Ekonomika
E.M. umi marketing, ale auta mu moc nejdou - to s Tesla 3 se dalo cekat. Pres vsechny snahy a masivni investice do e-aut trvajici vice nez 100 let, drtive znevyhodnovani fosilnich paliv danemi a naopak vsemozne doatce e-aut, agresivni legislativou namirenou proti spalovacim motorum - spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.
Hmm, ehm. Tak dnes máme rok 2017. Před 100 byl rok 1917.
Zkus více rozebrat ty údajné "masivní investice" do elektromobilů v té době, v 30. letech minulého století, za II sv. války ... 😲
Zkus více rozebrat ty údajné "masivní investice" do elektromobilů v té době, v 30. letech minulého století, za II sv. války ... 😲
Prvni e-auto vzniklo v roce 1835, od te doby bylo nescetne dalsich pokusu - ale zasadni problem - baterie a rychlost nabijeni - nikdo dosud nevyesil, ani guru E.M..
Elektroauto je, i po 150 letech neustaleho vyvoje, v porovnani se vznetovymi motory temer realne nepouzitelne.
Elektroauto je, i po 150 letech neustaleho vyvoje, v porovnani se vznetovymi motory temer realne nepouzitelne.
Tak nesčetně dalších pokusů nebo masivní investice?
(Alespoň u nás ve firmě přicházejí masivní investice do nějaké technologie až po té, kdy pokusy ověří její vyzrálost pro použití v produktech.)
Já nepopírám, že pokusy byly. Jen mi přijde demagogický ten často papouškovaný argument o 100 letech vývoje, (ze kterých se většinu doby nic nedělo) ve snaze shodit současný vývoj, kdy se naopak děje velmi mnoho. Stačí se podívat na nějakou křivku vývoje kapacity baterií v poměru, k ceně, velikosti baterie, její hmotnosti ...
(Alespoň u nás ve firmě přicházejí masivní investice do nějaké technologie až po té, kdy pokusy ověří její vyzrálost pro použití v produktech.)
Já nepopírám, že pokusy byly. Jen mi přijde demagogický ten často papouškovaný argument o 100 letech vývoje, (ze kterých se většinu doby nic nedělo) ve snaze shodit současný vývoj, kdy se naopak děje velmi mnoho. Stačí se podívat na nějakou křivku vývoje kapacity baterií v poměru, k ceně, velikosti baterie, její hmotnosti ...
Za pět let bude normální jít do áček a koupit tam za půl mega elektromobil. Smrdutá nafta už nebude mít cenu.
se divim, ze Saman a spol ještě nevytahli cenu akcii Tesly, která je na rekordni hodnote.
problém trochu je, ze tim se trzni kapitalizace dostala vys nez Ford motor company...
trochu extrem, ze?
všichni odbornici varuji, ze az tahle bublina praskne, bude to velka rana. >😁
problém trochu je, ze tim se trzni kapitalizace dostala vys nez Ford motor company...
trochu extrem, ze?
všichni odbornici varuji, ze az tahle bublina praskne, bude to velka rana. >😁
to je super! To si v USA říká o zalobu.
koupit si takove auto bez jakekoli servisni ci prodejni site v cr je super napad.
a ze se takových virtualu najde.... 😄
ale to vy nechcete slyset, ze? 😄
Tesla preskočila tento krok a dnes vyrábane testovacie autá sú vyrobené priamo na produkčnej linke. Tzn. majú oveľa väčšiu dôveru v kvalitu vyrobených aút na ich novej výrobnej linke. Pre zákaznika to je pozitívum.
Model S a X mali na začiatku výrobné problemy, pretože v Tesle nevedeli presne čo robia. Boli to začiatky, kedy sa učili ako vyrobiť masový produkt na výrobnej linke (Roadster bola ručná výroba). Čo sa týka kvality, Tesla sa za tie roky výrazne zlepšila a Model 3 bol od začiatku navrhnutý tak, aby sa vyhli všetkým problémom ktoré sa vyskytli pri výrobe S a X.
oni preskakuji cele beta testovani, to neznamena, ze jej nahradi půlročním testovanim vozu primo z linky. pul roku totiž do zahajeni vyroby nezbyva, ze?
a servisni a prodejni sit nema v Cr spousta znacek, presto si je lidi do CR dovezou a provozuji, takze nejakych mozna par set az tisic tesel to fakt nevytrhne