Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Vyzkoušeli jsme nový Seat Ibiza. Jak se povedl? A jaké je 1.5 TSI Evo?

56 komentářů

kozakm
A jaký je teda ten motor?
nebezpecnavosa
Nestačí si přečíst nadpis ? .... určitě hrozně skvělý, prostě nejlepší, co jiného čekat na těchto stránkách.
Avatar - praděda7
praděda7
Jaký byl motor to nevíme, ale výlet do Barcelony byl prima.... >😁
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
" Čtyřválec 1.5 TSI je kultivovaný a příkladně odhlučněný. Víme o něm jen při plném sešlápnutí plynu. Výkonová křivka je pozvolná a zabírá už od tisíce otáček. "

Tak mimořádně podrobný, ba až vyčerpávající popis motoru ti nestačí? >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jj, člověk by až řekl, že takhle podrobný rozbor motoru by zasloužil samostatný článek. 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Inu, e😜ert Leoš dohání e😜erty Radka a Františka. Co dohání - předhání. 😄
Ale vážně - to zas jen titulkující (šéfredaktor?) nečetl pořádně, k čemu píše titulek. To už je obvyklá praxe, že titulek pokládá otázky, na které článek neodpovídá. Autor článku pak vypadá jak bl.bec, a je v tom zřejmě chudák nevinně.
Na druhou stranu, povedlo se tam vecpat dva otazníky, takže dobrá práce.
Avatar - holden2
holden2
asi skoda slov. na co je tam ta operka mezi sedackama krom toho ze je evidentne naho*vno tak jako u vsech koncernovejch aut?
lebopreto
+1, vsimol som ti to ako prve na tom interiery 😐
koblih
Ne, to jen tvůj komentář je na h*vno.. Opěrka je posuvná.
Příště si věci vyzkoušej než je začneš kritizovat
Avatar - holden2
holden2
no to vis ze jo vosliku. ve vsech to stoji za ho*vno protoze kdyz ji vytahnes tak nezatahnes rucku
koblih
Tak ono ručku zatahuješ celkem často.. Třeba na dálnici (kdy se opěrka hodí nejvíc, žejo... Vosílku >😁
Avatar - holden2
holden2
koukam ze si typickej koncernovej blb kterej si necha na hlavu nas*rat a bude tvrdit jaka to je lahoda >😒]
koblih
Vůbec ne, jen nemám potřebu je kárat za něco, co není udělaný nějak špatně..
Avatar - Joky
Joky
Jaké to je být lokajem koncernu? Redakce by nám o tom mohla někdy napsat článek ať víme jaké to je .....
Avatar - praděda7
praděda7
Asi nic moc, když se v redakci často mění ksichty... 😉
Avatar - holden2
holden2
no takovej micka je stalice. ten je bud velkej fanda, nebo nema zaludek a nebo nema pater
Avatar - praděda7
praděda7
....toho si drží na semeno.... 😉
Avatar - holden2
holden2
a odrodi jim to figurantka Misa >😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vypadá to na velmi slušné malé auto po všech stránkách, jen v některých zahraničních redakcích lehce kritizovali řízení. A taky bych se přidal ke kritice palubky. Na pohled pěkná, ale zdá se, že zejména v nabídce dekorů značně zaostává i za Fabií, která jimi dovede maskovat lacinější materiály. V nižších výbavách dekor prostě není, v Xcellence obyčejný barevný plast a výsadou FR se stal lesklý černý pruh...Vážně, Seate? Na druhou stranu ambientní osvětlení, zřejmě měkké výplně dveří, poctivě čalouněný kufr...Nu což. Každopádně se těším na test litru na menších kolech.

By the way, už je i v konfigurátoru. "Moje" konfigurace 350+. 😒 Třeba zlevní s příchodem Pola.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Když člověk koukne na nějakou základnější verzi v konfigurátoru, tak ten interiér vypadá jak z 10 let starého auta a ne novinky. To je první chyba..a pak ceny. Jediný slušný motor se 4 válci jetady tento 1,5, ale obávám se vzhledem k současným cenám, že to bude někde kolem 400 000...a to už je skoro jako současná Fiesta ST...tedy slušně řečeno hodně mimo mísu.
koblih
Myslíš tu třívalcovou sportovní sekačku? >😁
Avatar - iudex
iudex
Súčasná Fiesta s tromi dverami a atmo trojvalcom začína na 305t, takže ST bude odhadom pol milióna.
TomasPT
Na druhou stranu, tohle auto má větší rozvor než první Octavia. Takže dnešní malé auto bylo ještě nedávno nižší střední >😁
topten
tohle by snad i manželka zkousla
koukam, 1.0tsi FR stoji 380tis, s 1.5tsi by se do 450tis vejit melo
za to s bidou poridim maximalne rapida a trochu pochybuju, ze se v nem 1.5tsi objevi
Avatar - praděda7
praděda7
Manželka ať pěkně cupitá po svých, jinak se ji udělá velké pozadí... 😉
topten
navrhnu ji to, ale obavam se, ze bych pak byl bez teplych veceri, a mozna ještě neceho horsiho 😄

PS: tim sem nechtel napsat, ze ty jeji teply vecere jsou nejak hrozny ...
Avatar - praděda7
praděda7
Žijeme v moderní době. Na příklad takový teplí mají teplou večeři kazdý den i bez vaření..... >😁
kaiserlábus
Doufám, že Leonovi nepřeříznou světla, aby se odlišil od Ibizy. >😒]
Avatar - praděda7
praděda7
Ibiza má předem moc pěkný, taky doufám že ji "nepřeříznou"... >😁
pandora
facelift nové octávie je otázkou hodin,přijde nečakně a mnohem dřív😄někde jsem četl že nouvou čtyřokou octávii fotili z 500 úhlů a bohužel nenašli ani jeden pěkný!!!
Avatar - holden2
holden2
nesmysl. Micka vytahnul pred barak a za osm hodin postavani a vopruzovani sehnal tri pitomce kterejm se libila >😒]
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
V tom případě by koupě čtyřočky (ideálně RS245) nebyla špatná investice. Budou vzácné >😁
Avatar - holden2
holden2
investice? skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Arese
Prozatím všechny informace nasvědčují, že nová Ibiza je na samé špičce segmentu B. Design je rovněž vynikajcí (i když velmi podobný většímu Leonu), takže za mě velká jednička. Jenom je obrovská škoda, že pod kapotou kvůli debilním euronormám nemohli zůstat čtyřválce 1.2 TSI, protože 1.5 TSI už bude pro většinu zákazníků příliš drahý a taky zbytečně silný... 😲 😢 8-s
Avatar - Joky
Joky
Na špici jsou , ale s levárnama....
overnight
No parádní auto! a docela mě mrzí, že na auto.cz nezazněla vůbec informace o tom, že tento model obdržel prestižní ocenění Red Dot 2017 ..že nikdo z redakce tuhle zprávu nezaregistroval.. to je vyloučený, no kdyby se psalo o škodůvce, tak by se zmínit nikdo nezapomněl..
_MT_
Red Dot má i většina Škodovek (od OII jedna za druhou; nějaká výjimka se asi najde, ale bude to karosářská varianta případně otázka před/ po faceliftu). Včetně Roomsteru, Fabie II a Superbu II (možná jen kombi, které je přeci jen hezčí). Tohle ocenění tedy neberu jako vypovídající o kráse. A Design Award pro rok 2017 má i Kodiaq a čtyřoká Octavia.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nevím, jestli bych Red Dot nazval prestižní.
pandora
opravdu hezké auto,např fabia aby byla alespoň koukatelná musí být nejméně ve specifikaci r5!!
Avatar - woody-alien
woody-alien
"Chválíme tvarování sedadel s výborným bočním vedením – jsme zvědavi, zda i běžné verze budou mít tak dobrá křesla."

Zcela určitě, Leoši, zcela určitě. 😉
webpaja
To je s.račk.a

Poprvé, co sem píšu hovorově, ale tohle je úděsné!
epo___
v tom interieri to uz s hranami prehnali, mam rad jednoduche ciste linky ale tu je kazda rovna linka na tri krat zlomena,tapacire dveri,madlo na dverach,klucka atd same polamane pokrcene tvary....

c stlpik rovnako moc nevysiel

inak celkovo dozajn vydareny,za motor 110kw palec hore
Avatar - Beefcake
Beefcake
Tak 3valcek litrovy bole zle, 1.5 opat spochybnovany ? Dovod sa vzdy najde. Na taketo male auto viac nez dostatocny motor.
webpaja
Pár reklamních canců bez ladu a skladu, bez obtěžování se o nějaký vlastní popis. Nevěřím, že by letadélko Káně vůbec opustilo ČR. Styděl bych se být jím, za to co předvádí a upřímně se stydím i za to, že ho někdo zveřejní!

Strašná novinářská žumpa je tento kdysi slavný týdeník. Měli by ho dělat z trojvrstvého papíru a každou stránku na čtyři perforací dělené části, pak by měl alespoň nějaký smysl. :no: :-!
Avatar - Bubáq
Bubáq
Já jsem se dnes ráno na wc v mekáči zase exkluzivně vyčůral.... Nikdo jiný nebyl pozván. Chcete pane Káňo podrobnou reportáž??

Vlastně- tohle je chybná formulace. Správně to má být talkto😒br />
Dnes ráno jsme se na wc v mekáči exkluzivně vyčůrali. Nikdo jiný nebyl pozván.
-------------
Normálně takhle vulgární nebývám, ale úvod článku o exkluzivitě návštěvy tam a tam mi páše exkluzivní alergické reakce. Jediné, co je v těchto případech exkluzivní, je mozek autora.
Avatar - jozephko
jozephko
Neviem, či som to tak pochopil alebo to bol zámer autora napísať to tak šalamúnsky, ale podľa článku by LED-ková výbava mala byť štandardom. Čo sa mi moc nezdá...
Avatar - iudex
iudex
Hej, LED osvetlenie ešpézetky či interiéru. 😉 Predné LED sú samozrejme za nemalý príplatok. Ale to sa z tejto paródie na článok (o ktorého "kvalitách" sa tu už vyjadrili iní, tak nejdem nosiť drevo do lesa) nedozvieš. Ak chceš informácie, musíš pozrieť do cenníka, ktorý povie, že až najvyššie stupne výbavy FR a Excelence majú denné LED a zadné LED svetlá. Full LED si v základe nemôžeš ani priplatiť, v Style sú za 21300 Kč a v FR/Xcellence za 14500 Kč.
Avatar - N6600
N6600
Vzdy, ked sa uvadzal novy iProdukt, tak tam lietali vyrazy "superb, fantastic, extraordinary, marvellous...". Tento text nie je iny. Bud je autor PR manazer, alebo spravne naockovany clovek, aby dokazal zo seba dostat takyto text...

"Soustřeďme se na ibizu, kterou jsme již mohli obdivovat při prvním odhalení i světové výstavní premiéře na ženevském autosalonu. Jenže to jsme kolem ní tiše našlapovali a maximálně obdivovali její vyvážené proporce či povedený design."

"Velmi jednoduchou palubní desku oživuje pouze okrasný panel..."

"Perfektní je naopak ergonomické rozložení přístrojů a ovladačů nebo pozice za volantem. Chválíme tvarování sedadel s výborným bočním vedením – jsme zvědavi, zda i běžné verze budou mít tak dobrá křesla. A samozřejmě jsme nadšeni z velikosti kabiny. Okolo sebe máme tolik volného místa, že si připadáme jako v leonu, o třídu větším. Zde poprvé velebíme novou koncernovou modulární platformu MQB A0, kterou dostanou i příští generace Volkswagenu Polo nebo Škody Fabia."

"Také vzadu se cítíme královsky, přitom za druhou řadou zůstal ještě zavazadelník o objemu 355 litrů, což znamená nárůst o 63 l."

Na dalsie dristy uz nemam sil...
_MT_
Co se ti nelíbí na tom druhém? Osobně to vnímám dokonce negativně (jako výtku), díky tomu pouze.
Avatar - iudex
iudex
Ako všetci ostatní výrobcovia, aj Seat logicky prezentuje Ibizu v top výbave a v nej vyzerá Ibiza naozaj parádne, stačí vymeniť znak FR za Cupra a máme vizáž malého hotheču. Výrazne k tomu prispievajú veľké 18" disky. Pohľad do cenníka preto sklame, keď človek zistí, že výbavy Reference, Style aj Xcellence majú štandardne 15" disky (Reference a Style iba plechové, až Xcellence má 15" alu) a iba FR má 17ky. Chcelo by to teda vidieť Ibizu bez príplatkových 18tiek, lebo tie zrejme nebudú to pravé orechové pre subkompakt (pokiaľ to nie je Cupra), vidím to reálne na 16, max. 17".
Nonsens
pre ibizu nebudú typické ani 18, ani 1,5 motor, táto verzia je dobrá ale nereálna. Takto nabúchanej ibizy sa predá 5 ks. Ako píšem nižšie, už ma to vytáča aj keď viem, prečo to tak je.
Avatar - iudex
iudex
Jj, štandard bude nejaká 1,0TSI 70 kW Style, možno s príplatkovými 16", ako som to dal v odkaze nižšie. FR na 18kach vyzerá parádne, ale ako píšeš, to uvidíš akurát tak v prospekte, v reále nie.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A proto jsem psal, že se těším na test normální specifikace. Osmnáctky bych na malé auto nechtěl ani zadarmo, vidím v tom jen negativa, a výpovědní hodnota jízdních dojmů je tím značně omezená. Ale dělají to tak asi všichni výrobci.
Nonsens
Už ma vytáča, ako sa forsírujú testy okrajových verzií, najmä ak gro sú kosačky. Keď človek číta test, tak má pocit, že píšu o bentley, ale predá sa ich pár. Čitateľ je zrejme na konci reťazca.
Avatar - iudex
iudex
Veru. Pre predstavu😒br /> základ Style(15", halogény): [odkaz]
s príplatkovými 16" a dennými LE😱 [odkaz]
a top výbava FR (so sériovými 17" a príplatkovými fullLED): [odkaz]