Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Cenník
| 29. 3. 2017 13:29
V nemeckom cenníku tieto dve motorizácie už chvíľu figurujú. Kombinované sú len s najvyššími výbavami Elegance, resp. R line a stoja mastných 49325 eur za benzín a 51600 eur za dízel.
Cenník
| 29. 3. 2017 13:49
50 000 euro za takovou designovou tuctovku? :-O
BMW pojede jistě mnohem líp, Superb Sportline s 206 kW bude zase levnější a hezčí.
Avatar - Hammunasakra
Cenník
| 29. 3. 2017 14:04
Jo kdyby 50 000 euro [odkaz] :-)
Avatar - Barrichello
Cenník
| 29. 3. 2017 15:23
za 2 mega bych si radši koupil Cadillac CT6 a budu mít 3,0 V6 TwinTurbo s 420 HP ;-) [odkaz]
Avatar - speedfred
Cenník
| 29. 3. 2017 15:54
no musim povedať ,ze tie Cadilaky čo boli v Ženeve vypadali k svetu-celkom mi učarili :yes: (asi nejaké vrcholné výbavy + carbonove doplnky)
Avatar - Barrichello
Cenník
| 29. 3. 2017 18:25
a na podzim nebo od ledna tu bude k mání i XT4, tj menší suv jak XT5, taková konkurence BMW X3 ;-)
Avatar - speedfred
Cenník
| 29. 3. 2017 18:46
SUV ide mimo mňa (okrem AR Stelvio) , myslel som sedany a kupé čo tam boli.
Avatar - Barrichello
Cenník
| 30. 3. 2017 08:43
v sedanech se asi v dohledné době nic nového nechystá, tady je akorát škoda že sem nevozí CTS s V6, je tu k mání jen R4 a vrcholný V8 v CTS-V. Ale oni tu stejně cílí ze sedanů hlavně na to CTS-v, CT6 a ATS a pak hlavně ty SUV Escalade a XT5, těch se prodá nejvíc.
Avatar - iudex
Cenník
| 29. 3. 2017 15:44
Nie že by som chcel tie vysoké ceny Arteonu obhajovať, to rozhodne nie. Ale zase dávať tu BMW (zrejme 4er GC) ako príklad je trochu mimo. To začína na 40t eurách (420i M/T) a najbližšia porovnateľná verzia 430i xDrive A/T stojí ešte o chlp viac (49650 eur), a to má "len" 185 kW (versus 206 Arteonu) a o výbave radšej pomlčím. Dovybavenie 4er na úroveň Arteonu Elegance zvýši cenový rozdiel na zhruba 10 tisíc eur. Takže je to vlastne ako vždy: za cenu plne vybaveného mainstreamu máš prémiu v základnej výbave a keď si dorovnáš výbavu, rozdiel ceny je cca. 20%.
Cenník
| 30. 3. 2017 10:31
Ale zase mas tam rozdiely v prospech BMW, ktore sa tazko ocenuju - 6 valec s nizkotlakym turbom, vs. dost nadopovany 4 valec. Zadokolka spripajanym predkom vs, predokolka s pripajanym zadkom. Pozdlzne ulozeny motor vs. priecne. Nehovoriac o uzasnej 8st. HDM prevodovke vs. primernemu DSG. To z casti pokryva ten cenovy rozdiel.

Mne by najviac vadil nemastny neslany interier. Nie je to zle, ale je to len lepsie vybaveny Passat, dokonca snad nevidim ani veci naviac co Passat nemoze mat. Chapal by som to, ak by dostal (za priplatok) vybavu, ktoru Passat nemoze mat, rozne premiove prvky, ale takto mi to pride len Passat Coupe... Toto sa neda povedat o 4GC, tam si mozes priplatit za zaujimave veci, ak chces.
Avatar - iudex
Cenník
| 30. 3. 2017 13:37
Ale ten 430i je tiež len štvorvalec, šesťvalec je až v 440i, ktorý začína na 57t, s výbavou Arteonu o 10 viac a tam už naozaj žiadne prekrytie s Arteonom nie je. Samozrejme bez zohľadnenia ceny, koncepciou karosérie to konkurent je, ale tú cenovú diferenciu proste nejde nezohľadniť.
Cenník
| 30. 3. 2017 15:55
Pravdu mas, stale zabudam, ze 30i uz nie je 6 valec, kdezto 30d stale je.

Na druhu stranu, cenou si rovnako u oboch ~49 tis. a je to uz len na volbe priplatkov. Osobne mi interier 4 BWM pride dost pekny, ked clovek kupi par priplatkov co sa o Passate neda povedat. Jasne, tu bude zaklad Highline, ale tam to stale nie je pre mna nic dych beruce, skor akceptovatelne. Takze ja by som mozno skoncil na podobnej cene u oboch a tam mi teda VW nedava ziaden zmysel. Aj ked to 4 valcove coupe od BMW tiez nie :-)
Avatar - iudex
Cenník
| 29. 3. 2017 15:54
Ad Superb: hoci technicky je Superb konkurentom, reálne/trhovo tomu tak nebude. Superb ako plnoformátový model začínajúci na tuším 85 kW je umiestnený ešte pod Passatom a Arteon samotný výrobca umiestňuje nad Passat. Takže v top motorizáciách a výbavách tu nejaký prekryv bude, ale cenovo to myslím bude iná liga a cena arteonu odfiltruje typických záujemcov o Supa.
Interier
| 29. 3. 2017 13:35
No kdyz vidim ten designove osizeny tuctovy inetrier tak si nemuzu nevzpomenout na novou Insignii. Ta lacinost patrici do tridy Fabii, Rapida z toho hrozne krici.
Interier
| 29. 3. 2017 15:40
Psal jsem to hned při uvedení, interiér 3x hanba!!! Jako Golf
Interier
| 29. 3. 2017 23:15
a ještě chybí kolečko ´volumedoprava´ ;-\
Avatar - white label
Interier
| 29. 3. 2017 23:58
A který interier (ve středním mainstreamu!) je naopak na pochvalu?
Avatar - Hammunasakra
Interier
| 30. 3. 2017 00:30
No tenhle [odkaz] ne = a vzhledem k cenám jak základnim tak příplatků je to trochu problematický i s tim mainstreamem

Můžeš třeba ušetřit a mít prémiově postavený prémiový auto s prémiovym interiérem [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - white label
Interier
| 30. 3. 2017 01:54
Ušetřit za prémii? To ale určitě dokážeš jen ty... a zdaleka nejen to, jsi prostě nadpřirozený, jak přirození. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Interier
| 30. 3. 2017 12:39
Měl bys do toho jít a přečíst si nějakej test faceliftovanýho Lexusu IS = zrovna mám 2 před sebou. Testovanej kus se všim všudy milion 235 tisíc: Jeho hybridní technologii považujeme za nejdůvěryhodnější a nejvyspělejší pohon na trhu = naměřená spotřeba v obou testech: 6 litrů, v tom druhym 5,5 litru

Nebo si můžeš připlatit a koupit mainstream s interiérem 3x hanba = tvoje volba ;-)
Avatar - Joky
Motorizace
| 29. 3. 2017 13:36
To je vrcholná motorizace, že jsem z toho až omdlel ...
Motorizace
| 29. 3. 2017 14:00
Aspoň benzín šestihrnek do toho dát mohli ... vrcholnou motorizací s čtyřválcem asi fakt nikomu dech nevyrazí :-)
Avatar - twistedTSD
Motorizace
| 29. 3. 2017 15:01
Když Volvu prochází absence šestiválce i o třídu výše, projde i VW...
Avatar - iudex
Motorizace
| 29. 3. 2017 15:35
To sa tu už x-krát riešilo. Platforma MQB určená pre priečne uložené motory zástavbu V6 neumožňuje. Teoreticky by tam vošiel iba šesťvalec v kofigurácii VR, ako v minulosti. Ale neviem, či má koncern nejakú modernú Euro6-emisnú VR6ku k dispozícii. Reálnejší by bol 2,5 R5 TFSI, ale ten si Audi necháva "enem pro sebe". Takže 2,0TSI bude (minimálne pre Európu) maximum. Ja s tým v zásade problém nemám, V6 benzín by som do mainstreamovej strednej nebral, ale v kontexte toho, že Kia prináša na trh Stinger, priameho konkurenta Arteonu, ktorý má 3,3 V6 turbo, tak ten takmer prémiový glanc Arteonu (ktorý sa mu snaží VW dať) trochu bledne.
Motorizace
| 29. 3. 2017 19:33
Arteon je nástupce Passatu CC, který vždy používal stejné motory jako Passat.
Avatar - white label
Motorizace
| 29. 3. 2017 19:38
To ano, ale byly doby, kdy měli oba (Passat/CC) i šestiválec.
Motorizace
| 29. 3. 2017 15:40
Ty ale těch 206 kW s tím Passatem hýbe velice slušně. Já nevím jakou dynamiku by sis od toho představoval. Není to supersport. 6,5 stovka je solidní.
Avatar - iudex
Motorizace
| 29. 3. 2017 15:46
Súhlas, 6,5s na sto je solídnych, a to ten Arteon TSI dá stovku za 5,6s. ;-)
Motorizace
| 30. 3. 2017 10:35
Ked dvaja robia to iste nie je to vzdy to iste ;-)

Nie zeby 280 koni z 2L turba bolo niekedy pomalych, ale podobne cisla z 3L turba posobia uplne inak >:-[] Jednak nemusis mat neustale zapnute nejake sportove rezimy, launch control a pod, aby si sa k nim problizil a jednak tam proste nemas tak velku turbo dieru. Ako bonus aj ta spotreba bude lepsia, uz len tym, ze mozes mat lepsiu prevodovku :-)
Avatar - Barrichello
Motorizace
| 29. 3. 2017 14:09
>:D >:D >:D To víš VW
Motorizace
| 29. 3. 2017 14:16
Jsem si říkal, že ten dvoulitr aspoň bude mít ty nejlepší parametry, s jakými teď jezdí...a ono ani to. :-(
Motorizace
| 29. 3. 2017 14:49
Takze si to nekoupis, vid? >:D
Motorizace
| 29. 3. 2017 15:08
Koukám, že se tu smí mít názor pouze na auta, která si půjdu zítra koupit? To se ty diskuze poměrně zúží. Co je konkrétně špatného na názoru, že nechápu, proč když tento motor sériově montují s 310 koňmi, tak ho sem dají s 280? Ale jo, už mlčím.
Avatar - iudex
Motorizace
| 29. 3. 2017 15:36
Osobne som presvedčený, že neskôr bude aj tých 310 koní. V rámci R4 TSI môžu dať čokoľvek, problém je, že ten R4 je maximum.
Motorizace
| 30. 3. 2017 10:39
310 konova verzia by nebola problem, ale prejav motora pre cestovne coupe, by mal byt trochu ladnejsi ako pre ostry HH, takze radsej pouzili "podladenu" verziu, ktora je menej ostra. Tych par koni naviac by aj tak nejaky vazny rozdiel neurobilo.
Avatar - lordlord
.
| 29. 3. 2017 15:40
předek připomíná Talisman
Stinger
| 29. 3. 2017 15:44
Stinger ma byt v asii za 27 tis usd dvoulitr a sestivalec za 40tis
Navic je zadokolka!
Avatar - iudex
Stinger
| 29. 3. 2017 15:49
Jj, treba si počkať, s akými cenami nastúpi Stinger. Tak trocha sa ale obávam, že pri všetkej tej technike (zadokolka, samosvor, Brembo brzdy atp.) a výbave bude začínať tiež realatívne vysoko. A Kii sa bude vysoká cena ťažšie odpúšťať, ako Volkswagenu (aspoň v našich končinách). Každopádne si na Stinger počkám, aj keď tuším, že Insignia GS 2,0 turbo bude z tejto trojice športovo strihnutých liftov ďaleko najlacnejšia.
Avatar - speedfred
Stinger
| 29. 3. 2017 15:58
tiež som zvedavý s akými cenami vyrukuje Kia. Sám mám vnútorný boj čo je na živo lepsie Arteon (prekvapil) vs Stinger (sklamal) ,myslim dizajn nie techniku tam je Kia trošku dalej.
Avatar - iudex
Stinger
| 29. 3. 2017 16:22
Keď si to v Ženeve videl na živo, rozveď trochu tie dojmy (prekvapenie z Arteonu vs. sklamanie zo Stingeru).
Avatar - 3_diamanty
Stinger
| 29. 3. 2017 16:39
stingeru by podla mna viac pasovala maska na styl novej cadenzy... alebo nieco v style uz noveho ria/picanta ... ale mozno facelift to casom napravi .. lebo ta sucasna maska aj mne pride dost tuctova a kusok uz prekonana .. kia to vie urcite aj lepsie... aj ked je pravda ze stinger sa vyvijal uz istu dobu kym prisiel do serie... a kusok to proste vidiet... ale aj tak je to krasne auto... obzvlast kasna ako taka.. cely ten profil a tvar... nema moc chyb... ;-)
Avatar - speedfred
Stinger
| 29. 3. 2017 17:33
Na začiatku napisem že nie som nejaký vw priaznivec,ale občas sa im nejaké auto podarí a páči sa mi (Corrado,CC, Golf GTI).
Na foto vypadal Arteon pekne taká malá A7 (moc sa mi páči) ale v reálne to je ešte lepsie,tie hrany,bezrámové okná,svetla atď.Nakoniec ani predné mračítko nie je také hrozné.
Stinger je krásne auto (aby nevznikol dojem,ze nie) ale z fotiek k reálu som čakal že ma ohúri viac. Karoséria je tiež akoby "kupeoidná" ale zadok mi pride taký troška tlstejší,čakal som to troška štíhlejšie.
Píšem ale iba o exteriéri a čisto môj dojem.
Stinger
| 29. 3. 2017 17:34
No a soucasny CC v US zacina na 35tis USD za 2.0 TSI, to je myslim porovnatelny, Arteon asi to bude praktictejsi a o neco drazsi, jako je u VW zvykem...
Avatar - 3_diamanty
stinger
| 29. 3. 2017 16:00
co pozeram je o dalsich 5cm nizsi ako tento arteon... bude zaujimave ked sa postavia obe auta vedla seba... razom bude z arteona MPV.... s nadhladom povedane ;-)

z uvodnej foto sikmo zboku zhora mi to pride po prvu polovicu kasne ako nejake bmw... a zadok zase uz skor akoby nejake kupatko od MB.... zvlast tie svetla ... ale ako celok je aerton celkom zaujimavy pocin ale dovolim si tvrdit ze stinger je aj tak uplne inde a cieli na ine vozy ako na arteona ... ves stinger sa da kludne porovnat v GT verzii aj s panamerou v zaklade alebo nejakym tym ghibli .... co aerton skratka nedokaze ..

arteon je ale zase sikovny konkurent pre optimu GT... tu by to slo :yes:
kde udělali soudruzi
| 29. 3. 2017 16:11
od opla s insignií chybu, že s podobným motorem zaostanou o 2s?
Avatar - 3_diamanty
kde udělali soudruzi
| 29. 3. 2017 16:13
je mozne ze opel bude tazsi a aj kusok vyssi ( ale neviem nepozeral som cisla takze len tak tipujem ) ... predsa len insignia nie je robena stylom ako je arteon alebo stinger kde sa prihliada predsa len viac na dynamiku ako pri insignii ktora je skor konkurent mazdy 6 optimy mondea passatu .. proste beznych vozov strednej triedy....
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 29. 3. 2017 18:17
když vezmu 1.0tsi/85kW/200Nm, tak mi z toho vychazi ze dvoulitr by při vykonu 170kW mel mit 400Nm a to i přes to, ze tomu litrovymu trihrnku by mel odpovidat dvoulitrovej sestihrnek
tak proc ma 206kW jen 350Nm??
Avatar - speedfred
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 29. 3. 2017 21:20
no ja mam z 3L 450Nm a nejak sa nesťažujem >:-[]
Avatar - Hammunasakra
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 29. 3. 2017 22:20
To znám z 2.2 HDI = neni to zázrak ale jo chápu že si nestěžuješ >:-[]
Avatar - speedfred
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 30. 3. 2017 08:36
mimochodom mam aj 2.2hdi ale ten prejav benzin vs nafta je priepastný
Avatar - Hammunasakra
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 30. 3. 2017 12:42
Taky mám benzín = a naftu nechci = ale zrovna 2.2 HDI je rozumnej nafťák = jestli to teda nemáš v nějakym užitkáči, tam se v trochu jinejch verzích taky dával :-)
Avatar - speedfred
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 30. 3. 2017 14:28
P 508GT
Avatar - Hammunasakra
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 30. 3. 2017 15:20
A tam je propastně špatnej projev? To se mi skoro nechce věřit
Avatar - speedfred
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 30. 3. 2017 15:54
tam je vsetko OK,ale keď to porovnaš s benzínovou R6 s rovnakým točákom ,tak som to myslel.
ty ňůtnmetry u benzinu nejak umele omezujou?
| 30. 3. 2017 10:14
no dovod je ze R3 nie je R4.. :-) takze sa to takto jednoducho porovnavat neda..
R3 je na preplnovanie vhodnejsie ako R4 .. takze mozno aj toto ma vplyv..
Avatar - flyboyeda
Dvoulitr je vrcholné provedení ?
| 29. 3. 2017 18:46
To jako vážně ? to není vtip ?
Avatar - flyboyeda
Začal se mi líbit
| 29. 3. 2017 20:34
:-)
Avatar - Hammunasakra
Začal se mi líbit
| 29. 3. 2017 22:19
Cos dělal mezi 18:46 a 20:34? >:-[]
Avatar - white label
Začal se mi líbit
| 29. 3. 2017 23:55
Neboj, určitě celou dobu myslel na tebe... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Začal se mi líbit
| 30. 3. 2017 00:27
Myslim že od příspěvku v 18:46 kdy ohrnul nos do 20:34 kdy se mu [odkaz] začal líbit myslel spíš na tebe = to by aspoň nějakou logiku dávalo ;-)
Avatar - white label
Začal se mi líbit
| 30. 3. 2017 01:48
Takže ještě nakonec budeš i žárlit... >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku