Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Marko: Budúcnosť MINI nie je mini

21 komentářů

Vi King
No vypada to velmi zajimave. Uvidime, jak se nam Mini rodinka rozroste o dalsi miniauticka. Jen to SAV by tam podle me davat nemuseli. To mi prijde jako naprosta hloupost delat z mini jakehosik oplastovaneho "off-roada". Mnohem vic se mi zamlouva cabrio, nebo coupe. A ta spoluprace s Fiatem by mohla byt velmi zajimava a prospesna. Fiat je preci specialistou na mini/mala auta a jeho maloobjemove vznetove a ted i preplnovane zazehove motory jsou papirove opravdu vynikajici. Tak uvidime, jestli bude mit MINI maxi budoucnost. V kazdem pripade, hodne stesti, prcku 😄
Avatar - T613
T613
Opět s tebou musím souhlasit. Jak ty to děláš? >😁 Oplastované Mini je příkladem, jak z hravého auta udělat tlustou Gertrudu.. ale trh si to žádá, trh to chce ;-\
Vi King
Nevim, jak to delam, to bude asi haluz. Proste jen rikam sve proste detske(pubosske >😁 ) nazory na auta. To, ze se mnou souhlasi zkuseni borci jako ty me tesi, ale nijak bych to nehrotil.

No bohuzel je to tak, ja nemam nic proti SUV, spousta se mi jich libi a k automobilkam, ktere vyrabeji modely napric automobilovymi tridami, se hodi. Jenomze, k automobilce zamerene na jeden druh automobilu jako je prave Mini se mi to vubec nehodi. Kdyz to vemu do extremu, tak mi to prijde, jakoby Aston Martin udelal SUV. A docela bych i pochyboval, ze tohle bude mit uspech. I kdyz, to jsem si uz rikal o tolika autech a pak jsem se nestacil divit. Takze to spis upsech mit bude, protoze se najde spousta lidi, kteri vyhodi silene penize za jakesik Mini SUV(SAV).
Avatar - T613
T613
s tím zkušeným borcem uber 😉
s druhou částí tvého textu souhlasím jen z části. Oplastované Mini bude mít úspěch a velký. Snad se designeři vytáhnou a člověku se z něj nebude chtít zvracet a bude se mi jen nelíbit
Vi King
No ja na konci konstatoval, ze to asi tak bude, ze bude mit uspech, i kdyz je to pro me dost nepochopitelne. Mini, jakozto imagovka, ma ceny hodne vysoko polozene. Ale to se da pochopit. Jenomze ta SAV verze bude urcite jeste drazsi a pak se mi naskyta otazka - proc davat takove prachy, za ktere mam stredne-tridni SUV, pripadne premiove auto nizsi stredni? Nebo proc davat za to vic, kdyz si za min muzu koupit opravdovou ikonu - klasicke Mini? Predpokladam, ze to bude auto urcene hlavne pro zeny a ja bych svoji zene za tyto penize opravdu radsi koupil nejakou Audi A3/BMW 1/Volvo C30, nebo jinou premiovku segmentu C nez nejakou oplastovanou nafouklou verzi Mini. Anebo tedy klasicke Mini, ale toto fakt ne. Ale souhlasim s tebou, ze uspech to fakt mit bude.
Avatar - Falco
Falco
Přesně! S tím zkušeným borcem hodně přestřelil >😒]
Avatar - Ivorry
Ivorry
Mini mám v garáži a vím, o čem všem tohle auto je, ale SAV bych taky poslal zpátky do hrobu...nepochybuji, že tohle auto bude mít prodejní úspěch, ale MINI je o zábavě z jízdy, je to neskutečná hračka a pochybuji, že tohle dokáže SAV od Mini poskytnout. Jestli ano, hluboce se skláním :yes:
GTI
Jsou auta, která jen byla. Jsou auta, která jen jsou. A pak jsou auta která stále byla a stále jsou. Taková auta spoluutváří svou dobu. Jsou to auta, za nimiž se člověk vždy ohlédne. Ta auta totiž definují vkus, definují styl, definují estetiku. Jo, jsou to klenoty našich světů. Devětsetjedenáctka je tím klenotem nejvýraznějším, nejcennějším. V jiných segmentech je tím klenotem MINI. Pokud to vnímáš jinak, je chyba jen a pouze na tvé straně. Totiž na MINI musíš mít. Ani ne tak na kontě, jako pod beranicí a pod levou klíční kostí... konto ještě jakž takž nějak dohromady doplácáš, to ostatní, to je však vořech. Já vím, co po tobě může člověk chtít, když odkojen než plastovým haraburdím z tržnice, drumbasovou smyčkou v ušních špuntech a kérkou z huba buba pod levým vokem. Přesto... nikdy není pozdě. Mini tu je, byl a bude. Kdy a kde se vaše dráhy protnou, to záleží už jenom na tobě.

P.S. Maximální článek o maximálním Mini :yes:
Beast
>😁 :yes:
Marko
😄 😉 :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Od opravdu vtipneho designu vozu Mini Cooper, ktery na trhu zvitezil diky sve prakticnosti jde nyni jen o presun do zapomneni.
Na novem minimaxu je videt bezradnost designeru podobne jako u vozu firmy Seat a rendlik a syn v poslednich 10-ti letech. Interier minimaxu je navic nikoli jen neprakticky, ale dokonale otresny. :no:
Avatar - gld
gld
načo špekulovať a zbytočne rozširovať ponuku? nedáva to logiku, keď sa povie mini tak si proste predstavíme konkrétny typ auta (nové alebo staré), nie značku auta..nedáva mi to logiku

odvodené modely to áno, cabrio, plasťák SUV, nenáročné úpravy základu
Marko
Problem je v tom, ze ak mas jediny modelovy rad, nejde ho rozvijat donekonecna. V istej chvili narazis na jeho moznosti a potom sa zacnes len opakovat (v medzigeneracnej vymene karosarskych verzii).
Ak mas naviac pracovat s typickym designom, potom sa bude + - opakovat aj to. Lenze vysledkom tohto diania je nakoniec to, ze ludi to zacne "nudit" a zacne tak klesat predaj. Presne toto sa pred par rokmi stalo aj Porsche 911.

Cize - u BMW rozmyslaju tak, ze vytvoria 1-2 dalsie modelove rady, ktore budu "zachrannou sietou" pre predaj znacky. Ak budu zarabat, potom bude moct byt urobena aj jedina mozna zmena s klasickym MINI - teda predefinovanie jeho designu do inej podoby, ktora sice vyuzije tradicne prvky ale prinesie nieco nove - co spravi v danom case MINI opat atraktivnym pre zakaznikov.

Ak by neexistovali ine modely, a BMW by k tomuto kroku muselo pristupit, s jedinym autom v ponuke znacky by riskovalo to, ze ak by zakaznici zmeny neprijali, padol by cely projekt MINI.
Inak, povedane mat tzv. monoznacku, kde jediny produktovy rad zaroven tvori aj znacku je pomerne dost nebezpecna situacia...ktoru je treba vzdy (a v kazdej produktovej oblasti) riesit.
Klaudius
Toto raz špatne dopadne, táto stagnácia a snaha vyžmýkať z jediného starého nápadu nové a nové prachy. Úbohosť.
Navtech
Já ve ždímání peněz v businessu nevidim žádnou ubohost a zvlášť ne v dnešní době a pokud je to obchodně v pořádku. Především v autoprůmyslu má finální zákazník dost široký spektrum volby. Jiná věc je, pokud by nějaká cílová skupina byla na MINI závislá a neměla na výběr.
Avatar - Dinar
Dinar
Zase ty proletářské stesky... :no:
Klaudius
Čo je na tom "proletárske"? Považuješ opísaný spôsob za niečo nasledovaniahodné alebo povznášajúce? 😉 Mne sa proste nepáči, že odvar tých istých tvarov budú mať ďalšie autá, ktoré s pôvodnou myšlienkou už nemajú nič spoločné, a v konečnom dôsledku už ťažko môžu byť pekné, o nejakej originalite radšej mlčím...
Subaru.in
Kdyby bylo po mem tak Mini vzdy bylo miniauto, tak proste proc neudelaji levnou variantu mestskeho auta aby to konkurovalo takovym autum jako je PSA. Je to prece jeden z nejrychleji se rozvijejicich segmentu. Nebo ne?
Avatar - Dinar
Dinar
To jistě, ale v programu Mini už není pro slovo "levný" místo. Teď je tam slovo "image", a za tu se platí. 😉
Klaudius
Práve tak "Mini" predsa znamená niečo iné ako "veľký". A malé nemusí sa rovnať lacné. Image je image aj v malom balení. Alebo nie? Som blbý, keď si pod slovom "Mini" - bez ohľadu na to, či je to len bežné podstatné meno alebo názov, predstavím niečo malé?
wolff
>😁
P.S. Ale k věci.
Mini je pěkné auto a prodává se dobře. Evidentně soudruzi z Mnichova vědí co dělají. Zbytečné tady tesknit. Kdo chce koupí, kdo nechce a nebo nemá, nekoupí. A i kdyby Mini nebylo... chleba levnější taky nebude. :-C