Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Mercedes-Benz S se odhaluje: Nové motory a trénink pro cestující

David Bureš David Bureš 18. 4. 2017 • 05:34
96
24
Zobrazit náhledy (96)
Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S
Třída S se z designového hlediska v rámci faceliftu změnila jen málo, za to technika v útrobách prošla radikální změnou.

Mercedes-Benz na šanghajském autosalonu prezentuje svoji vlajkovou loď v modernizovaném provedení. Třída S se možná tolik nezměnila z hlediska designu, zato radikálně změnila motory pod kapotou. A zároveň nabízí více komfortu, a to jak pro řidiče, tak pro cestující.

Motorové změny zastihly zážehové i vznětové jednotky. Naftové třílitrové V6 nahradily nové řadové šestiválce o objemu 2,9 litru, které už jsou připraveny na novou metodiku měření emisních norem v reálném prostředí. V případě modelu S 350 d nový řadový šestiválec s dvěma turby dává 210 kW a 600 N.m, zatímco v případě S 400 d je naladěn na 250 kW a 700 N.m.

Nový je i benzinový osmiválec s označením S 560, který je kvůli snížení spotřeby paliva doplněn o vypínání poloviny válců. Tato V8 biturbo produkuje 345 kW a 700 N.m. Novinkou je i Mercedes-AMG S 63, který dosavadní 5,5litrový osmiválec s dvěma turbodmychadly vyměnil za čtyřlitrové biturbo známé již z ostatních AMG modelů. V tomto případě agregát nabízí 450 kW a 900 N.m.

Mercedes-Benz S 2017 – Základní technická data nových motorů
ModelS 350 d 4MaticS 400 d 4MaticS 560 4MaticAMG S 63 4Matic+
Zdvihový objem [cm3]2925292539823982
Koncepce motoruR6R6V8V8
Největší výkon [kW]210250345450
Točivý moment [N.m]600700700900
Komb. spotřeba [l/100 km]5,55,68,58,9

To však není všechno, do budoucna se počítá i s řadovým benzinovým šestiválcem, který bude přizpůsoben zástavě v plug-in hybridním modelu S 560 e.

Zákazníky ale v tomto segmentu zajímá především nabízené pohodlí, a v této otázce umí modernizované S-Klasse hodně zaujmout. Unikátem bude příplatkový systém Energizing, který spojuje funkce několika systémů auta – klimatizace, ambientního osvětlení (schopného svítit v 64 odstínech barvy), autorádia nebo masážních sedadel tak, aby po dobu deseti minut navodil jedinečnou atmosféru. Díky němu si cestující (nebo řidič) vybere jeden z šesti přednastavených módů podle své nálady. K dispozici je přitom i režim Training, které má nabídnout cestujícím i fyzický trénink.

Pro řidiče tu budou zase vylepšené jízdní asistenty, díky nimž bude esko zase o krok blíže autonomním vozidlům. Vedle vylepšených kamer a radarů jde hlavně o využití dat z navigace a mapových podkladů. Třeba adaptivní tempomat se tak nově dokáže přizpůsobit odbočení na křižovatce nebo mýtné bráně, před nimiž vozidlo samo zpomalí.

Vylepšen byl i podvozek Active Body Control, který sleduje povrch vozovky před vozem a podle toho upravuje odpružení. Systém dostal vylepšenou kameru, díky níž systém funguje do rychlosti 180 km/h, a to i za šera, zatímco funkce Curve redukuje odstředivé síly vnímané posádkou, aby zvýšil jejich pohodlí.

A co se změnilo z hlediska designu? Nový je přední nárazník s výraznějšími chladicími otvory i maska chladiče, která se liší v závislosti na motorem pod kapotou. Podobně byla přepracována i koncová světla a zadní nárazník. Uvnitř jde hlavně o dva 12,3“ displeje, které nově opticky tvoří jednolitou plochu. Na volantu se pak objevily nové dotykové plochy.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Méně
| 20. 4. 2017
To prošívání před spolujezdcem mělo S i před faceliftem. Jen v sedanu, kupé to nemělo. Ta dražší čalounění, Exclusive, nebo jak tomu říkali.
Avatar - Belo13
no
| 20. 4. 2017
Radovy sestvalce super, som zvedavy aky bude..inak exterier aj interier typicky mercedes..hnus
Avatar - _Karel_
Plachetnice
| 19. 4. 2017
:yes:
Avatar - tedwine
Vydarene
| 19. 4. 2017
Pre mna jednoznacne pozitvne pocity, technicky aj designovo zase o krok vyssie. Musim vsak suhlasit s kolegom, ze menej je niekedy viac, treba aspon trochu citu pri konfiguraci. Mne sa tiez ten nabuseny interier AMG verzie nepaci-hlavne volant. A tiez designo "deka" je mimo mojho salku kavy. Mal som dilemu ci zobrat pre-facelift a mat ho skor, alebo pockat do augusta, nakoniec som rad ze som vyckal, upgrade v technike (hlavne asistenty a svetla) je neodskriepitelny a agresivnejsim ponatim amg stylingu predku mi to aj lepsie zapada s ohladom na moj vek.

Dobre vid :

[odkaz]
Avatar - white label
Méně
| 19. 4. 2017
Jj, tam kde se dá konfigurovat téměř bez omezení, je největším nebezpečím kombinace neomezeného rozpočtu a "omezeného" vkusu. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku