Toyota představila vývojový prototyp, který na první pohled vypadá jako běžný tahač návěsů značky Kenworth, ale od něj se odlišuje svým pohonným systémem.
Mno neviem, ja som to pochopil tak, že si to vyrába energiu v palivových vodíkových článkoch. Teda s plnými nádržami vodíku to urazí 320 km. A 12kWh je kapacita bateriek ktoré dodávajú energiu motoru s ďaleko vyšším výkonom. Teda akýsi medzisklad energie.
je pravda, že naformulované to nie je úplne najlepšie a musel som sa nad tým pri čítaní článku zamyslieť, ale bez hľadania iných zdrojov mi to vychádza ako jediné logické vysvetlenie :-)
"což má být pro každodenní provoz při překládce v přístavu naprosto dostačující"
na marko tých 36 ton celk. hmotnosti. Toto nie je určené na križovanie kontinentu. :-)
takze si to shrnme, na internetu je prez 1000 clanku o tomto projektu na zahranicnich i ceskych servrech, a na auto.cz to se spozdenim asi 14 dni uvedou a to formou ktera neni ani cela co se faktu tyce, a jeste se pletou jednotky ve kterych se ma dany tahac pohybovat >:D vlastne jsme se na auto.cz dozvedeli par nesmyslu ktere ani nedavaji smysl >:D uzasna prace :yes: