
Skody pindiQ,, kdy nam babidne 3 metry vysoke citigo, s litrovym pindiqem pod kapotou a ovladat se to bude obrim tabletem misto volantu! >😒] budoucnost je hrozna. Hlavne ze to je IN
Skoda nam nahrava na smec a sama si o parodie koleduje.
Nestaci, ze si ludia robia srandu ze Kardiak ale teraz este dorazi aj Korok. Tesim sa na model pod nazvom Otroq, alebo ako napisal Đawson - "Pindiq" >😁
Nestaci, ze si ludia robia srandu ze Kardiak ale teraz este dorazi aj Korok. Tesim sa na model pod nazvom Otroq, alebo ako napisal Đawson - "Pindiq" >😁
velké SUV: Kodiaq
nový Yeti: Brtniq
SUV na bázi Fabie: Mishaq
a byl prostor i pro SUV na bázi CitiGo: Myshaq
nevím, co teď blbnou s nějakým Karoqem....