Burnout je oblíbenou kratochvílí nejenom amerických řidičů. S moderním systémem, jaký má třeba současný Ford Mustang, je „pálení gum“ hnané nápravy relativně snadné, jak toho ale docílit u starších automobilů?
Když tady ale nejde o žádnou legraci, ale o to, že to prostě nedává smysl. Silná auta a motorky se mi moc líbí, ale jsem technicky založený a prostě je mi těch strojů líto. Asi tomu prostě jen nerozumím.. ;-\
Návod, kterak docílit naprosto zbytečného, smradlavého a neekologického efektu. A k tomuhle v Bruseli mlčí?!? A Ford na to vymaštěncům dělá spešl funkci v Mustangu? Svět se v kravskou...
Tak tohle je jedna z mála věcí, které jsem nikdy u motorek i aut nepochopil. Při nezanedbatelné ceně pneumatik se z mého pohledu jedná pouze o nechutné prasení vozidla i peněženky. Fakt je ale ten, že jsem po srazech viděl hodně týpků, kterým nedělá problém za dva dny v podstatě zničit i krásnou motorku. Důvod ? Prostě být in a ukájet se pohledem přihížejících.
Jednou jsem se před jedním takovým blbcem, který už 10 minut trápil fungl novou mašinu, zmínil o tom, že má asi hodně bohatého tatínka.. a jediné, co mi na to odvětil bylo : no a co ? Závidíš, že taky nemůžeš - co ?... :no:
Zrovna staré Hondy a brzdy, to je kapitola sama o sobě >:D ... člověk v tom brzdí spíše očima, než třením destiček o kotouče / paken o bubny :-) ... takže chápu, že Honda S2000 v pohodě "přemůže". Mám o skoro 100kW slabší auto a kotouče větší na obou nápravách >:D