Novinky
to sice je, ale pubertální a trapná. Kdo je borec, dokáže to i s vyplým ESP.
Když mi bylo osmnáct, byl jse, nadšenej, když se mi podařilo skrz trpící spojku zaznamenat u slaboučkého auta protočení kol a "pískání"
Vidím, že dvojice Fokt-netcar je na této řidičské a intelektuální úrovni zmražena na doživotí.
Když mi bylo osmnáct, byl jse, nadšenej, když se mi podařilo skrz trpící spojku zaznamenat u slaboučkého auta protočení kol a "pískání"
Vidím, že dvojice Fokt-netcar je na této řidičské a intelektuální úrovni zmražena na doživotí.
ja som dodnes asi najvacsiu automobilovu zabavu zazil cez brigadu tusim niekedy este v r. 2005/2006 to bolo na TAZe ( novsia verzia 1203ky ) a to aj pri uplne beznej jazde mestom .... cize paradoxne to bolo na absolutne nesportovom a nevykonnom aute ... ale riadit ho bola fakt zabava .. aj ked miestami mi nebolo do smiechu to priznavam... clovek mal niekedy doslova smrt pred ocami... a citil sa uplne bezmocny v zaplave tych modernych a rychlych aut vsade naokolo... a dnes si uz ani neviem predstavit do toho opat sadnut... to by som asi uz nedal...
Párkrát si to v mládí zkusit, proč ne, jako zkušenost a nakonec zjistit, že je to hloupá zbytečnost a se zábavou to má hodně málo společného. Ale najdou se jedinci, kterým to nedojde nikdy.
Představ si, že se po světě dělají srazy driftařů a závody a nejsou tam jen mladí kluci. 😉
To jen potvrzuje to, co ti napsal: "Ale najdou se jedinci, kterým to nedojde nikdy."
skor to vyzera ze maju poddimenzovanu mechaniku a pri driftoch by sa im roztrhli diferaky
Pochybuju, Ale myslím že konstrukce pohonu zaměřená na co nejlepší čistou trakci se dost obtížně předělává na pravý opak.
Například FF RS má pro drifty speciálně upravený pohon, což ale zase zhoršuje jeho vlastnosti v ostatních jízdních režiech. Proč by audi mělo dělat stejnou chybu ?
Například FF RS má pro drifty speciálně upravený pohon, což ale zase zhoršuje jeho vlastnosti v ostatních jízdních režiech. Proč by audi mělo dělat stejnou chybu ?
Konstrukce zaměřená na nejlepší trakci? To myslíš jak? Zrovna trakce je slabina Audin
Jj, quatra se skoro nerozjedou. Ono vůbec jestli má Audi nějakou slabinu, je to hlavně Quattro.
Najväčšiou slabinou je to, že je to Audi >😒] . Ale taká C5 s V6 má trakcia na rozdávanie >😒] >😒]
Jj to je fakt průser = C5 a spousta dalších aut má lepší trakci než odpovídající audina = až to lidem jako ty a Karel dojde.. 😉
Zatim [odkaz] 😄
Zatim [odkaz] 😄
To si nameral sám, alebo? Čakal so v odkaze nejaký zdroj a tam úplná chobotina, ktorá asi nikoho nezaujíma. Nesklamal si
Jaký nezklamal? To je dop.dele pravda >😁
Ale lidí co si tu drsnou realitu o audi trakci nechtěj a nechtěj připustit = dyť to přece neni možný = je koukám furt dost >😁 >😒]
Ale lidí co si tu drsnou realitu o audi trakci nechtěj a nechtěj připustit = dyť to přece neni možný = je koukám furt dost >😁 >😒]
Nikde som nenapísal, že to nie je možné, čakal by som nejaký odkaz, porovnanie atď....
Všechno neni na odkaz 😄
Je to daný celkovou konstrukcí = proto se řiká že pravý audi je 4x4 = což je fakt protože ty předokolky sou problematický
Tuhle sem se tu s konkrétníma modelama vypisoval Karlovi = mraky ostatních automobilek přes přední nápravu přenášej násobně vyšší krouťáky i výkony = audi to "řeší" připojenim zadní nápravy. Audi předokolky maj fakt problematickou trakci = a i když to působí asi úchylně = i ten blbej Citroen jí má lepší, dokonce výrazně. A samozřejmě neni zdaleka sám
Pokud tě to fakt zajímá nech si to nejlíp vysvětlit od někoho kdo třeba jen trochu rozumí konstrukci aut = nebo můžeš zůstat v režimu Karel: to přece neni možný 😄
Je to daný celkovou konstrukcí = proto se řiká že pravý audi je 4x4 = což je fakt protože ty předokolky sou problematický
Tuhle sem se tu s konkrétníma modelama vypisoval Karlovi = mraky ostatních automobilek přes přední nápravu přenášej násobně vyšší krouťáky i výkony = audi to "řeší" připojenim zadní nápravy. Audi předokolky maj fakt problematickou trakci = a i když to působí asi úchylně = i ten blbej Citroen jí má lepší, dokonce výrazně. A samozřejmě neni zdaleka sám
Pokud tě to fakt zajímá nech si to nejlíp vysvětlit od někoho kdo třeba jen trochu rozumí konstrukci aut = nebo můžeš zůstat v režimu Karel: to přece neni možný 😄
Nebo je tu možnost zůstat v režimu Hammunasakra: "kdysi jsem to četl v jakýmsi časopise a navíc to říkala teta".
Hele ty to hraješ nebo si fakt myslíš že seš in? >😁 >😒]
Fakt smutný že tvoje hlava doteď nepobrala že trakce toho blbýho C5 V6 je fakt lepší než většiny předokolkovejch audin = počkej až ti to jednou vysvětlí někdo kdo se vyzná a komu budeš věřit = to bude [odkaz]
A vono to je mnohem mnohem horší = ten seznam co sem ti psal je brutální realita = trakce předokolek audi prostě stojí za prd = a vědi to tisíce lidí. Třeba břídilové typu Vaculík = ale ty si poradit nedáš žejo = neni nad vlastní hlavu :yes: >😒]
Fakt smutný že tvoje hlava doteď nepobrala že trakce toho blbýho C5 V6 je fakt lepší než většiny předokolkovejch audin = počkej až ti to jednou vysvětlí někdo kdo se vyzná a komu budeš věřit = to bude [odkaz]
A vono to je mnohem mnohem horší = ten seznam co sem ti psal je brutální realita = trakce předokolek audi prostě stojí za prd = a vědi to tisíce lidí. Třeba břídilové typu Vaculík = ale ty si poradit nedáš žejo = neni nad vlastní hlavu :yes: >😒]
Na psani totalnich hlouposti jsi byl vzdy odbornik a timhle jsi to jen potvrdil >😁
Jj cesta nahoru je těžká = tak šťastnou cestu 😄
Počkej až ti jednou dojde = že to tak je = a neni to zrovna tajemství 😉
Narozdíl od pěknýho kvalitně zpracovanýho interiéru je trakce velkym problémem skoro všech předokolkovejch audin = většiny audin = už hodně let nazpátek = přesto se najdou troubískové který to popíraj a popíraj a >😒]
Počkej až ti jednou dojde = že to tak je = a neni to zrovna tajemství 😉
Narozdíl od pěknýho kvalitně zpracovanýho interiéru je trakce velkym problémem skoro všech předokolkovejch audin = většiny audin = už hodně let nazpátek = přesto se najdou troubískové který to popíraj a popíraj a >😒]
Logicky píše o Audi quattro.
Kdysi jsem denne po Praze jezdil autem, kterymu nefungoval starter a rucni brzda. Dodnes me zadny drifty ani okruhy neprekonaly srandu, co s tim byla.
A proč by je zajímat měly? Ten psychicky nedozrálý jedinec, kterého baví gumování, si stejně nikdy nové 4x4 auto na driftování nekoupí a Audi už vůbec ne. :-!
Pokud chce nekdo driftovat, tak si koupi zadokolku a ne Audi.
Pokud chce někdo zábavu tak si koupí auto a ne Audi
Ja to nemyslel nijak negativne.
Reaguješ na klona, ne na labela.
White už má taky klony??? :😉
Tak to me podrz... 8-s
OrigináL poznáš podle velkých "L" (LabeL).
Já teda myslím, že originál poznáš i bez velkých písmen.
Na první pohled ne, podle textu více méně tušíš (jak kdy), ale až po kliknutí na profil nicku máš stopro jistotu, protože to taky může být tvoje ironie.
Každopádně je to mnohem méně otravné a lépe okamžitě identifikovatelné s velkým L. Prostě jen mrkneš a okamžitě máš jasno. 😉
Dej si tam velké L a pak ty jeho nesmysly nebudu muset vůbec číst, abych identifikoval nick.
Každopádně je to mnohem méně otravné a lépe okamžitě identifikovatelné s velkým L. Prostě jen mrkneš a okamžitě máš jasno. 😉
Dej si tam velké L a pak ty jeho nesmysly nebudu muset vůbec číst, abych identifikoval nick.
Tak jen kvůli tobě...
Tak to díky..., a teď je z něj fejk tzv. na první pohled. 😉
Moc dlouho to nevydrželo. A teď už i odkaz vede na profil originálu.
?
Edit: jo, už to vidím.Zajímavé.
Edit: jo, už to vidím.Zajímavé.
A ak chce niekto prispievať do diskusie, mal by najprv používať mozog. Napodobňovať cudzí nick je úbohé a detinské.
Jednak plně chápu, že drift módy se k Audi nehodí a pak stejně tak souhlasím s prohlášením, že pokud chce někdo driftovat, měla by mu k tomu stačit vypnutá stabilizaci a pak už se spolehnout na své schopnosti (Anebo si koupit poctivou zadokolku). Co si tak vybavuju, A6 se sportovním diferenciálem to uměla na sněhu velmi hezky. Takže vyjádření pana Reila mi příjde zcela adekvátní. :yes:
Pokud by si někdo z místních driftérů chtěl doplnit/osvěžit svůj autopark, pak doporučuju obhlédnou dražbu "[odkaz]" na finanční správě. Jde sice většinou o starší kousky, ale všechny jsou vybavené driftovacím modem a hlavně jsou za dobré ceny. Je pouze potřeba dát pozor, aby jim neupadly kolečka. 😉
audi nezajímá mě..asi tak...
že driftovací režim u Audi je blbost, protože Audi quattro je už od dob začátků v rallye stavěné na AWD powersliding.
Bohuzel vsak to prave quattro (torsen) pomalu odchazi a nahrazuje jej haldex ... sice jeste ne u RS modelu, ale to je asi jen otazkou casu...
Pointa clanku je "pokud na tomto jízdním stylu opravdu trváte, lze ho docílit prostým vypnutím stabilizace", ak si to niekto nevsimol.
..na co drifty,,stačí si koupit bmw a machrovat..audi je jiná politika.,,když audi dalo pohon quattro a zcivilizovalo na dalniční přelety a pak na sjezdovku hore kopcom,,proč se ostatní automobilky opičí a následují..mají si dělat to své,,když to hrozně zatracovali,,tak samo dízly..Audi řeklo před 30lety,,že dizl je budoucnost,,všem vytřelo zrak a najednou zase všichni nasledují..A ještě pomlouvaj..
Naprosto sterilní kreace od Audi je třeba S1, viď kloučku...
blázni, svět jde dál a nesponzoruje už úchyláky s přepal platy >😁 >😁 Nebo snad myslíte že nějaký ferda z dílny touží přijít vo řidičák?? >😁 >😁 Houby svoctem.... Normální lidi čekají na START PRODUKCE rozumnýho pohodlnýho elektromobilu TESLA MODEL 3 [odkaz] [odkaz] 07.2017 [odkaz] s AUTOPILOTEM NVIDIA !! [odkaz] a raketovým startem na kerý Andina nemá
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Nicméně- není zřejmě nic nudnějšího, než RS6, R8,TTRS.....
A ještě jednou- bylo by málo těch (značek), jejichž jméno je automaticky synonymem zábavy.
Jak muže někdo označit za nudné auta, které jsou pro mě symbolem motor sportu?
ale vyhybani se protijedoucim nakladakum (je to siroka krava) nepovazuju za tak zabavny, zbytek zabiji automat. a ty akcelerace taky člověka rychle omrzi...
M2 bych radeji, je s tim vetsi sranda.
Takže to není tak, že si koupili hotové auto a pak ho o několik let později okopírovali. Když Lamborghini převzali, tak mu chyběl základní model. Myslím, že to byl Chrysler, kdo bez nástupce ukončil výrobu jeho předchůdce. Pod dalším majitelem zvládli akorát koncept, ale na Gallardo se nepodobá (i když měl mít také V10, ale menší a slabší). Když se podíváš pod sukně Gallarda, uvidíš markantu Audi - hliníkový rám. A když se podíváš pod sukně R8, zjistíš, že má ve skutečnosti jiný. Zjevně se jim nechtělo prostě převzít starší řešení, za ty roky samozřejmě jejich hliníkové karoserie pokročily. Mimochodem, karoserie pro Gallardo se vyráběly a lakovaly v Německu. Bývaly vidět v Neckarsulmu. I když snad některé barvy dělali v Sant'Agatě.
Edit: aha mam dlouhy vedeni.