Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alpine A110: Vývoj pneumatik trval dva roky

18 komentářů

kaiserlábus
Nevíte jestli se do toho počítají i víkendy? 😄
Jestli se někdo je-be s gumama dva roky nepříšluší mu za zmetkovou práci mzda. 8-s
Avatar - CHerokee
CHerokee
Krásné auto. Snad je tady občas člověk potká.
Avatar - Warrual
Warrual
Nebude jich jen omezená série?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Omezená je jen ta zahajovací edice, ne?
acALIEN
Nechapu, proc se kolem tohoto auta dela takove drama. Vykon to ma na dnesni poery podprumerny, designove je to (vec vkusu) nepovedeny pokus o retro. Ja tomuto autu vubec nerozumim. Kdo si to ma jako koupit? Znovu opakuji...vykon nizky, prumerna technika... A pro toto specialni pneu? Jako proc? Kdyz se resi pneu pro Veyrona, Zondu, ale pro tuto zdechlinu??
Avatar - dr.biker
dr.biker
Zrychlení 0-100 km/hod za 4,5 s a maximální rychlost 250 km/hod se ti jeví jako podprůměrné? Zajímalo by mě, které auto zhruba za 1,5 milionu nabídne lepší parametry a radost z jízdy...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Když si člověk vezme, že těch 252 koní je v autě o hmotnosti základní Fabie...not bad.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Lotus Emise Sprint za 4,1s a cena 1,4 milionu.
Avatar - Emel
Emel
To je hrůza, Dieselgate vypukl už i u Lotusu...
Avatar - kari.laz
kari.laz
>😁 psal jsem to na mobilu a koukám, že automatická oprava "zafungovala"
acALIEN
Mustang GT, Camaro SS, Corvette, BMW 1,2.....???
Avatar - CHerokee
CHerokee
Zkus se podívat do historie na sportovní úspěchy staré Alpiny, pak pochopíš na jaké struny a komu to drnká. Pro mě je to velmi zajímavý návrat! Co se výkonu týká, pokud je tak lehké, jak deklarují, více netřeba. Vem si Lotus pro srovnání... 😉. Ano slušel by tomu větší objem, ale taková je bohužel doba. Z mého pohledu je to to nejzajímavější, co Renault za posledních 20 let vyplodil. Snad to bude mít i odpovídající kvalitu a s cenou se umírní, aby se to prodávalo.
acALIEN
Ja chapu marketing a nalepku Alpine, ale to auto s Alpine nema nic spolecneho. To treba prave zminovany Lotus ma jasnou continuitŕ a vyvoj techniky. Tohle je jen splacanina s nalepkou.. Ale proc ne, nakonec je dobre, ze je trh zase o neco pestresi...
Avatar - fOE
fOE
"specielni pneu" ma dneskdeco, treba i ford fiesta ST ma pro sebe vyvijenou gumu, tak proc by si ji nezaslouzil tenhle sportacek s motorem uprostred?!
Zbytek ani nekomentuju, ale pobavilo. :yes:
Avatar - Emel
Emel
Třeba proto, jak málo dneska podobných aut je. Renault postavil něco, co nemá u dnešního evropského mainstreamu obdoby.

Bohužel se potvrzuje, že takhle hi-tech auto asi nebude nikdy levné. Nevěřícně jsem kroutil hlavou, když se psalo o ceně 4C pod milion... a tohle je totéž v bledě modré (doslova).

Takže opakuji svoje volání směrem k velkosériovým výrobcům - postavte klasické auto s pohonem na zadek, dejte tam nějakou foukanou 1.5 220k a samosvor, vybodněte se na automat a asistenty a prodávejte za 650... prosím 😄
acALIEN
Jo, kdyz alternativy, tak dostupne vsem. Driv byla Celica, Probe, Calibra....
_MT_
Hi-tech? Tahle auta dělá drahými spíš malý objem, který bude souviset s nepraktičností. V Evropě to nevypadá, že by cena pod milion byla u nepraktických aut významným faktorem (i když je to trochu jak věštění z lógru).
Renault drahší než Cayman. To je geniálne...