Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo MiTo: Ceny na českém trhu od 359.000,- Kč

Alfa Romeo MiTo se oficiálně představilo i českému trhu, známe tedy podrobné ceny i stupně výbavy tohoto modelu.
Zpět na článek
20. 9. 2008 01:15
20. 9. 2008 13:09
21. 9. 2008 12:58
neregistrovaný "507--"
21. 9. 2008 13:00
neregistrovaný "507--"
20. 9. 2008 14:28
20. 9. 2008 17:48
20. 9. 2008 17:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 9. 2008 21:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 9. 2008 21:15
neregistrovaný "expert0001"
20. 9. 2008 21:51
neregistrovaný "expert0001"
20. 9. 2008 22:32
neregistrovaný "expert0001"
20. 9. 2008 22:35
neregistrovaný "expert0001"
21. 9. 2008 18:49
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 9. 2008 08:10
neregistrovaný "Great Man"
Avatar - Pjenkava
20. 9. 2008 01:15
Autíčko
Nádherný a levný autíčko, cenou se blížící k odpudivý Fabii. Bral bych ho hned :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ReznikCZE
20. 9. 2008 08:27
Re: Autíčko
Tak to já určo taky a vzhledem k tomu že jsem vlastnil alfu, která byla spolehlivější než jakékoli koncernové vozítko, které jsem vlastnil a vím co od toho čekat, bral bych ji všemi deseti jen škoda že je tak malé!
Avatar - "Brňák"
20. 9. 2008 12:32
Nahoře huj, vevnitř fuj.
Nic moc. 350 v základu. Taky dost. Takže :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - positivemind
20. 9. 2008 14:41
Re: Nahoře huj, vevnitř fuj.
Taky se mi zdá moc velká, 500 za trošku svižnější autíčko je cena velká :-(
20. 9. 2008 14:52
Re: Nahoře huj, vevnitř fuj.
No možná jo ale je to přímá konkurence Mini který taky není zrovna za 200.000.-
20. 9. 2008 21:17
Re: Nahoře huj, vevnitř fuj.
To bude až verze s dvojspojkovou převodovkou a motorem s elektromagneticky ovládanými ventily....Každopádně s vykonným moterem by se mohl s Mini porvat. Trochu mu možná pomůže i ta náhražka uzávěrky.Ale fandím mu, Mini je dobré a potřebuje adekvátního soupeře... :-)
20. 9. 2008 22:11
Re: Nahoře huj, vevnitř fuj.
naprosto souhlasím :yes:
20. 9. 2008 13:09
MÍŤA ZA TŘIPADE
Malá kára, malá cena. Pouze touha je... velká. Obráceně to je lepší... No bejt mi dvacet, od zítřka těžce usínám. Vysvětlit, proč nemáš míťu totiž nedokážeš už ani sám sobě... nezbývá ti než si lhát, ale v tom seš kabrňák už nějakej ten rok, co?

P.S. Dobrej rozjížďák pro mladý horký srdce s ostrejma loktama. Poměrně elegantně jím naznačuješ, co si jednou koupíš, až budeš dospělej...

BRAVO ALFA :yes:
Rozbalit vlákno
11
20. 9. 2008 14:28
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
GTI smekám už jsem nad tebou zlomil hůl, ale dnes jsi mi ukázal že pochválit auto které nezapadá do rodiny VW pro tebe není problém.

Jinak MiTo je super asi jsem mladý horký srdce s ostrejma loktama :-) a věřte mi Mini má obrovský problém.
20. 9. 2008 18:50
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
:yes:

P.S. Míťa je zelenáč, na MINI nemá dostatek image a prestiže. Ovšem našlápnuto je...
20. 9. 2008 16:42
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
nemáte někdo mail na GTI-ho? Někdo mu ukradl heslo a píše tady jeho jménem ;-) :yes: ;-)
20. 9. 2008 18:50
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
:-) :yes:
Avatar - Ricardo
21. 9. 2008 00:02
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
>:D >:D :yes:
20. 9. 2008 21:22
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
Viděl jsem ho někde u "hlaváku" mezi pruhama...no ten jeho obličej mi přijde poněkud... jako když dáš někomu tečku mezi oči a neví, co se s nim děje. Ale když jsem byl mladší, tak jsem byl ze 155 taky vyjevenej, ale tohle už je pro ty mladý... >:D Jestli ještě nandaj tu 166 na podvozek Jagu, tak se snad Alfa konečně probudí, což by bylo skvělý! :yes:
21. 9. 2008 11:50
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
Předek je pro mne také obtížně uchopitelný. Jo, velká Alfa je velkou nadějí...
neregistrovaný "507--"
21. 9. 2008 12:58
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
Čo sa ti na tom páči. Nepovedal by som, že niekomu kto ucteva Porsche 911 sa bude páčiť takto hnusné auto.
neregistrovaný "507--"
21. 9. 2008 13:00
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
Mimochodom, pochopi som, že je Porsche 911 je AUTO AUT. Už mám aj knihu. :-)
28. 9. 2008 17:27
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
Ejha, knihy vam dali az po mesiaci v skole...?
Az budes mat tak 35-40 mozno prides aj na to, ze MiTo a 911 neni jedna kategoria, a mozno aj nato, ze je auto ktore sa Ti paci, a ktore nie, ale obecne Hnusne auto neni, mozno tak SY Actyon...:-D
Avatar - Dinar
22. 9. 2008 10:47
Re: MÍŤA ZA TŘIPADE
Bingo! :-) ;-)
Avatar - euro89
20. 9. 2008 14:28
Cuore Sportivo
co víc dodat... prostě nádhera.. pravá Alfa Romeo se všim všudy... :yes: a ta cena je taky přijatelná... ;-) tomuhle auto chybí k absolutní dokonalosti snad jen náhon na zadek...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MajoThePuk
21. 9. 2008 18:53
Re: Cuore Sportivo
aj to bude...od 2010 kazda nova alfa prejde na zadny nahon...myslim tym novu 166 a postupne ked sa uvedu nastupcovia doterajsich modelov by uz mali mat zadok od Cadilacu
Avatar - salamoon
20. 9. 2008 14:54
Mne sa az tak nepaci
;-\

najme ten predok ...... ;-\
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2008 17:48
Rostenka
Zprvu na obrazcich se mi zas tak nelibila, ale na co jsem to videl nazivo tak fakt moooc povedeny. Takova sexy rostanda, nejlepe pro pritelkyni. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 9. 2008 17:55
Style Italiano
Malá, krásná Alfa. Záruka exklusivity a skvělé zábavy za volantem. Dalo by se říct, že je to znovuzrození legendárního Alfasudu, který se stal tehdejší symbolem skvělé ovladatelnosti. Myslím, že Mini se má čeho obávat. Je vidět, kdo temperamentní automobily skutečně umí... :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2008 19:52
500 vs. MiTo
500 je nádherná... ale ač je to neuvěřitelné, tak MiTo je ještě hezčí :-) Koukám na ni denně na magistrále u Hlaváku a nemá chybu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 9. 2008 21:02
Re: 500 vs. MiTo
Moji favorité jsou oba, ale Mi.To jsem živě ještě neviděl... :-(
neregistrovaný "expert0001"
20. 9. 2008 21:15
předražené mrně začíná na 499000 Kč
ta nižší motorizace s topspeed 165 je zřejmně asi nějaký nejapný vtípek...

ta nižší výbava bez klimatizace je asi taky nějaký dosti nejapný vtípek...

základ tedy začíná na půl mega a ještě tak 150tis je potřeba přidat, aby z toho bylo auto, na které by ti to rádo hrálo.

takže je to vlastně převlečené Punto za cenu střední třídy.... to je dost sebevědomý marketing...
Rozbalit vlákno
18
20. 9. 2008 21:25
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
To je auto na machrování před holkama a ne na vožení obtloustlý manželky s dvěma harantama na Makarskou. Mládí se nepotí, na frajeřinky je to cool ;-)
neregistrovaný "expert0001"
20. 9. 2008 21:51
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
frajeřinky s topspeed na úrovni Fabie HTP a bez klimošky, kterou má už i Venca v Bavu z 86týho roku.... to by se ti roštěnky vysmály.....
20. 9. 2008 22:02
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
Aha, tak to já nevim... já holky ukecám i v tramvaji :yes:
Avatar - Ronault.
21. 9. 2008 23:43
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
Samozřejmě i s propadlou tramvajenkou :-)
28. 9. 2008 17:29
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
>:D
28. 9. 2008 17:32
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
jo no, vlastnit tramvaj je taky luxus...:-D
20. 9. 2008 22:10
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
No jde vidět že jsi v MiTu ještě nejel pak bys neměl takové přiblblé poznámky. Jo a Venca v Bávu s pulkou jeho vesnice nemá tolik stylu jako MiTo samotné.
20. 9. 2008 22:30
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
Na holky z vesnice stačí Zetor na Dunlopech >:D
neregistrovaný "expert0001"
20. 9. 2008 22:32
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
:-) :yes:
21. 9. 2008 18:38
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
Tos ještě neviděl, jak vlhne Blažena od vedle, když tůruju fechtla.
21. 9. 2008 19:59
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
Počkej až tě její fotr nakope do hókny, tak vyschne, jak studna n Etopii
Avatar - radhro
22. 9. 2008 08:37
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
ale musí mít bílou barvou obtažený písmena a čísla rozměru pneumatik >:D >:D :yes:
neregistrovaný "expert0001"
20. 9. 2008 22:35
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
je vidět, že tomu nerozumíš, jinak bys nepsal tak přiblblé příspěvky.

Když tomu stylu totiž neodpovídá obsah (motorizace a výbava), pak je to prostě trapas....
21. 9. 2008 10:19
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
Zato ty jsi opravdový expert. Řekl bych že jsi právě Venca s Bávem :-), jen nechápu proč se za to stidíš.
Avatar - T613
21. 9. 2008 11:15
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
já se stIdím, ty se stIdíš, my se stIdíme. A za všechny se štidíme :-|
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 9. 2008 18:49
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
Zato já se vůbec nestydím. >:D
Avatar - Ronault.
21. 9. 2008 23:42
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
To víš, někteří za té tvrdnou a jiné měknou. Ale dokaž velké věci s měkkým I, že ano ;-)
Avatar - MajoThePuk
21. 9. 2008 18:58
Re: předražené mrně začíná na 499000 Kč
Ten najslabsi motor je reakcia na taliansky zakon, ze mlady mozu do urciteho veku riadit vozidlo len do urciteho vykonu...a zrejme sa to rozhodli ponukat aj v inych krajinach, co u vas a ani u nas nemusi byt na skodu pretoze to je postacujuci zaklad zabaleny v sarmantnom zjave...takze palicu by som nad tym nelamal...
neregistrovaný "Great Man"
21. 9. 2008 08:10
Sport nebo image?
Tento tyden jsem mel moznost jej projet a porovnat tak jizdni vlastnosti proti GT. Zkracene shrnuto:
- jizda je mene komfortni (tvrdy podvozek + kratky rozvor)
- ackoliv nepusobi tak stabilne jako GT, ma lehci motor a v zatackach drzi velmi dobre.
- MiTo se zda zivejsi, diky turbu hlavne v nizsich otackach. Zvuk motoru T-Jet vsak atmosferickemu dvoulitru JTS nemuze konkurovat.
- Alfa DNA: Vetsina chlapu zvoli pri beznych situacich mod Dynamic. Za rizeni a zpetnou vazbu volantu v GT bych to nevymenil. Ale je fakt, ze jsem testoval jen na suchu
- stredovy panel ma MiTo rozhodne povedenejsi
- vyhrava i v razeni, ktere je precizni
- GT je prece jen prestiznejsi a pri jizde pusobi vice sportovneji. Nemenil bych za nove MiTo, ktere dle meho nazoru skonci ve vice ruckach zen nez chlapu
Rozbalit vlákno
1
21. 9. 2008 08:26
Re: Sport nebo image?
Tak s GTčkem se to přece vůbec nedá srovnávat, to je plnohodnotná Alfa se špičkovým řizením, nezávislým zavěšením zadních kol atd. Je to plnohodnotné coupe, MiTo je jen Punto s bezrámovýma oknama ;-) Ještě jsem se v tom nesvezl ale určitě to brzo udělám, s motorem T-Jet to pojede určitě moc hezky.... Jinak výhoda MiTa snad bude to, že si od Punta převezme slušné zpracování, odolnost podvozku a 5* crash test - to mu bude moci GTčko závidět.... Jinak co se vzhledu týče, zůstavá GT od Mita na míle daleko ;-)
Avatar - DaewooMaster
21. 9. 2008 11:34
K videni...
...od patku na vychodoceskem autosalonu v HK (s napisem "PREMIERA v CR!") v cerne barve, ale oba modely Brilliance se stejnym napisem tam budi myslim vic zajmu verejnosti... :-)
Rozbalit vlákno
0