Přihlásit
Moje Auto
Blogy
Novinky
Technika
Design
Bezpečnost
Motorky
Profi
Otázky a odpovědi
Fleet
Články o ojetinách
Autofun
Tapety
Autosalony
Rallye
Dakar 2024
Alkokalkulačka
Katalog
Testy
Srovnávací testy
Martin Vaculík
Jízdní dojmy
Videa
F1
Elektro
Veterán
Bazar
Přidat inzerát
Zboží
PREMIUM+
Premiové články
Získat PREMIUM+
Jaké.auto
Informace o autech podle značky a modelu
Auto.cz
›
Profi
›
Renault Master 4x4 L3H2 2.3 DCI Biturbo: Pracovní čtyřkolka
Diskuse: Renault Master 4x4 L3H2 2.3 DCI Biturbo: Pracovní čtyřkolka
Renault ve spolupráci s německou firmou Oberaigner postavil největší model s pohonem všech kol. Vyzkoušeli jsme 3,5tunovou verzi.
Zpět na článek
Strom
Čas
Hodnocení
Sbalit všechna vlákna
Přidat názor
Tak teda
24. 4. 2017 08:29
speedfred
Re: Tak teda
24. 4. 2017 22:35
1975ak
Tetovaný x testovány model
24. 4. 2017 09:36
Varlamow25242
1:1
24. 4. 2017 12:23
kalousek
Re: 1:1
24. 4. 2017 22:32
1975ak
speedfred
24. 4. 2017 08:29
Sbalit vlákno
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
2
Reagovat
Tak teda
nad tým mínusom tohto auta som sa zasmial.
Rozbalit vlákno
1
1975ak
24. 4. 2017 22:35
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
0
Reagovat
Re: Tak teda
něco napsat museli, přece to není škoda aby to bylo bez chyby >
:D
Varlamow25242
24. 4. 2017 09:36
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
0
Reagovat
Tetovaný x testovány model
:yes
Rozbalit vlákno
0
kalousek
24. 4. 2017 12:23
Sbalit vlákno
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
0
Reagovat
1:1
Jestli výrobce tvrdi ze po připojení 4x4 dochází k rozdělení točivého momentu na přední a zadní nápravu v poměru 1:1 tak sám ani neví co vlastně vyrábí. Takhle nešikovně to totiž nedělá nikdo
Rozbalit vlákno
1
1975ak
24. 4. 2017 22:32
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
0
Reagovat
Re: 1:1
u starých aut 4x4 když jsi uzavřel mezinápravový diferák byl přenos 1:1,