Novinky
Somewhere je už preč
8
Aj takto nejako by nový Jumper mohol vyzerať. Ako párkusovú exkluzivitu ho asi len tak niekde nestretneme, ale dizajn v tomto duchu u sériového auta, by na cesty priniesol trošku čerstvého vetra. Aj keď je to opäť retro, ale takto, uplatnené s rozumom a s citom pokojne môže byť. :yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Jeste by se Citroen mel zamyslet nad nasledovniky C5 a C6 pro Evropu. Picasso je docela fajn.
tak C6 bola fakt vynimocna ( dlhsi predny previs ako mala C6 dnes uz nenajdeme ) .. velka skoda ze citroen na vyssiu strednu uz davnejsie hodil boba... ono aj take XM bolo kedysi uzasne... a dodnes vlastne ked ho sem tam este stretnem tak len cumim lebo vyzera genialne ... co sa o nejakom bakelitovom gycovom kaktuse s displejom miesto budikov povedat neda ... kam kraca citroen neviem.. ale podobne ako bracek levik dnes pre mna uz hodne nezazivna znacka... co uz ;-\
XM byla ve svy dobe proste pecka nejen designem. Je to skoda, ze dnes francouzi odmitaji dat do produkce extravagantni design nebo top technologie, a to ma Citroen dokonce znacku DS, kde by to mozna i mohli prodat...
Tady je vidět jak vytěžit z minima maximum, dokládá to i video v článku kolem 01.00 minuty, že těch dílů moc není a výsledek stojí za to.
Tak toto se vážně povedlo! Vypadá to parádně, po té nevelké sérii sad se určitě jenom zapráší! 😄 :yes: :yes: :yes:
reálné to asi je, ale Citroën v tom prsty nemá. Resp. z Citroënu je tam jen základ, který se vyrábí v Itálii společně s Fiatem a Peugeotem. Bodykit je od úpravce.
Háčko se mi vždycky líbilo a líbí se mi dodnes a moc. Ani proti retro stylu, pokud je povedený, nic nemám. Tohle je originálu jen podobné, ale jeho šťávu a charizma nemá ani trochu.
Tento případ řadím k těm méně povedeným. Podle mě se povedlo Mini, Fiat 500, Mustang, Challenger, Ford GT nebo i Eagle Jaguar E. Méně už se povedly Toyota FJ Cruiser nebo tohle Háčko a nepovedl se Brouk v prvním ani ve druhém pokusu.
Nehodnotím koncepty a ojedinělé pokusy jako novodobou Škodu 130 RS, VW Bulli, Stoschekovu Lancii Stratos, Lancii Fulvia, Volhu 21-BMW, Trabant-Herpa a pod. (I kdy ten Stratos chybu nemá.)
Tento případ řadím k těm méně povedeným. Podle mě se povedlo Mini, Fiat 500, Mustang, Challenger, Ford GT nebo i Eagle Jaguar E. Méně už se povedly Toyota FJ Cruiser nebo tohle Háčko a nepovedl se Brouk v prvním ani ve druhém pokusu.
Nehodnotím koncepty a ojedinělé pokusy jako novodobou Škodu 130 RS, VW Bulli, Stoschekovu Lancii Stratos, Lancii Fulvia, Volhu 21-BMW, Trabant-Herpa a pod. (I kdy ten Stratos chybu nemá.)
Vyrábí se ve Francii. Sevel nord. Jenom ten bodykit je italský. ....
Retro háčko je super 😄
Retro háčko je super 😄
Přesně tak, jedná se o moc povedený kit na transformaci stávajícího Jumperu na retro dodávku. Pokud je někdo detailista a vadí mu nějaké nedodělané detaily jako jsou např. nezměněná zrcátka, může si je předělat sám a tím vytvořit ještě víc originální vůz.
Otázka je, na kolik taková sranda přijde...
Otázka je, na kolik taková sranda přijde...
Musíš sa ale na to pozerať tak, že jednak to nie je počin samotnej automobilky a bolo to vyvinuté ako kit na existujúci Jumper. Za mňa teda klobúk dolu. :yes:
se studiemi se můžou jít bodnout. Dokud to není na silnici, tak je to jako kdyby nic neudělali. Obzvláště dnes, kdy spousta studií je jen digitálních, případně nepojízdných maket.
Je blbosť, aby sériová verzia Jumperu takto vyzerala, ale ako transformačný kit na existujúci Jumper je to úplne úžasné. Dizajnér bol značne limitovaný existujúcou modernou dodávkou a napriek tomu sa mu to veľmi pekne podarilo zamaskovať. Ako taký retro food truck pri ktorom nemusíte riešiť strasti, ktoré prinášajú veterány, je to super nápad. :yes: Už by ma len zaujímala cena...