Ekonomika
Pjenkava
0
Nádherný a levný autíčko, cenou se blížící k odpudivý Fabii. Bral bych ho hned 😄
ReznikCZE
0
Tak to já určo taky a vzhledem k tomu že jsem vlastnil alfu, která byla spolehlivější než jakékoli koncernové vozítko, které jsem vlastnil a vím co od toho čekat, bral bych ji všemi deseti jen škoda že je tak malé!
Nic moc. 350 v základu. Taky dost. Takže :no:
Taky se mi zdá moc velká, 500 za trošku svižnější autíčko je cena velká 😒
No možná jo ale je to přímá konkurence Mini který taky není zrovna za 200.000.-
To bude až verze s dvojspojkovou převodovkou a motorem s elektromagneticky ovládanými ventily....Každopádně s vykonným moterem by se mohl s Mini porvat. Trochu mu možná pomůže i ta náhražka uzávěrky.Ale fandím mu, Mini je dobré a potřebuje adekvátního soupeře... 😄
Malá kára, malá cena. Pouze touha je... velká. Obráceně to je lepší... No bejt mi dvacet, od zítřka těžce usínám. Vysvětlit, proč nemáš míťu totiž nedokážeš už ani sám sobě... nezbývá ti než si lhát, ale v tom seš kabrňák už nějakej ten rok, co?
P.S. Dobrej rozjížďák pro mladý horký srdce s ostrejma loktama. Poměrně elegantně jím naznačuješ, co si jednou koupíš, až budeš dospělej...
BRAVO ALFA :yes:
P.S. Dobrej rozjížďák pro mladý horký srdce s ostrejma loktama. Poměrně elegantně jím naznačuješ, co si jednou koupíš, až budeš dospělej...
BRAVO ALFA :yes:
GTI smekám už jsem nad tebou zlomil hůl, ale dnes jsi mi ukázal že pochválit auto které nezapadá do rodiny VW pro tebe není problém.
Jinak MiTo je super asi jsem mladý horký srdce s ostrejma loktama 😄 a věřte mi Mini má obrovský problém.
Jinak MiTo je super asi jsem mladý horký srdce s ostrejma loktama 😄 a věřte mi Mini má obrovský problém.
nemáte někdo mail na GTI-ho? Někdo mu ukradl heslo a píše tady jeho jménem 😉 :yes: 😉
Viděl jsem ho někde u "hlaváku" mezi pruhama...no ten jeho obličej mi přijde poněkud... jako když dáš někomu tečku mezi oči a neví, co se s nim děje. Ale když jsem byl mladší, tak jsem byl ze 155 taky vyjevenej, ale tohle už je pro ty mladý... >😁 Jestli ještě nandaj tu 166 na podvozek Jagu, tak se snad Alfa konečně probudí, což by bylo skvělý! :yes:
Čo sa ti na tom páči. Nepovedal by som, že niekomu kto ucteva Porsche 911 sa bude páčiť takto hnusné auto.
Mimochodom, pochopi som, že je Porsche 911 je AUTO AUT. Už mám aj knihu. 😄
co víc dodat... prostě nádhera.. pravá Alfa Romeo se všim všudy... :yes: a ta cena je taky přijatelná... 😉 tomuhle auto chybí k absolutní dokonalosti snad jen náhon na zadek...
Zprvu na obrazcich se mi zas tak nelibila, ale na co jsem to videl nazivo tak fakt moooc povedeny. Takova sexy rostanda, nejlepe pro pritelkyni. :yes:
Malá, krásná Alfa. Záruka exklusivity a skvělé zábavy za volantem. Dalo by se říct, že je to znovuzrození legendárního Alfasudu, který se stal tehdejší symbolem skvělé ovladatelnosti. Myslím, že Mini se má čeho obávat. Je vidět, kdo temperamentní automobily skutečně umí... :yes:
500 je nádherná... ale ač je to neuvěřitelné, tak MiTo je ještě hezčí 😄 Koukám na ni denně na magistrále u Hlaváku a nemá chybu.
ta nižší motorizace s topspeed 165 je zřejmně asi nějaký nejapný vtípek...
ta nižší výbava bez klimatizace je asi taky nějaký dosti nejapný vtípek...
základ tedy začíná na půl mega a ještě tak 150tis je potřeba přidat, aby z toho bylo auto, na které by ti to rádo hrálo.
takže je to vlastně převlečené Punto za cenu střední třídy.... to je dost sebevědomý marketing...
ta nižší výbava bez klimatizace je asi taky nějaký dosti nejapný vtípek...
základ tedy začíná na půl mega a ještě tak 150tis je potřeba přidat, aby z toho bylo auto, na které by ti to rádo hrálo.
takže je to vlastně převlečené Punto za cenu střední třídy.... to je dost sebevědomý marketing...
To je auto na machrování před holkama a ne na vožení obtloustlý manželky s dvěma harantama na Makarskou. Mládí se nepotí, na frajeřinky je to cool 😉
frajeřinky s topspeed na úrovni Fabie HTP a bez klimošky, kterou má už i Venca v Bavu z 86týho roku.... to by se ti roštěnky vysmály.....
Aha, tak to já nevim... já holky ukecám i v tramvaji :yes:
No jde vidět že jsi v MiTu ještě nejel pak bys neměl takové přiblblé poznámky. Jo a Venca v Bávu s pulkou jeho vesnice nemá tolik stylu jako MiTo samotné.
Na holky z vesnice stačí Zetor na Dunlopech >😁
je vidět, že tomu nerozumíš, jinak bys nepsal tak přiblblé příspěvky.
Když tomu stylu totiž neodpovídá obsah (motorizace a výbava), pak je to prostě trapas....
Když tomu stylu totiž neodpovídá obsah (motorizace a výbava), pak je to prostě trapas....
Zato ty jsi opravdový e😜ert. Řekl bych že jsi právě Venca s Bávem 😄, jen nechápu proč se za to stidíš.
Ten najslabsi motor je reakcia na taliansky zakon, ze mlady mozu do urciteho veku riadit vozidlo len do urciteho vykonu...a zrejme sa to rozhodli ponukat aj v inych krajinach, co u vas a ani u nas nemusi byt na skodu pretoze to je postacujuci zaklad zabaleny v sarmantnom zjave...takze palicu by som nad tym nelamal...
Tento tyden jsem mel moznost jej projet a porovnat tak jizdni vlastnosti proti GT. Zkracene shrnuto😒br />
- jizda je mene komfortni (tvrdy podvozek + kratky rozvor)
- ackoliv nepusobi tak stabilne jako GT, ma lehci motor a v zatackach drzi velmi dobre.
- MiTo se zda zivejsi, diky turbu hlavne v nizsich otackach. Zvuk motoru T-Jet vsak atmosferickemu dvoulitru JTS nemuze konkurovat.
- Alfa DNA: Vetsina chlapu zvoli pri beznych situacich mod Dynamic. Za rizeni a zpetnou vazbu volantu v GT bych to nevymenil. Ale je fakt, ze jsem testoval jen na suchu
- stredovy panel ma MiTo rozhodne povedenejsi
- vyhrava i v razeni, ktere je precizni
- GT je prece jen prestiznejsi a pri jizde pusobi vice sportovneji. Nemenil bych za nove MiTo, ktere dle meho nazoru skonci ve vice ruckach zen nez chlapu
- ackoliv nepusobi tak stabilne jako GT, ma lehci motor a v zatackach drzi velmi dobre.
- MiTo se zda zivejsi, diky turbu hlavne v nizsich otackach. Zvuk motoru T-Jet vsak atmosferickemu dvoulitru JTS nemuze konkurovat.
- Alfa DNA: Vetsina chlapu zvoli pri beznych situacich mod Dynamic. Za rizeni a zpetnou vazbu volantu v GT bych to nevymenil. Ale je fakt, ze jsem testoval jen na suchu
- stredovy panel ma MiTo rozhodne povedenejsi
- vyhrava i v razeni, ktere je precizni
- GT je prece jen prestiznejsi a pri jizde pusobi vice sportovneji. Nemenil bych za nove MiTo, ktere dle meho nazoru skonci ve vice ruckach zen nez chlapu
Tak s GTčkem se to přece vůbec nedá srovnávat, to je plnohodnotná Alfa se špičkovým řizením, nezávislým zavěšením zadních kol atd. Je to plnohodnotné coupe, MiTo je jen Punto s bezrámovýma oknama 😉 Ještě jsem se v tom nesvezl ale určitě to brzo udělám, s motorem T-Jet to pojede určitě moc hezky.... Jinak výhoda MiTa snad bude to, že si od Punta převezme slušné zpracování, odolnost podvozku a 5* crash test - to mu bude moci GTčko závidět.... Jinak co se vzhledu týče, zůstavá GT od Mita na míle daleko 😉
...od patku na vychodoceskem autosalonu v HK (s napisem "PREMIERA v CR!") v cerne barve, ale oba modely Brilliance se stejnym napisem tam budi myslim vic zajmu verejnosti... 😄