Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠílený VW Golf II od Boba Motoring s 1250 koňmi pobije moderní supersporty
24 komentářů
Hittman
4
>:-[]
starý_kluk
Motor musí také něco vozit, a tady bych měl zrovna u staršího Golfu strach. Jeho podvozek i v tehdejší konkurenci byl podprůměrný.
flyboyeda
Kdežto s Chironem to můžete dělat do zblbnutí a on to vydrží, protože je na to stavěný
Sám jseš detonační motor. >:D
Detonace není demence. i když to zní podobně... >:-[] ;-)
Tak vy dva Rozumbradové white_labil a girl54 ten motor má žívotnost pár hodin , ne- li mnut,
se všemi ostatními supersporty se dá jezdit mnohem déle a víc vydrží
se všemi ostatními supersporty se dá jezdit mnohem déle a víc vydrží
Takže, chytrolíne flyboydědo, jen "mnohem déle", už ne "do zblbnutí a on to vydrží, protože je na to stavěný"? :*) >:-[]
objem = větší životnost, malý nahoněný motor vydrží logicky mnohem méně, pokud se jedná o tak brutální navýšení výkonu, bych odhadoval životnost motoru, tak na max 10 hodin a to jsem podle mě ještě hodně přehnal
další věc je ta že na rovince to jede určitě rychle,ale pochybuju, že to pojede tak rychle v zatáčkách.
Jako sranda a fór dobrý
další věc je ta že na rovince to jede určitě rychle,ale pochybuju, že to pojede tak rychle v zatáčkách.
Jako sranda a fór dobrý
Uživatel_5340709
Podle těch záběrů tacho by ten golf dával stovku /co stovku 120/ asi za 0,3- 0,5 s ???
podívej se na jejich yt kanal fejk to určitě není :-! s tou 100 nebo 120 to prostě tak hrabe že ani 4x4 tomu nepomůže proto tam jsou ty čísla tak rychle...
No, nesmysl to je... sami v textu píšou 2,3 sekundy... a na těch záběrech je to skutečně zlomek sekundy.
Takže kecaj. Podvádí - ostatně jako VW prakticky ve všem.
Z principu ano, ve sprintu to dost možná vyhraje i nad supersporty. Možná. Jinak se to řídit nedá.
A ty záběry lžou dokonce i v tom sprintu - takže prostě pro jistotu nevěřím ničemu.
Takže kecaj. Podvádí - ostatně jako VW prakticky ve všem.
Z principu ano, ve sprintu to dost možná vyhraje i nad supersporty. Možná. Jinak se to řídit nedá.
A ty záběry lžou dokonce i v tom sprintu - takže prostě pro jistotu nevěřím ničemu.
Kdyby někdo podobně vytunil Lancii, nebo Alfu, tak by to pro tebe určitě podvod nebyl..., přitom značka na které je ten extrémní tuning proveden, není v principu vůbec podstatná. ;-)
Hele, prestan se do me lacine navazet.
Na rozdil od tebe jsem s "vytunenou" Lancii fakt jezdil a tak mam vyzkouseno, ze uz s 500 konma a asi 700 Nm je hlavni problem, jak neztratit pri rozjezdu vedomi... to co predvadi na tech budikach je proste podvod.
Kdyz je to tak dobry, tak at daji zaber na ta auta normalne zvenku.
Na rozdil od tebe jsem s "vytunenou" Lancii fakt jezdil a tak mam vyzkouseno, ze uz s 500 konma a asi 700 Nm je hlavni problem, jak neztratit pri rozjezdu vedomi... to co predvadi na tech budikach je proste podvod.
Kdyz je to tak dobry, tak at daji zaber na ta auta normalne zvenku.
Viz 23:00 (a 00:56)
P.S. To co ti občas napíšu, není žádné laciné navážení se do tebe. Klidně si od tebe nechám racionálně vysvětlit, proč ti "překvapivě" tak vadí, že ten (extrémní) tuning je udělaný zrovwna na základě produktu VW, viz tvé: "Podvádí - ostatně jako VW prakticky ve všem."
Má snad tento vytuněný benzínový Golf II. g. něco společného s dieselgate apod.?
P.S. To co ti občas napíšu, není žádné laciné navážení se do tebe. Klidně si od tebe nechám racionálně vysvětlit, proč ti "překvapivě" tak vadí, že ten (extrémní) tuning je udělaný zrovwna na základě produktu VW, viz tvé: "Podvádí - ostatně jako VW prakticky ve všem."
Má snad tento vytuněný benzínový Golf II. g. něco společného s dieselgate apod.?
Ty ses ještě nikdy nekoukal co dělá tachometr když ti hrabou kola ?
Konstrukce tachometru jsou různé, navíc tohle rozhodně není "normální" auto, viz i třeba ten haldex fixně nastavený na "100%".
Ale pokud máš nějaké lepší vysvětlení toho, že je tacho tak brzy na 100vce a pak se na ní naopak na chvíli zastaví, jsem jedno velké ucho.
Ale pokud máš nějaké lepší vysvětlení toho, že je tacho tak brzy na 100vce a pak se na ní naopak na chvíli zastaví, jsem jedno velké ucho.
Konstrukce tachometru jsou různé a tohle rozhodně není normální/běžné auto, viz třeba ten haldex nastavený na "100%".
Ale pokud máš nějaké lepší vysvětlení toho, že je tacho tak brzy na 100vce a pak se na ní naopak na chvíli zastaví, jsem jedno velké ucho.
Ale pokud máš nějaké lepší vysvětlení toho, že je tacho tak brzy na 100vce a pak se na ní naopak na chvíli zastaví, jsem jedno velké ucho.
Za ten zlomek času to dají kola, ne celé auto, při rozjezdu z místa poměrně dlouho "hrabe" (i na suchu), což je dáno poměrem výkonu a hmotnosti! Všimni si taky, na jak dlouho se to na té stovce prakticky zastaví, to je ten čas/rozdíl, kdy auto "dohání" ta protočená kola.