Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A7 Sportback a A8 mají dorazit s revolučním designem

Audi A7 Sportback a A8 ve svých nejnovějších generacích nastavit designový směr, kterým se mají následně vydat i další modelové řady ingolstatdstké automobilky.
Zpět na článek
26. 4. 2017 12:25
26. 4. 2017 13:54
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 11:20
Ty podlouhlé
a hranaté tvary přístrojovek je zase návrat k tomu co bylo např. ve škodě "hundrtce", nebo prvních žigulicích. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
26. 4. 2017 12:20
Re: Ty podlouhlé
Nedávno jsem se nad obrázkem interieru MBE z kraje devadesátých let až zarazil, jak je to podobné tvarům interierů (palubní deska, výplně dveří) dnešních škodovek. Jinými slovy, všechno už tu bylo. ;-)
Avatar - white label
26. 4. 2017 16:27
Re: Ty podlouhlé
Jak psal i Dinar, všechno už tu (někdy) bylo a ani ta hranatá přístrojovka není vynález z éry socialistického bloku...
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2017 12:25
Dristy !
Briti dristaju, ze to az pekne nieje !
8-uholnikova maska ma definovat SUV-modely a ma ich viac odlisovat od "klasickych" modelov.
Tak velke zmeny v rozmeroch a dokonca uzsia karoseria je tiez vysoko nepravdepodobna.
Samotna sirka "S"-modelu proti "A"-modelu sa pravdepodobne tiez menit nebude, S modely boli vzdy decentne, az RS modely za posledne roky davaju svoju brutalitu viac najavo - a tak to ma byt ! :-!
Koncept na obrazku je zo serie "Prologue" teaserov, pricom tento konkretny naznacuje A6 Avant, necakajte, zeby sa sportback zmenil az tak, ze by sa z neho stal skoro kombik.
Nadalej to ma byt liftback, aj ked sa par ludi v Audi by si prialo urobit ho ako "4 dverove kupé" - teda presneho konkurenta pre CLS a 6er GT.
Viac k tymto pofidernym britskym pisalkom nemam co povedat.
Ondrej, nezavidim ti odpisovat ot takych trubirohov... :-! :-! :-! :-! :no:
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2017 13:54
Fluidní design
Moc si neumím představit fluidní design naroubovaný na malou A3. Jinak bych byl rád u audi za trochu odvážnější a různorodější design. Koncept Q8 mě ale zrovna nepřesvědčil.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 14:10
Re: Fluidní design
To že hodně postoupili s technikou a auta už nejsou tak sterilní je patrné, ale na nové Q7, nebo připravované A8 je cítit designová stagnace.
26. 4. 2017 14:57
Re: Fluidní design
Co hůř, nová Q7 vypadá otřesně oproti předchozí generaci. Ten vizuálně těžkopádný zadek na mě vždycky působí, jako kdyby to auto bylo chromé na zadní a tak chudák "malá" tahalo zadek za sebou jak německý ovčák před utracením. Audi designem obecně vyvolává asi tolik radosti a emocí, jako petriho miska.
Avatar - white label
26. 4. 2017 16:40
Re: Fluidní design
Design nové Q7 sice není na oslavu, ale že by zrovna proti té minulé vypadala otřesně, to bys té předchozí Q7 hodně (přehnaně) fandil, zejména před faceliftem to bylo "dílo".
26. 4. 2017 17:45
Re: Fluidní design
V porovnání s předchozí generací jsou asi nejslabší zadní světla/ víko.
Avatar - white label
26. 4. 2017 19:46
Re: Fluidní design
Konkrétně v čem?
[odkaz]
26. 4. 2017 18:48
Re: Fluidní design
No z první generace taky nikterak neupadám do mdlob, ale chtěl jsem zachovat srovnání bez konkurenčních modelů. Na audi je asi nejvíc vzrušující novinový nadpis o slovním spojení "audi" a "design". Jinak je to pro mě čistá definice spotřební věci. Nic víc, než přesunovadlo z A do B.
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 20:49
Re: Fluidní design
Jedničková Q7 je "designový svátek" oproti té nové. Jednička byla ucelený tvar, ladily detaily, taky jak dlouho vydržela? Že? .............. Nová sice neurazí, ale moc času jí nedávám. Už teď je kabát její největší slabina, ale dobrá technika to zatím stírá.
Avatar - Bubáq
26. 4. 2017 17:01
Dramatický rozpor
Slova "Audi" a "revoluční design" se navzájem zcela vylučují. Nikdy nemohou být použita v jedné větě současně. Tato situace vykrystalizovala během posledních 5 let a prezentované studie či skici rozpor mezi "Audi" a "revoluční design" jen prohlubují. Q8 je pak designovým peklem....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
26. 4. 2017 17:13
Re: Dramatický rozpor
5 let není "žádná" doba, ale třeba přechod z předminulé na minulou generaci A6 ještě poměrně "revoluční" byl.