Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla letos představí hned dva nové modely. Které to budou?

I nadále chce být Tesla krok před konkurencí. S tím, jak tradiční automobilky oznamují plány na expanzi v oblasti elektroaut, i Tesla pracuje na rozšíření své nabídky.
Zpět na článek
17. 4. 2017 13:00
17. 4. 2017 12:46
TESLA JEDE !!! a všichni ostatní jsou srašky to už vám je d
jj
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D > >:D >:D >:D :yes: vy zaprodaný nuly !! ;-) :-) >:D
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2017 13:00
je zvlastni
je zvlastni, jak si spousta automobilovych "novinaru" stale plete pojem fastest a fastest acceleration, tedy rychlost a zrychleni (viz posledni odstavec clanku) pritom prave u techto lidi bych cekal ze rozdil budou znat a psat o tom spravne
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
17. 4. 2017 16:55
Musk uz nevi..
..jak by obalamutil dalsi a dalsi naivky, aby mu dali sve penize, a tak pousti do sveta stale vetsi fantasmagorie. Tady je celkem dobre popsano, proc je to nesmysl:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
17. 4. 2017 17:56
Re: Musk uz nevi..
aneb Forbes si vybral nejnarocnejsi discipliny kterou trucky jezdi a jina jako by neexistovala ;-) elektricke trucky jiz dnes pouzivaji nektere logistiky a zvazuji jejich rozsireni na dalsi nasazeni, ale samozrejme tam kde maji spocitano ze jim vychazi dojezd a nasazeni ktere potrebuji na kazdy den, jaksi kamiony neslouzi jen a jen k dalkovym trasam, kde zrovna v USA takove nasazeni stale vice ubejva, ano v USA se kazdy rok snizuje pocet trucku ktere jezdi dlouhe trasy a tamni kamionaci co jezdi tyto trasy maji kazdy rok min a min prace, stale vyce se vyuziva nakladni zeleznicni doprava a jeji cena je vyhodnejsi v USA jiz asi 3 roky, a lepsi to jiz urcite pro kamionaky v USA nebude, silne pochybuju ze jim zlevni naftu nebo plyn a ze jim zacnou odpoustet treba mitne na mostech ktere se jim rok od roku zveda

kuprikladu i Skoda auto pouziva v arealu elektricke nakladaky, a zvazuji dobudoucna ze nasadi elektricke tahace na trasu Boleslav-Kvasiny kde jim staci realny dojezd 300km a kazdy tahac tuto trasu dela tam a zpet jen jedenkrat za den, u Skodovky to ale jiste bude elektrotahac z produkce VW, tedy Scania nebo MAN (pravdepodobne Scania ktera jiz na elektrickych tahacich dela a testuje je)

tady se da predpokladat ze Tesla se bude spise zajimat o tahace pro spolecnosti jako je Schwarz Gruppe, ktera jiz loni oznamila ze hodla postupne zelektrifikovat veskerou svou automobilovou logistiku po cele Evrope (Lidl a Kauflan) a ze jejich logisticke vozy nenajedou za den vice nez 200km, a to i tahace s navesy, a to z jednoducheho duvodu, protoze na dlouhe trasy vyuzivaji zeleznici, takze pokud by takovy truck Tesla mel dojezd 300km realnych, tak by nemusel ani bejt o moc drazsi nez beznej dieselovej truck, a vahove by byl na relativne podobnych parametrech jako dnesni dieselove trucky, neb kuprikladu 300kWh baterie je asi jen o pul tuny tezsi zalezitost nez kompletni motorova soustava dieseloveho trucku bez naplni, s naplnema je ten rozdil okolo 200kg, tedy naprosto smesnej rozdil nad kterym prave logistiky jako SG mavnou rukou, protoze se ani s nejtezsima nakladama co prevazi nedostanou prez pulku zatizitelnosti

jasne na tahani navesu kde se hraje na maximalni vahu a maximalni denni najezd jeste asi dlouho nebudou elektricke trucky mit reseni, ale to nezmanema ze nejsou logistiky co by o podobne tahace nemeli zajem ;-) naopak zajem asi maji a obrovskej, protoze kuprikladu o ten Mercedesi elektrotruck se v Nemecku dost bojovalo aby ho firmy na testovani dostali, a udajne je jeho planovana produkce na rok 2020 rozebrana na 3 roky dopredu a Mercedes proto asi bude navisovat planovanou produkci

prave elektricke tahace jsou jedna z moznosti jak zabodovat aby Tesla neukazala zavedenym autompobilkam ze i tady to je mozne

BYD ma dokonce plany elektrifikovat dalkove autobusy, kdy kazdych 200-300km by na dalnicich meli stat velke pantografove nabijeci stanice pro 10 kusu autobusu, vyrobci zacinaj chapat ze Tesla na to sla neskutecne dobre kdys si k autum zacala stavet i vlastni nabijeci stanice, zajistila si tim nejen oabyt aut, ale hlavne i sit cerpacich stanic ;-)
Avatar - wakantanka
17. 4. 2017 19:08
Re: Musk uz nevi..
Na margo Lidl and Schwarz. Neviem ako to je v ČR,ale v SR nemajú ani jedno nákladné vozidlo vlastné. Všetko sú to zmluvní dopravcovia čo im rozvážajú tovar po jednotlivých prevádzkach z log. centier. A ani do jedného log. centra im nevedie železničná vlečka, aby mohli dovážať tovar hlavne vlakom.
Na margo Tesly ... ak by riešili hlavne nejakú blízku rozvážkovú dopravu, prečo by bol prvý model s dlhou a vysokou spacou kabínou? Nehovoriac, že podobný truck akuráť poháňaný plynovou turbínou a elektromotormi nedávno predstavil iný start-up projekt nazvaný Nikola One. A ten predpokladá práve nasadenie na dlhých medzištátnych trasách.
Čo sa Scanie týka, tak tá pokiaľ viem rieši elektrifikáciu predovšetkým pomocou trolejového zberača, tzv. pantografu nad cestou. To by Škodovka potiahla ponad celú trasu? Pre mňa dosť nepredstaviteľné.
Necháp ma zle, nie som apriori proti takémuto pokroku, ale ešte to potrebuje čas a hlavne infraštruktúru
17. 4. 2017 19:19
Re: Musk uz nevi..
Obrázok je render od fanúšika. Jediné známe info je iba dátum predstavenia.
17. 4. 2017 19:33
Re: Musk uz nevi..
Tesla prozatim truck nijak neukazala, jen Musk na twitr napsal to co je citovane v clanku, to co vidis je jen 2D fanouska Tesly a s realem designu to nema nic spolecneho

co se Scanie tyce, tak trolej je planovanej prozatim pouze pro hybridni trucky, kdy trolej maji v planu jen na nekolika usecich, realen by jim to v EU stejne neproslo, na dalnicich by jim to povolili jen nekde, mnohem pravdepodobnejsi je tedy casem spise indukcni nabijeni pro OLEV ktere se po svete poyuziva jak pro elektrobusy, tak se v UK stavi cca 100km usek kde bude indukci vybavenej 3 pruh na kraji, Scania si na tom troleji overi vpodstate jen techniku, tedy treba i nabijeni pomoci trolejove nabijecky treba na odpocivadle a pridelat k tomu casem indukci bude jiz snadne, realne se takto trolejovou nabijeckou da nabit treba i 1MWh baterka za 1-2 hodky, pantografove nabijeni pouzivaj prave i elektrobusy [odkaz] , takze na odpocivadlech proste vyrostou pantografove nabijecky ktere se behem rekneme treba 50 let proste nahradi indukcnim nabijenim za jizdy

podobna pantografova nabijecka je k videni kuprikladu v Plzni kde maji takto testovaci linku s elektrobusy, 78kWh baterku nabijou za 6-8 minut, ten pantograf v Plzni ma vpodstate nabijeci vykon az 600kW

ohledne SG, tak pro dane firmy neni zadny problem mit v pronajmu treba i 100% aut pro svou logistiku, ale taky muzou mit pri zadavani toho pronajmu podminku ze dana auta proste musi neco splnovat, a neni problem tam dodat podminku ze to musi bejt elektro, je pak na lokalnich dopravcich jak se o danou zakazku poperou a zda kvuli ni zakoupej takove trucky, predpokladam ze udaje o dennich najezdech uvadi i pro najemni auta, tedy ty ktera jim nepatrej, ale vedi na jake trasy a jak casto je posilaj pro svou logistiku
Avatar - wakantanka
18. 4. 2017 10:10
Re: Musk uz nevi..
O.k. s tým truckom od Tesly beriem, moja chyba. Nedocvaklo mi že to je len render od fanúšika. Mal som za to, že je to Muskova reakcia na nedávne predstavenie už spomínaného [odkaz] , proste že si chcel prihriať polievočku a udržať záujem.
Jedna vec je čo hlásajú a aplikujú západoeurópske reťazce vo svojich domácich krajinách a druhá vec je ako sa správajú u nás. Zatiaľ to v našich krajinách nevidím ako eco-friendy počínanie. Všetok tovar im dovážajú kamióny, vyvážajú kamióny. Áno nejakú klauzulu o plnení niečoho si môžu do zmluvy dať. Otázne je či by potom našli vôbec nejakého dopravcu čo by im tie prepravy robil, resp. za akú cenu. Teoreticky si môžu dať podmienku aj teraz aby autá, ktoré pre nich jazdia boli EEV a na papieri to bude super. Realita je ale taká, že zmluvu podpíše nejaká veľká firma, ktorá tam pošle zopár svojich súprav a na drvivú väčšinu výkonov si zazmluvní lok. dopravcov u ktorých sa toto nevyžaduje.
Na riešenie Scanie, či iných výrobcov som osobne veľmi zvedavý ako sa s tým popasujú, pretože jedna vec je jazdiť na baterky v meste s presným časovým harmonogramom ako spomenuté MHD a iná vec je rozvoz po predajniach. Aj keď nepopieram, že technicky asi by nebol problém dobíjať tie autá pri vykládke, čo tiež zaberie nejaký čas. Každopádne príspevok k tichšiemu a emisiami menej znečistenému prostrediu v mestách by to bol značný.
Avatar - ladsla
17. 4. 2017 21:27
Re: Musk uz nevi..
Je to tak. Žádný řetězec si nedopřává luxus vlastního vozového parku kamionů. Vše běží jako 3PL.