Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Kam se zimními pneumatikami? Správné uskladnění vám může ušetřit tisíce! (video)

17 komentářů

gil54
Vadí mi (když to řeknu slušně) automatické spouštění videoklipů už při pouhém otevření článku. ( A zastavit to lze až po přehrání reklamy.)

Uvítal bych, kdyby bylo možno spouštět videa v článcích podle uvážení čtenáře "manuálně".

Děkuji.
Aiwon
Absolutne souhlasim, jenom kvuli tomuhle jsem se zaregistroval abych vam mohl dat palec hore.
gil54
Ď. 😉
Avatar - Floyd
Floyd
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Automaticke spousteni videi je nedna z nejvetsich prasaren, jakou muze autor stranek ctenari provest. Take to na zadnem solidnim webu nenajdes.
Avatar - Cuba66
Cuba66
No tak hlavně že spousta pneuservisů používá k uskladnění plechové kontejnery. Kolik je s nich asi v létě stupňů to nechám na odhadu každého z vás a o nějakém pootáčení pneu taky nemůže být ani řeč 😄
Avatar - O5kar
O5kar
Když to v létě a horku otevřete, tak se na vás vyvalí takový pryžový odér, že byste upadl. Naposledy něco takového pneumatika prožila, když ji vulkanizovali. No a v zimě ten mráz, je totéž. Není nad to, to svěřit za poplatek odborníkům.
Mr.Zizu
Jo, není nad to mít ty pneu na diskách na stojanu pěkně v chladnym sklepě.
Avatar - JiRkA997CZ
JiRkA997CZ
A co vyďoubání kamínků z dezénu a pomocných drážek? (zimáky jich mají fakt dost) Na to stačí malý plochý šroubovák a nebejt úplně levej. Z hlavních dezénových drážek jdou i klíčem. Pak je ještě dobrý gumy naimpregnovat něčím proti stárnutí s obsahem siliky.
Mr.Zizu
Ahoj, zajimalo by mně, čím ty gumy impregnuješ. Viděl jsem na netu videa, jak natírají bočnice pneumatik nějakym přípravkem - detailisti. Potom se ta bočnice pěkně leskla. Běhoun pneu podle mě ani nesmíš ničim natírat - to by potom moh mít zhoršené adhezní vlastnosti.
Avatar - JiRkA997CZ
JiRkA997CZ
Vzhledem k tomu, že se právě tyhle přípravky blbě sháněj jde použít i WD40, popřípadě cokoliv jinyho na bázi silikonu
Avatar - Cuba66
Cuba66
Já používám vždy něco z výrobků jako: [odkaz] nebo [odkaz] a podobně. Prostě to, co je primárně určený na gumu.
Pacho69
Tedy v základním WD-40 žádnej silikon není, tedy pokud nepoužiješ WD-40 specialist silicone.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Kola skladuji na discích, jednu sadu mám na stojanu a zbylé 3 skladované sady visí zavěšené za disk na šroubu na stěně, takže ne úplně správné skladování... a že bych pociťoval po výměně nějaké vibrace nebo poškození pneumatik skladováním...?
Fanouše jsem letos na zimu dokonce nestačil dát na špalky a taky nepředpokládám, že by kola klepaly nebo byly poškozené...neříkám, že se mají kola zanedbávat, ale je to přecejen trochu přeceňované. To už spíše důkladně při přezouvaní čistím disky zevnitř, protože čím menší frekvence mytí disků, tím hůře se špína z brzd a asfalt dává dolů.
Řidič007
nenasazujte na auta! Mohly by se zničit, protože na ně působí při jízdě velké boční síly, pneumatiky jsou vystavené velkému zatížení, svítí na ně slunce a působí na ně velké rozdíly teplot. Autor článku by se měl raději věnovat tradičnímu vychvalování škodovek, ty to potřebují jak prase drbání, pneu¨matiky ne.
Osobně mám zimní pneu na Al discích, přes léto je mám na sobě naskládané v garáži, kašlu na nějaké kamínky v drážkách, protože jejich odstraňování je zbytečné. Podle mě je ale rozhodně důležité snížit tlak, já volím tak 1 atm., aby se moc nenatahovaly. Také pneumatiky (kola)nepřehazuji, jsem rád, že se na "svých" místech zajedou.
maca02
Kolik je na Slovensku povolené minimum dezénu na letních gumách? 1.0 mm nebo 1.6 mm? Mnou nalezený údaje se různí, díky
johny555
Pneumatiky jsou po dobu půl roku na autě vystavovány takovým extrémům (slunce, déšť, horko, sůl, nárazy atd.), že je úplně jedno kde jsou v druhé půlce roku. Pokud jsou na discích, stačí je mít naházené někde pod střechou, samostatné asi není vhodné mít na sobě aby se nepoškodily. Po zimě je vhodné umýt disky, aby nerezivěly.