Kabriolety patří k značce Saab přes 20 let. Studie 9-X Air spojí tuto karoserii s charakteristickými prvky dřívějších studií – moderním designem, netradičním pojetím a stylem, který se postupně dostává i na sériové modely.
Saab asi předběhnul dobu a v době, kdy dělá kdejaká automobilka pevnou skládací střechu, tak přijde do módy asi opět fusak. Ještě že se o Saabu tvrdí "auto na celý život", protože od konceptů se tahle neproduktivní automobilka už asi nehne.
Takto by SAAB mel vypadat. Jestli je neco, co SAAB vzdy umel, v cem byl prukopnikem, potom je to bezpecny kabriolet s turbo-ctyrvalcem pod kapotou.
SAAB mel vzdy zajimave modely stranici se sedi konkurence. Ze svedske dvojky byl vzdy pro me tim zajimavejsim. Dnesni 9-3 combi povazuji za nejpovedenejsi kombi napric tridami.
Tomuto konceptu preji co nejmin zmen. Cabriolet s timto designem by byl pravy SAAB.
Vyzerá užasne, o tom žiadna. Keby takto vyšlo aj do ulíc, o osud SAAB-u by nik nemal obavy. Ovšm keby. Ako piše niekto vyššie, keby sa saabovske sériovky podobali konceptom, tak nevedia čo sú to červené čísla.
Freeman to dobre vypichnul, koncepty bomba, serie temer opak...smutne. Tohle se mi libi opravdu hodne. Auto ma jedinecny vyraz se strechou i bez strechy. Profil bez strechy ve me evokuje podobu s motorovym clunem. Interiery v koncepcnich saabech se mi taky velice libi, kontrast tmave a svetle, na kterem vynika zelene svetlo pristrojove desky je perfektni.
U Saabu mám podobný pocit ako u GM. Koncepty sú samá bomba ale realita je skutek utek. Stále sa len slubuje ukazuje ale v reále je to predražená a nekonkurenčná skladačka s koncernových dielov GM . Tvrdé plasty, čudné tvary atď.. A je to škoda. Osobne sa my táto značka vždy páčila ale keď prišlo na kúpu auta vždy voľba padla na konkureniciu. Lebo za podobný peniaz sa dá dostať vždy lepšie auto.
Kastle je hezká, hlavně předek. Ale to jak maj řešený ty okna a čelní sklo se mi vůbec nelíbí. A ta plátěná střecha na tom, to je podle mě fakt hnus. Sedí tam jak poklička na hrnci :no: