Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bobřík odvahy s modernizovanou Škodou Octavia Scout. Náročný test v terénu

Myslíte si, že Octavia Scout toho v terénu moc neumí? Tak to jste na omylu, tenhle kombík toho mimo silnici zvládne spoustu.
Zpět na článek
11. 4. 2017 20:34
12. 4. 2017 10:03
11. 4. 2017 20:36
11. 4. 2017 21:08
11. 4. 2017 23:28
12. 4. 2017 10:41
11. 4. 2017 20:40
11. 4. 2017 20:54
16. 4. 2017 18:23
11. 4. 2017 21:03
11. 4. 2017 21:07
11. 4. 2017 21:17
11. 4. 2017 21:37
11. 4. 2017 21:53
12. 4. 2017 09:26
12. 4. 2017 10:56
12. 4. 2017 13:08
12. 4. 2017 15:07
12. 4. 2017 15:28
12. 4. 2017 22:17
12. 4. 2017 15:26
12. 4. 2017 22:30
12. 4. 2017 23:12
12. 4. 2017 20:30
11. 4. 2017 22:32
11. 4. 2017 21:20
11. 4. 2017 22:21
11. 4. 2017 22:23
11. 4. 2017 22:39
11. 4. 2017 22:37
11. 4. 2017 23:23
12. 4. 2017 06:29
12. 4. 2017 07:55
12. 4. 2017 09:18
12. 4. 2017 13:39
12. 4. 2017 17:00
17. 4. 2017 10:49
Avatar - Barry Lyndon
11. 4. 2017 19:13
dva diesely, vyšší světlá výška, manuální ruční brzda
Ádo? Jsi tu?
Rozbalit vlákno
3
11. 4. 2017 19:42
Re: dva diesely, vyšší světlá výška, manuální ruční brzda
Ale zase kelimky a ctyri svetla...
Avatar - 3_diamanty
11. 4. 2017 20:22
Re: dva diesely, vyšší světlá výška, manuální ruční brzda
tak to jo.. ten stvoroky face ( ada v tejto suvislosti zvykol hovorit o hmyze ) sa mu ale asi nebude pacit :-( ... pritom v reale je to vazne fajn :yes:
Avatar - aproximus
11. 4. 2017 22:25
Re: dva diesely, vyšší světlá výška, manuální ruční brzda
a co profil pneu?
Avatar - flyboyeda
11. 4. 2017 19:17
Proč se tento web jmenuje Auto.cz ?
Proč se nejmenuje Škoda-Auto.cz ?
Rozbalit vlákno
3
11. 4. 2017 19:35
Re: Proč se tento web jmenuje Auto.cz ?
Land Rover je hadra na nádobí... Vedle tohoto SUV
11. 4. 2017 19:41
Re: Proč se tento web jmenuje Auto.cz ?
A proč vlastně ne? Onehdá tady psali o sporťáku Oktávce RS,drtící v rumunských serpentinách na prach Ferrari Italia. >:D
Avatar - flyboyeda
11. 4. 2017 19:55
Re: Proč se tento web jmenuje Auto.cz ?
Novodobý komunizmus, já mám škodovku a kdo má víc, podle tohoto webu přeci nikdo
11. 4. 2017 19:36
Klamavá reklama.
Tohle není terénní auto,jak tvrdí video,to je zvýšená oktávka.
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2017 19:40
K čomu je tento test dobrý?
Však na nej vymenili iba predné svetlá, to už treba samostatný test, či to svetlá zvládnu aj v teréne?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Londonbridge
11. 4. 2017 20:49
Re: K čomu je tento test dobrý?
Kto jazdi po kanaloch a vobec SUV nie su auta mierene do terenu . Tieto testy po zlaboch , oraniskach , poliach atd. to je len marketingovy non sense ved jazdime po cestach a vacsinou v mestach....Ludi co nekradnu a daju nemale peniaze za auta moze chytit akurat infarkt ak im co len maly konarik skrabne lak, alebo betonovy obrubnik odrie zliatinovy disk a nie aby sa prehanali po tankodromoch a potom so studenym potom na cele a blatom v trenkach obiehali okolo svojeho auta a pocitali skrabance na drahej priplatkovej metalize...Krizenie naprav a prejazdy brodmi to je ina kapitola a na to su uplne ine vozidla ...
Avatar - Beefcake
11. 4. 2017 22:15
Re: K čomu je tento test dobrý?
Na co su testy ? No na to , aby si nasiel limity pohonov v hranicnych situaciach. A to sa ti tazko podari na ceste. Tam je dobre kazde "SUV".
11. 4. 2017 20:33
45 dnešní článek o Škodovce?
Není toho už nějak moc? ;-)
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2017 20:34
módy
Mně by zajímalo jakej je rozdíl v těch modech jízdy, jestli je o naživo fakt poznat.
Rozbalit vlákno
1
12. 4. 2017 10:03
Re: módy
Poznat rozdíly v jednotlivých módech lze.
Mění se účinek posilovače řízení (ve sportu řízení ztuhne, fajn na dálnici) a reakce na plyn. V režimu eko je to takové utlumené, normál je něco mezi a v režimu sport je reakce na plyn nejrychlejší.
Avatar - defusiq
11. 4. 2017 20:36
A dost!
Xtej článek o škodovce za den a ještě jako titulní, tohle PR snad nezná mezí. Mějte se tu, vrátim se až se kvalita pozvedne... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - JGucci
11. 4. 2017 21:08
Re: A dost!
OK cus >:D Ja ctu clanky o Skodovce rád :-)
11. 4. 2017 23:28
Re: A dost!
Ja ctu rad clanky o autech, takze o Skodovce zasadne nic nectu >:-[]
12. 4. 2017 10:41
Re: A dost!
Ale stejně jsi tady, čím to bude?
11. 4. 2017 20:40
teren?
nevidel som tam teren. polna cesta nieje teren pre mna.. a na tom Ucku mi to neprislo moc presvedcive keby sa to auto neprevazilo aj na druhe predne koleso....inak s prepacenim v terene by tohto scouta zenina panda 4x4 spred 10 rokov zadupala do zeme..nebolo by zle porovnanie...pre redakciu....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - netcar.xx
11. 4. 2017 20:54
Re: teren?
Ona by toho Scouta v terenu zadupala i 30 let stara Subaru Justy. Ale zase na druhou stranu musim redakci pochvalit ze se rozepsali i o vecech ktere jsou ve vsech Octaviich stejne a ktere jsme cetli uz stokrat. Uz brzy to budu umet odrikat kdykoliv zpameti. Akorat mi dela jeste problemy ke ktere barve jsou ta hnusna svetla hezka. Nekde to uz psali a zkousel jsem to vyhledat, ale v tom mnozstvi clanku o Octavii je to uz vyloucene. Takze az nam budou zitra testovat Scouta v jine barve, tak bych prosil aspon na jednu stranku pojednani o prednich svetlech. A jeste jednou prosim i o navigaci. To se mi taky moc libi.
16. 4. 2017 18:23
Re: teren?
Jj to by zadupala :-) :-) .Takové věci i podstatně záživnější sem dělal s otíkem 01 :-) :-).
Avatar - Beefcake
11. 4. 2017 21:03
Skodaauto.cz
Polny skaut...
"Malokto by povedal, ze z rodinneho kombiku sa da urobit terenne auto" 8-s
Pre mna za mna, nech su tu dva clanky denne o embeckach, presne nacasovane marketingom Skody podla uvadzania na trh. Ale preco mi skoro kazdy takyto clanok pride ako totalne neosobny text/produkt dodany z marketingoveho oddelenia automobilky ? S par vetami akoze postrehmi od redakcie ? 1:25 dlzka testu ? Akeho testu ? Je to rozhovor s panackom od Skodovky + nejaka jedna situacia na videu, aby autu moc neublizila.
Taketo "testy" predsa musia byt do velke miery redaktorova subjektivna zalezitost a nie to, co pride emailom.

"Popravdě řečeno, jeden si může říkat, zda radši nekoupit Octavii RS, kterou lze sehnat už za 696.900 korun (2.0 TSI se 169 kW s manuálem a pohonem předních kol), protože základní cena skauta činí 759.900 korun za 2.0 TDI se 110 kW. " - Dalsia nechutna podprahova manipulacia. Popravde, co keby si niekto povedal, ze by mohol aj nieco ine ako Skodu za tie peniaze ? Lebo su aj ine auta ako jedna Skoda, druha Skoda, ina Skoda. Kto si ide kupit Skauta (imho blazon za tu cenu), tak asi nebude ako alternativu zvazovat totalne inak zamerane auto len preto, lebo je to Skodovka. Ja viem, ze to je kazdemu jasne. Asi aj redaktorom. Bohuzial "Ukol znel jasne - Skoda za kazdu cenu, lubovolny model".
Maloktory clanok o skodovke ma znechutil tak, ako tento.
No tak aspon som sa dozvedel, ze spravili svoj vlastny X-mode. Ze som ho ja nevyskusal na Skodiaku...Ale ti si to poistili zase tym, ze dali letne gumy a bol zakaz ist do terenu.

Sorry, nemal som v plane sa tak rozpisat, ale toto je clanok o aute do prilohy casopisu na varenie a nie na specializovany web.
Fakt brutalny bobrik odvahy !
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2017 21:07
cena?
u nas na slovensku sa asi trochu necitia... najlacnejsi scout stoji 29tisE 1,8tsi? pre porovnanie mitshubishi outlander 2,0 mivec v akcii od 22tis..myslim ze tu cenu riadne prestreluje poslednu dobu skodovka...
Rozbalit vlákno
16
11. 4. 2017 21:17
Re: cena?
Ber to tak - nikoho nenutí nakupovat. Když se to prodává, byli by hloupí nenasadit vyšší cenu. A navíc, někdo musí zaplatit Dieselgate :-)
11. 4. 2017 21:37
Re: cena?
to mas pravdu. ale mne to pride tak ze ludia stale ziju pred rokom 89 a stale si myslie ze skoda je lacna a su lenivy pozriet sa do cennikov. zistili by ze skoda uz velmi davno nieje lacne vozidlo a ze konkurencia ponuka castokrat ovela viac za rovnaku alebo nizsiu cenu, to iste plati o nahradnych dieloch a servisovani...
11. 4. 2017 21:53
Re: cena?
Existuje spousta aut, která by se dala považovat za silné konkurenty, jenže...
Zákazníci jsou ovlivněni spoustou logických i nelogických argumentů - "domácí" značka, množství a dostupnost servisů, setrvačnost v myšlení ovlivněná minulou dobou, prohlášení kamaráda v hospodě, životní nezbytnost obrovského kufru, vysoká cena při dalším prodeji, jít s davem....
12. 4. 2017 09:26
Re: cena?
Ale ved Skoda sa lepsie predava vonku ako Doma. Cesky a Slovensky trh nie je vobec dolezity pre Skodovku. Tak potom ako chces vysvetlit, ze sa predava velmi dobre v zapadnej Europe, kde este pred 20 rokmi si robili zo Skodoviek srandu. Taka Velka Britania priam srsal humorom ohladne Skodoviek a dnes Skodovka v Britanii bere jednu spotrebitelsku cenu za druhou. Toto nie je myslenie ovplyvnene minulou dobou...

Mam rad diskusie, kde sa pouzivaju argumenty, ale na Auto.cz to v diskusi vyzera ako keby si Zeman pisal so Sobotkom. Tolko hluposti zu clovek nenajde ani na slovenskych weboch a tam to tiez frci dost divoko proti Skodovke a koncernu. Len nikdy nikto neuvedie padny argument.

Napriklad aj v clenku o FL Rapide sa vyjadruju k DSG prevodovke ludia, co ju v zivote neskusali a pravdepodobne este nemaju ani vodicak. Inak by take sprostosti nemohli pisat. Auto.cz je totalny raj Skoda a VW hejterov. Ja netvrdim, ze ostatne znacky nemozu ponukat lepsiu vybavu za menej penazi. Ale trh rozhodne, co sa preda a co nie. Este nedavno tu boli plany, ako novy Hyundai i20 zatlce do zeme suseda z MB. Trh ukazal, ze i20 sa nepredava, Fabia sa predava super a to aj v europskom meritku.
Skoda jednoducho ponuka kus auta za dobru cenu. Nikdy som skodovku nekupoval za cenu v cenniku. Vzdy daleko vyhodnejsie a vzdy som ju aj vynikajuco predal. Az teraz mam po 5 Skodovkach VW, lebo bol naozaj za taku cenu, ktorej sa nedalo odolat a plus Golf je oproti Octavii komfortnejsi, lepsie odhlucneny a ma vzadu multilink aj s 150konovym dizlom, co bol najvacsi argument. Octavia je vacsia, elegantnejsia, ale Komfort a jazdne vlastnosti vyhrali. Plus matieral v interieri.

Auto super jazdi, DSG je parada a zu by som do manualu nesiel, napriek tomu ze radim rad a tiez som si myslel, ze len manual. Auto bez problemov ponukne papierovu spotrebu 4,5 litra, na dialnici sa blizi k 5 tim a mimo dialnice pri dodrziavani predpisov nema problem sa dostat pod styri litre. Plus maximalka 216 a akceleracia 8,6. Ja sa len smejem hejterom

Vyhoda Skodoviek je naozaj dostupnost nahradnych dielov. Netvrdim, ze spolahlivost, alebo kvalita je nieco vynimocne. nie, dnes su auta velmi podbne, len je rozdiel ci za nahradny diel zaplatis 5, 10, alebo 100 euro. existuje kopec dielov z druhovyroby, ktore na 100-150tisic km uplne postacia. >:D >:-[] >:D
Avatar - Uhlik
12. 4. 2017 10:56
Re: cena?
Ja len k tomu prvemu odstavcu:

na inych trhoch je Skodovka voci konkurencii aj zodpovedajuco nacenena. U nas (SR, CZ) vyuziva svoje postavenie na trhu a ceny ma povacsinou prestrelene. To je fakt, ktory sa neda nijako ukecat.
12. 4. 2017 13:08
Re: cena?
cenu udava trh. Ak Skodvka dokaze predavat drahsie ako konkurencia, znamena to, ze dokaze ponuknut nieco, co nema konkurencia. Trh neoklames. Ten sa riadi sam, pokial ho nedeformuju politici roznymi obmedzeniami.

Teda Skodovka pyta tolko, kolko je zakaznik ochotny zaplatit. Pri Rapide isla zu po predstaveni Skoda s cenou dolu, aby Auto predavala. To bolo kuvicich hlasov, ako sa Rapid nepreda a ako sa bude predavat Citroen Elysee a P301 zanizke ceny. Napriek nizkym cenam sa Citroen ani P nepredavaju a Rapid trha rekordy. podobne aj Hyundai robil ramena a co? No nic!

Takze nie Skodovka, ale trh. Mimochodom aj v Nemecku sa najlepsie predavaju domace znacky, vo Francuzsku tiez, rovnako v Japonsku, ci v Korei. Snad aj v taliansku sa Fiatu dufam dari. V Rakusku, Finsku ci vo Svajciarsku svoju znacku nemaju a tam sa Skodovke tiez dari...
Avatar - Uhlik
12. 4. 2017 15:07
Re: cena?
Zbytocne bojujes proti mne, ja nic nerozporujem. Len vravim, ze u nas (CZ, SK) je Skodovka snad najdrahsia na svete :-) Tesit sa z toho mozu ludia, ktori z jej profitu nieco maju, rozhodne vsak nie zakaznik, pretoze za svoje peniaze nedostava tolko, co by mohol.

Preto je nespravne porovnavat ci uz jej predaje s inymi krajinami, kde aj Skoda funguje na inych cenach (spravidla nizsich).

Tak ako aj pises, kazda znacka, ktora ma na zaklade historickeho vyvoja, alebo na zaklade statutu domaceho vyrobcu dominantne postavenie na trhu to vyuziva. Avsak nikdy nie v prospech zakaznika, ale v prospech akcionara.
Avatar - Beefcake
12. 4. 2017 15:28
Re: cena?
To velke A v slove auto je dufam omylom, lebo to by uz zavanalo nejakou sektou :-)
12. 4. 2017 22:17
Re: cena?
nie, len nemecky korektor mi stale opravuje podstatne mena s velkym zaciatocnym pismenom a uz prepisuje na zu a podobne. ked sa ponahlam, uz to po sebe nekontrolujem, tak sa ospravedlnujem. Niekedy to po sebe opravim, niekedy nie. Urcite to nebol zamer:-)
Avatar - Beefcake
12. 4. 2017 15:26
Re: cena?
Preco si teda kupil VW a nie Skodu ?
"Golf je oproti Octavii komfortnejsi, lepsie odhlucneny a ma vzadu multilink aj s 150konovym dizlom, co bol najvacsi argument. Octavia je vacsia, elegantnejsia, ale Komfort a jazdne vlastnosti vyhrali. Plus matieral v interieri." - o tom to presne je. Golf je casto lacnejsi ako Octavia, napriek tym jeho vyhodam.

Si si niekedy zarovnal vybavu Skody priplatkami na uroven povedzme tych japonskych ci inych aut ?

Je uplne jedno, ake si kto vyplace ceny, podstatne pre porovnanie su vychodzie oficialne cennikove ceny a zlavy.
A ceny toho scouta , vlastne "terenneho auta, ktore prekonalo ocakavania redaktora" su na smiech, cela ta debata vznikla z toho.
Ked uz koncern, tak to fakt radsej nieco od Seatu, ci VW , ako tuto uniformu s menom Octavia.
Auto to nie je zle, ale tato agresivna reklama tomu robi negativnu sluzbu.
12. 4. 2017 22:30
Re: cena?
ako som pisal, rozhodla hlavne viacprvkova zadna naprava v Golfe, ktoru v Octavii so 150 konovym dizlom nie je mozne kupit. A potom cena ako som pisal. Tej ponuke sa nedalo odolat a tak som sa vlastne dostal aj k DSG prevodovke, ktoru by som inac asi nekupoval, ale teraz vidm, ze ta DSG prevodovka je super. Pred tym ma prekvapila na Porsche 911 Carrera PDK prevodovka, co je vlastne povodca DSG prevodoviek. Neskutocne nadherne radila dokonca s medziplynom a garantujem kazdemu, ze s tou PDK prevodovkou bude rychlejsi, lebo sa da viacej sustredit na jazdu a pri rychlom prejazde klukatych uzkych ciest je dobre drzat volant oboma rukami. Nakoniec su to vsetko adaptivne prevodvky, ktore sa prisposobia vodicovi uz v zaklade a to nehovorim o sportovom rezime.

Dolezite je, za co si vezies domov auto. To je rozhodujuce. Kto sa nevie jednat, nech plati, ale existuju aj ine sposoby. Predvadzacky, auta vratene z leasingu, zamestnanecke auta...

Mne je reklama suma fuk a je mi uplne jedno, kolko je na ulici Octavii. Osobne by som isiel najradsej do superbu, ale rozum vyhral. Naco utracat viac penazi ako treba. A o Golf sa vo VW viac staraju ako o Passat. Je to proste auto, ktore si hyckaju a je to na tom vidiet. prave som prisiel z Nemecka a palubak v BA ukazoval 4,5 litra nafty. Nie je co riesit. To Passat, alebo Superb neda. Presne tolko ma spotrebu v papieroch a je to euro6 plus norma. Takze velka spokojnost.

Priznam sa, ze nikdy som nenasiel dovod konfigurovat japonca alebo korejca. Naco menit dobre veci. Prva Octavia skoro 300.000 bez problemov a dalsi majitel sa blizi uz ku 400.000, druha Octavia podobne isla prec, ked sa blizila k 300.000 a pre zaujimavost na podvozku okrem kotucov a platniciek nebolo az na predne lozisko nic menene. Aj to sa ozvalo tyzden pred predajom. Takze naozaj nevidim dovod experimentovat i ked to nemusia byt zle auta. Urobil som len jeden experiment ked som isiel do Cecka a odporucam to kazdemu. Dokonca servis je lacnejsi ako na Octaviu, alebo Golfa. Urcite odporucam.
Avatar - Beefcake
12. 4. 2017 23:12
Re: cena?
Takze si si sam na priklade Golfu odpovedal, preco je Octaviu casto blbost kupovat.
" Predvadzacky, auta vratene z leasingu, zamestnanecke auta..." - to nie je standardna ponuka a je nezmysel tym argumentovat.
Tie priplatky som spominal kvoli porovnaniu ceny, ktora v pripade rozsirovania Skody o dalsie veci dost narastie. A az potom sa dala vybava casto porovnavat s inymi vyrobcami.
Cckom myslis MB ? Tam ma celkom prekvapilo, ze tie auta nie su nejako extra drahe. No len ten pozarucny servis naozaj nie je extra lacny.
Avatar - holden2
11. 4. 2017 22:32
Re: cena?
skodovka je hnuj pro dobytek co to vyfasuje v praci. skodovkou jezdis protoze musis
Avatar - Ada je zase tady
11. 4. 2017 23:28
Re: cena?
to si pleteš s rendlíkem :-!
Avatar - Beefcake
11. 4. 2017 21:20
Re: cena?
To uz 100x radsej Skodiaka ako tohoto polneho skauta. Mozno to je skutocnym cielom tohoto "testu" :-) Myslim, ze cena nebude rozdielna.
A ano, na tych cenach Scouta som sa slusne bavil asi rok dozadu. Neviem, ci vtedy vsetko nebolo nad 30K.
11. 4. 2017 21:08
Nechápu význam těchto testů
Jízda v tvrdším terénu přece není o tom, že to auto projede. Ale že tam vydrží jezdit pravidelně...
Rozbalit vlákno
2
11. 4. 2017 21:28
Re: Nechápu význam těchto testů
to by těch testů moc neudělali - Lada Niva, výběhový Defender, Suzuki Jimny, nějaký Jeep a to by bylo téměř komplet :-)
11. 4. 2017 21:41
Re: Nechápu význam těchto testů
Ještě pár dalších: Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero (ano stále se prodává :), většina pick-upů (snad kromě nové Navary kvůli zadní nápravě). :-)
11. 4. 2017 22:02
Skchoda panzerscout...
S napětím jsem sledoval dramatické schopnosti tohoto skvostu terénních hardcore offroadů, zdolat polní cestu, s neuvěřitelnou světlou výškou, která mi dokázala, že na velikosti záleží a celých 30mm zvednutých nad vozovku dokázalo udělat z běžného kombi vůz, po kterém musí zatoužit každá pouštní hlídka.
Náročný test v terénu?
Jako fakt? Jestli je tohle, co je na tom videu náročný...potažmo test a ještě v terénu, tak bych chtěl vidět toho Bobra s tou odvahou.........
Já vám nevím redakce - buď sázíte na to, že většina lidí nevyleze od playstationu a neví jak vypadá auto nebo terén...
Děláte z toho, doufám, že nechtěně frašku, kdy podstatná většina čtenářů tady čeká jen na to, kam až posunete hranici..... mnohdy zoufalství...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Beefcake
11. 4. 2017 22:17
Re: Skchoda panzerscout...
"nechtěně" ??? Ani nahodou. Zase tolko by som ich nepodcenoval.
11. 4. 2017 22:22
Re: Skchoda panzerscout...
sem chtěl být galantní, když je to "ta" redakce ;-)
Avatar - aproximus
11. 4. 2017 22:21
scout
na těch nízkoprofiláčích je to vyložený offroad, do terénu jak dělaný 8-s jinak scout v bílé mi příjde asi nej kombinace pro octu po fl. na kterou se dá i dívat ..
Rozbalit vlákno
2
11. 4. 2017 22:23
Re: scout
to je příplatková výbava paketu - Hardcore stone feeling
Avatar - Beefcake
11. 4. 2017 22:39
Re: scout
ROFL, tak toto som si v tej zaplave nezmyslov ani nevsimol. Oni fakt nie su normalni. To uz uplne zaklincovali. Vlastne uz len to, ze tie pneu v tom zlabe nevyzuli z rafikov, z toho auta robi offroad.
Avatar - holden2
11. 4. 2017 22:34
o jakem bobrovi je rec?
Misa ma bobra?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Đawson
11. 4. 2017 22:37
nevídaná
zkřižitelnost náprav ! expediční vůz 2017!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
11. 4. 2017 23:08
Nějak jsem tam neviděl ten náročný test v terénu...
... třeba brodění, hluboké bahno, větší kameny na cestě, atd. Autu chybí dostatečná světlá výška, manuální převodovka k motoru 135kW, možnost "tvrdého sepnutí" Haldexu pro bahnité cesty a skutečně ochranné prvky na podvozku, ne nějaké směšné plasty. Pokud tyto zásadní nedostatky Škoda kompezuje obludným vzhledem přední masky, je před zákazníky jen k smíchu. Alespoň, že to má ruční brzdu, která je pro jízdu obtížným terénem nezbytná. O ostatních podstatných chybách toho vozu se tentokrát raději nezmiňuji.. [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
11. 4. 2017 23:22
Re: Nějak jsem tam neviděl ten náročný test v terénu...
Alebo trocha blaticka ? [odkaz]
[odkaz]
11. 4. 2017 23:23
PROFIL PNEU?!
pneumatiky su standartny rozmer ako u octavie aj octavie rs..225/45 r17.
ziadny vyssi profil...
Rozbalit vlákno
2
11. 4. 2017 23:40
Re: PROFIL PNEU?!
Mne se zda, ze tam byva 55, ale clanek jsem necetl a foto neprohlizel. tech 55 si myslim, ze bylo na OII Scout tak neni duvod aby to tady bylo jinak.
12. 4. 2017 09:57
Re: PROFIL PNEU?!
Scout má větší kola, než normální Octavie. Rozměr je 225/50R17.
12. 4. 2017 05:46
příští test bude jaký???
Dají mu 4 kolečka, a posadí na koleje, pak zalepěj spáry dají vrtulku a ukážou jak plave, no a jako vrchol ukážou jak může startovat z Bajkonuru ku hvězdám....
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2017 06:29
Scout
S novým Scoutem s nejsilnějším TDI a DSG jsem jel v předface verzi, je to s přihlédnutím k opravdu nemalé cenovce takové sporné auto. Ano, motor je opravdu silný, zrychlení v podstatě libovolné situaci není problém. Připadalo mi ale, že někdo zapomněl zabudovat minimálně jednu nebo spíš dvě zvukové izolace, motor bručel a řval, když ho převodovka někdy nechala až příliš vytočit. Navíc mi v autě s touto cenovkou už opravdu vadily detaily interiéru, displej naprosto mimo zorné pole, laciné plastové plochy dveří atd. Jak říkám, u normální Oktávky to člověk tak nějak bere, ale za tyto peníze...
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2017 06:43
Neprošel !
Bohužel neprošel testem v terénu - z důvodu dělených světel. 8-s
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2017 07:55
Sucho?
Tak to by projelo kterékoliv auto, Ano, škráblo by o podlahu, ale projeli by všichni. Záleží na mezikusu mezi pedály a volatnem. Je ale viděť, že škoda "maže" novinářům dobře!
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2017 09:18
Mam dotaz...
Kde tam bol "narocny test" a "teren"? Nikde som to v tom videu nemohol najst...
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2017 12:31
DB už patří do redakce SM?
Nebo snad prošel nějakou myšlenkovou úpravou?

Opět test vhodný pro čtenářky jakési autorubriky v ženském časopise. Pro nás ostatní začne ušklíbání nejpozději v partii, kde autor líčí jak jakýsi off road paket chrání svými plastovými díly ocelové partie podvozku. Že by došlo k revoluci a plast použitý na krytí je pevnější oceli?
Dál dostáváme neustále omílanou omáčku o novém infotainmentu a full LED a nakonec nás autor zazdí tím, jak pro něj Scout předčil veškerá očekávání. Tedy odvozuji, jak neskutečně se zlepšil oproti předFL verzi.

Pane Bureši,už jste to dotáhl na experty typu Káni nebo Pepy z AS, případně Milera či Bednáře od konkurence. :yes:

Můj nesmělý dotaz zní, zda plánujete další "výkonostní" skok a zároveň bych pak požádal redakci o takovou úpravu, aby bylo již z nadpisu jasné, kdo článek píše.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
12. 4. 2017 13:39
(sc)out
Jojo to jsou ti Scouti, kteri neumeji rozdelat ohen ani se suchyma sirkama a papirem.
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2017 17:00
Síla vůle
jako sorryjako, ale nedá mi to ;-)
V úvodním nadšení a psaní prvního příspěvku jsem si nevšiml toho, čeho všímavější střelci - rozměru pnojmatik
Záludná otázka pro redakční schadematadory - má to náhradní pneumatiku, dojezdovou šaškárnu nebo jenom lepící sadu? Docela do "terénu" důležitá drobnost, páč nepředpokládám, že tohle jsou XLka, má to zesílenou bočnici atd.....
Ale to jen tak na okraj no....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Beefcake
12. 4. 2017 18:14
Re: Síla vůle
[odkaz]

Zakladna vybava: Tyre Fit – súprava na opravu pneumatík
Doplnkova vybava:
Rezerva na oceľovom disku (neplnohodnotná) + zdvihák + kľúč na kolesá (bez Tyre Fit)
Rezerva na oceľovom disku (dojazdová) + zdvihák + kľúč na kolesá (bez Tyre Fit, možné len s PK3), oboje za 109E.
Priznam sa, ze netusim, aky je rozdiel medzi doajzdovou a neplnohodnotnou rezervou.
12. 4. 2017 18:21
Re: Síla vůle
:yes:
tipnul bych, že jedna bude takové to kolečko na kola, co plní jen funkci, že doplní obvod a druhá je větší, ale pořád ne v rozměru standardního kola - to mám na služební koktě - kolega má tu galusku(né má nějaké vrypy jako vzorek:----)) a já mám "rezervu", která je ale o něco užší než origo lité kolo .
Vím, že jsem asi staromilec, ale když už jedu do lesa, tak mám raději plnohodnotné kolo, páč nikdy nevíš, kdy kámen..
Avatar - twistedTSD
12. 4. 2017 20:49
OT: Ceny nové Micry
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2017 10:49
vw v krizi
pokoušel jsem se ve videu najít alespoň jeden pěkný úhel kdy škodovka bude lahodit mému nenáročnému oku,bohužel jsem žádný nenašel to jsem i natáčel notebok a přihmouřil oči a stále nic......
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku