kupte si rovnou 9 místného Transportera. Souložit se v tom dá parádně a míst je tam dostatek i pro případ, kdy se po dvojčatech narodí ještě paterčata.
Tak především VW užitková vozidla v USA vůbec neprodává, takže těžko definovat, jakou cenovou politiku by tam nasadil.
Hromada aut je v EU dražší než v USA, takže těžko lze tvrdit, že VW by nutně prodával užitkáče v USA za stejné ceny jako tady.
Volkswagen má v poslednom čase veľmi dobré reklamy...
Filozofovať nad dejom reklamy asi rovnako "užitočné" ako filozofovať na textom pesničky. Reklama je takmer vždy zacielená na emócie a táto reklama je z tohto pohľadu perfektná. Prirodzená, a pritom to nie je 5x prevarená voda z iných reklám...
Priznám sa, že si nepamätám v posledných rokoch na nejakú reklamu od VW, ktorá by sa mi nepáčila. Pred viacerými rokmi VW cielene zmenil filozofiu svojich reklám so suchých na vtipné a plné života... A možno aj preto predáva toľko áut koľko predáva.
Je fakt že nechápu, proč když měli hezký reálný koncept cross blue, tak proč z něj několika málo přehmaty udělali tuhle ošklivku. Jedině jako trest amíkům za dieselgate. :-)