Pro španělský Seat je kompaktní městský hatchback Ibiza nejdůležitějším modelem v nabídce. Novou, pátou generaci jsme exkluzivně otestovali v okolí Barcelony.
" Čtyřválec 1.5 TSI je kultivovaný a příkladně odhlučněný. Víme o něm jen při plném sešlápnutí plynu. Výkonová křivka je pozvolná a zabírá už od tisíce otáček. "
Tak mimořádně podrobný, ba až vyčerpávající popis motoru ti nestačí? >:-[]
Inu, expert Leoš dohání experty Radka a Františka. Co dohání - předhání. :-)
Ale vážně - to zas jen titulkující (šéfredaktor?) nečetl pořádně, k čemu píše titulek. To už je obvyklá praxe, že titulek pokládá otázky, na které článek neodpovídá. Autor článku pak vypadá jak bl.bec, a je v tom zřejmě chudák nevinně.
Na druhou stranu, povedlo se tam vecpat dva otazníky, takže dobrá práce.
Vypadá to na velmi slušné malé auto po všech stránkách, jen v některých zahraničních redakcích lehce kritizovali řízení. A taky bych se přidal ke kritice palubky. Na pohled pěkná, ale zdá se, že zejména v nabídce dekorů značně zaostává i za Fabií, která jimi dovede maskovat lacinější materiály. V nižších výbavách dekor prostě není, v Xcellence obyčejný barevný plast a výsadou FR se stal lesklý černý pruh...Vážně, Seate? Na druhou stranu ambientní osvětlení, zřejmě měkké výplně dveří, poctivě čalouněný kufr...Nu což. Každopádně se těším na test litru na menších kolech.
By the way, už je i v konfigurátoru. "Moje" konfigurace 350+. :-( Třeba zlevní s příchodem Pola.
Když člověk koukne na nějakou základnější verzi v konfigurátoru, tak ten interiér vypadá jak z 10 let starého auta a ne novinky. To je první chyba..a pak ceny. Jediný slušný motor se 4 válci jetady tento 1,5, ale obávám se vzhledem k současným cenám, že to bude někde kolem 400 000...a to už je skoro jako současná Fiesta ST...tedy slušně řečeno hodně mimo mísu.
tohle by snad i manželka zkousla
koukam, 1.0tsi FR stoji 380tis, s 1.5tsi by se do 450tis vejit melo
za to s bidou poridim maximalne rapida a trochu pochybuju, ze se v nem 1.5tsi objevi
facelift nové octávie je otázkou hodin,přijde nečakně a mnohem dřív:-)někde jsem četl že nouvou čtyřokou octávii fotili z 500 úhlů a bohužel nenašli ani jeden pěkný!!!
Prozatím všechny informace nasvědčují, že nová Ibiza je na samé špičce segmentu B. Design je rovněž vynikajcí (i když velmi podobný většímu Leonu), takže za mě velká jednička. Jenom je obrovská škoda, že pod kapotou kvůli debilním euronormám nemohli zůstat čtyřválce 1.2 TSI, protože 1.5 TSI už bude pro většinu zákazníků příliš drahý a taky zbytečně silný... :-O:'-(8-s
No parádní auto! a docela mě mrzí, že na auto.cz nezazněla vůbec informace o tom, že tento model obdržel prestižní ocenění Red Dot 2017 ..že nikdo z redakce tuhle zprávu nezaregistroval.. to je vyloučený, no kdyby se psalo o škodůvce, tak by se zmínit nikdo nezapomněl..
Red Dot má i většina Škodovek (od OII jedna za druhou; nějaká výjimka se asi najde, ale bude to karosářská varianta případně otázka před/ po faceliftu). Včetně Roomsteru, Fabie II a Superbu II (možná jen kombi, které je přeci jen hezčí). Tohle ocenění tedy neberu jako vypovídající o kráse. A Design Award pro rok 2017 má i Kodiaq a čtyřoká Octavia.
v tom interieri to uz s hranami prehnali, mam rad jednoduche ciste linky ale tu je kazda rovna linka na tri krat zlomena,tapacire dveri,madlo na dverach,klucka atd same polamane pokrcene tvary....
c stlpik rovnako moc nevysiel
inak celkovo dozajn vydareny,za motor 110kw palec hore
Pár reklamních canců bez ladu a skladu, bez obtěžování se o nějaký vlastní popis. Nevěřím, že by letadélko Káně vůbec opustilo ČR. Styděl bych se být jím, za to co předvádí a upřímně se stydím i za to, že ho někdo zveřejní!
Strašná novinářská žumpa je tento kdysi slavný týdeník. Měli by ho dělat z trojvrstvého papíru a každou stránku na čtyři perforací dělené části, pak by měl alespoň nějaký smysl. :no::-!
Já jsem se dnes ráno na wc v mekáči zase exkluzivně vyčůral.... Nikdo jiný nebyl pozván. Chcete pane Káňo podrobnou reportáž??
Vlastně- tohle je chybná formulace. Správně to má být talkto:
Dnes ráno jsme se na wc v mekáči exkluzivně vyčůrali. Nikdo jiný nebyl pozván.
-------------
Normálně takhle vulgární nebývám, ale úvod článku o exkluzivitě návštěvy tam a tam mi páše exkluzivní alergické reakce. Jediné, co je v těchto případech exkluzivní, je mozek autora.
Neviem, či som to tak pochopil alebo to bol zámer autora napísať to tak šalamúnsky, ale podľa článku by LED-ková výbava mala byť štandardom. Čo sa mi moc nezdá...
Hej, LED osvetlenie ešpézetky či interiéru. ;-) Predné LED sú samozrejme za nemalý príplatok. Ale to sa z tejto paródie na článok (o ktorého "kvalitách" sa tu už vyjadrili iní, tak nejdem nosiť drevo do lesa) nedozvieš. Ak chceš informácie, musíš pozrieť do cenníka, ktorý povie, že až najvyššie stupne výbavy FR a Excelence majú denné LED a zadné LED svetlá. Full LED si v základe nemôžeš ani priplatiť, v Style sú za 21300 Kč a v FR/Xcellence za 14500 Kč.
Vzdy, ked sa uvadzal novy iProdukt, tak tam lietali vyrazy "superb, fantastic, extraordinary, marvellous...". Tento text nie je iny. Bud je autor PR manazer, alebo spravne naockovany clovek, aby dokazal zo seba dostat takyto text...
"Soustřeďme se na ibizu, kterou jsme již mohli obdivovat při prvním odhalení i světové výstavní premiéře na ženevském autosalonu. Jenže to jsme kolem ní tiše našlapovali a maximálně obdivovali její vyvážené proporce či povedený design."
"Velmi jednoduchou palubní desku oživuje pouze okrasný panel..."
"Perfektní je naopak ergonomické rozložení přístrojů a ovladačů nebo pozice za volantem. Chválíme tvarování sedadel s výborným bočním vedením – jsme zvědavi, zda i běžné verze budou mít tak dobrá křesla. A samozřejmě jsme nadšeni z velikosti kabiny. Okolo sebe máme tolik volného místa, že si připadáme jako v leonu, o třídu větším. Zde poprvé velebíme novou koncernovou modulární platformu MQB A0, kterou dostanou i příští generace Volkswagenu Polo nebo Škody Fabia."
"Také vzadu se cítíme královsky, přitom za druhou řadou zůstal ještě zavazadelník o objemu 355 litrů, což znamená nárůst o 63 l."
Ako všetci ostatní výrobcovia, aj Seat logicky prezentuje Ibizu v top výbave a v nej vyzerá Ibiza naozaj parádne, stačí vymeniť znak FR za Cupra a máme vizáž malého hotheču. Výrazne k tomu prispievajú veľké 18" disky. Pohľad do cenníka preto sklame, keď človek zistí, že výbavy Reference, Style aj Xcellence majú štandardne 15" disky (Reference a Style iba plechové, až Xcellence má 15" alu) a iba FR má 17ky. Chcelo by to teda vidieť Ibizu bez príplatkových 18tiek, lebo tie zrejme nebudú to pravé orechové pre subkompakt (pokiaľ to nie je Cupra), vidím to reálne na 16, max. 17".
pre ibizu nebudú typické ani 18, ani 1,5 motor, táto verzia je dobrá ale nereálna. Takto nabúchanej ibizy sa predá 5 ks. Ako píšem nižšie, už ma to vytáča aj keď viem, prečo to tak je.
Jj, štandard bude nejaká 1,0TSI 70 kW Style, možno s príplatkovými 16", ako som to dal v odkaze nižšie. FR na 18kach vyzerá parádne, ale ako píšeš, to uvidíš akurát tak v prospekte, v reále nie.
A proto jsem psal, že se těším na test normální specifikace. Osmnáctky bych na malé auto nechtěl ani zadarmo, vidím v tom jen negativa, a výpovědní hodnota jízdních dojmů je tím značně omezená. Ale dělají to tak asi všichni výrobci.
Už ma vytáča, ako sa forsírujú testy okrajových verzií, najmä ak gro sú kosačky. Keď človek číta test, tak má pocit, že píšu o bentley, ale predá sa ich pár. Čitateľ je zrejme na konci reťazca.
Veru. Pre predstavu:
základ Style(15", halogény): [odkaz]
s príplatkovými 16" a dennými LED: [odkaz]
a top výbava FR (so sériovými 17" a príplatkovými fullLED): [odkaz]