Novinky
Uživatel_5340709
2
hoďte tam trochu sebereflexe, a přenechte to MF. 😉
Martin Machala (Auto.cz)
1
Dobrý den, zkusím se Michala zeptat, ale jak on má tu fůru dětí, tak bývá o víkendech zasekanej...😊
Uživatel_5340709
3
No né, když odstraním ten provokativní tón, tak Michal má nejlepší šance na umístění a nejvíc zkušeností s okruhovým ježděním.
Dinar
1
Možná s tou sebereflexí začni u sebe, tvůj vzkaz se dá velmi snadno chápat jako povýšenecká neuctivost, naprosto zbytečné. 😲
Enthusiastic.driver
0
Proč to? Z nějakého videa si pamatuju, že šéfredaktor nebude úplné poleno. 😉
rosi007
1
Jaká sebereflexe, to se snad teprve uvidí, jak to panu redaktorovi půjde. Každej někdy začínal sbírat zkušenosti. Nehledě na to, že pan Michal Fokt je mistr světa amoleta i bez Octavia Cupu.
Tak to určitě po sezoně vyjde článek, jak Octavia zůstala celou sezonu neporažena a obsadila všecha místa na bedně. Volejme Haleluja... 😄
Závidím Vám hrozně moc a přeju nějaký ten úspěch. Asi se nemá moc cenu ptát, na kolik řádově taková sezóna vyjde, stejně předpokládám, že je to moc 😢 Jó měl jsem se asi lépe učit 😄
Dobrý den,
to víte, že má! Ceny jsou veřejné, u cupových podniků je to běžná praxe. Auto si můžete buď koupit, nebo pronajímat. Cena kompletně připraveného speciálu je 1.450.000 Kč bez DPH, na Vás pak ale bude sestavit si tým, shánět náhradní díly apod. V poslední době je čím dál rozšířenější právě pronájem, ten přijde na 200.000 Kč bez DPH na celý závodní víkend, přičemž v ceně je vlastně úplně všechno. Auto Vám na okruh přepraví, k dispozici máte mechanika, závodního inženýra a šest pneumatik. Těch šest pneumatik je limit, tedy suchých. Počet mokrých omezený není. A pak ještě startovné, které na rok činí 180.000 Kč.
Je to hodně samozřejmě, na poměry motorsportu to ale vlastně docela jde. Loňský pačejovský rallysprint přišel v Adam Cupu na sto tisíc a to byl jediný ostrý závodní den.
A díky za přání! Úspěchem bude auto nerozbít a postupně zrychlovat. Je to daleko těžší, než jsem si dokázal představit, hlavně v zatáčkách je to auto šíleně rychlé a neskutečně brzdí...
Tak zatím díky!
Machi
to víte, že má! Ceny jsou veřejné, u cupových podniků je to běžná praxe. Auto si můžete buď koupit, nebo pronajímat. Cena kompletně připraveného speciálu je 1.450.000 Kč bez DPH, na Vás pak ale bude sestavit si tým, shánět náhradní díly apod. V poslední době je čím dál rozšířenější právě pronájem, ten přijde na 200.000 Kč bez DPH na celý závodní víkend, přičemž v ceně je vlastně úplně všechno. Auto Vám na okruh přepraví, k dispozici máte mechanika, závodního inženýra a šest pneumatik. Těch šest pneumatik je limit, tedy suchých. Počet mokrých omezený není. A pak ještě startovné, které na rok činí 180.000 Kč.
Je to hodně samozřejmě, na poměry motorsportu to ale vlastně docela jde. Loňský pačejovský rallysprint přišel v Adam Cupu na sto tisíc a to byl jediný ostrý závodní den.
A díky za přání! Úspěchem bude auto nerozbít a postupně zrychlovat. Je to daleko těžší, než jsem si dokázal představit, hlavně v zatáčkách je to auto šíleně rychlé a neskutečně brzdí...
Tak zatím díky!
Machi