Ekonomika
o uspechu samozrejme nemam najmensich pochyb ale ten face je jak na videu tak na fotkach pre mna proste divny... neslo to lepsie? .... rovnako hmotnost vyse 1,7 tony na vcelku bezny dvojlitrovy motor? kusok tazke nie? ale samozrejme je to koncern.. bude to frcat urcite... obzvlast asi dizel paradoxne no... ;-\
kazdopadne na porovnavaci test so stingerom som uz teraz zvedavy... aj ked pride mi ze to bude hra macky s mysou... kedze stinger uz mozeme smelo porovnat aj napriklad s ghibli ... ale napriek tomu som zvedavy ako si arteon bude pocinat vedla stingera ... to TSI ma fakt slusne parametre :yes:
kazdopadne na porovnavaci test so stingerom som uz teraz zvedavy... aj ked pride mi ze to bude hra macky s mysou... kedze stinger uz mozeme smelo porovnat aj napriklad s ghibli ... ale napriek tomu som zvedavy ako si arteon bude pocinat vedla stingera ... to TSI ma fakt slusne parametre :yes:
Ta hmotnost je opravdu vysoká. Víc jak 10 let staré bmw 5 s V8 4.4 je lehčí.
ta vysoka hmotnost mi hned udrela do oci.... ved aj taka mazda 6 v slusnej konfiguracii vazi len 1,3 tony .. tak preco je arteon taky tazky neviem... pritom ma defakto mini motor .. bezny 2 liter v turbe... ziadny V8 ani V6... tak neviem.. o dizli uz ani nedebatim... to je tazka rachotina... ozaj to vw nevie lepsie? neverim ... bud sa setri alebo neviem.. ale je fakt ze je pritazky....
A od tohoto by se meli odrazit i ceny stingru. Vybavena zadokolka s vrcholnym dvoulitrem kolem 1,2-1,3mil, s V6 pak 1,4-1,5mil, znovu uz i s vybavou.
Klop klop. 😄
Klop klop. 😄
Nevím jestli bych šel doStingeru, když za 1,75 m. mám Genesis.
Který EU Genesis je střední třída konkurující Stingeru?
Neříkám, že Genesis je střední třída. Jenom cenově to není daleko. Jinak on je na rozhraní vyšší střední/luxusní.
Úplně jinak zaměřené auto, to bych neřešil jako konkurenci.
Bylo by fan, kdyby Stinger začínal kolem 1mio a ne víc, donutilo by to VW cenově slézt z nesmyslných cen tohoto pojízdného radiátoru.
V kontexte týchto cien sa mi zdá až neuveriteľné, že vrcholný model Insignie (260k 4x4 8°A/T), teda priamy konkurent Arteonu 2,0TSI 280 4M DSG má byť za 850t.
Hej, tady mi zmizl příspěvek!
Viděl jsem ceník a fakt to tam je, 850... sice po akční slevě 90, ale je. Na druhou stranu, to je fakt hodně nízká cena... až si člověk říká, jestli to Opel nepřehnal a je schopen na tom ještě vydělat (viz dřívější článek o maržích).
Viděl jsem ceník a fakt to tam je, 850... sice po akční slevě 90, ale je. Na druhou stranu, to je fakt hodně nízká cena... až si člověk říká, jestli to Opel nepřehnal a je schopen na tom ještě vydělat (viz dřívější článek o maržích).
Obecně bych řekl, že jsou problémem spíš základní verze. U těch vrcholných záleží, jak přesně se to udělá (nepřítelem budou náklady na vývoj, protože objem bude malý). Podle mne se na tom pořád dá vydělat. Podobnou nabídku měli myslím i v minulé generaci (i když tam ta cena před akcí bývala myslím přes milion).
Samozřejmě, alokace nákladů (třeba na marketing) na jednotlivé modely a motorizace je velká alchymie, už jen časové rozlišení nákladů se dá dělat mnoha způsoby.
Mondeo 2.0EB je za 900, se 176kW a bez čtyřkolky. Superb je za 850 Ambition 2.0TSI 162kW, rovněž FWD. Tady máš za stejnou cenu 191kW 4x4... ok, bez lepších světel... ale zase novinku.
Je možné, že Opel už nebude chtít dát další slevu nad těch akčních 90 a tím se to vyrovná. Jinak ale vidím tu cenu jako... na jednu stranu hodně výhodnou... na druhou překvapivě neambiciózní.
Mondeo 2.0EB je za 900, se 176kW a bez čtyřkolky. Superb je za 850 Ambition 2.0TSI 162kW, rovněž FWD. Tady máš za stejnou cenu 191kW 4x4... ok, bez lepších světel... ale zase novinku.
Je možné, že Opel už nebude chtít dát další slevu nad těch akčních 90 a tím se to vyrovná. Jinak ale vidím tu cenu jako... na jednu stranu hodně výhodnou... na druhou překvapivě neambiciózní.
Ambiciózně nepůsobí už to, že u nového auta mají rovnou akční ceník. Je to samozřejmě spíš marketingová strategie. Já jsem ještě ceník Insignie neviděl. Teď jsem se rychle podíval na stránky Opelu a mají tam pořád ceníky předchozí generace. U nové nabízí ke stažení jen katalog.
Jo, na stránkách to není... ale najít se dá, na autoforu ho mají např... a vypadá oficiálně, tj. není to malůvka jako v případě Civic X na Auto Jarov.
Nedá sa sem vložiť link (AF je tu tabu), ale ten cenník plne korešponduje s tým, čo tu bolo (v nekompletnej verzii) už zverejnené.
Mmch. na AF sú už aj ceny Arteonu s niektorými ďalšími motorizáciami, najslabší TDI 150k v Elegance bude za 1055900 Kč a úplný základ 1,5TSI má byť za 890900 Kč.
Ak to tak bude, zbohom Arteon, vitaj Insignia, pretože ak má byť najslabší Arteon drahší, ako najdrahšia Insignia, tak niet čo vyberať.
Mmch. na AF sú už aj ceny Arteonu s niektorými ďalšími motorizáciami, najslabší TDI 150k v Elegance bude za 1055900 Kč a úplný základ 1,5TSI má byť za 890900 Kč.
Ak to tak bude, zbohom Arteon, vitaj Insignia, pretože ak má byť najslabší Arteon drahší, ako najdrahšia Insignia, tak niet čo vyberať.
Pro Insignii je konkurentem spíš Passat. Ani ten není zrovna levný, ale bude levnější než Arteon.
Ale pokud někdo trvá na liftbacku. tak je Passat automaticky ze hry.
Samozřejmě. Arteon však zjevně nemá být prostým liftbackem od Passatu. Když chceš střední liftback, máš na výběr mezi Insignií a Mondeem. Ty zase neumí sedan (Mondeo ano, v obskurních verzích, které jim zřejmě nestály za to, aby je nabídli (i) jako liftback).
Jasně, o tom žádná, Arteon je takový Sportback (A5) od VW". takže spíš ffilosofie fastbacku, než liftbacku.
Jsem zvědavý, jestli ten styl přední partie nakonec fakt dostane i Golf 8😒br /> [odkaz]
Jsem zvědavý, jestli ten styl přední partie nakonec fakt dostane i Golf 8😒br /> [odkaz]
Jj, hierarchicky to chce VW spraviť presne ako Audi s A5SB, teda auto hoc technicky zhodné s A4, hierarchicky o niečo vyššie.
Čo sa týka označenia karosérie, pre mňa je to úplne klasický liftback, presne ako Insignia, Mondeo či Superb. Ale v dnešnej dobe sa s tými pojmami narába dosť voľne, , ako ukazuje Hyundai CZ. >😒]
Čo sa týka označenia karosérie, pre mňa je to úplne klasický liftback, presne ako Insignia, Mondeo či Superb. Ale v dnešnej dobe sa s tými pojmami narába dosť voľne, , ako ukazuje Hyundai CZ. >😒]
Tak jsem se podíval a místy jsem se musel trochu smát. 😄 Příplatek oproti silnější 1,5 s automatem je 170 tisíc. Za těch 850 máš halogeny a manuální klimatizaci (pravda, dvoulitr má v základu navigaci a lepší audio systém, alespoň nějaké body). Prodloužení záruky (neomezené pouze na pohonné ústrojí) na pět let za 30 tisíc. A když chceš obě přední sedadla AGR, musíš vzít kůži (s látkou/ kůží umí AGR jen pro řidiče).
No pozor, máš bi-halogeny! 😄
Jasně... a světla je nutné koupit společně se senzorem. Dají se ale vzít v té sadě "Snadné řízení 1" za 35 včetně parkovacích senzorů, s tím světelným 41. Vyhřívané sedačky, sklo a volant za 17. Pak asi 1400 za laminované sklo a odhlučňovací sadu. No a to by při troše skromnosti stačilo... a jsme dejme tomu 910, nebo teda 920 s autoklimou / 935 s barvou.
Což je furt super, za předpokladu, že ta akční sleva neznamená, že už žádnou jinou nedostaneš.
Jasně... a světla je nutné koupit společně se senzorem. Dají se ale vzít v té sadě "Snadné řízení 1" za 35 včetně parkovacích senzorů, s tím světelným 41. Vyhřívané sedačky, sklo a volant za 17. Pak asi 1400 za laminované sklo a odhlučňovací sadu. No a to by při troše skromnosti stačilo... a jsme dejme tomu 910, nebo teda 920 s autoklimou / 935 s barvou.
Což je furt super, za předpokladu, že ta akční sleva neznamená, že už žádnou jinou nedostaneš.
No v najvyššej výbave Inovation za 859t je aj auto klíma. A AGR sedačka je tam za príplatok 10t, v čom by som nevidel problém, aj tak auto jazdí v prevažnej väčšine času len s vodičom. Obe AGR sú ako píšeš len s kožou za 55t, ale tá koža je už perforovaná a za 90t sú sedadlá ventilované, s masážnou funkciou a vyhrievané aj vzadu.
A v Dynamic sú AGR sedadlá v sérii.
Podľa mňa je tá výbava spravená dobre, dokúpiš len to, čo chceš, porovnaj s Mazdou, kde máš kožu (naviac neperforovanú a neventilovanú, teda najhoršiu možnú verziu) v topke nútene.
Ja by som bral Dynamic, dokúpil matrix LED za 35000, vyhrievané sedadlá za 7000 a autoklímu za 10500 a je vymaľované.
A v Dynamic sú AGR sedadlá v sérii.
Podľa mňa je tá výbava spravená dobre, dokúpiš len to, čo chceš, porovnaj s Mazdou, kde máš kožu (naviac neperforovanú a neventilovanú, teda najhoršiu možnú verziu) v topke nútene.
Ja by som bral Dynamic, dokúpil matrix LED za 35000, vyhrievané sedadlá za 7000 a autoklímu za 10500 a je vymaľované.
V Dynamic je jedno AGR sedadlo v sérii a zase tam není ta klima, takže prašť jako uhoď 😄
Výbava píšeš víceméně to co já... jen než LED za 35 tak je lepší LED + senzory za 35... a příplatek 6k za lightsenzor je povinnost tak jako tak. A k vyhřívaným sedačkám se dá za zvýhodněných 10k vzít volant i sklo. Ve finále končíš těch 910-940.
Pak jsou ještě takové finty jako že řazení pod volantem je za příplatek 5000, ale dostupné pouze s OPC volantem, což zřejmě znamená interiérovou OPC sadu za 15000, ve které už je zase i ten vyhřívaný volant... 😄
Výbava píšeš víceméně to co já... jen než LED za 35 tak je lepší LED + senzory za 35... a příplatek 6k za lightsenzor je povinnost tak jako tak. A k vyhřívaným sedačkám se dá za zvýhodněných 10k vzít volant i sklo. Ve finále končíš těch 910-940.
Pak jsou ještě takové finty jako že řazení pod volantem je za příplatek 5000, ale dostupné pouze s OPC volantem, což zřejmě znamená interiérovou OPC sadu za 15000, ve které už je zase i ten vyhřívaný volant... 😄
Jj, já na tom byl také podobně. Prostě ty naprosté nutnosti jako světla, klima, senzory, asi by potěšila parkovací kamera, vyhřívání (za předpokladu, že sklo není dráty, ale pokovením). Jak jsem napsal, radost mi udělalo, že má dvoulitr navigaci v základu (na druhou stranu je celkem levná, takže by to tolik nebolelo). Zaujal mě HUD, který vypadá, že je toho klasického typu, jaký má prémie. Tedy ne malé průhledové sklíčko. Ale za 25 bych ho musel pořádně vidět. Nevím, jak vypadá přístrojovka bez toho většího displaye, který je samozřejmě příplatkový, aby tam neměli nějaký prťavý dvoubarevný špatný vtip z minulého tisíciletí.
Nebo mě zaujal příplatek za zobrazení tlaku v pneumatikách. Nevím, jestli je to příplatek za přímý TPMS, nebo jestli mi pak jen "odemknou" zobrazení v palubním počítači. Pokud to má Opel slušně udělané, tak bych to bral. Možná tam bylo ještě něco, píši to z paměti.
A samozřejmě metalíza. Ta tu snad ještě nepadla. Nevím, jak vypadají ta základní kola. A jsem zvědavý, jak to bude jezdit na pasivních tlumičích.
A samozřejmě metalíza. Ta tu snad ještě nepadla. Nevím, jak vypadají ta základní kola. A jsem zvědavý, jak to bude jezdit na pasivních tlumičích.
Barva padla:
...a jsme dejme tomu 910, nebo teda 920 s autoklimou / 935 s barvou.
TPMS jako takové je povinné, takže to musí být nějaká forma příplatku za to, že uvidíš tlak z přímého měření. Jestli je to jen SW věc těžko říct.
FlexRide za 26 zní samozřejmě taky lákavě, ale člověk se holt musí trošku krotit, jinak je tam to mega za chvilku taky 😄
...a jsme dejme tomu 910, nebo teda 920 s autoklimou / 935 s barvou.
TPMS jako takové je povinné, takže to musí být nějaká forma příplatku za to, že uvidíš tlak z přímého měření. Jestli je to jen SW věc těžko říct.
FlexRide za 26 zní samozřejmě taky lákavě, ale člověk se holt musí trošku krotit, jinak je tam to mega za chvilku taky 😄
Ad farba: Opel propaguje Insigniu v červenej "žiarivej" (ergo nemetalickej) a tá jej i podľa mňa najviac sedí, tak by som za metalízu nepriplácal. Hnedá alebo zelená metalíza, hoci samé osebe nie sú márne, Insigniu a detaily jej karosérie úplne zabíjajú, o čiernej nehovoriac. Z metalíz jedine tú tmavomodrú alebo oceľovo sivú.
Bez příplatku je myslím jen jedna konkrétní, snad modrá. Všechno ostatní je za příplatek, i když nemetalická bude levnější.
Áno, je tak príplatok, ale podstatne menší, než za metlu. Ono dnes už ani farba nie je tak jednoduchá záležitosť, ako to bolo dakedy: pastelová zadarmo, metalíza za príplatok. Teraz máš najčastejšie iba jednu zadarmo, aby sa urobilo zákonu zadosť (aby "cena od..." bola pravdivá) a ostatné pastelové za príplatok. Metalízy už tiež nie sú jedna cena, ale dve i tri, klasická metla, viacvrstvová metla, špeciálna metla (viď aktuálna Fiesta), prípadne ešte perleť, takže človek ešte aby aj toto sledoval, ktorá farba koľko stojí.
Innovation není ve skutečnosti vyšší výbava. Je to jako dříve se Sport a Cosmo, tak se myslím jmenovaly. Obě jsou vrcholné, jedna je zaměřené sportovněji, druhá luxusněji, když to tak řeknu. Všimni si, že obě vychází ze stejné výbavy. A nic to nemění na tom, že mi přijde úsměvné muset si připlácet za automatickou klimatizaci (a to je navíc jen dvouzónová - ne že bych tu třetí zónu potřeboval, ale jde o střední třídu; ještě že to má alespoň výdechy i vzadu, alespoň jsem něco takového v ceníku viděl).
Ideálně bych se chtěl celokůži vyhnout. Je to naprosto zbytečný výdaj. Naštěstí je tu možnost ventilace a to čalounění bude asi nejhezčí v nabídce, pořád bych se tomu radši vyhl. Co se týče dvou AGR, spíš mi jde o symetrii. Pokud to nebude na pohled poznat, dokázal bych žít s jedním. Ale vizuálně odlišná sedadla? Děkuji, nechci.
Pořád je to zajímavá nabídka, jen jsem se místy trochu smál, jak jsem napsal. S výbavou se rozhodně nepředali.
Ideálně bych se chtěl celokůži vyhnout. Je to naprosto zbytečný výdaj. Naštěstí je tu možnost ventilace a to čalounění bude asi nejhezčí v nabídce, pořád bych se tomu radši vyhl. Co se týče dvou AGR, spíš mi jde o symetrii. Pokud to nebude na pohled poznat, dokázal bych žít s jedním. Ale vizuálně odlišná sedadla? Děkuji, nechci.
Pořád je to zajímavá nabídka, jen jsem se místy trochu smál, jak jsem napsal. S výbavou se rozhodně nepředali.
Jj, sú to alternatívy, športovejšia a komfortnejšia. Pre mňa fajn, lebo nie všetko z Inovation by som chcel, viac mi vyhovuje tá Dynamic a tých pár prvkov, čo považujem za nevyhnutné, si priplatím.
ta maska je fakt priserna ze ;-\ .. ani mne sa ten face aspon zatial ( uvidime nazivo ) nepozdava... pritom touareg alebo aj predosle CC maju peknu masku... nechapem tymto tahom ... co je na tom rebrovani s xy linkami cez cely predok vlastne pekne .. ved to nijako ani nevyzera...
Ja viem, že v kontexte týchto vysokých cien Arteonu by taká cena Stingeru bola obhájiteľná (zadokolka atď.), ale myslím, že reálne predaje by dosť zabila. Chcem rovnako ako paja veriť, že Stinger bude v porovnateľnej konfigurácii lacnejší ako Arteon (a aj aby sa následne vo VW zbadali, že cenovo prestrelili).
No doufat v to clovek muze, ale nakolik je to realne i ekonomicky tak aby Kia na kazdem prodanem aute neprodelavala... tady toho se obavam. Kdyz se clovek podiva na S5 sportback zacinajici na 1,75mil Kc a to je to jeste v mnohem holatko, tak Stinger za 1,5mil v plne polni by byla furt vyhodna koupe. Ano, ne az tak vyhodna jak doufame, ale prodavat vyborny produkt za pul darma, to si zadny kapitalista, ani ten korejsky, nelajzne. Sam jsem zvedav kam to Kia cenou posle.
VW spoléhá na setrvačnost myšlení - přiměřená cena a spolehlivost, které jsou dávnou minulostí. 8-s
předek trochu připomíná Talisman
Video pekny, ale info "I vzadu se da sedet" bude odvisle od vysky redaktora, kterou neznam... . Mam-li 198 cm, da se tam skutecne sedet...?
ale za 1,3mio je to fakt nesmysl - vždyt A5 Sportback v 2,0TSI (185kW) a S tronicu začíná na 1,18mio..
Konkurenčný web (AF) zverejnil aj ceny niektorých ďalších verzií a tie potvrdzujú, že Arteon nebude žiadna lacnota😒br />
2,0 TDI se 150 koňmi a šestistupňovým manuálem, jenž vyjde na 1 055 900 Kč (výbava Elegance), respektive na 1 068 900 Kč (úroveň R-Line).
Až na konec října je pak naplánováno uvedení úplně základního modelu, který bude pohánět motor 1,5 TSI Evo. Tato varianta opět počítá s šestistupňovým manuálem, cena přitom startuje na sumě 890 900 Kč.
Až na konec října je pak naplánováno uvedení úplně základního modelu, který bude pohánět motor 1,5 TSI Evo. Tato varianta opět počítá s šestistupňovým manuálem, cena přitom startuje na sumě 890 900 Kč.
Co se týče mne, tak jestli se toto bude hodně prodávat, tak postačí mírně lépe vybavit superb a je to zase nastejno
jestli bude arteon stejně spolehlivý jako cc, tak držím finančním poradcům palce při servisování >😒]
předražený VW....
ale nie vazne... viem si predstavit ze stinger moze brat zakaznikov povedzme prave tych ktori chceli napriklad A7 .. CLS ... alebo nenajkeho superba v plnej.... alebo nieco ako A6 .. bmw 5.... pripadne 3GT ..5GT... proste moze zobrat zakaznikov tymto vozom uz tej vyssej strednej... zaroven ti da iste viac stylu a prestize ako nejaky dizlovy bmw 5 ... je jasne ze panamere moc toho neuchmatne aj ked papierovo uz bude dost blizko ... ale tu ej to len v rovine teorie.. realne zoberie stinger prave beznej premii a nepremii hrajucej sa na premiu ako arteon alebo superb v plnke..
Kia ti dá víc prestiže než BMW 5?
Papírově blízko Panameře? >😁
Dnes jsi fakt na vlně :yes:
Dnes toho radši nech 😉
[odkaz]
Mělo to být vtipné, ale s puntičkáři (tvého formátu) je v tomto ohledu těžké... >😒] 😉
P.S. Zřejmě víš/tušíš, že Singer byl/je (mimo jiné) tradičním "značkovým synonymem" pro šicí stroj, podobně jako třeba LUX pro vysavač.
Arteon je porad jen VW. ale bude to naprosto precizni produkt a vrchol soucasneho mainstreamu. Stinger mu image rozhodne konkurovat nebude moci. Natoz jakekoli premii.
Aneb kdyz absolutni fandovstvi znacce zcela zastre realitu. Takovejm ikdyby VW plivnul do tvare budou se bit v prsa, ze to jen prsi. >😁
interier, zoracovani, materialy, dojem.. vse bude u VW dal. I to nejvykonejsi TSI mu nakonec vyprasi kozich a podvozek bude objektivne rychlejsi.
>😒]
tvoje zanícení pro kiu je fajn, ale chce to trochu soudnosti 😉
Kdyz vidis treba Genesis.. (jako ze jebto velka vzacnost). Co te napadne.. Ten clovek nemel na Audi/BMW/Mercedes.. tak vzal tohle.
Tady to tak nikdy nebylo. Kia bylo vždycky dvojče... a nutno říct že hezčí... a s delší zárukou... a o kousek dražší.
Stinger je možná kapku přeplácaný (ty výdechy a nádechy) a Kia jistě není exkluzivní značka, ale určitě je tu i pár lidí (já a webpaja 😉 ) připravených prohlásit "Image je na nic" a eventuálně vzít Stinger prostě kvůli vlastnostem toho auta.
S evropskou mainstreamovou střední je to složitější, protože vyšší střední prakticky vymřela a tak bobtná. A třeba Mazda 6 je v téhle generaci tak velká, protože už nemají specifickou verzi pro USA a tam prostě tak velká být musí (kombi v USA nenabízí, proto je o něco menší).
Ty jedno pako, VUBEC (berme jako 99😖 nikdo kdo si chce OPRAVDU koupit A7, CLS, 5er nebo nedej boze Panameru, ani okem nezavadi o Kia, at se ti to libi nebo ne. Dokonce ti vetsina lidi bude srovnavat Stinger se Skodou a VW a poohrnovat nad Kiou nos!
Nejde o to, ze to ma jako GT 365 koni, cimz muze temto autum delat konkurenci. Nebo snad zrychlenim, ktere na ty kone je mimochodem klasicky nic moc. Podle techto parametru muze posuzovat auta jen clovek, ktery si je nikdy nekoupi a bude si o tom vypravet v hospode, zatimco sni svuj mokry sen o Stinger GT jako ze "je na stejnem levelu jako ta premie"...a ktery taky zustane jen tim mokrym snem. Bez urazky.
Jde o to, ze lide vybirajici mezi vyse jmenovanymi vozidly potrebuji a hledaji neco jineho - pohodli, moznost vyberu vseho mozneho, pocit prestize a prestiz realnou (zalezi od uhlu pohledu), zpracovani, kravinky typu Bang & Olufsen / Burmester audio atd. Do salonu Kia by nikdy nezavitali a pri vyberu znacky by o Kiu nikdy nezavadili, ani Genesis je v 95% nebude zajimat jako konkurent.
Jed se temi auty opravdu projet, srovnavej male detaily od rychlosti ovladani vseho mozneho, reakce systemu, materialu, kvality jizdy, razeni atd. a bud objektivni. Mozna pro tebe nebue stat "rozdil za to", ale to uz je zase jen pohled tvuj a kdyz te netrapi penize utratit, objektivne si Kiu nikdy nekoupis....
Zkus to pochopit a nechej toho. Celkove jsou tve prispevky az na ty tecky mnohem lepsi nez drive, ale nekdy dokazes presvedcit...
Práve v tom spočíva jedinečnosť Stingera, že ho môžeš mať aj s najsilnejším motorom ako zadokolku, ak by bola štvorkolka povinne, časť čara (a komparatívnej výhody proti konkurencii, ktorá musí mať 4WD len preto, že FWD by ten výkon nezvládla) by sa stratila.
no ale vazne teraz... stinger je proste niekde medzi... nema na ghibli ani panameru ale zase je to kusok uz vyssi level ako arteon ... ja stingera vidim presne kdesi ako CLS alebo A7.. proste seriozna uz stylova uplne normalna premiovka .. ziadna exkluzivita zase ale uz ani bezny mainstream .. stinger je plnohodnotny konkurent prave zavedenej uz takej tej masovej premii ako ju pozname.. teda vozom ako audi bmw mercedes... nejaky ten lexus mozno
si to vystihol... kua sa smejem jak puk 😉 :yes: .. palec hore >😁 ..
Ale Kie to přeju, minimálně za odvahu a po zkušenosti s novou Optimou.
BiTDi vyhraje v testu spotřebou a když už nic jiného, tak třeba kufrem >😁
panamera a ghibli??? >😁 >😁 >😁
síce som iba sedel v oboch (panamera,stinger) a už i interieri poznáš ten rozdiel,v jazdných vlastnostiach to bude asi tiež o inom.
celý čas tu adoruješ kiu a nakoniec si kúpiš.....ak takto rozmýšlajú aj iný fandovia kie tak potom aj tak vypadajú predaje.
nie ale vazne... kia casom uz moze porazat aj vw... este to chce kusok pridat ale uz je blizko.. fakt je to uz tesne... obcas rozhodnu uz proste len pocity... dojmy... motory ... auta ako take su ale uz fakt vsetko takmer rovnake dnes ...
Sám jsem si s tím lámal hlavu několik minut (!), ale na nic moc jsem tedy nepřišel. Vždyť každá technická (tedy, lépe řečeno elektronická) novinka, která se objeví v prémii, je během dvou let dostupná i v mainstreemu. Možná s trošku ubranou funkčností, ale zcela postačující. A protože jen opravdoví hrdinové mezi námi si kupuji nový model hned v počátku jeho produkce, my ostatní počkáme raději rok na vychytání všech much a tudíž máme i naději na lepší poměr cena/výbava. A tehdy se už cena prémie začíná pomalu přibližovat mainstreemu, nehledě na původní elektronické vychytávky.
Ta auta jsou jednoduše řečeno tradičně konstruovaná, cizelovaná, hliníkem či karbonem lehčená. Nejde o HUD, navigace apod. 😉
pokud jste presvedcen, ze vozy VW primo konkuruji bmw, pak se vam to vysvětlit neda...
musel byste totiž mit reálnou zkušenost s vyssi stredni a tim nemyslim zkusebni jizdu kolem komina.
to není zadny VW hate... sam ted jezdim passatem a horce lituji...
vcera som videl cerveneho kodiaqa... bol hodne stylovy :yes: pytam sa k comu taka tlusta X3... no ale vazne.. paci sa mi kodiaq daleko viac a pride mi aj stylovesji ako nejeden dnesny SUV premiant :yes:
v klidu za milion...