Novinky
Na jednu stranu všechny dehty (i benzíny) udávají dnes nesmyslné spotřeby, které už ani nejsou výsměchem, nýbrž urážkou.
Na druhou stranu si teď kdokoli může kopnout do jakékoli automobilky (zvláště, když je konkurenční), popotahovat ji u soudu a dělat ji velké problémy.
Že jejich automobilky lžou taky je úplně jedno. To je prostě jiný případ a nesmí se to s tím spojovat.
Prostě fraška, pokrytectví, leváctví.
Na druhou stranu si teď kdokoli může kopnout do jakékoli automobilky (zvláště, když je konkurenční), popotahovat ji u soudu a dělat ji velké problémy.
Že jejich automobilky lžou taky je úplně jedno. To je prostě jiný případ a nesmí se to s tím spojovat.
Prostě fraška, pokrytectví, leváctví.
Jaky vysmech, pokud jedes stylem v kterem to merili, tak se to da zajet. Problem je v tom, ze lide to chapou (a tak se to prezentuje) jako prumernou spotrebu. To je spis spotreba minimalni, za danych podminek. Napr v zime a pri vypalovani nebo 130/150kmh bude urcite vyssi.
Tento trapný útok na Fiat je od Francouzů velmi trapný, protože Renault a PSA mají v této oblasti na hlavě másla dost a dost!!! :-!
A to víc, když Frantíci v některých svých autech (dodávkách), pokud vím, používají motory FCA >😁
skodofka oznámila, ze od pristiho roku bude do benzinovejch aut davat fitry pevnych castic.
jak si pak bude emisne stat naftak proti benzinaku s filtrem?
jak dlouho je udrzitelnej stav, kdy je nafta danove zvyhodnovana proti benzinu, i když 1 naftak zamori ovzdusi tolik jako 10 benzinaku?
nemely by se naftaky konecne prestat zvýhodňovat??
jak si pak bude emisne stat naftak proti benzinaku s filtrem?
jak dlouho je udrzitelnej stav, kdy je nafta danove zvyhodnovana proti benzinu, i když 1 naftak zamori ovzdusi tolik jako 10 benzinaku?
nemely by se naftaky konecne prestat zvýhodňovat??
Prvá otázka je moc teoretická, keďže ešte žiadne reálne výsledky merania na stole nemáme. Áno, jeden dízel vyprodukuje 10x viac NOx ako vačšina benziňákov (aj tam máme nepodarky však že), na strane druhej nás už dekádu zamorujú benziňáky násobne vyšším množstvom sadzí...A teraz si z toho vyber
před dekádou mela většina benzinaku neprimy vstrik
a před dekádou většina novych naftaku zadny filtr nemela
a jestliže u nas jezdi milion naftaku bez filtru, jejich skodlivosti by se nepřiblížilo ani desetmilijonu benzina s primym vstřikem.
navic radove vyssi emise benzinaku proti naftakum s filtrem uz brzo budou u novych aut minulosti
a před dekádou většina novych naftaku zadny filtr nemela
a jestliže u nas jezdi milion naftaku bez filtru, jejich skodlivosti by se nepřiblížilo ani desetmilijonu benzina s primym vstřikem.
navic radove vyssi emise benzinaku proti naftakum s filtrem uz brzo budou u novych aut minulosti
Francouzská prokuratura zahájila vyšetřování italsko-americké automobilové skupiny Fiat .......francouzká prokuratura už asi vyřešila všechny problémy s teroristy.......... ;-\
PSA na tom bude s emisemi zcela podobně jako Renault a ostatní..tedy vyšetřovaní.. 8-s
Nesmyslné normy nutí automobilky vymýšlet jak to projít..logicky.
A zákazníci eko auta nechtějí.. 😉
Tieto limity vznikli kompromisom EK a lobingovych skupin z autmobiliek, hlavne z Nemecka, takze su dost daleko od povodnych (nerealnych?) navrhov EK a su realne, inak by ich automobilky nepodpisali.
Fijat 19x. Renalt ties tak nejal okolo 10x.