Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Modernizovaný Mercedes-Benz S se odhaluje: Nové motory a trénink pro cestující

24 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Snad to bude i v C
pandora
nevím co na dokonalosti ještě zlepšovat..fakt nevím...
kesumb
No a co V12? Nemluvilo se o nový?
Varlamow25242
Aaaa, tak tu máme tři naprosto stejně designově navržená auta s rozdílným rozvorem :yes

Na druhou stranu musím pochválit zařazeni do nabídky silnější diesel, který může (konečně) konkurovat 740d
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vyzera ako nejaky smutny bulmastif... kdeze su casy stihleho S-ka z knca 90tych rokov...

pozeram ze ta maska uz vacsia asi ani nesla spravit... a aj chromu je akosi primalo na nej.. .. a tie diery v narazniku sa hraju na sportiak alebo co nimi chce S klada naznacit .... zlaty jaguar ... ktory dnes uz eleganciou aj dizajnom S kladu totalne zvalcuje... :yes:
Avatar - pratel
pratel
No daj este nejaky vtipek, kretenik nazorovo nekonzistentny. Nie tak davno si Mercedesy vynasal do nebies. Co si zmenil pilulky? Alebo nebodaj automobilka so 130 rocnou tradiciou by mala ist na stáž do Korei k H/K, aby sa uz konecne naucili robit auta? :-|
comper
Momentalne jasna volba v tomto segmente, ktovie ci s tym nieco spravi nova A8
Avatar - Dinar
Dinar
je mnohdy více, tak jak umí MB odprezentovat svá auta na promo fotkách v top verzích interieru, aby pak reálné verze nebyly až taková pecka, tak pro fl eska platí opak, opulence vrcholných verzí interieru už doráží na bránu kýče a působí přeplácaně. Ten hranatý volant s alcantarou by se určitě vyjímal v interieru AMG GT, ale v eskládě vypadá otřesně, prošívaná kůže na přístrojovce působí jako nějaká dečka, vedle toho broušený hliník hitech sound systému, o další cm vedle karbon ze sporťáku, prostě matlala patlala. Naopak jednodušší verze s novým kulatým volantem a bez deček působí svěže a k esklasse patřičně, takže vlastně ok, stačí se v příplatcích nerozmachovat a člověk nakonec dostane vkusnější auto. Jinak, konečně nový R6 dýzl, bude to v Evropě pro esklasse nosný motor, jsem na něj moc zvědav. Venkovní facelift je premiová klasika, tuhle kousek narovnat, támhle kousek přihnout, nová optika a nazdar, ale vypadá to lépe než před fl, hlavně světla už nevypadají tak smutně, celkově gut. ;-)
cape
priznam sa ze mne by ten volant s kozou "len na spravom mieste na drzanie" asi vadil.. :-) ..aj ked sa snazim dlhodobo mat ruky len tam nevydrzim :-)
Avatar - white label
white label
Jj, tam kde se dá konfigurovat téměř bez omezení, je největším nebezpečím kombinace neomezeného rozpočtu a "omezeného" vkusu. ;-)
_MT_
To prošívání před spolujezdcem mělo S i před faceliftem. Jen v sedanu, kupé to nemělo. Ta dražší čalounění, Exclusive, nebo jak tomu říkali.
Avatar - Brumbal
Brumbal
Facelift je vzhledove vic agresivni, ted to vypada ze i bezna verze je AMG. Co si pocne Brabus? :-) Grafika svetel a obecne diod je za 1 ale ten nevkusny AMG volant a vystoupla mala tlacitka na nem, to je odpornost. Jsem zvedav na novou A8 ale stejne bude muj favorit stavajici 7er.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Kral je naspat , vlastne nikdy neodisiel... Nova 7 cka s nalestenou hokejkou na boku nedokazala sundat z tronu ani predcadzajuce S ko a A 8 sa zatial smutne prizera a kopiruje to najlepsie zo 7 cky a S ka aby cerstva A 8 potom udrzala bronz alebo miery na striebro...? Vorsprung durch S klasse...
Avatar - Brumbal
Brumbal
BMW 7 G10 se komfortem odpruzeni dotahlo na S klasse. V primem srovnani v testu autobildu 7er dokonce porazila S klasse a nebylo to jen kvuli komfortu nebo hbitemu ovladani na svou tridu.
Avatar - Dinar
Dinar
Ne jen v jednom testu, Londonbridge nelze brát v diskusích o MB vážně, chybí mu nadhled. Každopádně v této třídě je to nejvíce poplatné vkusu každého soudruha, pokud rád sám řídíš, pak se budeš cítit líp v sedmičce nebo jagu XJ, ovšem typický zákazník S-Klasse, který, byť za volantem, chce být více vezen než auto řídit, ti řidičský XJ omlátí o hlavu, stísněné, drncavé. S-Klasse je prodejně nejúspěšnější, min. v tomto je tedy třídním králem, je ale dobré, že eskem to nekončí a jsou v dané třídě také auta, která jsou jízdně lepší, alespoň je tu volba. ;-)
Anonym2811
Sice je tahle třída minimálně prozatím daleko mimo mé možnosti i potřeby, ale nebude to taky o tom, kterou verzi si kdo zvolí? 3-litrový diesel bude vždycky především o polykání kilometrů v co největší pohodě, kdo se chce i s tímhle bavit, má možnost třeba v AMG, hned 2 krát. Nebo to taky bude nuda? ;-)
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
[odkaz]

Najdem ti lepsi test na youtube sice je to z USA ale dost podrobny test medzi 7 er a S kom vitaz je tam tiez jasny... Ano rozdieli su uz male ale tak ako mas Golfa v svojej golf klasse etalonom tak isto je vo svojej triede etalon S ko to je proste tak a jediny argument je ze tak ako 7 cka , A 8 cka , jag a LS su velmi dobre a rozdieli su minimalne latku v tejto triede nastavuje S ko a ostatny dotahuju a vyrovnavaju skore ...Sorry ze sem pletiem aj Golfa bolo to len porovnanie a mozno je nova Astra v par veciach lepsia ako Golf , Golfa nikdy z tronu nesunda...To je dane a tvrdy naskok ktory bol vytvoreny napr S kom ked sme este jazdili Trabantami a S 1000 sa sice dost zmensil ale je tam to ale a ty to dobre vies kto je leader v S klasse....
Avatar - Dinar
Dinar
Jeden test pro jednoho, jiný pro druhého, nakonec co s tím. Přirovnání ke golf klasse rozumím, ano S-Klasse je etalonem své třídy, to ale neznamená, že je také v dané třídě jízdně nejlepší. Podle mně ne, alespoň ne v této generaci, její celkové kvality nijak nezpochybňuju.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Rozumiem co pises a v tejto triede za tie dukaty nemas spatnu volbu at vyberes to alebo ono vozidlo, ale u mna je vitaz S ko ma nieco do seba ten nenapadny elegantny tvar samozrejme imidz ale to ma aj bavorak a audinka. Inak na zadnych sedadlach vitaz S a za volantom moze byt 7 cka zalezi kde majitel stravy viac casu...? ja osobne by som rad travil cas na zadnych sedadlach S 500 ale na to nemam prijem dukatov, zatial....Sorry ze sem zase taham nieco ine ale to mas ako so sampanskym kazdy to vola sampanske a Champagne je len jedno a ostatne su len bublinkove vina aj ked uz dnes mnohe samozrejme kvalitne a niektore sa dotiahli na to prave sampanske ...
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes:
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
[odkaz]

Mas porovnanie na youtube napr. Carwow ma zaujimave porovnavacie testy ano 7 er a s ko su velmi blizko ale 7 cka je v teste novsia a este tam bolo A 8 ktore caka obnova...
Sjacob
No hezké, až na ten trochu divný volant :-| (teda ty tlačítka/přepínače) mi asi vadí nejvíc, no a pak kouknu detailně a hle, moje prosby asi vyslyšeny a on má tempomat na volantu a né pod ním, kde je to trochu ergonomický nesmysl (kór pro adaptivní funkce) Haleluja! Tak a teď tempomat na volant do všech tříd! ;-) :-)
Avatar - tedwine
tedwine
Pre mna jednoznacne pozitvne pocity, technicky aj designovo zase o krok vyssie. Musim vsak suhlasit s kolegom, ze menej je niekedy viac, treba aspon trochu citu pri konfiguraci. Mne sa tiez ten nabuseny interier AMG verzie nepaci-hlavne volant. A tiez designo "deka" je mimo mojho salku kavy. Mal som dilemu ci zobrat pre-facelift a mat ho skor, alebo pockat do augusta, nakoniec som rad ze som vyckal, upgrade v technike (hlavne asistenty a svetla) je neodskriepitelny a agresivnejsim ponatim amg stylingu predku mi to aj lepsie zapada s ohladom na moj vek.

Dobre vid :

[odkaz]
Avatar - Belo13
Belo13
Radovy sestvalce super, som zvedavy aky bude..inak exterier aj interier typicky mercedes..hnus