Videa
No tak hlavně že spousta pneuservisů používá k uskladnění plechové kontejnery. Kolik je s nich asi v létě stupňů to nechám na odhadu každého z vás a o nějakém pootáčení pneu taky nemůže být ani řeč 😄
Když to v létě a horku otevřete, tak se na vás vyvalí takový pryžový odér, že byste upadl. Naposledy něco takového pneumatika prožila, když ji vulkanizovali. No a v zimě ten mráz, je totéž. Není nad to, to svěřit za poplatek odborníkům.
A co vyďoubání kamínků z dezénu a pomocných drážek? (zimáky jich mají fakt dost) Na to stačí malý plochý šroubovák a nebejt úplně levej. Z hlavních dezénových drážek jdou i klíčem. Pak je ještě dobrý gumy naimpregnovat něčím proti stárnutí s obsahem siliky.
Ahoj, zajimalo by mně, čím ty gumy impregnuješ. Viděl jsem na netu videa, jak natírají bočnice pneumatik nějakym přípravkem - detailisti. Potom se ta bočnice pěkně leskla. Běhoun pneu podle mě ani nesmíš ničim natírat - to by potom moh mít zhoršené adhezní vlastnosti.
Vzhledem k tomu, že se právě tyhle přípravky blbě sháněj jde použít i WD40, popřípadě cokoliv jinyho na bázi silikonu
Kola skladuji na discích, jednu sadu mám na stojanu a zbylé 3 skladované sady visí zavěšené za disk na šroubu na stěně, takže ne úplně správné skladování... a že bych pociťoval po výměně nějaké vibrace nebo poškození pneumatik skladováním...?
Fanouše jsem letos na zimu dokonce nestačil dát na špalky a taky nepředpokládám, že by kola klepaly nebo byly poškozené...neříkám, že se mají kola zanedbávat, ale je to přecejen trochu přeceňované. To už spíše důkladně při přezouvaní čistím disky zevnitř, protože čím menší frekvence mytí disků, tím hůře se špína z brzd a asfalt dává dolů.
Fanouše jsem letos na zimu dokonce nestačil dát na špalky a taky nepředpokládám, že by kola klepaly nebo byly poškozené...neříkám, že se mají kola zanedbávat, ale je to přecejen trochu přeceňované. To už spíše důkladně při přezouvaní čistím disky zevnitř, protože čím menší frekvence mytí disků, tím hůře se špína z brzd a asfalt dává dolů.
nenasazujte na auta! Mohly by se zničit, protože na ně působí při jízdě velké boční síly, pneumatiky jsou vystavené velkému zatížení, svítí na ně slunce a působí na ně velké rozdíly teplot. Autor článku by se měl raději věnovat tradičnímu vychvalování škodovek, ty to potřebují jak prase drbání, pneu¨matiky ne.
Osobně mám zimní pneu na Al discích, přes léto je mám na sobě naskládané v garáži, kašlu na nějaké kamínky v drážkách, protože jejich odstraňování je zbytečné. Podle mě je ale rozhodně důležité snížit tlak, já volím tak 1 atm., aby se moc nenatahovaly. Také pneumatiky (kola)nepřehazuji, jsem rád, že se na "svých" místech zajedou.
Osobně mám zimní pneu na Al discích, přes léto je mám na sobě naskládané v garáži, kašlu na nějaké kamínky v drážkách, protože jejich odstraňování je zbytečné. Podle mě je ale rozhodně důležité snížit tlak, já volím tak 1 atm., aby se moc nenatahovaly. Také pneumatiky (kola)nepřehazuji, jsem rád, že se na "svých" místech zajedou.
Kolik je na Slovensku povolené minimum dezénu na letních gumách? 1.0 mm nebo 1.6 mm? Mnou nalezený údaje se různí, díky
Pneumatiky jsou po dobu půl roku na autě vystavovány takovým extrémům (slunce, déšť, horko, sůl, nárazy atd.), že je úplně jedno kde jsou v druhé půlce roku. Pokud jsou na discích, stačí je mít naházené někde pod střechou, samostatné asi není vhodné mít na sobě aby se nepoškodily. Po zimě je vhodné umýt disky, aby nerezivěly.
Uvítal bych, kdyby bylo možno spouštět videa v článcích podle uvážení čtenáře "manuálně".
Děkuji.