Novinky
No kdyz vidim ten designove osizeny tuctovy inetrier tak si nemuzu nevzpomenout na novou Insignii. Ta lacinost patrici do tridy Fabii, Rapida z toho hrozne krici.
Psal jsem to hned při uvedení, interiér 3x hanba!!! Jako Golf
A který interier (ve středním mainstreamu!) je naopak na pochvalu?
No tenhle [odkaz] ne = a vzhledem k cenám jak základnim tak příplatků je to trochu problematický i s tim mainstreamem
Můžeš třeba ušetřit a mít prémiově postavený prémiový auto s prémiovym interiérem [odkaz] [odkaz] 😉
Můžeš třeba ušetřit a mít prémiově postavený prémiový auto s prémiovym interiérem [odkaz] [odkaz] 😉
Ušetřit za prémii? To ale určitě dokážeš jen ty... a zdaleka nejen to, jsi prostě nadpřirozený, jak přirození. 😉
Měl bys do toho jít a přečíst si nějakej test faceliftovanýho Lexusu IS = zrovna mám 2 před sebou. Testovanej kus se všim všudy milion 235 tisíc: Jeho hybridní technologii považujeme za nejdůvěryhodnější a nejvyspělejší pohon na trhu = naměřená spotřeba v obou testech: 6 litrů, v tom druhym 5,5 litru
Nebo si můžeš připlatit a koupit mainstream s interiérem 3x hanba = tvoje volba 😉
Nebo si můžeš připlatit a koupit mainstream s interiérem 3x hanba = tvoje volba 😉
To je vrcholná motorizace, že jsem z toho až omdlel ...
Aspoň benzín šestihrnek do toho dát mohli ... vrcholnou motorizací s čtyřválcem asi fakt nikomu dech nevyrazí 😄
To sa tu už x-krát riešilo. Platforma MQB určená pre priečne uložené motory zástavbu V6 neumožňuje. Teoreticky by tam vošiel iba šesťvalec v kofigurácii VR, ako v minulosti. Ale neviem, či má koncern nejakú modernú Euro6-emisnú VR6ku k dispozícii. Reálnejší by bol 2,5 R5 TFSI, ale ten si Audi necháva "enem pro sebe". Takže 2,0TSI bude (minimálne pre Európu) maximum. Ja s tým v zásade problém nemám, V6 benzín by som do mainstreamovej strednej nebral, ale v kontexte toho, že Kia prináša na trh Stinger, priameho konkurenta Arteonu, ktorý má 3,3 V6 turbo, tak ten takmer prémiový glanc Arteonu (ktorý sa mu snaží VW dať) trochu bledne.
Ty ale těch 206 kW s tím Passatem hýbe velice slušně. Já nevím jakou dynamiku by sis od toho představoval. Není to supersport. 6,5 stovka je solidní.
Ked dvaja robia to iste nie je to vzdy to iste 😉
Nie zeby 280 koni z 2L turba bolo niekedy pomalych, ale podobne cisla z 3L turba posobia uplne inak >😒] Jednak nemusis mat neustale zapnute nejake sportove rezimy, launch control a pod, aby si sa k nim problizil a jednak tam proste nemas tak velku turbo dieru. Ako bonus aj ta spotreba bude lepsia, uz len tym, ze mozes mat lepsiu prevodovku 😄
Nie zeby 280 koni z 2L turba bolo niekedy pomalych, ale podobne cisla z 3L turba posobia uplne inak >😒] Jednak nemusis mat neustale zapnute nejake sportove rezimy, launch control a pod, aby si sa k nim problizil a jednak tam proste nemas tak velku turbo dieru. Ako bonus aj ta spotreba bude lepsia, uz len tym, ze mozes mat lepsiu prevodovku 😄
Jsem si říkal, že ten dvoulitr aspoň bude mít ty nejlepší parametry, s jakými teď jezdí...a ono ani to. 😒
Takze si to nekoupis, vid? >😁
Koukám, že se tu smí mít názor pouze na auta, která si půjdu zítra koupit? To se ty diskuze poměrně zúží. Co je konkrétně špatného na názoru, že nechápu, proč když tento motor sériově montují s 310 koňmi, tak ho sem dají s 280? Ale jo, už mlčím.
Osobne som presvedčený, že neskôr bude aj tých 310 koní. V rámci R4 TSI môžu dať čokoľvek, problém je, že ten R4 je maximum.
Stinger ma byt v asii za 27 tis usd dvoulitr a sestivalec za 40tis
Navic je zadokolka!
Navic je zadokolka!
Jj, treba si počkať, s akými cenami nastúpi Stinger. Tak trocha sa ale obávam, že pri všetkej tej technike (zadokolka, samosvor, Brembo brzdy atp.) a výbave bude začínať tiež realatívne vysoko. A Kii sa bude vysoká cena ťažšie odpúšťať, ako Volkswagenu (aspoň v našich končinách). Každopádne si na Stinger počkám, aj keď tuším, že Insignia GS 2,0 turbo bude z tejto trojice športovo strihnutých liftov ďaleko najlacnejšia.
tiež som zvedavý s akými cenami vyrukuje Kia. Sám mám vnútorný boj čo je na živo lepsie Arteon (prekvapil) vs Stinger (sklamal) ,myslim dizajn nie techniku tam je Kia trošku dalej.
Keď si to v Ženeve videl na živo, rozveď trochu tie dojmy (prekvapenie z Arteonu vs. sklamanie zo Stingeru).
stingeru by podla mna viac pasovala maska na styl novej cadenzy... alebo nieco v style uz noveho ria/picanta ... ale mozno facelift to casom napravi .. lebo ta sucasna maska aj mne pride dost tuctova a kusok uz prekonana .. kia to vie urcite aj lepsie... aj ked je pravda ze stinger sa vyvijal uz istu dobu kym prisiel do serie... a kusok to proste vidiet... ale aj tak je to krasne auto... obzvlast kasna ako taka.. cely ten profil a tvar... nema moc chyb... 😉
Na začiatku napisem že nie som nejaký vw priaznivec,ale občas sa im nejaké auto podarí a páči sa mi (Corrado,CC, Golf GTI).
Na foto vypadal Arteon pekne taká malá A7 (moc sa mi páči) ale v reálne to je ešte lepsie,tie hrany,bezrámové okná,svetla atď.Nakoniec ani predné mračítko nie je také hrozné.
Stinger je krásne auto (aby nevznikol dojem,ze nie) ale z fotiek k reálu som čakal že ma ohúri viac. Karoséria je tiež akoby "kupeoidná" ale zadok mi pride taký troška tlstejší,čakal som to troška štíhlejšie.
Píšem ale iba o exteriéri a čisto môj dojem.
Na foto vypadal Arteon pekne taká malá A7 (moc sa mi páči) ale v reálne to je ešte lepsie,tie hrany,bezrámové okná,svetla atď.Nakoniec ani predné mračítko nie je také hrozné.
Stinger je krásne auto (aby nevznikol dojem,ze nie) ale z fotiek k reálu som čakal že ma ohúri viac. Karoséria je tiež akoby "kupeoidná" ale zadok mi pride taký troška tlstejší,čakal som to troška štíhlejšie.
Píšem ale iba o exteriéri a čisto môj dojem.
co pozeram je o dalsich 5cm nizsi ako tento arteon... bude zaujimave ked sa postavia obe auta vedla seba... razom bude z arteona MPV.... s nadhladom povedane 😉
z uvodnej foto sikmo zboku zhora mi to pride po prvu polovicu kasne ako nejake bmw... a zadok zase uz skor akoby nejake kupatko od MB.... zvlast tie svetla ... ale ako celok je aerton celkom zaujimavy pocin ale dovolim si tvrdit ze stinger je aj tak uplne inde a cieli na ine vozy ako na arteona ... ves stinger sa da kludne porovnat v GT verzii aj s panamerou v zaklade alebo nejakym tym ghibli .... co aerton skratka nedokaze ..
arteon je ale zase sikovny konkurent pre optimu GT... tu by to slo :yes:
z uvodnej foto sikmo zboku zhora mi to pride po prvu polovicu kasne ako nejake bmw... a zadok zase uz skor akoby nejake kupatko od MB.... zvlast tie svetla ... ale ako celok je aerton celkom zaujimavy pocin ale dovolim si tvrdit ze stinger je aj tak uplne inde a cieli na ine vozy ako na arteona ... ves stinger sa da kludne porovnat v GT verzii aj s panamerou v zaklade alebo nejakym tym ghibli .... co aerton skratka nedokaze ..
arteon je ale zase sikovny konkurent pre optimu GT... tu by to slo :yes:
od opla s insignií chybu, že s podobným motorem zaostanou o 2s?
je mozne ze opel bude tazsi a aj kusok vyssi ( ale neviem nepozeral som cisla takze len tak tipujem ) ... predsa len insignia nie je robena stylom ako je arteon alebo stinger kde sa prihliada predsa len viac na dynamiku ako pri insignii ktora je skor konkurent mazdy 6 optimy mondea passatu .. proste beznych vozov strednej triedy....
když vezmu 1.0tsi/85kW/200Nm, tak mi z toho vychazi ze dvoulitr by při vykonu 170kW mel mit 400Nm a to i přes to, ze tomu litrovymu trihrnku by mel odpovidat dvoulitrovej sestihrnek
tak proc ma 206kW jen 350Nm??
tak proc ma 206kW jen 350Nm??
no ja mam z 3L 450Nm a nejak sa nesťažujem >😒]
To znám z 2.2 HDI = neni to zázrak ale jo chápu že si nestěžuješ >😒]
mimochodom mam aj 2.2hdi ale ten prejav benzin vs nafta je priepastný
Taky mám benzín = a naftu nechci = ale zrovna 2.2 HDI je rozumnej nafťák = jestli to teda nemáš v nějakym užitkáči, tam se v trochu jinejch verzích taky dával 😄
😄
Cos dělal mezi 18:46 a 20😁4? >😒]
BMW pojede jistě mnohem líp, Superb Sportline s 206 kW bude zase levnější a hezčí.
Mne by najviac vadil nemastny neslany interier. Nie je to zle, ale je to len lepsie vybaveny Passat, dokonca snad nevidim ani veci naviac co Passat nemoze mat. Chapal by som to, ak by dostal (za priplatok) vybavu, ktoru Passat nemoze mat, rozne premiove prvky, ale takto mi to pride len Passat Coupe... Toto sa neda povedat o 4GC, tam si mozes priplatit za zaujimave veci, ak chces.
Na druhu stranu, cenou si rovnako u oboch ~49 tis. a je to uz len na volbe priplatkov. Osobne mi interier 4 BWM pride dost pekny, ked clovek kupi par priplatkov co sa o Passate neda povedat. Jasne, tu bude zaklad Highline, ale tam to stale nie je pre mna nic dych beruce, skor akceptovatelne. Takze ja by som mozno skoncil na podobnej cene u oboch a tam mi teda VW nedava ziaden zmysel. Aj ked to 4 valcove coupe od BMW tiez nie 😄