Design
jakubMG
6
Nechat si utect Kabane byl managersky fail desetileti, zamackavam slzu. Ale v BMW dostane na hrani lepsi hracky..😄
Přejít do diskuze
Joo jooo, pekne by to bylo. Vypada dokonce vyborne :-! Otazka je, kolik z toho se dostane do serioveho auta a zda to nebude zabite "kvalitou" technickych reseni viz TSI, pres prkenny podvozek az po depresivni pristrojovku 😐 Koncept ale zatim 9,5b z 10 :yes: Supky hupky, do seriove vyroby = need ASAP. A ted si to srovnejte napriklad s Rapid Spaceback Scout, to jina kava >😁 Proporce typu Infinity 35 popripade Mazda CX7 jsou myslim vhodna strategie.
Už se mi líbilo hodně Škodovek předtím, než je vyrobili, ale výsledek nic moc, tak uvidíme, jak to dopadne tentokrát...
Design je podle me hezky.
Tak uvidime, jestli nekdo koupi Skodovku na elektriku za pres milion... 😄
CR asi zatim nebude tak uplne cilovy trh, u nas chybi ty nabijecky 😄
Tak uvidime, jestli nekdo koupi Skodovku na elektriku za pres milion... 😄
CR asi zatim nebude tak uplne cilovy trh, u nas chybi ty nabijecky 😄
...ak príde k realizácii, na sériovom aute budeme hľadať lupou kúsok aspoň podobnej línie s nejakou štúdiou...
Pokud ty baterky budou stát přes 1 000 000 a budou se muset každých 5 let měnit, tak si bude muset většina čtenářů auto.cz zajit chuť, Tedy kromě státní správy a pár bohatých .
Bylo by zajímavé uveřejnit jak klesaly ceny baterií u Tesly. Myslím si, že stojí ke 2 000 000 .
Bylo by zajímavé uveřejnit jak klesaly ceny baterií u Tesly. Myslím si, že stojí ke 2 000 000 .
Penize neresme, max je mas nebo nemas. I mala zaba za par svestek by mela byt aspon trosku pohledna.
spise do 3 Tesel >😁 oficialni cena 90kWh batterypacku je zalistovana za cenu necelych $28000 😉
Josko, nedelej tu ze sebe trolla :-!
Josko, nedelej tu ze sebe trolla :-!
Už se mi líbilo hodně Škodovek předtím, než je vyrobili, ale výsledek nic moc, tak uvidíme, jak to dopadne tentokrát...
A co mi to připomíná...
https😐/www.tesla.com/…tesla_theme/asse… />
P.s. Až někdo přijde s obyčejným elektrických autem typu Octavie, dojezdem aspoň 1000km a cenou do půl milionu, to bude bomba. Tohle je jak ti naši mobilní operátoři... 😊
A co mi to připomíná...
https😐/www.tesla.com/…tesla_theme/asse… />
P.s. Až někdo přijde s obyčejným elektrických autem typu Octavie, dojezdem aspoň 1000km a cenou do půl milionu, to bude bomba. Tohle je jak ti naši mobilní operátoři... 😊
Vyzerá to fakt dobre! Dokonca lepšie ako prémia v podobe X6 ale aj Tesly X. Jediný problém je v tom, že to nikdy nepôjde do výroby. A klobúk dole pred Kabaňom. Je mi ľúto, že už si za toto asi nezlizne smotanu, lebo považujem to za vrchol jeho kariéry v Škode. :yes:
Z profilu to nemá chybu... proporčně je to trefené výborně, správná míra agresivity, linie navazují, nikde nic netrčí... paráda.
Předek už je slabší... chápu důraz na aerodynamiku a zbytečnost přední masky, ale tohle holt budou muset designéři ještě ladit a naše oči strávit.
Předek už je slabší... chápu důraz na aerodynamiku a zbytečnost přední masky, ale tohle holt budou muset designéři ještě ladit a naše oči strávit.
Na te studii je asi nej ten profil X6. Zadek je za me tedy hodne prisernej a predek skodovacky nelibvy, stale dokola obyc. Exlusivni tak zustava pouze profil, kdy se z tuctovych krabic posunul na uroven konkurence 😉
Zabij mys, zachranis dojnou kravu je jasne. Stejne jako to, ze nektere vlastnosti soucasnych Skodovek jsou umele proti prilisne kanibalizaci na ukor zbytku koncernu. Ale i presto si myslim, ze dneska je treba utocit na vsech frontach. Auta maji byt (aspon na oko) vice odlisena a vypalovackou v nejakem smyslu by melo byt skoro kazde. Mit dneska model jen tak do poctu je trosku drahy luxus, ktery ke vsemu skodi vnimani znacky. Pritom myslenka vsadit neco mezi Fabiu a Octaviu urcite neni spatna.
Hm... hele jako líbí se mi, ale že by to zlomilo mou nechuť k SUV, to teda nevím. TSI se dává so Superbu... 😄
Tak v článku se píše že elektromobily nemají chladič ani masku. Vysvětlil by mi někdo prosím jaký způsobem bez chladiče klimují, jak topí a jak chladí akumulátory ?
Jéjda, aký si ty múdry. Nikdy si nespravil preklep? Však má nakoniec pravdu, ten milión je výmysel.
Další SUV od Škody bude, to je potvrzeno... i to, že přijde SUVCoupe. Takže bych nebyl vůbec překvapen, kdybychom něco z toho viděli na produkčním autě.
Jestli to bude elektromobil, nebo jestli vůbec bude mít Škodovka model, který bude pouze elektromobil, to je jiná story... zatím jsou všechny elektrické VW založené na běžném modelu, takže bych čekal totéž.
Jestli to bude elektromobil, nebo jestli vůbec bude mít Škodovka model, který bude pouze elektromobil, to je jiná story... zatím jsou všechny elektrické VW založené na běžném modelu, takže bych čekal totéž.
Rapid nemá žádný problém s designem, design je super. Problémy vyplývají z techniky - malá kola, úzká platforma, šetření na některých detailech.
Řekl bych se, že ta nepohlednost, resp. neatraktivnost Rapidu je záměr, aby nelezl do zelí dražším žabám... Výrobkové portfolio je potřeba diverzifikovat i co do atraktivity designu. Kdyby chudí dostali vytříbený atraktivní design, tak co by se pak nabídlo těm méně chudým?
I tak se zdají být jiným značkám koncernu některé Škodovky až příliš pěkné a atraktivní na to jakou úlohu mají zastávat (koncernový lowcost).
I tak se zdají být jiným značkám koncernu některé Škodovky až příliš pěkné a atraktivní na to jakou úlohu mají zastávat (koncernový lowcost).
jojo, cesky kristal v reflektorech, tyhle kraviny mam rad. >😁
AZNP je proste ceske zlato s ceskym kristalem. >😁
AZNP je proste ceske zlato s ceskym kristalem. >😁
...a spotreba 2 bateky na 100 km...kruci, to sú náklady! >😒]
Nie si ty nejaký pošahaný, panáčik?
Nie si ty nejaký pošahaný, panáčik?
Víš vůbec, že jenom ty baterky budou stát přes 1 000 000 Kč?
A ty tady srovnáváš s Rapid Spaceback za 300 000.
To je opravdu jiná káva.
A ty tady srovnáváš s Rapid Spaceback za 300 000.
To je opravdu jiná káva.
U svatého bojleru, to je pecka ! Pochvala pro mladé nadějné chlapce z Boleslavi. Určitě se bude líbit nejen v tuzemsku 😄
No tak do Tesly stojí ty baterky kolem 2 000 000 a to se ještě musí vyměňovat.
Takže já ty miliony do toho nedám.
Takže já ty miliony do toho nedám.
Áno, je to jeho rukopis.
S odstupom času je vidno, že jeho prototypy dokazali vyvolať pozitívnu kriitiku. Ale vedenie ho pustilo tak k vytvoreniu 4 reflektorov...
Čo je dôležité na prototype sú
Nové delenie a tvary predných svetiel
Absencia masky (zas je to elektromobil...)
Lišta s logom na boku (odvolavka na mb1000)
Podobne zadne reflektory a la kodiaq (český kryštál)
a v neposlednom rade guľaté tvary
Páči sa mi!
S odstupom času je vidno, že jeho prototypy dokazali vyvolať pozitívnu kriitiku. Ale vedenie ho pustilo tak k vytvoreniu 4 reflektorov...
Čo je dôležité na prototype sú
Nové delenie a tvary predných svetiel
Absencia masky (zas je to elektromobil...)
Lišta s logom na boku (odvolavka na mb1000)
Podobne zadne reflektory a la kodiaq (český kryštál)
a v neposlednom rade guľaté tvary
Páči sa mi!
Jenže SUV kupé je ohlášené... a vlastně není důvod, proč by nemělo vypadat takhle. Vision C byl taky poměrně blízko tomu, jak teď vypadá Superb.
je to hnus s těmi obludnými koly :no: :no: :no😒br />
a auto pro chlapy má mít pod kapotou diesel!
a auto pro chlapy má mít pod kapotou diesel!
Moc velká to škoda nebude. Pro mě asi taková jako, že do CD přehrávače nejde strčit magnetofonová kazeta ...
Ja rozumiem ako to myslíš, ale nejaká aplikácia proporcií Vision D do sériovej výroby žiaľ nikdy neprebehla. Preto som aj voči tomuto skeptický.
Tak jinak - umím si představit auto, které bude mít +- tyto proporce a markanty... k tomu ale samozřejmě civilní detaily typu kola, světla, kliky dveří apod. Prostě typická cesta od prototypu k produkčnímu autu, jako jsme viděli v případě Vision C i D.
No využitie niektorých prvkov pri sériovom aute nie je pre mňa žiadnou zárukou, ide o ten celok a to do výroby fakt nepôjde.
Myslíš tohle? [odkaz]
Hm, mě ani tolik ne... Xko je spíš auto ve stylu BMW GT, tohle má přece jen blíž k SUV. Přední maska spíš vypadá jako Model 3.
Apropó, Model 3... to je přesně odpověď na to PS, přesně pochopená tržní potřeba ze strany Muska - Model S je fajn, ale moc drahý. Nemusí to bejt za půl mega, ale max tak za mega (ono se pak něco vrátí na úspoře paliva nebo z dotací)... a nemusí to bejt 1tkm, stačí třeba 400km...
Hm, mě ani tolik ne... Xko je spíš auto ve stylu BMW GT, tohle má přece jen blíž k SUV. Přední maska spíš vypadá jako Model 3.
Apropó, Model 3... to je přesně odpověď na to PS, přesně pochopená tržní potřeba ze strany Muska - Model S je fajn, ale moc drahý. Nemusí to bejt za půl mega, ale max tak za mega (ono se pak něco vrátí na úspoře paliva nebo z dotací)... a nemusí to bejt 1tkm, stačí třeba 400km...
Na ty vyšší kastle si obecně budeme muset zvyknout, podlaha z baterek, motor na nápravě nebo v jednotl. kolech, klasická tříprostorová karoserie odejde do historie jako první, ten tvar el. škodovky můžeme klidně brát jako obecný, alespoň pro elektromobily příští dekády. 😉
By mně zajimalo, v jaké káře jezdíš, "holden2"? Že bys měl opravdu holdena? To by byla šlupka, Holden v Čechách...
Ale i kdybys měl Holdena, což je v podstatě derivát nějakého modelu General Motors, tedy většinou poměrně jednoduchých aut, sem tam výrazně upravených tak, že pálí gumy na pětníku, tak jaký máš vkus, když chceš tuhle nádheru srazit k zemi přívlastkem "hnůj pro dobytek"?
Nemáš oči a nevidíš, že to je kára na úrovni starých italských mistrů, jako byli Pinifarina a Bertone?
Anebo nechceš vidět, protože Tě štve celý svět a tady se můžeš anonymně, jako "holden2" rychle "odpravit"?
Anebo Ti už definitivně zrezla kára z devadesátého roku a nemáš na novou ojetinu? To fakt naštve, že?
Ale i kdybys měl Holdena, což je v podstatě derivát nějakého modelu General Motors, tedy většinou poměrně jednoduchých aut, sem tam výrazně upravených tak, že pálí gumy na pětníku, tak jaký máš vkus, když chceš tuhle nádheru srazit k zemi přívlastkem "hnůj pro dobytek"?
Nemáš oči a nevidíš, že to je kára na úrovni starých italských mistrů, jako byli Pinifarina a Bertone?
Anebo nechceš vidět, protože Tě štve celý svět a tady se můžeš anonymně, jako "holden2" rychle "odpravit"?
Anebo Ti už definitivně zrezla kára z devadesátého roku a nemáš na novou ojetinu? To fakt naštve, že?