Neviem ako u vas, ale u nas maju X6 image asi ako kedysi Passaty (s tmavymi sklami, idealne aj vpredu...). Vozia sa v nich dost podivni typkovia a je to skor hanba mat take auto. Resp. v tom lepsom pripade nevkus.
Uz samotny Kodi je na hrane snesitelnosti, takhle ho prihrbit je jeste vetsi hnus. Ale nove Octe se 4 svetly se to stale nevyrovna - Kabanos byl genius.
Stále stejné chyby: je nutno zmenšit kola, zvětšit světlomety, přemístit mlhovky na spodní spoiler, narovnat čísla na tachometru a odstranit zábradlí okolo šaltpáky, která tlačí řidiče do pravé nohy těsně pod kolenem. A zamyslet se, zdali opravdu trh potřebuje podivnou verzi SUV coupé :no:
Bývam v obyčajnom okresnom meste, ale všimol som si zaujímavý trend u nových luxusných SUV-iek. Buď si niekto kúpi novú Q7-ku, alebo SUV kupé od Mercedesu (hlavne GLE) alebo BMW (X6-ky aj X4-ky). Asi najčastejšie vidím GLE kupé od Mercedesu. Práve včera podvečer nejaké dve mladé pipky vystupovali z jedného nového do fitka - ešte má len prevozné značky...
Takže pokiaľ by Kodiaq kupé vyzeral ako na titulke - od X-Tomi-ho - tak by to bol bestseller. Samozrejme pokiaľ by to škodovka neprehnala s cenou...
SUV su skratka v mode dnes... pritom stretnut aktualne nove Ecko alebo bmw 5 je coraz tazsie... kedze za podobne penieze si dnes uz kazdy solventny kupi radsej prave nieco ako X4 X6 X5 GLE kupe range rover sport a podobne ... ja to vidim uz dlhsie... tento trend miznutia limuzin na ukor SUV pozorujem uz tak 5-6 rokov... ved co myslis preco v eu skoncil accord a nemame tu ani maximu a dalsie sedany/limuziny ... proste zaujem o ne v eu uz hodne klesa.. a ani bmw 3 v sucasnosti uz ani zdaleka nema tie prdajne pocty ako malo v 90 rokoch ... ja nove bawo 3 vlastne tiez moc ani u nas nestretavam uz ... za to X3 aj X5 mas na kazdom rohu
Mas pravdu, je to modni zalezitost.
Na druhou stranu ceny MB E a BMW 5 sly cenou dost strme nahoru.
Napr. nove BMW 5 vs BMW X5:
(20d xdrive vs 25d diesel, obhuzel dvoulitry nemaji stejne):
1,42 mil Kc vs 1.52 mil Kc (rozdil 7%)
3.0d:
1.55 mil Kc vs 1.65 mil Kc (rozdil 6.5%)
Kdy pridas vybavu, coz trochu asi pridas, rozdil bude kolem 5%.
To je jako rozhodovat se jestli si koupim Skodovku za 500 tis Kc nebo za 525 tis Kc (tedy dost zanedbatelny rozdil).
Kdyz se podivas na zustatkovou hodnotu, rozdil je u premie klidne 20-30% ve prospech SUV, kdo vi, jestli ne vic.
Ty si myslíš, že zákazník BMW nebo Mercedesu chce Škodu? Škodu si koupí ten kdo nemá na Německou prémii a to se v této třídě nenosí ukazovat, že nemáš tak úplně moc peněz. Vlastě to vypadá dost směšně.
Ja jsem nikdy moc nepochopil smysl SUV kupe, ale kdyz tady nahore vidim tento obrazek, tak bych o nem velmi uvazoval. Jenze je to jen obrazek a ja mam pocetnou rodinu, tak zustanu u klasicke 7mist verze. Kodiaq je dle meho nazoru jedno z nejvydarenejsich SUV, ve sve velikostni a cenove kategorii ho pak povazuju za nejhezci. A asi nejsem sam, kdyz teda vidim cekaci dobu s dodanim na Vanoce...
Vidis, jak pises, vubec jsi nechapal koncept SUV kupe.
Ale v ten moment kdy jsi spatril maluvku nejakeho photoshoppera Skodovku SUV kupe, uplne jsi zmenil nazor, obrazek te prescedcil, koncept SUV kupe se najednou zda byt naprosto prirozenou volbou, dokonce tak dobry, ze bys to vubec nevahal koupit :-)
A jeste u toho stihnes pochvalit Kodiaka.
Ach jo :-)
No Kodiaqa jsem si uz objednal, takze je celkem logicke, ze se mi to auto moc libi... Kupe by me bralo asi jen jako takova klucici hracka, predpokladam totiz, ze stejne jako X4 to uplne pro rodinu nebude :-) Takze ano, podle teto maluvky by se mi jeden Kodiaq kupe ciste pro zabavu vedle klasickeho v garazi celkem libil >:D
kodiak se někomu líbí a jinému ne, to tak bývá, mě se ale ani trochu nelíbí zezadu - vypadá to jako tramvaj, a i kdyby byl jinak třeba ze zlata už jen pro to bych do něho nešel (kdybych na něj měl).... ;-)
Mas naprostou pravdu! To bylo jeste pred par lety kecu, ze x 6 je nesmysl a muze si to koupit jen kolotocar, ze suv cupe nedava smysl apod. I vetsina novinaru zivila tuhle notu...
Dneska UZ TO CHCEME i na ACZ....
Hodnotit vkus je dost osidne. Neco jako modni trendy... Jeden rok je v mode fialova a kdo ji nenosi, muze byt oznacen za cloveka bez vkusu, ackoli za dva roky muze byt perfektne in.
Docela me to prekvapuje od tebe, protoze ty tvy americky kousky maj do zdejsiho pojeti vkusu hooodne daleko :-)
Vzít SUV a odebrat mu terénní vlastnosti, vzít kupé a postavit ho na chůdy a sebrat mu veškerou sportovnost a dát to dohromady a přijít tím i o praktičnost, to už chce hodně velkou dávku nevkusu a rozmařilosti.
Myslím, že na Mustangu není nic nevkusného, vychází z tradice fastbacku vyráběného od roku 1964 a jeho design je tedy více jak 50 lety prověřen. A funguje napříč kontinenty.
Tak nemel jsem na mysli zrovna mustanga, i kdyz i ten je dvakrat vetsi nez byval a o drivejsi elganci nelze mluvit ani naznakem. Mel jsi pokud vim i jine americke skvosty, o jejichz designu bychom si mohli rict vic :-)
Hele, nejde o to se přetahovat v tak individuální kategorii, jako je vnímání designu..., ale jsem si jist, že ilustrace zde [odkaz] mají nejen mnohem vyšší technickou úroveň, ale mohly by též ukázat post-kabaňovým sirotkům, jakou cestou se dát.
(Já vím, že pan Kabaň to kupé také tvaroval... ale třeba se teď budou chtít konečně vytáhnout...)
Budte vsetci kludni! VW/Audi nikdy nedovoli takyto dizajn Skodoviek! Skodovky okrem Suberb su dizajnovo za opicami, krabice niekedy s max nevkusnym zadkom. A pritom staci zmenit mozno dve tri linie. Je to ale ucelove, lebo top dizajn ma byt Audi alebo VW. Inak EU parlament nakolko ich az tak se..r..ie ekologia by mohol konecne zaviest specialnu dan z SUV. Ved do aut nutia litrove trojhrnky, a SUV-ecka zeru 8-10 litrov. A to sa v kazdom vozi jeden clovek. Tak bud chcu ekologiu alebo biznis, smradi...
Vidím omyl.
Kupé je dvojdverový voz, pokiaľ si pamätám.
To na obrázku je nejaký 5dverový liftback, akože terénny.
Teda octávka na veľkých kolesách.
Aspoň novinár by mal mať nejakú profesionálnu hrdosť. A neprepisovať marketingové drísty automobiliek jak predajná šla.. pardón, héérečka.
To si spatne vysvetlujes, od te doby co je Hjundaj i30 nejlepsim a rozhodne nejkvalitnejsim ceskym liftbackem a to mozna i ve verzi kombi, je vuz nahore kabriolet s pevnou neodnimatelnou strechou... ;-)
Tak drzý nadpis jsem už dlouho nečetl. Jakým právem mluví redaktoři jménem svých čtenářů?!! Já třeba po Kodiakovi "kupé" vůbec, ale absolutně vůbec netoužím a určitě tady nejsem sám! :-!8-s
P.S. Kombinaci SUV a splývavé střechy ve stylu kupé považuji za snad největří zhůvěřilost, jakou lze v automobilovém světě vymyslet! 8-s8-s8-s
Tož ono to není zrovna tak "čistý řez". Co se tady počínaje s X6 objevilo, je nový styl vozu, který si už vůbec nehraje na SUV. Je potřeba se dnes dívat na tyhle vysoké, 4dr kupátka jako na novou stylistickou skupinu aut. Je chybou, je spojovat s SUV. :-!
A s čím je spojovat? Kupé to není, SUV taky ne, kombík taky ne. Je to designový a funkční fujtajbl, hybrid, terý nic neumí pořádně, jak řekl Clarkson kdysi v top gearu. Ve většině případů jde jen o extravaganci a nabubřelost.
No právě. Nespojovat je s ničím. Jasně píši, že je to nová kategorie vozidel. A vůbec nezáleží na tom jestli se ti líbí nebo ne, lidi je kupují a to se počítá, ne? Hádám, že to jsou lidé, kteří by ještě před léty koupili nějaké středně velké kupátko, ale protože chtějí být in a tyhle SAC (sport activity coupe) in jsou, a oni mají nějaké "zbytečné" peníze, tak jdou do toho.
od vic lidi, nez kolik soukromych osob si v cesku letos toho Kokodaka koupi. A to jich bude jeste vetsina s astmatickou jednactyrkou ve vybave Tesil Line.