Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zákazníky Tesly kvalita a spolehlivost jejich vozů nezajímá

Klienti Tesly se považují za „elektrické průkopníky“ a to, že jejich auta mají vleklé problémy, je netrápí. Překvapivé výsledky ukázala studie JD Power.
Zpět na článek
27. 3. 2017 08:59
27. 3. 2017 10:03
27. 3. 2017 10:20
27. 3. 2017 10:57
27. 3. 2017 11:28
27. 3. 2017 11:45
27. 3. 2017 15:33
27. 3. 2017 16:39
27. 3. 2017 17:40
27. 3. 2017 18:37
27. 3. 2017 22:33
28. 3. 2017 06:40
27. 3. 2017 12:06
27. 3. 2017 12:31
27. 3. 2017 17:43
27. 3. 2017 18:38
27. 3. 2017 22:43
28. 3. 2017 06:45
27. 3. 2017 12:21
27. 3. 2017 12:45
27. 3. 2017 10:47
27. 3. 2017 11:07
27. 3. 2017 11:33
27. 3. 2017 11:44
27. 3. 2017 11:57
27. 3. 2017 12:09
27. 3. 2017 11:58
27. 3. 2017 12:10
27. 3. 2017 12:30
27. 3. 2017 13:00
27. 3. 2017 13:50
27. 3. 2017 14:19
27. 3. 2017 14:41
27. 3. 2017 22:25
27. 3. 2017 09:15
27. 3. 2017 09:58
27. 3. 2017 09:23
27. 3. 2017 14:12
27. 3. 2017 12:53
28. 3. 2017 15:03
27. 3. 2017 09:31
27. 3. 2017 09:34
27. 3. 2017 12:18
27. 3. 2017 19:09
27. 3. 2017 09:34
27. 3. 2017 09:36
27. 3. 2017 09:37
27. 3. 2017 09:56
27. 3. 2017 09:58
27. 3. 2017 10:37
27. 3. 2017 11:41
27. 3. 2017 16:03
28. 3. 2017 08:14
28. 3. 2017 09:23
28. 3. 2017 09:10
29. 3. 2017 08:02
27. 3. 2017 16:00
27. 3. 2017 16:11
28. 3. 2017 08:14
27. 3. 2017 11:46
27. 3. 2017 11:51
27. 3. 2017 17:49
27. 3. 2017 22:15
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 08:59
Sekta
Zakaznici tesly a obdivovatele Muska vykazuji znaky prislusniku sekty. Vymyte mozky, absence kritickeho a racionalniho mysleni, hluchota k argumentum protistrany, agresivni napadani kohokoli, kdo si dovoli jejich modlu kritizovat. Ostatne ocekavam, ze autor i ja to tady poradne od nich schytame, i kdyz oba pouze uvadime znama fakta.

Musk jiste obdiv zaslouzi - presvedcit tolik tupcu, aby mu doslova vnutili sve penize do ztratove firmy za produkt, ktery je nespolehlivy, nebo ktery dokonce vubec neexistuje (Tesla 3 pred rokem), navic postavenem na 150 let starem konceptu, ktery se jiz tehdy ukazal jako neperspektivni a i dnes je kazdemu, kdo umi trochu pocitat, jasne, ze jde o ekonomicky nesmysl, je jiste hodne obdivu.
Rozbalit vlákno
33
27. 3. 2017 10:03
Re: Sekta
Akorát že před 150 lety nefungovala FVE ani jaderné elektrárny. Benzín a nafta jsou neobnovitelné zdroje, takže až dojdou, máme se spalovacím motorem docela smůlu.
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 10:20
Re: Sekta
Ne nemame. Do te doby (50-70 let) nahrada bude. Nebude to vsak auto na baterky nabijene z el. site.
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 11:28
Re: Sekta
Moznosti je vicero, napr. vodikive clanky, uhlovodiky vyrabene el. cestou. Ale sklenenou kouli nemam.
27. 3. 2017 11:45
Re: Sekta
vodiko0ve clanky jsou nesmysl, na soucasnej vodik pro vodikove elektromobily se spotrebuje 3x vice elektriny nez u BEV, nehlede na fakt ktery kuprikladu Toyota nerada zverejnuje, a to ze palivovej clanek je extremne nachylnej na necistoty ve vodiku, takze 2x rocne na revizi a 1x za 2 roky na repasi palivoveho clanku :yes:

mnohem lepsi reseni jsou palivove clanky na jine latky, treba lih

nehlede na to ze do doby nez dojde ropa, tak jiz davno bude na fosilni paliva jezdit minimum dopravnich prostredku, a do te doby jeste prijde komercne nekolip typu baterii a nakonec OLEV, tedy jen mala baterka v aute treba na 50-100km a zbytek energie se nacerpa cestou z vozovky, do 50 let bude po fosilnich autech slus a budou to jen veterani kde se benzin nebo nafta bude prodavat na eshopu v petce >:D
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 15:33
Re: Sekta
Takze jeste jednou, protoze si zjevne sedis na vedeni - ja nikde netvrdim, ze to budou vodikove clanky. Celkem jasne pisu, ze v soucasnosti nevim, ktera technologii se povede prosadit. Jedno vsak vim jiste - auto na baterky nabijene z el. site to nebude.
27. 3. 2017 16:39
Re: Sekta
tak jasne taky zalezi kdy ta budoucnost bude, jestli za 3 za 30 nebo za 300 let, jasne za 3 roky jeste BEV nijak zvlast nezaboduji, za 30 budou hrat v novych prodejich rekl bych primarni ulohu a za 300 budou 100% nahrazeny necim zcela jinym

takze jo mas pravdu, co bude za 50-70 let zrejme zjisti jen malokdo z nas, tou dobou bude vetsina z nas co tu pisem prdet do urny >:D
27. 3. 2017 17:40
Re: Sekta
To je pravda. "vodikive clanky" budou určitě něco jiného než vodíkové članky. :-)
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 18:37
Re: Sekta
Kolik je ti brizo? Uz ti bylo dvanact, ze se bavis na obycejnem preklepu?
27. 3. 2017 22:33
Re: Sekta
No, to byl jen takový pokus jak Ti naznačit, že v jednom příspěvku cosi tvrdíš "Moznosti je vicero, napr. vodikive clanky," a v dalším to popíráš "ja nikde netvrdim, ze to budou vodikove clanky" a ještě Ti nechat otevřenou cestu se z toho vykroutit >:-[]
Avatar - Katikakus
28. 3. 2017 06:40
Re: Sekta
Chlape, kdyz uz citujes, tak cituj poradne: "Moznosti je vicero, napr. vodikove clanky, uhlovodiky vyrabene el. cestou. Ale sklenenou kouli nemam."

Logika zrejme neni tvuj nejlepsi kamarad.

Pisu, ze moznosti je vice, ale nevim, ktera z nich zvitezi. Mozna to vodikove clanky budou, mozna neco jineho. Co na tom nechapes?
Avatar - eLzyx
27. 3. 2017 12:06
Re: Sekta
jasně, takže místo toho, abychom elektřinu rovnou nacpali do baterek, kondenzátorů atp., tak to budeme složitou elektrochemickou cestou předělávat na uhlovodíky a dál si čmoudit pod nosy.
A vodíkové články? To je to samé v bleděmodrém. Je zapotřebí spousta energie k rozkladu vody na kyslík a vodík, které se složitě skladují. A z toho pak vyrábět elektřinu na pohon. Nesmysl.
Jen pro představu ... účinnost celého procesu palivového článku je cirka 40% (elektřina>vodík>elektřina). Účinnost procesu s li-ion baterkami (el>chemická reakce>el) je cirka 85%.
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 12:31
Re: Sekta
Hele, dohadovat se s tebou nebudu. Tys evidentne jeden z tech, o kterych pisu v prvnim prispevku. Cas ukaze, kdo mel pravdu.
27. 3. 2017 17:43
Re: Sekta
Mě zase připadá poněkud úsměvné, když někoho nazýváš sektou s "absencí kritickeho a racionalniho mysleni, hluchotou k argumentum protistrany" a sám ignoruješ když Ti někdo argumentuje fyzikální realitou.
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 18:38
Re: Sekta
Fyzikalni realitou? Hochu, ty vubec nevis, o cem je rec.
[odkaz]
27. 3. 2017 22:43
Re: Sekta
Možná opravdu nevím, ale rád si to nechám vysvětlit. Pokud možno na technické úrovni nikoliv prúzkumu konzultantů z KPMG a manažerských PR keců.
Zejména bych uvítal vysvětlení jakým procesem se bude vodík (v objemu se stejnou energetickou využitelností jako přímo nabíjené baterie) vyrábět s menší energetickou náročností než samotná el. energie. Elektrolýza to jaksi není.
Nicméně, než se do toho pustíš, bych si dovolil (i když jak víš tomu vůbec nerozumím) zde podotknout, že v chemické výrobě, kde vodík někdy vzniká jako vedlejší produkt, je tento ihned používán jako vstup pro výrobu jiných látek.
Avatar - Katikakus
28. 3. 2017 06:45
Re: Sekta
Moznosti je vicero. Pokud umis anglicky, tak tady jich par mas:
[odkaz]
27. 3. 2017 12:21
Re: Sekta
Třeba zemní plyn. Jeho zásoby jsou na zemi na cca dalších 250 let! :-) :yes:
27. 3. 2017 12:45
Re: Sekta
otazkou je pri jake spotrebe, pri soucasne, nebo pri spotrebe i pro dopravu?

mam doma sedum piv a vypiju 1 denne, takze mam pivo na tyden, co kdys ale v pondeli prijde navsteva a vypijem vsech 7? takze ja tyhle prognozy ze neceho je na X set let beru s rezervou :-)
Avatar - vabis
27. 3. 2017 10:47
Re: Sekta
Ale tak to majitelum nechte, kdo si hraje nezlobi. Chteji byt prvni a maji radost z neobvykle hracky, tak je to treba brat. Prece nemusi byt vsecka auta stejna a prakticka, unyly hatch 1.6 bez zivota. Nekdo ma veteran, nekdo SUV a nekdo Teslu. Ze prakticky prinos je zatim spise souctem nevyhod je jedno. Sam o ni mirne uvazuju
Avatar - eLzyx
27. 3. 2017 11:07
Re: Sekta
že něco bylo před 150 lety koncepčně neperspektivní neznamená, že to i dnes s novými postupy a materiály nelze přetavit v použitelný produkt.
Je mi jasné, že kdybys žil před 120 lety, tak bys plival i na Benze, nebo bratry Wrightovi, že nejlepší na pozemní dopravu je kůň nebo mula, a když už chceš letět, tak jedině v balónu, protože letadlo těžší než vzduch jakožto příznivce kritického a racionálního myšlení zcela odmítáš, to přeci nikdy nemůže fungovat ...
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 11:33
Re: Sekta
Dekujeme za mindreading okenko, bohuzel jsi uplne mimo. A ano, tato koncepce je porad neperspektivni. K masovemu rozsireni nikdy nedojde. Duvody byly popsane jiz mnohokrat. Pokud te to minulo tak za domaci ukol mas nastudovat, jak se k problematice stavi skutecny inovator na poli alternativnich pohonu - Toyota.

Tesla je jenom projekt na cerpani dotaci, danovvych ulev a tahani penez z kapes naivku, bez kterych by uz davno zanikl.
Avatar - eLzyx
27. 3. 2017 11:44
Re: Sekta
a že těch alternativ Toyota prodala ... kdyby neměli Priuse, tak není vidět na ulicích žádné jiné jejich "ekoauto". Ono je sice krásné, že v laboratořích mají koncepty, které fungují na "kdovíco", ale evidentně to má ještě horší ekonomiku výroby a provozu jak Teslácké baterky.
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 11:57
Re: Sekta
To je trosku podivna argumentace. Tesla pouziva clanky, ktere koupis v kazdem elektru. Nic prevratneho a nic noveho.
Avatar - eLzyx
27. 3. 2017 12:09
Re: Sekta
zatímco tvoje argumentace je přímo brilantní. Takže protože Tesla neprodává nic převratného a nového, tak je špatná? Zajímavé, že ostatní automobilky nenabízí taktéž nic převratného či nového, benzín či naftu koupíš pomalu na každém kilometru silnice.
27. 3. 2017 11:58
Re: Sekta
Nezapomínej na Aurisy, Yarise, RAV4, C HR, a různé Lexusy na kterých to na první pohled nepoznáš.
Toyota prodává aktuálně 33 hybridních modelů a celkem prodala již 10 000 000 hybridů. To už je docela dost na to, že, jak píšeš, nejsou vidět na ulicích. ;-)
Avatar - eLzyx
27. 3. 2017 12:10
Re: Sekta
plive na baterky, tak jsem je částečně ignoroval i u Toyoty. Chtěl jsem od něj odpověď ve stylu "pleteš se, Toyota prodala bambilion vodíkových Mirai". Jenže ... neprodala.
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 12:30
Re: Sekta
Tak v teto diskusi jsi tu od psani nesmyslu ty. Proto jsi tu odpoved ode me cekal marne.
Avatar - Barrichello
27. 3. 2017 13:00
Re: Sekta
O těch nových technoligiích a bateriích už čtu 10 let, a v reálu maj všude Nimh a Li-ion a tím to tak nějak končí, auto ujede na baterky 400 km, ale nesmí moc pršet, sněžit, být moc zima a jet se moc rychle, protože už je to jinak jen 350-300-200-150 >:D

A pak nabíjet, 30 minut v superchargeru je super, ale což když nikde zrovna není nebo je obsazenej....takže 6 hodin nabíječkou ze sítě, fakt špička.

A tu elektřinu musíš ještě někde vyrobit, musiš vytěžit lithium na baterky, musíš postavit továrnu a musít vyrobit Teslu. V reálu tedy v ekologické zátěži na 1 km Teslu překoná i 1970 Lincoln s 8 litrovým V8 co žere 25 litrů na sto, ten má menší ekologickou zátěž jak tak Tesla.

Navíc zelení pomatenci typu němců odmítaj uhelný i atomový elektrárny, kde budou tu elektriku vyrábět?

Ve větrníkách, biomase a soláru jo? No sem zvědav, kolik balackoutů budou ročně mít nebo kde vezmou 600 miliard euro na přestavbu rozvodné sítě a zálohové zdroje >:D >:D >:D
27. 3. 2017 13:50
Re: Sekta
Lionky jsou tu teprve 26 let, ano komercne prvni liona se dala poridit az v roce 1991 ;-) a pred tema 26 lety mela 5x mensi energetickou hustotu a stala cca 10x tolik ;-) , navic pravdepodobna dalsi budouci technologicka zmena soucasnych lionek se opet bude oznacovat li-ion, neb se zmena odehraje na bazi elektrolitu z dnesniho "tekuteho" na pevny

jinak ja pred asi 15 lety cetl cosi o autech na vzduch (jizda na stlaceny vzduch), nebo o tom ze budou bezne auta s benzinakem nebo naftakem mit prumernou spotrebu okolo 1 litru paliva na 100km, takze pokud se na to podivame z hlediska toho co se v danych technologiich udalo za posldnich treba 30 let, tak ta baterkova se posunula mnohanasobne vice nez ty fosilni technologie ;-)

30 minut u superchargeru je super, tak jaky to pak bude u chystanych 350kW nabijeckach, a ano jiz se testuji i v provozu a do roku 2022 jich ma po cele EU vcetne CR vyrust vice nez dostatek, pro CR je k dalnicim planovano 30 stanovist po 2-3 stojanech, a vzhledem k tomu ze do te doby v Cr bude sotva 10 tisic BEV, tak bych tam s frounou opravdu nepocital

a k 6 hodinam nabijeni, ty pouzivas auto 24 hodin denne? jak to teda delaj ty lidi treba v Norsku? no asi jsou chytrejsi nez ty a kdys maj auto zaparkovane a nevyuzivaj ho, tak ho proste nabijej ;-) ale treba se ti jednou mozek vspamatuje a taky ho zacnes pouzivat :-)

netusim kolik km rocne najezdis, ale me auto pri mem nakezdu cca 20 tisic km rocne moje auto slouzi vpodstate jen asi 380 hodin do roka, zbylich 8380 hodin v roce nekde necinne stoji zaparkovane, a po tu dobu se muze klidanko nabijet, lidi co maj BEV vetsinou rano vyjizdi s "plnou", a k tomu bude stacit stavet normalni wallboxy 6-22kW ktere stoji par tisic, a ktere jsou v zapadni Evrope na nekterych parkovistich jiz bezne

[odkaz]
Avatar - Barrichello
27. 3. 2017 14:19
Re: Sekta
Ještě musíš mít to auto kde zaparkovat abys ho mohl nabíjet. Super, přes noc si to nabiješ v garáži, dojdeš někam na firmu, tam mít nabíječku nebudeš takže si hodíš prodlužku z vokna jo a až budeš potřebovat jet někam z firmy tak ujedeš 200 km a co dál?

Nic.... nemluvě o tom kdo barák a garáž nemá, bude tahat prodlužku z 12 patra z paneláku nebo ze 4týho z litobetonákový novostavby >:D

To už je lepší ten vodík, kterej by šel načerpat někde u stanice jako benzín.
27. 3. 2017 14:41
Re: Sekta
s tim jak se tu zacne rozrustat elektromobilita, tak zacnou vznikat i nabijeci mista v ulicich, uplne stejne to meli i ve skandinavii, prvnich asi 5 tisic BEV nemelo k nabijeni nic nez garaze a par kusu verejnych rychlonabijecek, dnes po ani ne 6 letech tam maj v urcitych ulicich a na urcitych parkovistich pomale nabijeci stojany, a vystavbu plati normalne energeticke spolecnosti

kdys si chces postavit barak, tak ti CEZ taky 50 metru inzenyrskych el,. siti zaplati i na pozemku, pro energeticke firmy to jsou zakaznici co misto aby cpali penize do kasicku ropnych firem, tak je budou cpat do kasicku jim ;-)

nikdo nerika ze tohle vsechno vyroste prez noc, bude to trvat desitky let, tak jako cerpaci stanice to nestali vsechny prez noc ale buduji a budovali se posladnich asi 70 let ;-) taky lidi hned nezahodi svoje auta, obmena vozoveho parku trva desitky let, proste a jednoduse si zvikej ze za 20-30 let tu bude tak pulka elektroaut a pulka hybridu, jen vyjimecne nejaka ta klasika, ale vsechno to pujde vpohode a ne drasticky jak si to nekteri jako ty predstavuji

a ne vodik by prave nesel nacerpat tak snadno jak si to predstavujes, ty cerpacky co dnes stojej, tak jsou zaprve drahe a zadruhe maj tam malou kapacitu, ze ani dnes nejsou schopne obslouzit vice nez 50-100 aut, kdy je potreba navest novej vodik ;-) a nejak velke skladovaci kapacity ti nikdo ve mestech nepovoli, jeden blbec co nebude postupovat podle navodu a nedodrzi bezpecnost, a kruh s polomerem 300 metru je "bez zivota" ;-)

nikdo ti BEV nenuti, proste si ho nekupuj, a to v cem jezdi jini ti snad muze bejt ukradeny ;-)
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 22:25
Re: Sekta
Tolik slov, a staci jeden odkaz a je jasno, ze pises totalni nesmysly: [odkaz]
Avatar - Hittman
27. 3. 2017 09:15
To
se ani nedivím, vyhodit za šrot a nepoužitelnost takový prachy, to je buď blázen a nebo .... blázen. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
27. 3. 2017 09:58
Re: To
Tito lidé neví co s pěnězi a taky se mohou exhibovat s EKO.
Avatar - removed
27. 3. 2017 09:23
ach jo...
Zákaznící Tesly svou garáž obhajují naprosto stejně, jako zákazníci konvenčních automobilů. Stačí si jen pročíst místní diskuse. Někteří se budou rvát za tu svou značku i v případě, že jim jejich miláčci stojí před barákem na špalkách. A nemyslím si, že hlavní motivací pro nákup Tesly je to, že je elektrická, ale především to, že v určitých sociálních skupinách je vlastnictví Tesly cool, jako v minulosti to byla třeba Toyota Prius. A popravdě, ještě jsem nepotkal člověka, který by mi na otázku, zda-li by chtěl Teslu, odpověděl negativně, případně by se v ní alespoň nechtěl svézt.
Nějaké sektářství u „elektrolidí“ nevnímám, je to blbost. Všichni mají v garáži krom elektromobilu normální automobily se spalovacím motorem. A jestli mám někdy dojem absolutní vymejvárny, tak si stačí otevřít oficiální web kterékoliv automobilky.
Zrovna dnes ráno jsem se potřeboval pěšky přesunout po pražském nábřeží u Žofína. Suchý a štiplavý smrad z dodávek a některých postarších aut… Tahle prima smradlavá dieselová experience nutí člověka zamyslet se nad výhodou elektromobilu ve velkém městě.
Rozbalit vlákno
5
27. 3. 2017 09:35
Re: ach jo...
Souhlasím jen částečně. Jistě, většina lidí má nějakou svou oblíbenou značku, nebo koncern, které je ochotná toho odpustit víc než konkurenci. Ale na druhou stranu existuje velmi početní skupina kupců, která nemá svou oblíbenou značku a nakupuje čistě pragmaticky a navíc si myslím, že i ten zbytek nemá takovou tendenci si u "své" značky lhát do vlastní garáže.
27. 3. 2017 14:12
Re: ach jo...
velka opravdu velka spousta lidi si lže do vlastni garaze :-)

mala domu, soused ma novou Fabii kombi v nafte, rocne najezdi asi 10 tisic km, dal za ni 380 tisic a ma vpodstate hure vybavene a mensi auto nez ja, ja mam benzinovou i30 kombi za 315 tisic a rocne najezdim asi 20 tisic km, mozna ze ted kdys delam doma tak to bude min, kdys jsme byli v hospe a klabosili tak jsem se ho zeptal proc si vzal zrovna diesel a proc zrovna Fabii? no odpoved bych necekal, proste proto ze ma jistotu ze ma vsude dostupnej a levnej servis, a naftu mu proste dpoporucil prodejce protoze je prej lepsi

drtiva vetsina lidi o autech vi jen to ze to ma 4 kola, volant a nejakou barvu, zbytek proste veri lidem okolo co jim neco doporucej, a kdys me rekl to ze mu na 10 tisic rocne doporucili naftu, tak to je proste jiz jen k smichu, nic vic se s tim delat neda >:D
28. 3. 2017 08:03
Re: ach jo...
Máš úplnú pravdu.
Mňa udivuje, ako niektorí jedinci dokážu vymyslieť sto spôsobov, ako a prečo niečo nespraviť, ale nad tým, ako to dosiahnuť, sa ani len nezamyslia.
Avatar - removed
28. 3. 2017 15:03
Re: ach jo...
Stultorum mater sempiter gravida. Fortunate stulti maxime sibi nocent… ;-)
Avatar - dewill
27. 3. 2017 09:31
Dobíjení
trošku poznámka mimo Teslu, ale elektoaut se to týká....u nás v městě na severu s velkou slávou zbudovali rychlonabíječku. Na tom by nebylo nic divného kdyby ji nepostavili v obchodním centru a protože už nebylo místo, tak sloup té stanice píchli přesně doprostřed 4 míst pro invalidy...jsem zvědavý, který trouba s Teslou tam první přijde k mastné pokutě :-)
Rozbalit vlákno
3
27. 3. 2017 19:09
Re: Dobíjení
Asi tam zajedu mrknout s i3. Je to jen ČEZ, že?
27. 3. 2017 09:34
Někteří lidé
Pár lidí si Teslu koupilo i tady v ČR a moc si nestěžují. Ano, servis stojí majlant (ale nic, co by se nedalo na autě za 2,5 milionu čekat) a na tom autě se dost často něco podělá, ale Tesla se k tomu obvykle staví čelem a po dobu opravy vám půjčí auto jiné (taky Teslu). A těm lidem se dost často Tesla i vyplatí. Ono když jezdíte 100000 km ročně... A jezdíte od SC k SC, tak se vám to vyplatit jednoduše skoro musí. Rozdíl mezi 25 Kč za litr pohonných hmot nebo 0 Kč za elektriku je dost velký.
Rozbalit vlákno
10
27. 3. 2017 10:10
Re: Někteří lidé
tak sorry, ale tesla nejazdí 100 litrov ročne, to je nereálne
Avatar - WinDiesel
27. 3. 2017 10:23
Re: Někteří lidé
Ona Tesla je v podstatě sporťák, myslím že se v tom mnoho kilometrů nedá najet aby z toho člověk nebyl hodně unavený.
27. 3. 2017 11:06
Re: Někteří lidé
Není. Takoví lidé existují. Najezdí denně třeba 500 km, to s Modelem S není nic světoborného.
27. 3. 2017 11:31
Re: Někteří lidé
priznám, že osobne nepoznám žiadneho majiteľa tesly, ale vychádzaš v nájazde z teoretického maxima. Aj keď si viem predstaviť väčšie nájazdy ako so šporťákom a niekto to môže používať ako cestovnú káru, tak pochybujem, že to drtí dennodenne na limit dojazdu. Ale celá polemika sa odvíja od toho, prečo si ľudia teslu kupujú a myslím, že argument, že sa oplatí, lebo šetríš za elektriku pri vysokom nájazde, naráža minimálne na 2 veci: jednak ani tesla proste nemá dojazd na to, aby sa z nej stala nemecká diaľničná lietačka a argument o šetrení bledne, keď si prečítaš, koľko stojí napr. výmena predného skla alebo iných vychytávok, drahších ako v D3.
27. 3. 2017 19:08
Re: Někteří lidé
Nevycházím z teoretického maxima. Vycházím přesně z poloviny. Zpravidla se ten člověk totiž zastaví v půlce cesty na oběd na SC a dá si tam oběd.
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 19:10
Re: Někteří lidé
Zmen si nick na Andersen.
Avatar - Machýrek
28. 3. 2017 00:21
Re: Někteří lidé
Brine z ceho prameni tvy predstavy?
To jsou vazne pohadky.
Nekdo jezdi s Teslou 500 km/den a vzdycky v pulce se nekde stavi najist a dobit?
A kde? Kde jsou ty SC, u kterych dobiji a obedvaji? A proc by to nekdo delal? Denne pojedu nekam 250 km, abych se tam nazral a pak zade pojedu zpatky? To ma nekdo jako zamestnani? Nebo je to jejich hobby? To musi bejt hrozny!
28. 3. 2017 09:03
Re: Někteří lidé
Dobrá pitchovina zeleně vymytýho mozku >:D
27. 3. 2017 09:36
...
Kdyby byla servisní síť v USA podobně hustá jako ve střední Evropě, tak by je to sakra zajímalo. Protože když auto ze severních Čech do lineckého servisu bez přenocování v ČB nedojede, je to na pytel.
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2017 09:37
Tesla
Teslu, tedy současnou produkci, si pořizují stejní lidé, kteří normálně kupují auta v této cenové hladině. Tito lidé buď prostě mají hodně peněz anebo se chtějí odlišovat, protože z ekonomického (i logického) hlediska není rozdíl mezi autem vyšší střední třídy v ceníkové ceně 800tis (zjednodušená reálná cena pro firemního uživatele je 800 - DPH = 661 tis minus fleet/firemní sleva může být cca 551 tis Kč) a autem s ceníkovou cenou 2 mil (stejnou kalkulací docházíme k reálu cca 1.377 tis.Kč). Vlastnictví Tesly má naprosto zjevnou přidanou hodnotu sympatie (+ stále ještě výjimečnosti) oproti např. stejně drahému MB,BMW, Audi a z toho zřejmě vychází i nadhled nad drobnými obtížemi, které provozování e-auta v současnosti provází.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
27. 3. 2017 09:56
Re: Tesla
tito lidé ze svých posledních peněz Tesly opravdu nekupují
když nebyla Tesla kupovali Priusy
ale to bylo pro Holywoodské boháče trpké, muset se ukazovat v takovém levném vozítku
oddechli si až s příchodem Tesly - mohou si hrát na ekohrdiny a přitom utraácet velký prachy a ukazovat se ve fajn fáru (Tesly vypadají dobře o tom žádná)
Avatar - Kolouš
27. 3. 2017 09:54
Aleši, některé Vaše
…články čtu rád a na poměry dnešního stavu webu auto.cz je shledávám jako nadprůměrné. Myslím tím články týkající se historie různých modelů, články o motorsportu atd. Prostě články, u kterých je vidět, že byly vytvořeny za déle než 5 minut a články, u kterých je vidět, že Vás dané téma baví více, než jen odstavce založené na komentování aktuálních trendy videí z YT. Poslední dobu mám ale trošku pocit, že se nacházíte i v averzi vůči Tesle.
Víte, nepokládejte mne za fanatického zastánce této značky. Samotného mne tato auta nechávají klidným a můj zájem se upírá k úplně jiným vozům (viz.můj avatar).
Vím, že nekonvenční věci vždy rozdělovaly, rozdělují a budou vždy rozdělovat dav na nekritické obdivovatele a radikální odpůrce. Proč ale i Vy?
Titulky k Tesle neustále informují o tom jak „Krájí prsty“, jak její zákazníci jsou vlastně úplní pitomci, protože je nezajímá jak je to auto na prd atd.
Ono to působí až směšně, když se na tomto webu, se stejnou vervou zase objevují články o problematických rozvodech TSI – „jsou ještě problematické? No samozřejmě že už ne, vše je vyřešeno, vylepšeno…“ atd.
Uberte, působí to pitomě. A to nemáte zapotřebí.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
27. 3. 2017 09:57
Re: Aleši, některé Vaše
Myslím že ubrat bys mohl ty čoveče. Kdyby Tě tato auta nechávala klidným, nepsal bys tu tak dlouhý komentář. :-)
Avatar - Kolouš
27. 3. 2017 10:22
Re: Aleši, některé Vaše
mýlíš se. Nechávají.
Avatar - WinDiesel
27. 3. 2017 10:25
Re: Aleši, některé Vaše
Tak proč tak dlouhý komentář? Ty jsi nějaký hlídač psaní článků na Auto CZ v duchu fair play? Myslím že si trošku lžeš do kapsy.
Avatar - Kolouš
27. 3. 2017 10:36
Re: Aleši, některé Vaše
Proč dlouhý komentář? A proč ne?
Reagoval jsem pouze na viditelný nepoměr adorace něčeho vs. zášti vůči něčemu jinému. Nic víc v tom nehledej.
Avatar - maxi!
27. 3. 2017 09:58
tesla a spol
samozrejme ten bulvarny nadpis je cocotina!
kazdeho cloveka to zaujima, nie ze nie!
Poznam par chalanov s Teslou alebo inym elektrom a vsetci sa snazia vybalancovat pre a proti a obhajit ten prechod.
Na mna Tesla zabera iba tym neuveritelnym zrychlenim - absurdita, ze udaje, ktore nahanam roky u svojich supersportoch je tu ako bonus?
Velke ALE musim povedat:
1. dojazd za kazdych podmienok ( zima, cas nabijania, nabijacie miesta)
2. vysoka cena za tie prakticke moznosti elektra

Za mna radsej menej vykonu ( cca 9-10 sec zrychlenia ), ale dupla dojazd za polovicu ceny auta v danej triede ( co chapem, ze este tam nie sme, takze nemam elektroauto) :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
27. 3. 2017 10:30
Re: tesla a spol
Jako 2. auto do rodiny - pro radost ze zrychlení, když na to máš, proč ne.
Tedy současné drahé modely.
Tesla začne mít opravdu velký problém s nástupem "levných modelů".
Tak se ty věci které jsi vyjmenoval opravdu budou řešit a Tesla se dostane do spárů potížistů, kteří za své peníze budou vyžadovat to stejné jak za podobné peníze dnes vyžadují od zavedených značek.
Tedy model 3 asi rozhodne. Pokud to nedotáhnou, tady jim už většina majitelů nic neodpustí. Ale mohu se plést, možná že na model 3 čekají další hordy elektronadšenců. Ale nevím, konvenční elektromobily jako Leaf už nejsou o mnoho levnější a prodejní boom se jaksi nekoná.
Avatar - pumpkin
27. 3. 2017 10:37
Dvere
Suseda si kúpila Teslu X a dosť viditeľne jej nedoliehajú jedny dvere, no poteší. 8-s
Rozbalit vlákno
9
Avatar - wakantanka
27. 3. 2017 11:41
Re: Dvere
Ty ako dobrý sused zober gumené kladivo do ruky a oprav >:D >:D >:D
Avatar - pumpkin
27. 3. 2017 16:03
Re: Dvere
Toto už nie je výroba Trabantov. >:D
28. 3. 2017 08:14
Re: Dvere
Dvere ako dvere. Keby si videl, čo dokážu s dverami robiť vo VW, aby im sadli...
Avatar - wakantanka
28. 3. 2017 09:23
Re: Dvere
No veď práve, ten Trabant by si rozbil, plech gumeným kladivom prihneš do požadovaného tvaru >:D >:D >:D
28. 3. 2017 09:10
Re: Dvere
Proč se tahat s kladivkem, v Čechách zvládáme opravu sousedovic auta čímkoliv co najdeme v peněžence >:-[] >:-[]
Avatar - wakantanka
29. 3. 2017 08:02
Re: Dvere
:-) neboj také opravy zvládame aj my na slovensku čímkoľvek >:D mne skôr išlo o reálnu pomoc vyriešiť problém >:D
Avatar - O5kar
27. 3. 2017 16:00
Re: Dvere
Žiješ v dobré čtvrti. Nedávno jsem stál na přechodu pro chodce. Ta akcelerace toho auta na zelenou, jako prvního v řadě mi vzala dech. Vše s jemným bzučením. Já jsem si myslel, že ten zbytek aut v těch dvou pruzích tam snad usnul a nebo se samým údivem zapomněli rozjet.
Avatar - pumpkin
27. 3. 2017 16:11
Re: Dvere
Tak všeobecne sa tu ľuďom teraz asi darí. Minule som sedel v kaviarni a za 15 minút okolo prešli tri (rôzne) Tesly S. Ale taká nová Vitara je ešte stále častejší jav. >:D
28. 3. 2017 08:14
Re: Dvere
Kde parkuje? Pôjdem sa pozrieť.
27. 3. 2017 11:46
souhlas
souhlas, a celkem se bojim toho ze Tesla tohle nezvladne prave s dalsima modelama, od modelu 3 k dalsim modelum nebo novym generacim S a X, tam jiz na kvalite bude hodne zalezet

jinak na co spousta lidi zapomina, tak zrejme jiz letos na Teslu v USA federalni dotace skoncej, ta federalni dotace je jen do poctu 200 tisic aut na automobilku
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Karen_
27. 3. 2017 11:51
Nikolka
Hmm, Nikola Tesla, Nikola je super luxus :-! Naopak propadák je Hnojíde Ionic >:-[]
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2017 12:30
Elektrofanatismus v praxi
Majítelé Tesly jsou fakt většinou hodně bohatí lidé, kteří hlavně chtějí být za každou cenu "in" a "cool", proto jsou ochotni tolerovat tak katastrofální šlendrián při výrobě i mizernou kvalitu dílenského zpracování (ale i evidentní konstrukční přešlapy). Hlavně když mají nějakou nevšední "hračku", kterou můžou okolí dávat na odiv. Bude opravdu moc zajímavé, jestli budou mít takovou trpělivost a toleranci i majitelé chystaného modelu 3 s výrazně nižší cenou... :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 12:33
Re: Elektrofanatismus v praxi
Ja bych rekl, ze mnohem horsi jsou wannabies - teda ti, co by Teslu chteli, ale nemaji na ni penize. Ti jsou castokrat jeste mnohem zaslepenejsi a militantnejsi. Viz. nahore ten s tim starym Volvem.
27. 3. 2017 12:50
Re: Elektrofanatismus v praxi
Tak to fakt nevím, já třeba po takovém autě jako je Tesla absolutně netoužím, pokud bych měl ty 2 mega, asi bych skončil u nějaké německé prémie nebo Range Roveru. :-) :yes:
Avatar - eLzyx
27. 3. 2017 21:49
Re: Elektrofanatismus v praxi
vtipálku, mít ty 2 mega, beru Jaguar XF 3.0V6 S/C, nebo se mi líbí Alfa Giulia QV.
Akorát na rozdíl od tebe mám otevřené oči i mysl, nezavrhuji nastupující technologie jen kvůli tomu, že se takový vývoj nelíbí. Je tedy na místě se zamyslet, kdo z nás dvou je ten zaslepený a militantní.
PS: aktuálně jezdím starým VW
Avatar - Katikakus
27. 3. 2017 22:22
Re: Elektrofanatismus v praxi
Co to meles o vyvoji, ktey se mi nelibi? Alternativnimu pohonu se nevyhneme a elektormobily nabizeji radu vyhod. Ja se nahore vyjadruji pouze konkretne k zaselpenym fanouskum tesly a jejich autum na baterky - slepa vetev, verim, ze se to brzo cele zhrouti jako domecek z karet.
Avatar - eLzyx
27. 3. 2017 22:42
Re: Elektrofanatismus v praxi
slepá větev? Jestli není slepá jen kvůli tomu, že máš zavřené oči.
Avatar - Katikakus
28. 3. 2017 06:46
Re: Elektrofanatismus v praxi
Nikoliv, prave naopak. To tvrdi odbornici a ti, kdoz si pred pravdou oci nezaviraji.
27. 3. 2017 12:48
Re: Elektrofanatismus v praxi
uplne stejne by se dali tedy nazvat majitele kuprikladu super-sportovnich aut, tam je zcela bezne ze servis daneho auta stoji majitele rocne i desitky tisic eur a pritom s nim vetsinou ani mezi servisy nenajede vic nez jednotky tisic km

bohati lide co chteji byt in a cool a jsou ochotni tolerovat malou zivotnost a tedy kvalitu danych aut? "Hlavně když mají nějakou nevšední "hračku", kterou můžou okolí dávat na odiv." >:D ;-)
27. 3. 2017 13:49
Tk to snad je jasný
to jsme pochopili dávno. Jinakby to bylo neprodejný. Je to skupinka pi....sů. >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
27. 3. 2017 14:16
A tak to má být.
Zákazník musí být šťastný, že ten produkt má a jeho okolí mu musí závidět. On to asi nebude jenom problém Tesel. Řada milovníků jistých značek jejich problémy převádí na úplné prkotiny. Příčiny problémů, jsou většinou zapříčiněny montáží komponentů jiného výrobce. Tak o co jde? To bude za čas jako ve východním bloku za totáče, kdy musel majitel být šťastný, že ten produkt vůbec má.
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2017 17:49
Je to možné
Ale já tak nějak vidím paralelu mezi kupci aut Tesly a nadšenci (či snoby), kteří si jako první kupovali mobilní telefony (při tehdejší ceně, velikosti, výdrži, pokrytí sítě, ceně za provoz ...) pokud si na tu dobu pamatujete ... [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
27. 3. 2017 21:54
Re: Je to možné
Vidím to stejně :yes:
Avatar - Riceeater
27. 3. 2017 21:13
Zákazníky VW
spolehlivost a cena jejich vozů taky nezajímá... tak kde je problém? :-)
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2017 21:50
2030....2% spalovací motory
Pro ty, kdo pořád nevěří elektromobilitě, je tu nejnovější studie Deloitte.

V roce 2030 60% beteriových EV kontra 2% aut se splaovacími motory :-O

Kdo nevěří ať tam běží (jedná se o předpověď poměru prodaných aut v Německu)!

Budoucnosti zdar :-)

Jiný zdroj: Palivové články vs. baterie a smrt dieselu ;-)
[odkaz]

U mnohých diskutérů vidím, že píší o budoucnosti spíš to, jak si ji přejí (nebo představují), než aby se zamysleli.
Nebo si alespoň přečetli názor 78% šéfů automobilek :-) viz odkaz..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barry Lyndon
27. 3. 2017 22:24
Re: 2030....2% spalovací motory
Když pomineme, že je to za 13 let nesmysl, tak 60% bateriových, 2 % motory s vnitřním spalováním a zbylých 38% tedy co? Parní stroje? Palivové články? Antigravitační systém poháněný anihilací hmoty? >:D
27. 3. 2017 22:30
Re: 2030....2% spalovací motory
15% Plug-in hybrid
15% Range Extender
8% Palivové články

Hele, já tady jen přepisuji studii renomované společnosti, která byla uvedená v Autobild Nr. 11 17.3.2017 ;-)

Odhady za 13 let je nutné brát s rezervou.
Nicméně určitě měli při vytváření té studie více podkladů, než všichni diskutéři auto.cz dohromady :-)

Dokonce jsem ti našel odkaz:
[odkaz]
Avatar - Barry Lyndon
28. 3. 2017 14:00
Re: 2030....2% spalovací motory
15% Plug-in hybrid a 15% Range Extender, to máme dalších 30% pro motory s vnitřním spalováním...

a absolutně nevěřím na těch vodíkových 8% (snad ještě míň než na těch elektromobilních 60...)
27. 3. 2017 23:16
Re: 2030....2% spalovací motory
Za vic jak sto let se dojezd elektroaut zvýšil o ca. 100 km. Myslíte ze do 2030 se zvýší v prumeru alespoň na 600 km. Bez dojezdu a za rozumnou porizovaci cenu, jaksi nejsou konkurenceschopne.
28. 3. 2017 08:20
Re: 2030....2% spalovací motory
Máš hlavu a nerozmýšľaš. Tých sto rokov bežal naplno vývoj, aby si ich mohol brať v úvahu? Nie, celý čas elektrické auto vpodstate spalo. Vývoj bateriek ťahali len notebooky a telefóny, aj to hádam len nejakých posledných 20 rokov.
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2017 22:15
zrovna dnes
som videl bielu Teslu S ...zozadu mi ten jej dizajn pride teda ako nic moc ... ( je to len moj nazor... poprosim teda o pochopenie ) ... kusok uz za zenitom tie zadne svetla mi prisli... proste take nemastne neslane... aj tvarom .... pritom aj taky "bezny" megane posobi zozadu dnes uz daleko modernejsie a viac "techno" ... netvrdim ze tesla vyzera zle... ale tie zadne partie su podla mna kusok poslabsie vzhladom na cenu a celkovu tehnicku uroven vozu.... cakal by som tu kusok viac ale ved mozno najaaky facelift uz coskoro prid... tak uvidime

osobne si myslim ze Tesle by pomohol nejaky mensi dostupnejsi model v rozlete a v lepsom napredovani... nieco ako povedzme i3, soul EV a podobne... proste nieco co nebude stat 2 melony a nebude mat rozmery nepraktickeho titanicu... na ten novy model 3 som teda fakt zvedavy...
Rozbalit vlákno
1
27. 3. 2017 22:48
Re: zrovna dnes
Môže byť Model 3?

[odkaz]
Avatar - Zetti
28. 3. 2017 07:31
Ja se tesim na svoje prvni elektricke auto
Ale jeste je na nej cas, i kdyz mam pro nej vsechny podminky. Garaz, potrebu dojezdu atd. Uz jsem se svezl v elektrickem becku a jizda v elektromobilu je beze sporu zajimava. Byl jsem se kouknout i na Teslu v showroomu a to zpracovaní je velmi spatne. Vnitrek je jak z cinske hracky, ale co mi nejvic dostava je mizerne slicovani dilu karoserie. U meho BMW jsou vsechny spary jak narysovane, u Tesly není výjimkou nekolika milimetrovy rozdil. Asi to ti migranti co to montujou v Holandsku moc neprozivaji.

Co navic doprovazi uzivatele elektromobilu je vysoky stupen agresivity, prosazovani jen jednoho spravneho nazoru. Tady jich je par, ale na jinem serveru jsou dost premnozeny. Pokud by takove zblbnuti mel doprovazet koupi auta na baterky, tak radsi zustanu u me fosilie.

PS redakci - vy jste taky takova fosilie. Uplne koukam ze jeste nemate zabezpecene pripojeni SSL. Tak se probudte :no:
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku