Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Slovy dva roky.
kaiserlábus
| 26. 3. 2017 12:53
Nevíte jestli se do toho počítají i víkendy? :-)
Jestli se někdo je-be s gumama dva roky nepříšluší mu za zmetkovou práci mzda. 8-s
Avatar - CHerokee
Tradice
CHerokee
| 26. 3. 2017 13:30
Krásné auto. Snad je tady občas člověk potká.
Avatar - Warrual
Tradice
Warrual
| 26. 3. 2017 13:44
Nebude jich jen omezená série?
Avatar - twistedTSD
Tradice
twistedTSD
| 26. 3. 2017 13:53
Omezená je jen ta zahajovací edice, ne?
Humbuk pro nic
acALIEN
| 26. 3. 2017 19:25
Nechapu, proc se kolem tohoto auta dela takove drama. Vykon to ma na dnesni poery podprumerny, designove je to (vec vkusu) nepovedeny pokus o retro. Ja tomuto autu vubec nerozumim. Kdo si to ma jako koupit? Znovu opakuji...vykon nizky, prumerna technika... A pro toto specialni pneu? Jako proc? Kdyz se resi pneu pro Veyrona, Zondu, ale pro tuto zdechlinu??
Avatar - dr.biker
Humbuk pro nic
dr.biker
| 26. 3. 2017 20:21
Zrychlení 0-100 km/hod za 4,5 s a maximální rychlost 250 km/hod se ti jeví jako podprůměrné? Zajímalo by mě, které auto zhruba za 1,5 milionu nabídne lepší parametry a radost z jízdy...
Avatar - twistedTSD
Humbuk pro nic
twistedTSD
| 26. 3. 2017 22:17
Když si člověk vezme, že těch 252 koní je v autě o hmotnosti základní Fabie...not bad.
Avatar - kari.laz
Humbuk pro nic
kari.laz
| 27. 3. 2017 08:31
Lotus Emise Sprint za 4,1s a cena 1,4 milionu.
Avatar - Emel
Humbuk pro nic
Emel
| 27. 3. 2017 08:43
To je hrůza, Dieselgate vypukl už i u Lotusu...
Avatar - kari.laz
Humbuk pro nic
kari.laz
| 27. 3. 2017 09:35
>:D psal jsem to na mobilu a koukám, že automatická oprava "zafungovala"
Humbuk pro nic
acALIEN
| 27. 3. 2017 13:13
Mustang GT, Camaro SS, Corvette, BMW 1,2.....???
Avatar - CHerokee
Humbuk pro nic
CHerokee
| 26. 3. 2017 21:01
Zkus se podívat do historie na sportovní úspěchy staré Alpiny, pak pochopíš na jaké struny a komu to drnká. Pro mě je to velmi zajímavý návrat! Co se výkonu týká, pokud je tak lehké, jak deklarují, více netřeba. Vem si Lotus pro srovnání... ;-). Ano slušel by tomu větší objem, ale taková je bohužel doba. Z mého pohledu je to to nejzajímavější, co Renault za posledních 20 let vyplodil. Snad to bude mít i odpovídající kvalitu a s cenou se umírní, aby se to prodávalo.
Humbuk pro nic
acALIEN
| 27. 3. 2017 13:15
Ja chapu marketing a nalepku Alpine, ale to auto s Alpine nema nic spolecneho. To treba prave zminovany Lotus ma jasnou continuitŕ a vyvoj techniky. Tohle je jen splacanina s nalepkou.. Ale proc ne, nakonec je dobre, ze je trh zase o neco pestresi...
Humbuk pro nic
fOE
| 27. 3. 2017 08:36
"specielni pneu" ma dneskdeco, treba i ford fiesta ST ma pro sebe vyvijenou gumu, tak proc by si ji nezaslouzil tenhle sportacek s motorem uprostred?!
Zbytek ani nekomentuju, ale pobavilo. :yes:
Avatar - Emel
Humbuk pro nic
Emel
| 27. 3. 2017 08:48
Třeba proto, jak málo dneska podobných aut je. Renault postavil něco, co nemá u dnešního evropského mainstreamu obdoby.

Bohužel se potvrzuje, že takhle hi-tech auto asi nebude nikdy levné. Nevěřícně jsem kroutil hlavou, když se psalo o ceně 4C pod milion... a tohle je totéž v bledě modré (doslova).

Takže opakuji svoje volání směrem k velkosériovým výrobcům - postavte klasické auto s pohonem na zadek, dejte tam nějakou foukanou 1.5 220k a samosvor, vybodněte se na automat a asistenty a prodávejte za 650... prosím :-)
Humbuk pro nic
acALIEN
| 27. 3. 2017 13:16
Jo, kdyz alternativy, tak dostupne vsem. Driv byla Celica, Probe, Calibra....
Humbuk pro nic
_MT_
| 27. 3. 2017 21:49
Hi-tech? Tahle auta dělá drahými spíš malý objem, který bude souviset s nepraktičností. V Evropě to nevypadá, že by cena pod milion byla u nepraktických aut významným faktorem (i když je to trochu jak věštění z lógru).
Genialne
neregistrovaný "SR20"
| 26. 3. 2017 23:51
Renault drahší než Cayman. To je geniálne...