V USA se velkém používají i MPV, Minivany a velké Vany (Ford Econoline, Chevy Express/GMC Savana atd) pokud ti to neušlo. Další jezdí doublecaby pickupy :-)
Tomáš pravdu, jednoznačně jsme v menšině. O tom žádná. Ale druhá strana mince...všude na světě se prodá 10x (spíš asi mnohem víc) více Corrol a Golfů než Octavií. Proto v zahraničních velkých městech tvoří podstatnou část šikovná malá auta jako Mini, Smart a spol. Není vše jen o kufru. Vždyť dnes ti každý obchod tu pračku nebo ledničku, či televizi doveze.A na nákup to stačí.
Sám jsme v práci Stangem ještě nebyl...v centru je nešikovný a měl bych o něj strach.
Máš recht, to nepochopím. Ale mám i takové kolegy, zásadně to mají prázdné, jezdí sami a velký kombík. Pak mají v centru problém s parkováním, vyjížděním atp. U mě praktičnost nehraje moc velkou roli. Nejsem na prostor rozmazlený, pamatuju na socialistický vozový park.
Jo, to se tady těžko vysvětluje, zvláště někomu, pro koho je kombi zbytečné, ale já si troufnu také tvrdit, že nejen Jag, ale i hodně jiných modelů je daleko hezčích jako kombiky. Pro mne jsou to třeba Audiny A4-A6, Passat, Golf, Oktávka, Talisman, Megane... našel bych toho spousty :-)
Ale jistě... vlastně to napsal níže Pája jak to je... Kdo ten prostor potřebuje, ten si to koupí.... také bych nemohl jezdit v CitiGo, protože se do něj sotva vejdu...
Většina lidí kupuje auto ne pro zábavu, ale pro užitek. Velikost prostoru pro posádku a zavazadla jsou tak přísně sledovaným údajem nejen u nás, ale všude na světě.
Tak proto jezdí všude tolik škodovek a pak kombíků. Alespoň si to myslím. Nic proti škodě. Já bych jí dal taky přednost před Korejcema nebo Francouzema.
Nebudem tu rozebírat diskuzi kombi a SUV, ale bohužel kombik praktický je i když to třeba nemůžeš pochopit a prostor, co ti dá, ti nabídne většinou SUV až o třídu výše... což s sebou nese i náklady navíc. Může se ti to nelíbit, můžeš protestovat a bouřit se, ale to je tak vše, co s tím můžeš dělat....
Osobně preferuju SUV před kombíkem. To je alespoň primárně navrženo pro svůj účel a ne jako ošklivý příchlastek. Myslím, že kombíky jsou ještě ošklivější než MPV.
A mimoň jsi ty, když pleteš k diskusi o Jaguaru Ameriku a Mustanga.
Vsetky kombiky nevyzeraju paradne... Ja som rozmyslal o E cku v kombi / ma najvacsi kufor aj napriek tomu ze koli dizajnu myslim ubrali 40l u novej generacie / ...V predch. generacii ma odradil len ten design a ked ze sedan ma slusnych 540L + sklopne sedacky tak aj ked ani sedan nie je najvacsi fesak spravil som tam kompromis... XF je najkrajsi autak v triede a tym ze ho nestretavas tak casto ako napr. Audi A 6 Avant toci hlavy ludi este silnejsie...
Když si nechceš kazit siluetu sedanu, tak si koupíš právě ten sedan..... mne silueta kombi od Jaguáru docela bere a určitě by to pro mne byl jeden z konkurentů na rodinné auto.
Tak určitě tam jsou i nějaké famílie, co mají jen toho mustanga.... třeba 20-30 let starého, zrezlého.... na lepší auto nemají no >:D A žijí v přívěsu >:D I to se stává >:D
Ty jsi neskutečnej mimoň. >:D >:D
V Americe používají na rodinné ježdění prakticky výhradně suv, jen truhlík tvého typu si myslí, že tam famílie jezdí v mustanzích. Potom díky bohu za evropské kombíky ve vyšší střední, ne, entuziasto?
Je to ale chyba. SUV si jede svoji linii, přebírá zákazníky ze všech tříd, ale na kombíky až tak velký vliv nemá. Když se člověk podívá na prodeje prémie, jedno jaká značka, jen malá část jsou sedany.(v EU)
Ve střední třídě nemá kombi jen Jaguar a Alfa a také pouze tyto dvě značky mají pětinové prodeje co ostatní.
Perfektním příkladem je Volvo. Mnoho let stabilně prodává kolem 10 tisíc ks S60ky, a proti tomu 45 tisíc ks V60.
Jaguar a combík podle mě nejdou k sobě. Nejlepší způsob jak zkazit krásnou siluetu sedanu... Jag se orientuje na řidiče, sportovně. Vlastně svým způsobem si převzal pozice, které vyklidilo BMW. Nabízí více emocí za volantem a méně techniky. Ale udělat z toho nákupní tašku... to se mi osobně příčí. Funuskár, do kterých vejde rakev bez větších úprav je dost...však tu nedávno testovali to dlouhé Volvo s podměrečným motorem.
XE kombi nebude, tam by to bylo nošení dříví do lesa. Bude E-Pace, který pobere cca klientelu XE SB. Ten má vzadu stejně místa jako nová A4, tzn rodinně nepříliš použitelné. Pokud by navíc zachovali dynamickou siluetu, ani zavazadlový prostor by nebyl nijak velký.
XF je dobrý formát na kombíka, prostor vzadu je super a dlouhý kufr pobere dost věcí.
JAG vie pekne vozidla F Pace sa stal nedavno World car of the year... mam vo firme XF Sportbreak 3 diesel limited edition , bordova metla,bordova koza , cierne disky atd. , je to sice stary model r.v. 2014 ale ten design este aj dnes vyzera lepsie ako nove MB, BMW alebo Audi . Podvozok ma fantasticky naladeny. Jedine kde zaostaval bol interior a to aj napriek tomu ze ma ciernou kozou a bordovou nitkou obsivanu palubovku ten info system a ostatne interierove vyskladanie zaostava napr za Audinou. Cenovo je presne tam kde E cko , 5 ka a Audi 6 ka, pokial zabrali na interierovych detailoch tak je volba jasna.... :yes: