Nabídku Lexusu rozšiřuje 4,76 metru dlouhé kupé s avantgardním designem. Nabízí výběr mezi hybridem a pětilitrovým osmiválcem, které pořídíte za stejnou cenu.
Pred nedavnom oslavoval 60tku a tam sa vyjadril, ze restauracie, co vlastni, mu vedu ludia, co to vedia a niektori kuchari su aj lepsi nez on. A vlastne preco nie? Je vo veku, ked uz nemusi stat u sporaku, akurat tomu sefuje a zastresuje marketingovo. Ma viac casu na zivot a moze si ho uzivat. Ja mu to len a len prajem.
...má poprvé opravdu smysl. Na LC jednoduše perfektně padne a i díky tomu na fotkách působí velké GT ještě líp než LFA. Cenově to není žádná láce, ale to se u Lexu nedalo čekat. Takže snad jediným drobných (otázka na kolik v této kategorii) minusem je základní dvoutunová hmotnost.
Bude LC-F? ;-)
Nastastie mam na sedacky v LC idealnu postavu a sedelo sa mi tam skoro dokonale. Co ma prekvapilo, bola velkost toho auta. Na fotkach sa zdalo mensie :-) A aj ten svetelny efekt pri brzdeni nema chybu. Mimochodom, to LC je 50 kusova limited edition pre Europu. Tato farebna kombinacia (exterier-interier) sa uz nebude dat zohnat. Ale mne to neva, bral by som ho i tak v modrej farbe :-)
Loketky v LS? U sofera sa daju otvorit na obe strany. Na boku je tlacitko, ktorym sa to otvara. Uz sa neposuva dozadu a nahor, ale do strany. Praveze LC to ma len na jednu stranu a to orientovanu na vodica, spolujazdec ma smolu.
A konecne to ma kvalitnejsi infotainment. Akurat ma mrzi, ze som si nemohol vychutnat v LS ten obrovsky HUD :-(
Mimochodom, pytal som sa Uyttenhovena, preco LS nema, po vzore D3 autonomny system, prip. aplikaciu na self parking. Vraj to inziniery chceli pribalit a uz to maju aj pripravene, ale management im to zatrhol. Lebo sa stali nehody Tesly a to prinutilo management z toho vycuvat. Uz si vraj uzili dost grilovania kvoli brzdam a nechceli to opakovat.
BTW, rozprava o GS a ES trva. Vraj GAL architektura ma prejst evoluciou a nakoniec sa pripravuju aj na ciste elektro, eventualne i Plug-In hybridy. Kedze vznika medzi modelmi overlap, riesia otazku, co padne za obet. Pretoze ESko Lexus vnima ako pohodlnejsie auto, bez sportovych ambicii a je to FWD, GSko je jeho presny opak. Osobne som velmi loboval za GSko, cim som Uyttenhovena rozosmial :-) Vraj vsetko bude zavisiet, ako sa posunie GAL a aka bude platforma do buducnosti. Paradoxne nemenoval BMW, ci Mercedes, ale Audi. Ze to je tiez FWD a AWD a ze to celkom funguje.
V LC trochu těsno, ale vešel jsem se. Zajímavé otevírání víka kufru v pravém zadním světle. Materiály paráda. Moc se mi líbí vzhledově. No, a LS byla super, místa dost. Jen trochu nepraktické otevírání loketky (víko se otevírá do strany směrem ke spolujezdci, takže spolujezdec má horší přístup). Materiály taky perfektní a dojem z vozu - prostě se mi moc líbí. Za mě za 1.
LC F velmi pravdepodobne bude. Lexus uz zaziadal o ochrannu znamku v US a EU. Moj osobny odhad je, ze na trhu bude za cca 1.5-2 roky. F modely si vzdy dali nacas. Otazkou zostava, co to bude za motor.
EU:
[odkaz]
US:
[odkaz]
EDIT: Do roku 2021 ma prist 17 novych motorov. Snad bude medzi nimi ten diskutovany bi turbo 4.0L, co sa testuje uz roky, zabudovanom do LS [odkaz] :-)
mne sa tento Lexus LC s 5.0V8 paci viac ako S coupe alebo to 6tkove od BMW ... ma v sebe nieco co MB a BMW proste nemaju ... Lexus je dnes pre mna jeden z mala skutocnych premiantov akych si pod pojom premiant predstavujem :yes:
kedysi som sa kusok usmieval ked Lexus nahanal medu bedu... dnes je uz ale daleko pred nim... takze ozaj klobuk dole pred Lexusom .. napriklad toto kupatko od Lexusu ma viac charizmy ako cele portfolio od MB dohromady ... pride mi uz o level inde ako to co ponuka D3 :yes:
1. Vnitřek vypadá opravdu dobře a luxusně ! Moderně zároveň.
2. Jen ten černý plast na volantu je hnus.
3. "Pětilitrový vidlicový osmiválec o výkonu 351 kW, který je kombinován s desetistupňovou automatickou převodovkou z dílny Aisinu" - za tu cenu ideální a bezkonkurenční.
4. Bi-LED světlomety - opravdu ? Fakt tam není Matrix ? Tohle zejména Mercedes umí lépe, pokud jsou to opravdu jen Bi-LED.
V mym světě je zase normální pochopit článek z Aha = napoprvý
Já na nepřesnou informaci ve 12:00 reagoval textem že N6600 má pravdu jen částečně. A odkazem na krátkej stručnej textík = kde jen ze zvýrazněnýho úvodu je všechno jasný: Pohlreich zase michelinskou hvězdu nezískal
Stejně ses hádal o PR textu audi = a dožadoval se ať ho opíše i Vaculík. Než ti MT vysvětlil že ho sice neopsal jako ostatní a nevydával za svuj = což je fakt prasárna i když u nás poslední dobou dost rozšířená, ale že to vlastně napsal dobře
Nebo 2spojky = hádal ses jak šílenej, dokud ti MT neřek že mimo Evropu sou fakt hodně kritizovaný a na ústupu. Přesnějš: i u modelů který je v Evropě furt eště používaj si zákazníci na jinejch kontinentech vynutili kvalitnější HDM
Nic proti Pohlreichovi nemám [odkaz] = i když mě zrovna nebere :-)
Je to o tobě ne o mě. Pochopit text z Aha = to přijde normální zas mě
Podstatnější než naše klasicky uhozená diskuze mi přijde používání PR článků bez označení :-!
Ok. Můžeš mě, hlupákovi, prosím citovat z tebou odkazovaného článku "Michelinskou hvězdu získaly dva pouliční stánky", větu, ve které se píše, že dostaly Michelin bib gourmand, a nejlépe ještě totéž v článku z AHA?
Ani v jednom z těch článků o tom nic nepíší, ale ty, jako správný id.iot je sem dáš jako důkaz, že Pohlreichův bib je méněcenný. Přesto, že se ani v jednom z těch článků o bibu nepíše....
Editor....
Tak dobrý editor, že se o něm raději v jeho domovském médiu na seznamu redakce nezmiňují....
Omlouvám se, máš recht, čtu tvůj odkaz, a vidím, že nedostali Michelinskou hvězdu. I když nadpis tvrdí: "Michelinskou hvězdu získaly dva pouliční stánky" , a uvnitř čtu "jsou však prvními držiteli michelinské hvězdy ve své kategorii."
Takže co jsi se vlastně pokusil říct? Máš zcela vyjímečně nějaký odkaz, který řekne to co ty, tedy že Pohlreich nedostal Michelinskou hvězdu?
Ve svém oboru musíš být hvězda!
Cos uvedl na pravou míru? Jak bylo správně uvedeno, Pohlreich získal a obhájil michelinskou hvězdu. [odkaz]
To, že ji získal i někdo jiný, na věci nemění vůbec nic. Nic jsi neuvedl na pravou míru, leda tak na levou, což ale nemůže nikoho překvapit.
A ten článek samozřejmě póvl je, ne že ne. Viz ty ubohosti "Pohlreich skřípe zubama, potupa od mladšího kolegy". Ale když se ti to hodí, je kvalitní i "Chvilka pro tebe"
Bohuzial viac u obcana zarezonoval sajrat zvany "nadivane kureci kuzicky", nez skutocne jedlo od skutocneho kuchara, co si clovek vychutna, nasyti ho a neznici z fleku traviaci trakt.
Myslim, ze Pohlreich vo svojom obore osobnost je. Nieco dokazal, zaroven ziskal a obhajil Michelinske hviezdy.
Ze je marketingovo vyzmykany a vyskakuje aj z chladnicky je ina story.
Není k čemu gratulovat. Seš postiženej i.diot, co se snaží diskutovat a neumí to.
Normální člověk by napsal: "Pohlreich nemá plnohodnotnou hvězdu, má trochu nižší ocenění".
Idi.ot dá odkaz, že jiný čech dostal michelinskou hvězdu a pak ještě odkaz, že stánkaři z Asie dostali hvězdu, a má za to, že "uvedl věci na pravou míru".
To je tvůj stálý problém, pořád dokola. Neumíš se jasně vyjádřit. Celý vlákno, a přitom stačilo napsat "Pohlreich má jen bib". Místo toho dva odkazy, kde o tom není ani písmenko. Ani písmenko. Prostě Hammunasakra. ;-\
To sou zase kydy.. ;-\
Největší rozdíl ve tvém vnímání je o tom, že tu MB a spol potkáš na každém rohu a Lexus tím pádem působí jako "exkluzivní" auto. Jinak je Lexus v něčem lepší a v něčem horší než D3.
Ale každopádně samozřejmě - rozdíly mezi prémií a mainstreamem se hrozně stírají atd.
Tedy ten hlavně předek. Pokus o extravaganci vyšel, ale na úkor krásy. Je to votřesný poznávací znamení všech lexusů.
Komu se to líbí, tomu se jistě líbí i ksicht Miloše Zemana ... ;-)