Tak to já určo taky a vzhledem k tomu že jsem vlastnil alfu, která byla spolehlivější než jakékoli koncernové vozítko, které jsem vlastnil a vím co od toho čekat, bral bych ji všemi deseti jen škoda že je tak malé!
To bude až verze s dvojspojkovou převodovkou a motorem s elektromagneticky ovládanými ventily....Každopádně s vykonným moterem by se mohl s Mini porvat. Trochu mu možná pomůže i ta náhražka uzávěrky.Ale fandím mu, Mini je dobré a potřebuje adekvátního soupeře... :-)
Malá kára, malá cena. Pouze touha je... velká. Obráceně to je lepší... No bejt mi dvacet, od zítřka těžce usínám. Vysvětlit, proč nemáš míťu totiž nedokážeš už ani sám sobě... nezbývá ti než si lhát, ale v tom seš kabrňák už nějakej ten rok, co?
P.S. Dobrej rozjížďák pro mladý horký srdce s ostrejma loktama. Poměrně elegantně jím naznačuješ, co si jednou koupíš, až budeš dospělej...
Viděl jsem ho někde u "hlaváku" mezi pruhama...no ten jeho obličej mi přijde poněkud... jako když dáš někomu tečku mezi oči a neví, co se s nim děje. Ale když jsem byl mladší, tak jsem byl ze 155 taky vyjevenej, ale tohle už je pro ty mladý... >:D Jestli ještě nandaj tu 166 na podvozek Jagu, tak se snad Alfa konečně probudí, což by bylo skvělý! :yes:
Ejha, knihy vam dali az po mesiaci v skole...?
Az budes mat tak 35-40 mozno prides aj na to, ze MiTo a 911 neni jedna kategoria, a mozno aj nato, ze je auto ktore sa Ti paci, a ktore nie, ale obecne Hnusne auto neni, mozno tak SY Actyon...:-D
co víc dodat... prostě nádhera.. pravá Alfa Romeo se všim všudy... :yes: a ta cena je taky přijatelná... ;-) tomuhle auto chybí k absolutní dokonalosti snad jen náhon na zadek...
aj to bude...od 2010 kazda nova alfa prejde na zadny nahon...myslim tym novu 166 a postupne ked sa uvedu nastupcovia doterajsich modelov by uz mali mat zadok od Cadilacu
Malá, krásná Alfa. Záruka exklusivity a skvělé zábavy za volantem. Dalo by se říct, že je to znovuzrození legendárního Alfasudu, který se stal tehdejší symbolem skvělé ovladatelnosti. Myslím, že Mini se má čeho obávat. Je vidět, kdo temperamentní automobily skutečně umí... :yes:
No jde vidět že jsi v MiTu ještě nejel pak bys neměl takové přiblblé poznámky. Jo a Venca v Bávu s pulkou jeho vesnice nemá tolik stylu jako MiTo samotné.
Ten najslabsi motor je reakcia na taliansky zakon, ze mlady mozu do urciteho veku riadit vozidlo len do urciteho vykonu...a zrejme sa to rozhodli ponukat aj v inych krajinach, co u vas a ani u nas nemusi byt na skodu pretoze to je postacujuci zaklad zabaleny v sarmantnom zjave...takze palicu by som nad tym nelamal...
Tento tyden jsem mel moznost jej projet a porovnat tak jizdni vlastnosti proti GT. Zkracene shrnuto:
- jizda je mene komfortni (tvrdy podvozek + kratky rozvor)
- ackoliv nepusobi tak stabilne jako GT, ma lehci motor a v zatackach drzi velmi dobre.
- MiTo se zda zivejsi, diky turbu hlavne v nizsich otackach. Zvuk motoru T-Jet vsak atmosferickemu dvoulitru JTS nemuze konkurovat.
- Alfa DNA: Vetsina chlapu zvoli pri beznych situacich mod Dynamic. Za rizeni a zpetnou vazbu volantu v GT bych to nevymenil. Ale je fakt, ze jsem testoval jen na suchu
- stredovy panel ma MiTo rozhodne povedenejsi
- vyhrava i v razeni, ktere je precizni
- GT je prece jen prestiznejsi a pri jizde pusobi vice sportovneji. Nemenil bych za nove MiTo, ktere dle meho nazoru skonci ve vice ruckach zen nez chlapu
Tak s GTčkem se to přece vůbec nedá srovnávat, to je plnohodnotná Alfa se špičkovým řizením, nezávislým zavěšením zadních kol atd. Je to plnohodnotné coupe, MiTo je jen Punto s bezrámovýma oknama ;-) Ještě jsem se v tom nesvezl ale určitě to brzo udělám, s motorem T-Jet to pojede určitě moc hezky.... Jinak výhoda MiTa snad bude to, že si od Punta převezme slušné zpracování, odolnost podvozku a 5* crash test - to mu bude moci GTčko závidět.... Jinak co se vzhledu týče, zůstavá GT od Mita na míle daleko ;-)
...od patku na vychodoceskem autosalonu v HK (s napisem "PREMIERA v CR!") v cerne barve, ale oba modely Brilliance se stejnym napisem tam budi myslim vic zajmu verejnosti... :-)