Design
Zappa
2
že kedy ju uvidime celú?!
netcar.xx
1
To se zase nasmějeme >😒]
mkvig
1
No to jsou takové všeobecné kontury, ale neslibovali nedávno sedan větší než Superb. Vždy měli o trochu větší auto v danné třídě než VW a on teď přišel s Arteonem, který je nachlup rozměrný jako Superb
bude tahle Škoda stát 400 000,-, a bude funkční, pak si článek o ní přečtu. A navrhuju jméno Elektroneq 😉
Mně přijde zveřejnění obrázku zajímavé: jsem jediný, kdo v této siluetě vidí Audi TT Sportback concept ([odkaz] Nebo snad SUV Audi TT Offroad Concept ([odkaz] To by bylo něco, co se mi vážně hodně a hodně líbí....
Ono ako vyzerá je otázne... ale že to bude najlepší elektromobil na svete je jasné!
Je tady někdo, kdo touží po elektromobilu Škoda? >😁 >😁 >😁
pokud bude mít reálný dojezd 600 km a bude stát jako středně vybavená Octavia, tak jo. Klidně zatoužím...
Dojezd 600km - v mraze nebo vedru, tedy se zapnutym topenim nebo klimou - bych to bral jako dolni mez. Ale o to jde az na 2. miste, na 1. miste je doba dobijeni. Tam je klic k realne pouzitelnosti elektroauta. A po pravde - neumim si dost dobre predstavit nabiti jakychkoli dnes existujicich aku cca. 100 kWh do 5 min.
600 km si myslím, že pokud člověk cestuje, tak by možná byl příjemnější nějaký rychlovlak nebo letadlo. Osobně vidím největší smysl elektroaut na pojížďky. Ve městě asi vůz s autonomním řízením ala taxi, aby se člověk nemusel starat o nabíjení a parkování. Na vesnici pak dopravit do práce, nákup ... Přes den bude 100 km dojezd až až a v noci je úplně jedno, jak dlouho se bude nabíjet.
Uvazujes samozrejme spravne. Ja mam dvakrat v tydnu projizdku cca 500 km, cili jako ty jsem v tomto ohledu uvazoval o idealu. Proste se domnivam, ze ani ty ani ja doposud nemame elektromobil kvuli jeho cene 😉
Ano, tomu rozumim a souhlasim - tedy s tim, ze pokud clovek jezdi pres den jen nekam do prace a na nakupy, tak je to do 100km a pres noc se to nabije i na 16A rozvodu (stale to neresi sidliste a centra), ale rada lidi najezdi denne 300+ km a na nabijeni jim zbyva 12 hodin, ale budiz ... nicmene cokoli nad tech 600 km je problem, takze to znamena mit elektroauto + dalsi auto na naftu / benzin, nebo si ho pujcovat. Vlaky, letadla - do urcite miry to neco resi, ale zase jsou zde omezeni. No a co cena - kdyz bude napr. Oct nafta / benzin stejne draha, jako elektro Octa, tak prosim, to asi pujde + masivne nabijeci stanice - vsude - ale bude to?
Vlastni auto s dojezdem nad 600 km a na benzin / naftu je mi stale vyrazne zajimavejsi. Uvidime, s cim prijde dalsi vyvoj. Ale pozor - elektroauta jsou vyvojove starsi nez na ropu.
Vlastni auto s dojezdem nad 600 km a na benzin / naftu je mi stale vyrazne zajimavejsi. Uvidime, s cim prijde dalsi vyvoj. Ale pozor - elektroauta jsou vyvojove starsi nez na ropu.
Já s tebou naprosto souhlasím. Pokud člověk pracovně hodně jezdí, tak asi elektroauto při stávající nabídce rozhodně nebude tou optimální volbou (a do budoucna uvidíme). Je škoda, že současné pořizovací ceny aut jsou ekonomicky naprosto "mimo" v porovnání s auty se spalovacím pohonem, takže na svou elektrickou "dácii" budu muset počkat, stejně jako Skyactive na e-Mazdu .
Ta kampan je fakt nechutna.
A vsetko to okato prekonali v najnovsom cisle Autobildu 4/2017. Jdu blejt.
A vsetko to okato prekonali v najnovsom cisle Autobildu 4/2017. Jdu blejt.
By velila, ze silueta je Kodiaq coupe. Ten bol potvrdeny pre cinu. A pokial viem tak ma byt prvym elektroautom Skody auto na baze Kodiaqu alebo Superbu. Technika plus minus rovnaka. Takze v europe to moze kludne byt Kodiaq coupe electric.