Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Magister
Design není špatný, ale zdek mi moc nesedí. Možná to v barvách bude vypadat lépe než v bílé. Ale ten motor - nesmysl pod kapotou. To prostě ne. To koupí jen ignorant. Do této třídy 3 válce nepatří. Uvidíme, co ostatní verze. Škoda, že ten design Honda trochu nezmírnila, mohla to být pecka.
akro260
Tak mam takovej pocit, ze Honda zkousi co vsechno lidi snesou. Designeri nejspis snedli na posezeni A4 LSD a pak se rozhodli jit namalovat nove auto.. To jediny by tuhle hruzu vysvetlovalo
renda4
Nevím , četl jsem i jiné recenze na ten motor , takže ...
Subjektivni honoceni, nema smysl resit. Koncernovy kone lepe tahnou o tom zadna, maji proste vetsi silu >:-[]
Možno je to tým, že majú nezriedka reálne vyšší ako udávaný výkon.
A stejne tak spotrebu ;-) Kor u dehtaku az o 60% oproti papiru ;-)
Hodnoti spotrebu, kdyz u kazdeho auta jedu jinak je nesmysl. Tu spotrebu co predvedli v testu je hodne mimo, predpokladam, ze jedzili hodne svizne a motor dost honili, protoze za takovou spotrebu jedzi ta nedavno testovana 1,5VTEC Turbo.
Nemyslim si, ze by byl rozdil vykonu nejak realne znat, rozdil par desetinek sekund nemuze nikdo rozeznat. Spise jde o subjektivni hodnoceni atora a maskovani rychlosti u auta.
Hodnoti spotrebu, kdyz u kazdeho auta jedu jinak je nesmysl. Tu spotrebu co predvedli v testu je hodne mimo, predpokladam, ze jedzili hodne svizne a motor dost honili, protoze za takovou spotrebu jedzi ta nedavno testovana 1,5VTEC Turbo.
Nemyslim si, ze by byl rozdil vykonu nejak realne znat, rozdil par desetinek sekund nemuze nikdo rozeznat. Spise jde o subjektivni hodnoceni atora a maskovani rychlosti u auta.
A možno je pravda oboje a ten väčší motor jazdí reálne za rovnaké čísla, ako trojvalec. Nebolo by to prvýkrát, keď väčší objem jazdí v reále s rovnakou spotrebou, ako ultradownsizovaný motor
Pravda muze byt cokoli, doku nikde neukaze mereni casu a spotreby. Ikdyz Honda uvadi, ze jim u 1,0 slo hlavne o spotrebu, viz muj prispevek 15:23. Proto i remen a ne retez atd. Co je na tom pravdy samozrejme nikdo nevi. Uvadi se ale, ze nova 1,5T by mela snad jezdit za spotrebu 1,8VTEC a nova 1,0T by mela byt o 20% papirovych uspornejsi, uvidime na Spritmonitoru, po par mesicich. Ale po zksuenosti s 1,6dehet verim, ze to bude usporne
;-)
;-)
Takže čo?
Ja som tiež čítal iné recenzie a nikde ho nehodnotia ako nejaký zázrak, len klasika v kontexte konkurencie, v niečom lepší, v niečom horší, napr. v kultivovanosti, hlučnosti a turbodiere pri nízkych otáčkach.
Napr. Autoexpress: While the thrummy engine is keen to rev, it sends tingling vibrations through the cabin, particularly when accelerating from low speeds, and is more vocal than similar units in the VW Golf and Vauxhall Astra.
Top Gear: If you’re below 3500 there’s always a definite pause for breath before it starts to serve up the full effort. At idle, it chunters away very quietly. But it doesn’t have a balance shaft so you need to be ready for some triple-beat vocal stylings at full throttle.
What Car: Refinement is a bit more of an issue. There didn’t seem to be a great deal of vibration through the pedals or the seat, but the engine did have a more obvious, discernible three-cylinder rasp than, say, the Ecoboost that you can buy in a Ford Focus.
Ja som tiež čítal iné recenzie a nikde ho nehodnotia ako nejaký zázrak, len klasika v kontexte konkurencie, v niečom lepší, v niečom horší, napr. v kultivovanosti, hlučnosti a turbodiere pri nízkych otáčkach.
Napr. Autoexpress: While the thrummy engine is keen to rev, it sends tingling vibrations through the cabin, particularly when accelerating from low speeds, and is more vocal than similar units in the VW Golf and Vauxhall Astra.
Top Gear: If you’re below 3500 there’s always a definite pause for breath before it starts to serve up the full effort. At idle, it chunters away very quietly. But it doesn’t have a balance shaft so you need to be ready for some triple-beat vocal stylings at full throttle.
What Car: Refinement is a bit more of an issue. There didn’t seem to be a great deal of vibration through the pedals or the seat, but the engine did have a more obvious, discernible three-cylinder rasp than, say, the Ecoboost that you can buy in a Ford Focus.
je to proste turbo trojvalec sefšímfšudy a tie vibrujú a rapocú jak ratlík a po pár rokoch im skrúti žalúdok a odchádzajú na prešľachtenie.
Arese
Ano, to auto už má na rozdíl od svých 2 přechůdců dokonce i nějaký předek, ale celkově je jeho design stejně nepřijatelný, zejména pak ta šílená záď ve stylus potřební elektroniky vietnamské tržnice. Nepotěší ani až příliš velkorysá délka. Pokud už by člověk do něčeho takového šel, jistě by si připlatil za pořádný čtyřválcový motor, tak 1.5 vypadá velmi slibně. Ovšem ty ceny jsou opravdu šílené, toto auto si prostě budou kupovat jen opravdu skalní příznivci značky.
P.S. První Civic z roku 1972 určitě nepatřil do nižší střední třídy. Svými kapesními rozměry se řadil na spodní okraj tehdejšího segmentu B (malé vozy). Přechod do segmentu C přišel až s nástupem 2. či 3. generace (teď si nejsem úplně jistý). Je to podobné, jako v případě přechodu Golfu z 1. do 2. generace (rozvor místo 2,4 m 2,47 m, celkové délka z 3,7 na 4 m).
P.S. První Civic z roku 1972 určitě nepatřil do nižší střední třídy. Svými kapesními rozměry se řadil na spodní okraj tehdejšího segmentu B (malé vozy). Přechod do segmentu C přišel až s nástupem 2. či 3. generace (teď si nejsem úplně jistý). Je to podobné, jako v případě přechodu Golfu z 1. do 2. generace (rozvor místo 2,4 m 2,47 m, celkové délka z 3,7 na 4 m).
vladimir111
V novém Civicu jsem seděl, zatím jenom na showroomu a neměl jsem tu čest ho řídit.
Co dám za pravdu článku, sedí se opravu nízko, přesto vystupování je bez problémů.
Mě třeba magic seats vyhovují a používám je relativně často, škoda, asi jsem v menšině.
S čím ale nesouhlasím, je místo na zadních sedačkách. Nastavil jsem si přední na sebe (185cm) a i "sám za sebe" jsem se vešel poměrně bez problému. Nad hlavou ještě pár cm bylo.
Cena je hodně vysoko, na druhou stranu, má plno výbavy.
Pokud bych volil, tak motor 1,5 a výbava sport, katalogová cena 640k.
Viděl jsem v červené a vypadá vážně dobře, bílá také není špatná, ale super je s lakováním orange line.
Takže za mě: vypadá dobře, bude přitahovat pozornost, Golfů je všude plno, tohle nebude tak časté. Motory zatím nemůžu soudit, ale doufám v brzké době už ano. Interiér je pěkný, a bude dobře udělaný (jako každá Honda).
Co dám za pravdu článku, sedí se opravu nízko, přesto vystupování je bez problémů.
Mě třeba magic seats vyhovují a používám je relativně často, škoda, asi jsem v menšině.
S čím ale nesouhlasím, je místo na zadních sedačkách. Nastavil jsem si přední na sebe (185cm) a i "sám za sebe" jsem se vešel poměrně bez problému. Nad hlavou ještě pár cm bylo.
Cena je hodně vysoko, na druhou stranu, má plno výbavy.
Pokud bych volil, tak motor 1,5 a výbava sport, katalogová cena 640k.
Viděl jsem v červené a vypadá vážně dobře, bílá také není špatná, ale super je s lakováním orange line.
Takže za mě: vypadá dobře, bude přitahovat pozornost, Golfů je všude plno, tohle nebude tak časté. Motory zatím nemůžu soudit, ale doufám v brzké době už ano. Interiér je pěkný, a bude dobře udělaný (jako každá Honda).
Já magic seats taky chválím a využívám! Je škoda, že od toho originálního řešení upustili.
chvala bohu ze upustili od toho a dali tam konecne poriadnu zadnu napravu... rozhodne spravny krok, magic nech daju do Jazzu alebo MPV/SUV
Je pravda, že zde to byl ústupek pro lepší nápravu a lepší posed za volantem.
Což je asi krom správným směrem. Magic seats má Jazz i Hrv.
Což je asi krom správným směrem. Magic seats má Jazz i Hrv.
V Japonsku, pokud vím, měl víceprvkovou. Ale evropané prý preferují komfort. :-) Alespoň tenhle argument si matně vybavuji v souvislosti se zadní nápravou evropského Civicu.
to sa mi nechce verit, ze by japonske ufo malo v zadu lepsiu napravu ? 8G a 9G ? ten argument je tiez dost pochybny, multilink spaja lepsie disciplinu komfortu a jazdnych vlastnosti, proste chceli usetrit thats all
Tady se motaj jabka s hruškama. V Japonsku se UFO, alias 8/9. generace Civicu 5D (případně 9.gen. Tourer) neprodávala. Hatchback byl určen čistě pro Evropu (výroba Swindon - UK). Částečně se prodával ještě v Australii.
Zbytek světa měl primárně sedan a kupé, které se výrazně lišily od 5D jak designově, tak hlavně koncepcí, kdy narozdíl od 5D měly vzadu víceprvek. Potkat v Evropě sedan natož kupé je dost rarita a většinou jde u sedanu o 1,3 IMA hybrid.
Zbytek světa měl primárně sedan a kupé, které se výrazně lišily od 5D jak designově, tak hlavně koncepcí, kdy narozdíl od 5D měly vzadu víceprvek. Potkat v Evropě sedan natož kupé je dost rarita a většinou jde u sedanu o 1,3 IMA hybrid.
Ano, japonský Civic byl sedan. Když však došla řeč na řešení evropské verze, co si vzpomínám, argument byl, že evropané preferují praktičnost a pohodlí, proto Magic Seats, velký kufr a kliková náprava. Pro komfortní naladění není třeba sofistikovanější zavěšení a kliková náprava je kompaktnější, takže mohli udělat větší kufr.
Mimochodem, japonský Civic sedan se lišil od toho amerického. Ten japonský v USA prodávali jako Acuru, na označení si nevzpomenu (podobně to dělali s Accordem). "Tady" se také dal koupit, viděl jsem je na Kanárských ostrovech.
Mimochodem, japonský Civic sedan se lišil od toho amerického. Ten japonský v USA prodávali jako Acuru, na označení si nevzpomenu (podobně to dělali s Accordem). "Tady" se také dal koupit, viděl jsem je na Kanárských ostrovech.
No ale rec bola o tom, co sa predava tu a nie v JPN alebo Australii... 8 a 9g aky pozname u nas tj chatch nikdy nemal v zadu multilink a to ze sedan a coupe mali to som vedel aj bez toho... takze ja jabka a hrusky nemiesam ;-)
Hatchback může mít stejné zavěšení jako kupé nebo sedan. Fakt je, že se pro evropský model rozhodli použít jiné. Nějaký důvod pro to určitě měli. Ten argument mi víc než co jiného přijde úsměvný. Jestli to tak skutečně bylo, nebo jestli, jak říkáš ty, prostě chtěli ušetřit, kdo ví. Možná své zákazníky odhadli dobře. Nadšenci zkrátka většinu prodejů neudělají.
diky bohu, ze tohle auto, ponorka, vzducholod, nebo co to vlastne je , nebude na silnici ve velkem mnozstvi...
michal.t
Onu větu "Přesto si myslíme, že konkurenční přeplňované tříválce od Fordu, VW či PSA jedou lépe." beru jako povinné rýpnutí si redakce, zdaleka ne všude se něco takového dočteme.
A ne každý má na design až tak vyhraněný názor, takže nesouhlasím s redakcí v tom, že by si Honda a např. koncern nemohli vzájemně přetahovat zákazníky. Konec konců to byl i můj případ u minulé gen. civicu.
Zjištěná spotřeba nad 7 l je trochu zarážející, u minulé 1.8 bylo možno se mimo dálnice podívat i k 5 l/100 km a o pravdu nevěřím, že by se u nového litru při klidné jízdě pod 7 nedostali. O tom, zda s autem během testu vůbec zavítali mimo město či dálnici není v článku bohužel ani zmínka. A pokud je ta spotřeba odečtena s PP, tak bych to bral opravdu s rezervou – Hondy často ukazují vyšší hodnoty (poněkud netypicky), než tomu opravdu je... takže těch hondích 7,3 l může být úplně to samé, co třeba „golfích“ 6,7.
Jinak, cenovka opravdu nevypadá lidově… ale, je tu skutečně takový nepoměr ceny a reálné hodnoty auta… ?
A ne každý má na design až tak vyhraněný názor, takže nesouhlasím s redakcí v tom, že by si Honda a např. koncern nemohli vzájemně přetahovat zákazníky. Konec konců to byl i můj případ u minulé gen. civicu.
Zjištěná spotřeba nad 7 l je trochu zarážející, u minulé 1.8 bylo možno se mimo dálnice podívat i k 5 l/100 km a o pravdu nevěřím, že by se u nového litru při klidné jízdě pod 7 nedostali. O tom, zda s autem během testu vůbec zavítali mimo město či dálnici není v článku bohužel ani zmínka. A pokud je ta spotřeba odečtena s PP, tak bych to bral opravdu s rezervou – Hondy často ukazují vyšší hodnoty (poněkud netypicky), než tomu opravdu je... takže těch hondích 7,3 l může být úplně to samé, co třeba „golfích“ 6,7.
Jinak, cenovka opravdu nevypadá lidově… ale, je tu skutečně takový nepoměr ceny a reálné hodnoty auta… ?
Ono spotreba medzi 7 a 8 litrami je veľa nielen v kontexte koncepcie 1,0 R3, ale je vysoká i vtedy, ak by sme pozerali iba na výkon 95 kW. A to ani nehovorím o Hondou udávanej spotrebe 4,8 litra.
Kdy tu na auto.cz naměřili nízkou spotřebu? Divíme se tomu vždycky.
A třeba 1,0EB není o moc lepší:[odkaz]
A třeba 1,0EB není o moc lepší:[odkaz]
Dej ten odkaz znova a smaž to s = jen http://
A před nim mezeru = o moc lepší: mezera = pak odkaz :-)
A před nim mezeru = o moc lepší: mezera = pak odkaz :-)
To víš musíš si umět vybrat = 100 kW může jezdit i za [odkaz] :-)
Škoda jen, že u toho musíš jezdit ošklivou Toyotou žejo >:-[]
No nevim. Je to teda těžký rozhodování ale přijde mi skoro hezčí než tohle [odkaz] [odkaz] :-)
Sedan je fakt hezkej, vím, že Auris na to nemá odpověď, ale má zas pro mne přijatelnější kombík . Pořád i když to tobě rve žíly, tak za 500 tisíc mám pěkné naftové kombi, co jezdí taky za 5 na sto >:D >:D >:D
Vzhledem k tomu, že kombi mám, tak k tomu by mi Civic sedan docela nevadil, s 1.5T a na hezkých kolech - pěkné a rychlé autíčko... jen ta cena :/
Vzhledem k tomu, že kombi mám, tak k tomu by mi Civic sedan docela nevadil, s 1.5T a na hezkých kolech - pěkné a rychlé autíčko... jen ta cena :/
Jak víš že nemá odpověď? :-|
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
Tak Corolla je brána jako lowendovější Auris ne? I motorizace a ceny tomu odpovídají. Na 1.5T od Hondy nemá odpověď. Ale uznávám, že je to za tu cenu zajímavá nabídka za kus auta s ověřenou technikou (1.6 atmo).
Nejprodávanější auto na světě Corolla je technicky Auris sedan. Teda pokud vim
1.6 atmo nebo 1.8 hybrid v Aurisu sou ultraspolehlivý jednotky = ten hybrid je snad nejspolehlivější pohon na světě vůbec
1.6 atmo nebo 1.8 hybrid v Aurisu sou ultraspolehlivý jednotky = ten hybrid je snad nejspolehlivější pohon na světě vůbec
No, dobře.... a kde si ho mužu koupit? Já teď byl na Toyota.cz a tam nic takového v nabídce není? Končí to jednašestkou/1.4D4D
Co si chceš koupit? Auris nebo Corollu :-)
Corolla sedan s 1.8 Hybridem, který je ultraspolehlivý. Pokud ho má jen Auris, tak se pořád vracíme k tomu, že je Corolla, alespoň ta, co jí v ČR oficiálně nabízejí, je osekaný Auris. A Toyota pak na Hondu Civic sedan nemá moc co nabídnout :-)
Jj tohle hledání kombinací který nejsou mě vždycky bere :yes: >:-[]
Si holt musíš vybrat co je pro tebe důležitý = nebo holt vyhledávat kombinace který neexistujou a řikat že zrovna ta ti chybí :-)
Buď prostě chceš spolehlivost za pár peněz a deš do Corolly 1.6 . Nebo chceš eště větší spolehlivost kombinovanou s fakt nejmenší spotřebou a deš do Aurisu hybrid. Nebo trochu dospělejší a dotaženější auris hybrid = a deš do Priusu
Nebo nevotravuj >:D
Si holt musíš vybrat co je pro tebe důležitý = nebo holt vyhledávat kombinace který neexistujou a řikat že zrovna ta ti chybí :-)
Buď prostě chceš spolehlivost za pár peněz a deš do Corolly 1.6 . Nebo chceš eště větší spolehlivost kombinovanou s fakt nejmenší spotřebou a deš do Aurisu hybrid. Nebo trochu dospělejší a dotaženější auris hybrid = a deš do Priusu
Nebo nevotravuj >:D
Jenže to je prostě tak, že ty zas argumentuješ něčím, co konkurenci nemá... Psal jsem, že se mi více líbí sedan s 1.5T a ty si mi ukázal jako konkurenta Corollu, která končí tam, kde Civic začíná s tříválcem. Když už, tak je tu třeba Mazda 3 sedan, která je taky z Japonska.... To ty jsi sem vytáhl něco, co je dost odlišné a navíc dle mne spíše lowendové, pod Aurisem, tzn plnohodnotným zástupcem nižší střední třídy. Je to jako Hyundai Elantra, či Rapid...
Jako Auris proti Civicu HB beru a tam ten Hybrid opravdu může být zajímavý.
Jako Auris proti Civicu HB beru a tam ten Hybrid opravdu může být zajímavý.
Hele stejný trollování si zkoušel tuhle = opakovaná blbost je furt blbost :-)
Nebo si šel zkusit tu Alpinu za 300? ;-)
Prostě si urči priority a u tebe to nejmenší spotřeba a nejspolehlivější pohon nebudou = nebo?
Nebo se holt přestěhuj [odkaz] :-)
Sedany mi vyhovujou, ale o nějakou třídu vejš = tady asi klidně HB
Zatim to vypadá že tentokrát je pro tebe prioritou typ karoserie, našel si k tomu dokonce i super motor = 1,5 Civic = ale ten ti je zas drahej = prostě fakt problémista ;-)
Nebo si šel zkusit tu Alpinu za 300? ;-)
Prostě si urči priority a u tebe to nejmenší spotřeba a nejspolehlivější pohon nebudou = nebo?
Nebo se holt přestěhuj [odkaz] :-)
Sedany mi vyhovujou, ale o nějakou třídu vejš = tady asi klidně HB
Zatim to vypadá že tentokrát je pro tebe prioritou typ karoserie, našel si k tomu dokonce i super motor = 1,5 Civic = ale ten ti je zas drahej = prostě fakt problémista ;-)
Proč bych měl zkoušet alpinu? Já nové auto nekupuji, ani ojeté. Když vybírám konkurenta, tak sakra musím držet nějaké kontury. To nejsi schopen pochopit. To můžeš rovnou nabízet třeba Toyotu GT86 místo sedanu, to je vlastně taky auto... navíc má alespoň adekvátní motorizaci ;)
Priority mé a kupce sedanu nemusí být stejné. A není jen jedna priorita, nebo ty kupuješ jen podle toho? . Pokud chci silný sedan, co koupím v Evropě maximálně do velikosti nižší střední třídy (protože prostě nechci obtloustlé a velké auto, nepotřebuji ho), tak mi Toyota nemá co nabídnout (ona ani v té střední třídě...). Pokud chci levný sedan a je mi jedno, že jezdí jak krabice od bot, tak Corolla s 1.6 atmo je dobrá volba ;)
Já nekupuju tohle auto, sedan volím proto, že to auto v něm vypadá dobře, lépe než HB a Auris na to odpověď nemá, navíc ani ta Corolla ne.... Ještě, že pro mě nekončí svět u Toyoty a Lexusu ;) >:D
Priority mé a kupce sedanu nemusí být stejné. A není jen jedna priorita, nebo ty kupuješ jen podle toho? . Pokud chci silný sedan, co koupím v Evropě maximálně do velikosti nižší střední třídy (protože prostě nechci obtloustlé a velké auto, nepotřebuji ho), tak mi Toyota nemá co nabídnout (ona ani v té střední třídě...). Pokud chci levný sedan a je mi jedno, že jezdí jak krabice od bot, tak Corolla s 1.6 atmo je dobrá volba ;)
Já nekupuju tohle auto, sedan volím proto, že to auto v něm vypadá dobře, lépe než HB a Auris na to odpověď nemá, navíc ani ta Corolla ne.... Ještě, že pro mě nekončí svět u Toyoty a Lexusu ;) >:D
Proč bys jí měl zkoušet? Protože si 24 hodin intezivně trolloval a přesně jako dneska trval na kombinaci která skoro neexistuje = abys pak.. ;-)
No tak si boha nevymejšlej komplikace a kup Civic 1,5 = ten je dle všeho hodně zajímavej :yes:
Ten závěrečnej odstavec je blbej i na tebe = a to myslim fakt vážně :-)
No tak si boha nevymejšlej komplikace a kup Civic 1,5 = ten je dle všeho hodně zajímavej :yes:
Ten závěrečnej odstavec je blbej i na tebe = a to myslim fakt vážně :-)
To musím každé auto co o něm pisem kupovat ?
Ne = jen trochu míň trollovat. Dík :-)
Srovnávám a hledám konkurenty, zdali je někde lepší nabídka. Tak asi nebudu hledat konkurenta úplně někde jinde... to snad pochopí i někdo jako ty ne ? Asi moc ne jak vidím :-) U Audi to bylo stejně.... naftove kombi za 300 a ty házíš sedan v benzínu.... až po 24 hodinách si našel Alpinu, která jakžtakž splnovala kritéria a ještě byla starší ...
I někdo jako já? :yes: >:D
Koukám že trollum nechybí sebevědomí >:-[]
Zalez a vymejšlej radši zas nějakou kombinaci co neexistuje = abys tim dokázal že nejlepší je.. ;-)
Koukám že trollum nechybí sebevědomí >:-[]
Zalez a vymejšlej radši zas nějakou kombinaci co neexistuje = abys tim dokázal že nejlepší je.. ;-)
Ale existuje, má ji více výrobců , namatkove Honda, Mazda, Opel Astra, Focus sedan a Jetta ( bohužel ne v ČR) a jistě bychom dohledali další ( megane grandcoupe snad taky dostane silnější turbobenzin)..... to je ten nikdo ? :-) Jo promiň.... Toyota tam nic nemá tak to nemá nikdo.. Já zalezu a ty zas vylez z ulity tvé mikrosveta :-) A rozhlížej se :-)
Cože ti to u Toyoty chybí trolle? ;-)
Silný benzinak :-)
Co je silný benzíňák?
Od toho maj Lexus = 180 kW turbo 2.0, novej atmo 2,5 150 kW
Když použiju tvou metodu = většina nemá hybrid s tak nízkou spotřebou ;-)
2.0 se dává třeba do Toyoty C-HR = samozřejmě se tu neprodává = možnost přestěhovat se někam kde většina nejen automobilek nemá zúženou nabídku sem ti už nabízel
Ty budeš ten typ co GT86 neocení = a stěžuje si že to neni turbo viď? :-)
A je nadšenej z daleko levnějšího řešení dát do běžnýho hatchbacku turbo ;-)
Od toho maj Lexus = 180 kW turbo 2.0, novej atmo 2,5 150 kW
Když použiju tvou metodu = většina nemá hybrid s tak nízkou spotřebou ;-)
2.0 se dává třeba do Toyoty C-HR = samozřejmě se tu neprodává = možnost přestěhovat se někam kde většina nejen automobilek nemá zúženou nabídku sem ti už nabízel
Ty budeš ten typ co GT86 neocení = a stěžuje si že to neni turbo viď? :-)
A je nadšenej z daleko levnějšího řešení dát do běžnýho hatchbacku turbo ;-)
A co tak se V Y S R A T na ten bazmek od Toyoty a koupit/koukat po autech.
Pobav = napiš konkrétní varianty co za tyhle prachy místo na nízkou spotřebu zaměřenýho Civicu 1.0 :-)
A proč zrovna na nizkou nebo přesněji co nejnižši spotřebu ? Ja osobně klidně ty cca 2l na kilo oželim, takže jen takova rychlovka....Leon 1.8TSI , moje garaž, Mazda 3 G165. Prostě tohle budou charakterově jine auta a k tomu samozřejmě osobni preference. Jinak pokud pujdu po spotřebě tak jsou to třeba koncernove motory TSI.
Dobrý rady nad zlato :yes:
Chceš silný benzín? Odstěhuj se někam, kde ho Toyota prodává, nebo si kup prémiový Lexus.
No, je to dost divný, sám se tomu hrozně divím, ale existují i tací, co kvůli autům nemění kontinet a klapky na očích je neomezují na Toyotu, a světe div se - se silným benzínem si koupí třeba Ford místo prémiovky.
Chceš silný benzín? Odstěhuj se někam, kde ho Toyota prodává, nebo si kup prémiový Lexus.
No, je to dost divný, sám se tomu hrozně divím, ale existují i tací, co kvůli autům nemění kontinet a klapky na očích je neomezují na Toyotu, a světe div se - se silným benzínem si koupí třeba Ford místo prémiovky.
Nebo si kup Civic 1,5 = třeba :-)
Já Toyotu ani Lex nikomu nenutim = jen upozorňuju že to je zajímavá alternativa = tady v kraji hodně podceňovaná ;-)
Zrovna místo holátka Civicu 1.0 bych našlapanej Auris 1.8 fakt zvažoval = nemá teoreticky ale prakticky neuvěřitelně malou spotřebu [odkaz]
Nechápu tvý kecy o klapkách a Toyotě a Fordu = ty jo? :-)
Já Toyotu ani Lex nikomu nenutim = jen upozorňuju že to je zajímavá alternativa = tady v kraji hodně podceňovaná ;-)
Zrovna místo holátka Civicu 1.0 bych našlapanej Auris 1.8 fakt zvažoval = nemá teoreticky ale prakticky neuvěřitelně malou spotřebu [odkaz]
Nechápu tvý kecy o klapkách a Toyotě a Fordu = ty jo? :-)
Měl by sis tu zařídit nějakou podsekci s automobilovou poradnou.
Dalo by se to zhrnout: nekupujte - diesel, čtyřkolky, SUV, a hlavně, hlavně Audi
Kupujte: zejména benzínové osmiválce, kde chcete, ale hlavně z Japonska. Pokud se tu neprodávají, odstěhujte se na jiný kontinent, kde je mají.
Dalo by se to zhrnout: nekupujte - diesel, čtyřkolky, SUV, a hlavně, hlavně Audi
Kupujte: zejména benzínové osmiválce, kde chcete, ale hlavně z Japonska. Pokud se tu neprodávají, odstěhujte se na jiný kontinent, kde je mají.
To je zbytečný = seš krásná ukázka odolnosti vůči serioznim info :-)
Kupuj co chceš = ale s tim SUV atd. mám pravdu = jestli to tobě dojde nebo ne je úplně fuk ;-)
Ale V8 jo to fakt jo [odkaz] :yes: :-)
Kupuj co chceš = ale s tim SUV atd. mám pravdu = jestli to tobě dojde nebo ne je úplně fuk ;-)
Ale V8 jo to fakt jo [odkaz] :yes: :-)
Koukám že už se tu o vysvětlení pokoušeli další , ale marně odolavas :-) Takže sice si tu stokrát o nás můžeš říkat, jak jsme trollove a hlupáci, ale když ti to říkají 3 lidi nezávislé na sobě... je to minimálně důvod k zamyšlení a přehodnocení postoje :-)
Budeš se divit, ale gt86 mi nevadí, naopak to auto se mi líbí tak jak je ( jel si ho? Pochybuji a hlavně že mi tu podsouvas názor úplně z cesty). Zapomel si ale dodat, že to je sporťák a ne sedan/lift či hb, pro rodinné použití.
A lexus? Vím, že jako povolání syn neřešíš cenový rozdíl Toyoty a Lexe, ale pro jiné lidi je to stejně dobrá rada, jako že si Maj místo Fabie koupit AudiS3.... tenhle rozdíl snad pochopí i někdo kdo žije jen na internetu ne ?
Čekal sem že pritahnes Lex a ještě sem tipoval na Landcruiser :-) Typicka konkurence Civica.
Suma sumarum Toyota nemá alternativu k 1.5 T a na spotřebu nehraje ani ten litr.... za stejně úsporné můžeš mít levněji kdejaký TSI či EB...tak Auris hybrid ( i když beru za ty prachy co je tenhle trivalec je to lepší), konkurence není.
Budeš se divit, ale gt86 mi nevadí, naopak to auto se mi líbí tak jak je ( jel si ho? Pochybuji a hlavně že mi tu podsouvas názor úplně z cesty). Zapomel si ale dodat, že to je sporťák a ne sedan/lift či hb, pro rodinné použití.
A lexus? Vím, že jako povolání syn neřešíš cenový rozdíl Toyoty a Lexe, ale pro jiné lidi je to stejně dobrá rada, jako že si Maj místo Fabie koupit AudiS3.... tenhle rozdíl snad pochopí i někdo kdo žije jen na internetu ne ?
Čekal sem že pritahnes Lex a ještě sem tipoval na Landcruiser :-) Typicka konkurence Civica.
Suma sumarum Toyota nemá alternativu k 1.5 T a na spotřebu nehraje ani ten litr.... za stejně úsporné můžeš mít levněji kdejaký TSI či EB...tak Auris hybrid ( i když beru za ty prachy co je tenhle trivalec je to lepší), konkurence není.
Ne to sis poplet = tobě a to opakovaně řikám že seš vzorovej troll :-)
Jestli vzpomeneš řikal sem ti to už minule hned v prvnim příspěvku ty 24hodinový diskuze = no a jak se ukázalo.. >:D
Typická konkurence Civicu 1.0 zaměřenýho na co nejnižší spotřebu je ta co sem napsal a nikdo včetně tebe zatim žádnou jinou nevymyslel = Auris 1.8 hybrid [odkaz] https://www.spritmonitor.de/de/uebersich… />
Jo Toyota nemá alternativu k Civicu 1,5 = to je pod testem Civicu 1.0 důležitý zmínit >:-[]
I když za podobný prachy je GT86 = třeba pro mě zajímavá alternativa = chápu že pro tebe ne :-)
Jestli vzpomeneš řikal sem ti to už minule hned v prvnim příspěvku ty 24hodinový diskuze = no a jak se ukázalo.. >:D
Typická konkurence Civicu 1.0 zaměřenýho na co nejnižší spotřebu je ta co sem napsal a nikdo včetně tebe zatim žádnou jinou nevymyslel = Auris 1.8 hybrid [odkaz] https://www.spritmonitor.de/de/uebersich… />
Jo Toyota nemá alternativu k Civicu 1,5 = to je pod testem Civicu 1.0 důležitý zmínit >:-[]
I když za podobný prachy je GT86 = třeba pro mě zajímavá alternativa = chápu že pro tebe ne :-)
Ano pro mě ne, já neziju sám a gt86 jako jedine auto je pro mně nepoužitelné. Jako auto pro zabavu? Ano , sem s ním...
Kde si četl že ten litr je na spotřebu ? Není to spíš náhrada 1.4 a 1.8 Vtec? Tzn supluje nejnižší motorizace....
P.s. ukázalo se akorát to,že tu jsi dost často úplně mimo, což není ani zdaleka jen můj postřeh :) Chybí ti sebereflexe ;)
Kde si četl že ten litr je na spotřebu ? Není to spíš náhrada 1.4 a 1.8 Vtec? Tzn supluje nejnižší motorizace....
P.s. ukázalo se akorát to,že tu jsi dost často úplně mimo, což není ani zdaleka jen můj postřeh :) Chybí ti sebereflexe ;)
No tak ti dám radu = tak si GT86 nekupuj >:-[]
Kde sem to čet? Všude kde ty ne = opakujou to všude ve všech materiálech k novýmu Civicu = občas se to protlačí i do nějakýho testu :-)
Náhrada 1.8 VTEC je ten 1.5 = zřejmě docela povedená
ad PS: To už je takovej osud lidí co nevědi neznaj a sou totálně mimo že jim chybí sebereflexe >:-[]
Kde sem to čet? Všude kde ty ne = opakujou to všude ve všech materiálech k novýmu Civicu = občas se to protlačí i do nějakýho testu :-)
Náhrada 1.8 VTEC je ten 1.5 = zřejmě docela povedená
ad PS: To už je takovej osud lidí co nevědi neznaj a sou totálně mimo že jim chybí sebereflexe >:-[]
Díky za radu, nekoupím, minimálně v dohledné době. Leda jako druhé auto a tam už bych možná našel i něco zabavnejsiho a silnějšího za ty peníze.
Jelikož se o Civic moc nezajímám a v článku tady o tom nic není, tak to slyším až od tebe ;)
Jelikož se o Civic moc nezajímám a v článku tady o tom nic není, tak to slyším až od tebe ;)
Náhrada, to je takové ošemetné slovo. Co jsem viděl poslední ceník Civic 9G Tourer, tak byl Comfort 1,8 za 460, zatímco teď je lift s 1,5 od 640. Sice chápu, že jen prohodili dvě čísla, ale i tak... :-)
Jsi mimo, ty "odborniku". Kdyz i samotna Honda pri predstaveni srovnava tenhle litr s 1,8 ..
[odkaz]
[odkaz]
Tady musím uznat, že máš pravdu. Civic 1,0 nemá relevantní alternativu kromě Aurisu.
Pak ještě Astru, Megana, Ceeda, i30,Golfa, Oktávku, Leona, P308,M3,....ale kdo by je bral vážně.
Hlavně Auris hybrid.
Pak ještě Astru, Megana, Ceeda, i30,Golfa, Oktávku, Leona, P308,M3,....ale kdo by je bral vážně.
Hlavně Auris hybrid.
Vtipný že si myslíš že si vtipnej :-)
A vtipně nepoučitelnej = tak vzpoměl sis na svý názory o bezpečnosti SUV? ;-)
A vtipně nepoučitelnej = tak vzpoměl sis na svý názory o bezpečnosti SUV? ;-)
Taky může mít 100kW maximálku 180... ;-)
Jj to je na týhle planetě závažnej problém ;-)
Já v tom zkusil něco přes 150 km/h na český dálnici a s tim max power módem předjet pár aut do dlouhýho táhlýho a no problem = těch 100kW tam je
Teď jak měli nebo eště maj ty slevový akce tak do běžnýho provozu ideál = plně vybavený auto s rálnou spotřebou od 3,5 litru za 500 000 = super bomba
Ale pokud ti de o pravidelný lítání po německejch dálnicích tak fakt radši něco jinýho = třeba ten Civic 1,5 by nemusel bejt špatnej :yes: :-)
Já v tom zkusil něco přes 150 km/h na český dálnici a s tim max power módem předjet pár aut do dlouhýho táhlýho a no problem = těch 100kW tam je
Teď jak měli nebo eště maj ty slevový akce tak do běžnýho provozu ideál = plně vybavený auto s rálnou spotřebou od 3,5 litru za 500 000 = super bomba
Ale pokud ti de o pravidelný lítání po německejch dálnicích tak fakt radši něco jinýho = třeba ten Civic 1,5 by nemusel bejt špatnej :yes: :-)
Dobře, napíšu to jinak - já nechci apriori 100kW v techničáku, ale očekávám dynamiku, která těm 100kW odpovídá. A to u Aurisu není. Ne že by se s tím nedalo jezdit, to ne... ale litrovýho Golfa to holt nestíhá.
Ale jako alternativa k Civicu, to zrovna neni.
K tomuhle litrovýmu? Řek bych že je
Ja nemyslim motor, ale auta jako celky.
Jasně = auris pomalu končí a je výrazně levnější, civic je naprostá novinka cenově o level výš
Ale když srovnám holátko Civic 1.0 a plněq vybavenej Auris 1.8 hybrid za podobnej peníz = vychází mi jako vítěz spíš ten Auris
Ale když srovnám holátko Civic 1.0 a plněq vybavenej Auris 1.8 hybrid za podobnej peníz = vychází mi jako vítěz spíš ten Auris
Asi tak, kdybych si měl vybrat auto z nižši středni, tak mě nějaka Toyota ani nenapadne = nema mi co nabidnout. Celkovy charakter auta nebo slabe motorizace.
Jj tenhle pocit má hodně lidí = většinou těch co nezkusili [odkaz] :-)
Nevim jakej je 1,2 turbo ale hybrid verze je až nečekaně dobrá, hodně dobře odhlučněná = i když vidíš na monitoru vteřinu kdy se připne motor nejde to poznat slyšet jakkoli cítit. No a spotřeba viz spritmonitor + je to prej nejspolehlivější pohon na světě vůbec = což asi i je
Nevěřil bych dokud sem nevyzkoušel = je to takovej bonus hybridního pohonu = jak má baterky v podlaze a nízký těžiště = doteď nevěřim jak se s tim dá projet zatáčka, to prostě neurveš :yes: :-)
Nevim jakej je 1,2 turbo ale hybrid verze je až nečekaně dobrá, hodně dobře odhlučněná = i když vidíš na monitoru vteřinu kdy se připne motor nejde to poznat slyšet jakkoli cítit. No a spotřeba viz spritmonitor + je to prej nejspolehlivější pohon na světě vůbec = což asi i je
Nevěřil bych dokud sem nevyzkoušel = je to takovej bonus hybridního pohonu = jak má baterky v podlaze a nízký těžiště = doteď nevěřim jak se s tim dá projet zatáčka, to prostě neurveš :yes: :-)
Jo, ale tých 6,58 litra ako priemerka Focusu je stále o triedu menej, ako testových 7,3 l s tým že pod 7 sa nedostali.
Každopádne som tak nejak veril, že keď Honda, dlhodobý odporca turbomotorov napokon s malým turbobenzínom príde, notabene s takým dlhoročným odstupom oproti konkurencii, tak to bude o generáciu lepšie ako taký Ecoboost, a to aj čo do spotreby. Pri dvojlitri v CtR ukázali, že vedia. Ako sa ale zdá, pri trojvalci sa im to nepodarilo.
Každopádne som tak nejak veril, že keď Honda, dlhodobý odporca turbomotorov napokon s malým turbobenzínom príde, notabene s takým dlhoročným odstupom oproti konkurencii, tak to bude o generáciu lepšie ako taký Ecoboost, a to aj čo do spotreby. Pri dvojlitri v CtR ukázali, že vedia. Ako sa ale zdá, pri trojvalci sa im to nepodarilo.
Když si přečteš test Focusu EB, tak jezdili za shodných 7,3 litru jako s Civicem... Tolik k realističnosti testových spotřeb.
Tak Ecoboosty nejsou zrovna úsporné motorizace >:D A kde tvrdí, že ano, tak si nikdy neměřil spotřebu >:D
No ja s EB jazdím za meraných 7,28 l, čo je na veľkú kravu podľa mňa úsporné.
Já jezdil teď víkend .... no 9,5 :-)
Já se s tim aurisem dostal na průměr 4,4 >:-[]
Což o to, on ani ten Focus nebyl v rukou redaktorů příliš úspornější, zde např. za 7,1 l/100 km dlouhodobě: [odkaz]
Ale co mi na testu civicu přijde zavádějící – tvrzení, že počítač ukazoval nejčastěji 7,3 a zároveň pak tvrdit, že se nešlo dostat pod 7. To jsou sakra blízké hodnoty… V podstatě to vyznívá tak, že se s civicem snažili jezdit snad ECOrun stylem, když nejčastější hodnota byla tak blízko minimální hodnotě… Čemuž moc nevěřím. Ruku na srdce, kdo z vás by se ve svým autě nedokázal dostat z „nejčastěji“ ukazované hodnoty spotřeby např. o 0.5 l níž?
Ale co mi na testu civicu přijde zavádějící – tvrzení, že počítač ukazoval nejčastěji 7,3 a zároveň pak tvrdit, že se nešlo dostat pod 7. To jsou sakra blízké hodnoty… V podstatě to vyznívá tak, že se s civicem snažili jezdit snad ECOrun stylem, když nejčastější hodnota byla tak blízko minimální hodnotě… Čemuž moc nevěřím. Ruku na srdce, kdo z vás by se ve svým autě nedokázal dostat z „nejčastěji“ ukazované hodnoty spotřeby např. o 0.5 l níž?
Hatchback v bílé vypadá lépe, než jsem měl tu čest vidět modrou metalízu. Tam bych auto přirovnal k atletce s velkým zadkem >:D Masa plechu nad zadním kolem a monstroznost kufru je na první pohled až hypnotická >:D
Naopak sedan se mi líbil moc, řekl bych, že je to nejhezčí sedan nižší střední, který se aktuálně v Evropě prodává (nevím, jestli bude i v ČR?). Interiér taktéž velmi příjemný, sportovní. Ale výkon třívalce v kontextu s cenou a ještě tahle věta
" Přesto si myslíme, že konkurenční přeplňované tříválce od Fordu, VW či PSA jedou lépe." >:D To je rudý hadr....
Doufám, že ta 1.5T ideálně v sedanu se dostane do redakčního testu a napraví reputaci, protože jak tak čtu, tak Hondě už zbývá jen dobré řazení a přesné řízení... výkony a podvozek jsou tu tam... :/
Tak potom je otázka, zdali když to nebude lepší, takovou Hondu kupovat a nevzít třeba Fokuse, Golfa a tak dále....
Honda SENSING
– Varování před čelní srážkou
– Systém pro zmírnění následků nehody
– Systém pro udržování v jízdním pruhu
– Inteligentní omezovač rychlosti
– Inteligentní adaptivní tempomat
– Systém pro zmírnění rizika vyjetí z komunikace
– Systém rozpoznávání dopravních značek
– Asistent pro jízdu v kolonách (pouze s CVT)
Jako nic proti, kdo si na to potrpí tak má asi radost, ale z mého pohledu to neúměrně prodražuje ten základ na úkor jiných věcí jako je třeba motor nebo světla.
Chtěl sem jen říct že některý asisteční funkce smysl maj
Hlídání mrtvýho úhlu dejme tomu, je to kravinka, která moc neruší a moc nestojí. U Hondy vidím spíš problém s tou prevencí nárazu a adaptivní tempomat, to je složitý a drahý systém, místo kterého bych radši něco jiného.
Na druhou stranu pre-safe system byl před pár let bomba novinka u nejdražších medvědů a dneska ho máš v hatchbacích nižší střední.
Je fakt že Civic chce s 1,5 a vyšší výbavou = a to je pak docela darda
Pak jsou výjimky, jako třeba že když chci do MX-5 Recara, tak si musím spolu s nimi koupit asistent jízdy v pruhu (na řezání zatáček ideál). A Honda se sem zařadila taky...
Náhled na asistenty máme v podstatě totožný. Ale přesto bych uvítal některé, které ještě ani nejsou v nabídce. Před pár hodinami sedím v autě před jedním nákupním centrem a čekám. Jen pár metrů ode mě vycouvává ženská v novým Tiguanu. Senzory, kamera....a nabořila dvě auta. Možná kdyby tam měla asistenta na vyrvání smartfounu z pazoury, tak by jí to pomohlo.
Subjektivní hodnocení nemá cenu řešit, záleží na vnímání a na tom, jak auto umí vše maskovat
Parametry níže nenasvědčují, ze by zrovna měli být ostatní nějak někde jinde, spíše naopak.
[odkaz]
PSA dělá snad 1,2 ne?
Navíc měřená tabulková data a realita může být rozdíl.
O to nejde, já vycházím z tohoto testu a ten na mne působí, že za cenu, za kterou je nejlevnější tříválec, mi ta Honda přijde předražená s tím, co nabízí a jak jezdí. Nejel jsem ji....
Ano 3-valec ale o větším objemu. Pak asi krivka kroutaku, odezva turba bude vypadat jinak ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jedine kloudne hodnoty vykazuje 1,0TSI, ale jestli se tomu da verit, kdyz vime ze VW neni zadny fixl cizi. Jestli jim podmeruje tachometr tak jsou ty spotreby take vareny na vode.
[odkaz]
Vidím za tím i to, že angláni nenechali japonce rozšířit dodávky taky pro jiný team. Zatím to vypadá na bezprecedentní krach spolupráce.
Nicméně to nebude jen o motoru, celkově si šasi nerozumí s pohonem.
No ktovie,ale spolupráca McLaren-Hanba je katastrofa.
Mercedes prohlásil o první sezóně, že by tak brzo měli stejné problémy jako Honda, ne-li větší, což ukazuje, že je to hdoně složitá technologie. Honda vstoupila do F1 moc brzy, nepřipravená. Je otázka jestli ji McL netlačil k brzkému vstupu, kdo ví. Po změně koncepce jsou letos opět na začátku a dalším problémem asi bude, že si Honda chce dělat vše sama, získávat hov-nou, aby jí s ním nikdo neutekl. Není to prostě ideální postup do F1, ale uvidíme. McL s motory Mercedes nemá asi šanci na titul. Ikdyž se tvrdí, že všichni mají stejné motory, tak více než se***vý rozdíl ostatních týmů říká něco jiného. Minimálně tam budou speciální mapy a rozdíl je tu hned.
[odkaz]