Testy
Ozzman
7
Gčko bude trvanlivější, vždyť podívej, jak ještě jezdí některé i 30 let staré kusy 😄 Od té doby Jeep změnil vše 5x... >😁
Přejít do diskuze
Pořád se jedna o jednoho z posledních offroadu. Wrangler je tak maximálně auto na parádu..už si ho někde viděl pracovat ? Škoda ze vymekl cherokee.... ten měl alespoň podobnou podstatu i když ne tak luxusní
Tak ale ten Jeep je reálně konkurent Dacie, žejo.. sice ne cenou, ale kvalitou, renomé, průchodností terénem, motorama a podobně. Že se soudruzi v USA zbláznili a nasadili nesmyslnou cenu, ještě neznamená, že to může jakkoli konkurovat tomudle Mercedesu.
Ale MB očividne vie koľko si môže aj za takto očesané G-čko zapýtať. Ak sa nemýlim, tak za takú sumu by kým bol k mání človek kúpil Defendery dva. >😁
PS : nebol ten samý kus pred časom v autosalóne na Prime? 😄
PS : nebol ten samý kus pred časom v autosalóne na Prime? 😄
Meleš naprosté nesmysly a ještě ti na to nějací vocasi kliknou +. Opravdu neuvěřitelné,jací mimoni tady lezou do diskuzí. :no:
Haha, sme se nasmáli no.
Jinou konkurenci MB G nemá, po ukončení výroby defenderu. Jedině starý hranatý LandCruiser. Santana už taky krachla a to byla hrozná jebka.
Duster má konkurenci Nivu a Uaz Patriot 😄
Oboje toho prodeje výrazně víc jak Duster
Jinou konkurenci MB G nemá, po ukončení výroby defenderu. Jedině starý hranatý LandCruiser. Santana už taky krachla a to byla hrozná jebka.
Duster má konkurenci Nivu a Uaz Patriot 😄
Oboje toho prodeje výrazně víc jak Duster
a je to dnes uz offroadova legenda..... ale mat moznost vyberu a fakt tie prostriedky .. tak za mna radsej 5 dverak wrangler 😉 v nejakej peknej edicii napriklad Polar 😉 :yes: to by bol krasavec ... najvacsi siroko daleko :yes😒br />
hlavne som zvedany na novy defender ako si s nim poradia vyvojari... lebo Gecko aj Wrangler su takto docela osamotene ;-\
hlavne som zvedany na novy defender ako si s nim poradia vyvojari... lebo Gecko aj Wrangler su takto docela osamotene ;-\
A jeepy jezdí ještě válečný Willisy vid.v tý době měli u MB leda tak kulajz nebo kabriolet pro hitlerčíky. A co jako.
Toho Wraglera si narozdíl od MB v týhle užitkový verzi můžeš vybrat i v benzínu. 😄
Jinak Gko už by dávno skončilo, nebýt obliby V8 AMG verzí u 99,9% moskevských zbohatlíků a arabských šejků.
Toho Wraglera si narozdíl od MB v týhle užitkový verzi můžeš vybrat i v benzínu. 😄
Jinak Gko už by dávno skončilo, nebýt obliby V8 AMG verzí u 99,9% moskevských zbohatlíků a arabských šejků.
nehovorím, že nie >😁 mal som česť s neočesanou verziou a veru ťažko sa vystupovalo >😁 tá poznámka smerovala hlavne na článok, kde sa píše niečo o tom, že niet s čím veľmi porovnať, pretože Defík sa už nevyrába.
mhm možná by nebylo od věci zjistit kolik se prodalo Dusterů a potom bychom museli dojít k přesvědčení, že z těchto třech je nejlepčí😊
Baryk - pětka, sednout >😒]
Baryk - pětka, sednout >😒]
Viděl, má je ČEZ. Ty si to koupili pro parádu aby v tom mohli jezdit v Praze po kolonádě žejo >😁
důkaz místo slipů [odkaz] >😁 >😁
zato MB G co by někde pracovalo sem fakt ještě neviděl, za 2 mega si to nikdo nekoupí, by musel spadnout z lešení a na něj ještě aspon dvě tvárnice 😉
důkaz místo slipů [odkaz] >😁 >😁
zato MB G co by někde pracovalo sem fakt ještě neviděl, za 2 mega si to nikdo nekoupí, by musel spadnout z lešení a na něj ještě aspon dvě tvárnice 😉
kdy Wrangler Unlimited rubicon 2,8 CRD nebo 3,6 V6 benzín stojí 1 188 000 Kč s DPH.
Vysokovýkonný vypínatelný systém pohonu všech kol Rock-Trac® s převodovým poměrem 4:1
• Přední a zadní uzávěrka diferenciálu Tru-Lok®
• Přední elektronicky odpojitelný stabilizátor
• Tuhá přední a zadní náprava Dana 44
Za ušetřený prachy si tam jde dopřát vyhřívaný sedačky a rádio s navi (cca 31 litrů) a ještě zbyde spousta peněz na naftu či benzín. A servis bude taky určitě levnější.
Tak nevím proč trpané pokus o srovnání s Nivou a Dusterem >😁 >😁 😉
Vysokovýkonný vypínatelný systém pohonu všech kol Rock-Trac® s převodovým poměrem 4:1
• Přední a zadní uzávěrka diferenciálu Tru-Lok®
• Přední elektronicky odpojitelný stabilizátor
• Tuhá přední a zadní náprava Dana 44
Za ušetřený prachy si tam jde dopřát vyhřívaný sedačky a rádio s navi (cca 31 litrů) a ještě zbyde spousta peněz na naftu či benzín. A servis bude taky určitě levnější.
Tak nevím proč trpané pokus o srovnání s Nivou a Dusterem >😁 >😁 😉
Géčko je, ačkoliv se mi to nelíbí, protože už bych si ho dávnou pořídil, velmi luxusní zboží, hlavně v benzínových verzích. Přitom je to prachobyčejná krabice, ale velmi charizmatická, hlavně v benzínových verzích. Ale to už se opakuju. No určitě to není stejná jako liga jako Wrangler.
Jako pracovní verzi to moc nechápu, za ty peníze...
Jako pracovní verzi to moc nechápu, za ty peníze...
no ja stretávam docela často elektrikárov, ktorí majú verziu pick up a vzadu vysokozdvižnú plošinu. Wranglera ako pracovné auto veru som ešte nevidel. >😁 ale tiež preto nebudem tvrdiť, že pracovať nemôže. >😁 Inak G-čka pracujú u mnohých nielen európskych armád. V akej armáde slúži ten Wrangler?
Já je taky ještě neviděl, spíše Pickupy a Defendery...
G je trochu více civilní, než Defender, nemyslíš? Spíše jako LandCruiser, odpovídají tomu i možnosti motorizací...není G také větší, než Wrangler... srovnáváš nesrovnatelné.
G je trochu více civilní, než Defender, nemyslíš? Spíše jako LandCruiser, odpovídají tomu i možnosti motorizací...není G také větší, než Wrangler... srovnáváš nesrovnatelné.
Jinak české statistiky hovoří poměrně jasně - za rok 2016 se prodalo 44 ks MB G a 97 ks Wranglerů.
Z toho u MB G bylo 23 benzínů a 21 naftáků a u Wrangleru náhodně rovněž 23 benzínů ale zato 74 naftáků.
Takže winner is - tramtadadá - Jeep Wrangler. >😁
Z toho u MB G bylo 23 benzínů a 21 naftáků a u Wrangleru náhodně rovněž 23 benzínů ale zato 74 naftáků.
Takže winner is - tramtadadá - Jeep Wrangler. >😁
samo se to nejmenuje Wrangler ale Jeep J8, ale je to v podstatě Wrangler [odkaz]
nebo Commando [odkaz]
nebo Commando [odkaz]
Takzvaný test je biedna zlátanina, až príliš bije do očí fakt, že redaktor nemá s takouto kategóriou áut prakticky žiadne, no možno nejaké minimalistické skúsenosti a tak to aj vyzerá.
Sám o sebe je Professional pecka, dynamika a praktická využiteľnosť na ceste aj v teréne sa vďaka 7-kvaltu a silnejšiemu motoru výrazne zlepšila.
Jedno z mála "poriadnych" áut, pričom definícia poriadneho auta v tejto triede je: viac ako štvorvalcový motor, viac ako 2,5l objemu, dve tuhé nápravy a nosný rám. Autorstvo si nenárokujem, ale definíciu používam a súhlasím s ňou.
Bez ohľadu na cenu a kategorizáciu, reálna alternatíva je len Wrangler, alebo pracovné verzie starších Land Cruiserov, ktoré sa dajú kúpiť u špecializovaných firiem v Nemecku.
Kecy, že za cenu Géčka BY si niekto kúpil radšej dva alebo osem kusov hentoho alebo tamtoho, sú len klasická bychařina a majú relevanciu pľuvanca na chodníku... >😒]
Sám o sebe je Professional pecka, dynamika a praktická využiteľnosť na ceste aj v teréne sa vďaka 7-kvaltu a silnejšiemu motoru výrazne zlepšila.
Jedno z mála "poriadnych" áut, pričom definícia poriadneho auta v tejto triede je: viac ako štvorvalcový motor, viac ako 2,5l objemu, dve tuhé nápravy a nosný rám. Autorstvo si nenárokujem, ale definíciu používam a súhlasím s ňou.
Bez ohľadu na cenu a kategorizáciu, reálna alternatíva je len Wrangler, alebo pracovné verzie starších Land Cruiserov, ktoré sa dajú kúpiť u špecializovaných firiem v Nemecku.
Kecy, že za cenu Géčka BY si niekto kúpil radšej dva alebo osem kusov hentoho alebo tamtoho, sú len klasická bychařina a majú relevanciu pľuvanca na chodníku... >😒]
nemáš náhodou nejaký zdroj koľko a aké Wranglery slúžia v US army? Našiel som do rýchla zopár Jeepov ale prevládali Willysy a poväčšinou zbožné želania fanúšikov či konverz. firiem mať Wranglera späť v armáde.