Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Američtí rappeři slaví. Lincoln Navigator láká na novou generaci

17 komentářů

DEVIL
...LINCOLN STOJÍ NA STEJNÉ PLATFORMĚ JAKO NEDÁVNO PŘEDSTAVENÝ SESTERSKÝ MODEL FORD E😜EDITION. Technika bude stejná, to už se dá najít na blogu taktéž. Tj. 8smiválcům bohužel u Fordovských SUV zcela odzvonilo. Jako vzít pitbulovi koule 8-s Nicméně u Fordu si již vyslechli kritiku za interiér noveho E😜editionu, Lincoln by měl jít trochu jiným stylem. rozměrové a kastlí bude však totožný s E😜editionem, byť čumák a zadek bude samozřejmě pozměněný 😄 Minimálně nebudou světla tak divoce tvarovaná jako u E😜editionu a Lincoln si vzadu ponechá světla propojená 😄 Stejně tak bude nový Navigator stejně jako E😜edition ve dvou délkách.

Náhledy nového E😜editionu😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
co sem viděl pár srovnávacích videí toho současného Navigouše s Escalade tak většina kritizovala převážně ten motor. Pokud tam zůstane tak asi nějaký prodejní boom nejde čekat
DEVIL
...to asi ne no... Nemyslím si, že na tak velké SUV je zrovna přeturbovaná upískaná V6 to pravé... V tomhle se mi GM a FCA více líbí. Ponechávají to jednoduché a dobré stále v nabídce a přitom nabídnou i modernější, byť přetechnizovanou alternativu.

Je to asi měsíc, co si kamarád přebral novou oturbenou F150 V6 a prostě nevím, ale není to ono. Ani zvuk ani plynulý zátah... Je pravda, že moji RAMku Hemi natřel na rozjezd i když jsem se držel statečně, ale v půlce tratě se jaksi zadýchal a ukázal jsem mu buvolí odznáček >😁 NAvíc si nejsem zrovna jistey, že Ford s náhradou všeho za hliník zrovna udělal dobře. Je to sice takový celý light, ale...

Zajímavé ale bylo porovnání spotřeby. F150 V6 vs. RAM Hemi s eco. Spotřeba se plus minus litr pohybovala uplne stejne. Což je docela komický, když si vezmu, že mi za stejnou spotřebu jede těžší, mohutnější a technicky výrazně jednodušší RAMka než přetechnizovaná F150, která lehčí... A to, že čím víc hejblátek, pomáhátek a kabeláže je v autě, tím víc je možností aby se něco podělalo je poměrně logická věc... >😁

Tak i tak, na to jak se s designem Lincoln popere u takovýho mastodonta se docela těším. A jsem i rád, že se zase na do kurzu vrací mega grilly >😁 byť za nima mnohdy není poctivá americká klasika >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Uvidíme, v designu už se zdá se Lincoln vymotal z té divné éry co byla tak před 5 lety a už to snad směřuje lépe. Prodeje stoupaj i když na Cadillac zatím nemaj.

Hliník je fajn ale u pikapu nevvím, uvidíme až po pár letech jaké budou zkušenosti
DEVIL
JJ, design lincolnu v poslední době má docela dobře našlápnuto. Je to něco jiného a toe dobře... No co jsem koukal na různý videa, která nebyla inscenovaná GM vs. FORD vs. FCA atp. tak z toho hliníku zákazníci moc odvaření nejsou... Když si to koupí člověk jako stylovku, budiž. Většina si ji tak stejně koupí, ale na práci prostě hliník nemá takovou odolnost jako ocel...
orgasmic
Al se odstěhoval do Humpolce.
Pavel_Kr
[odkaz]
DEVIL
...tak nevím, ale jakmile jsem viděl první záběry, vpadlo mi do hlavy spíš velké Infinity... >😁 Nicméně, nevím, čekal jsem trochu něco jiného... Něco do sebe to má, ale popravdě se mi více líbí nový sesterský E😜edition... >😁
Pavel_Kr
No proto mám za tou krásou otazník. Přiznám se, že nový E😜edition je liga, akorát ten motor V6, ach jo. Jinak teda moje krevní skupina je GMC Yukon Denali XL - nevím proč, ale to auto mě chytlo za koule. Akorát tak nějak chybí těch 2,3 milionu, aby si to mohl smrtelník koupit v Čechách. 😢
DEVIL
jjj GMC je opravdu hukot, mají ta auta co do designu dotažená k dokonalosti. Stejne jako jsou E😜 a Nav technicky prakticky totožná a přitom designově vcelku rozdílná SUV, je i GM u Escalade / Yukon / Tahoe / Suburban vidět, že stačí změnit čumák a zadek a hned je celek vnímán úplně jinak... Tak i tak, opuštění V8 u Fordu se mi moc nelíbí >😁 Stejně jako trapně zachrčí naftovým motorem rádoby muskulativný evropské SUV, stejně nedůstojné je i V6 či menší v takovém obřím SUV z USA 😒

A co do ceny, pár let prostě počkej. Před asi 5ti lety jsem hrozně chtěl FullSize US PickUp, na novey by nebylo problém mít, ale penízky se v tu dobu prostě musely kutálet jinam. Nakonec jsem po X letech skončil na velmi výhodné koupi sice starší, ale velmi zachovalé RAMky, samozřejmě s V8. U PickUpů ty ceny klesají v ČR dost svižně, pokud tam teda někdo nenas*re LPG, což je pro tyhle auta jako mor 😒 Ale je fakt že co jsem koukal na US SUV, tam tu cenu sráží jen AAA, dkyž náhodou nějaké mají >😁 Ale jinak si cenovku drží poměrně slušně 😄
Pavel_Kr
To zas tolik nebrečím 😉 Pickupa jsem si vyzkoušel teď posledních 3,5 roku, sice evropskýho, ale už to nechci, nevyužiju to. Příští rok to prodám a zajdu si objednat nový Durango v HEMI, prodává se to tu okolo 1,5 mil. Potřebuju víc sedaček, malý to taky není, navíc se hodně bojím, aby downsizing nedostihl i Dodge a nezačal do toho dávat voturbenej ten jejich Pentastar. Celkem se už těším. Rodina nic nenamítá. Takže samá pozitiva. Ale Yukon je Yukon 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Mě ten Navigouš taky moc nezaujal, ten předek mi nesedí a celé takové strašně krabicoidní
Avatar - sargis
sargis
takemu to autu uz len zo slusnosti patri obycajny V8, ktory sa s nim ani nezadycha....a ne ze sem daju pre modelovy rok 2020 stvorkovy motor...4 valce, 4 turba, 4 elektromotory....
Avatar - Anonym
Anonym
Pořád si můžeš koupit Escalade s 6,2 V8 😄
Avatar - Anonym
Anonym
hodně slušný exteriér i interiér [odkaz]

[odkaz]

3,6 V6 atmo s 302 HP a 9st. převodovka
Pavel_Kr
Ale ta Enkláva je fakt o dost menší. V její skupině bych řekl, že nejhezčí je Durango, i kvůli tomu, že má 5,7 Hemi. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Jo menší je, to bylo jen bokem co je za novinky. Jinak v rusku se ofiko prodává v síti Chevroletu Tahoe. Celkem zajímavý.