Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 08:25
... vazne je tohle nejvetsi motorovy prusvih s nemeckou ucasti? Ze se takove bombasticke clanky clovek nedocetl u TSI, kterych se se vsi skromnosti troufnu odhadnout vyrobilo (mozna i o rad?) vice. Zvlastni. :-)
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 08:42
No TSI zas tak tragicky nevidím. Tam stačí většinou vyměnit rozvody a motor funguje. Pravda u 1,8 TSI i písty a ojnice, ale pak to taky funguje. Osobně mě nejvíc štve, že se za to VW nikdy veřejně neomluvilo a nenasypalo si popel na hlavu. Kdyby přišel nějaký šéf konstrukce nebo někdo kdo je za to zodpovědný a veřejně řekl, že jsou banda idiotů a neumí udělat motor, tak to beru. Tohle mlžení a zatloukání je ale ostuda. Takhle mizerný a nespolehlivý motory nemají ani italský auta. Divím se že se jim ty šroty tak prodávají.
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 09:00
jj
SOUDRUZI, LHALI VÁM ! PODDANÝMU LIDU, PÓVLU, TÝ SOCCE NA CHVOSTU co komerčními ***mi SPONZORUJE PRACHÁČE SPORTOVCE A VŠECKY KOMERČÁKY VÝŠ NEŽ SOCKY :-) Proč? Ptáte se proč? Protože BYZNYS!! Obírání, Natahování, Voblbování tomu všemu se říká bysnys >:D No a tak vám všem posledních 20 let cpali POPELNICE [odkaz] [odkaz] [odkaz] i když nemuseli [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 10:42
Tak jasně kájo, lidi si mohli úplně vpoho koupit namísto pažoutu s 1.6THP za 500 litrů teslu za 3 mega. Taky nevím proč to nedělají. Pokračuj v osvětě! Jednou to zlomíš woe!
Avatar - sargis
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 09:00
Paci sa mi tvoj postoj - Tam stačí většinou vyměnit rozvody a motor funguje - som zvedavy, ako by si reagoval. keby ti toto povedal dealer v schowroome pri nakupe auta :-!
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 10:43
Dobře ale rozvody jsou díl co se normálně mění. Myslel to tak, že to není taková tragédie. U 1.8TSI to je horší.
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 15:14
Tak nějak. Nechci VW omlouvat, ale jsi aspoň schopen si ten jejich bastl "doma dodělat" do funkční podoby, protože jde hlavně o poddimenzovaný a blbě navržený rozvody, ale zbytek motoru (vyjma té 1,8 TSI) funguje. Nicméně koupit si to jako nový auto za 600 000 a jít ten jejich zas-ranej prototyp předělávat do funkční podoby to si takový zákazník už podruhý žádnej jejich šrot asi nekoupí >:D
Avatar - Ada je zase tady
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 15:32
Dospělí chlapi kupují TDI... :-!
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 16:05
i na krátké jízdy po městě ?
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 28. 4. 2017 02:34
Pane Adolfe. Co pořád máte s těma "Tédéíčkama"?
Avatar - wakantanka
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 09:09
Marketing a zotrvačnosť zákazníkov robia divy. :-)
Avatar - Ozzman
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 09:47
No....někdy ani to nestačí, psal jsem už mockrát , že jednu takovou výměnu udělali a pak oddalovali až do konce záruky.... z druhé ruky tsi první generace musí být past na prachy. Výrobce se tváři, že je to tak v pořádku.... a něčím, jestli chci každých 30 tisíc km měnit rozvody.... to je alespoň interval v kterém začal napinak zlobit i přes opravný balíček od výrobce...
NEJVĚTŠÍ PRŮŠVIH SPALOVACÍCH POPELNIC JE JEJICH SAMOTNÁ EXIS
| 27. 4. 2017 15:17
Ale dělali to jen od roku 2008 do 2011. Potom už to dotáhli do funkční podoby. To není přeci zase tak strašný dělat jen 4 toky zmetky. >:-[] >:-[] Já jim tu nehynoucí ostudu ale upřímně přeju.
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 08:42
Článků o TSi je zde plno a to v podobném duchu, to kapku kecáš....
Avatar - iudex
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 08:48
Tento server ma naučil, že treba odlišovať nadpis od obsahu článku. Nadpisy akoby nepísal autor článku, ale sám šéfredaktor bez toho, aby si dôkladne prečítal článok, a to tak, aby bol maximálne kontroverzný a lákal kliknúť.
Takže keď si odmyslíš bulvárny nadpis, článok je informačne bohatý a obsahovo na úrovni. Ostatne o "vydarenej" rade VTi a THP som počul vo svojom okolí dosť, najmä v kontexte toho, že tieto motory nie sú tak rozšírené, ako koncernové (tiež problematické) staršie TSI.
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 09:16
Pravdu mas, nemel jsem napsat clanky, ale nadpisy. K tomu byl muj koment myslen. ;-)
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 09:24
Napiš větší francouzko-německý motorový průšvih. >:D Naběhl sis po druhé....to musí bejt fuška, to okecávat a napsat hloupost po druhé.
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:00
Hej, to som pisal minule u porovnavacky civic-leon: tu asi jeden clovek napise nadpis clanku, dalsi napise text, a v pripade testov este treti clovek oboduje. A vobec si to neporovnaju, len to potom vo worde zlepia dokopy. Tak to potom aj vyzera...
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 09:06
Např. poslední 1.2 TSI ve VW před střídačkou za 1.0 TSI jsou velmi vychytané a bezkonkurenční. Škoda, že nyní musi ustoupit tříhrnkům. Kdo chcete nyní absolutně nejlepší motor, ještě 1.2 TSI 81 kW seženete. Pak konec.
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 09:27
Pořadný motor začína začíná 2jkou.Ty tady řešíš fény.... >:D
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:45
Tak jasan, ale co když myslí třeba do Fabie.... Tam bude 1.2 turbo luxus. Tam bys snad 2.0 turbo nerval ne ?
Avatar - Skipper
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 12:15
Chyba. Pořádné motory začínají minimálně trojkou, ideálně šestkou :-! Dělám si *, ale tohle si koledovalo.
Avatar - Hammunasakra
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 09:44
Uklouzlo ti tam slovo bezkonkurenční = to tam nepatří ;-)

O absolutně nejlepšim motoru má naštěstí většina planety jinou představu :-)
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:46
No jo, ale třeba reálná spotřeba je u 1.0TSi o cca litr nižší než u litrového motoru od KIA nebo Renault. Fakt to není asi tak špatný motor.
Avatar - NSA
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 13:52
Renalt má 1.0 turbo? Pokud vím tak turbo má jen 0.9 a pak 1.2. Naopak 1.0 má bez turba SCe. :-! Takže porovnávat porovnatelné... ;-\
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 14:01
myslel jsem tu 0.9
Avatar - NSA
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 14:36
No pak to ale není zrovna fér srovnáni když Renault má 898 ccm vs. Škoda 999 ccm ? 8-s
Avatar - Enthusiastic.driver
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 14:15
Ani jeden ten motor taky nepatri k povedenym...
Avatar - Ozzman
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 09:51
Jel jsem s Fabii s tímto motorem a r.v. 2017 ... motor chrastil při nízkých otáčkách stejně, jako dvojkova Oktavka 1.2 tsi 77kw EA111 těsně před každou smrtí rozvodoveho ústrojí ... ta nastala během záruky 2x ;) Určitě je to nejlepší koupě:)
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:26
To není zvuk rozvodů, je tam řemen. Dvojkou začínající motory vás sežerou zaživa. 1.2 má důvod se nabízet - dokáží také nedodržovat rychlostní limity a berou jako TDI. Do kopce nemusíte akcelerovat ale brzdit! :-)
Avatar - Ozzman
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:34
Pane , vy jste Komik !!!! >:D body za to ode mě máte jisté! >:D >:-[]
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:48
počkej, náhodou řemen by fakt chrastit neměl...
Avatar - Ozzman
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:51
Nevím, co tam chrastilo:D neznělo to zdravě >:D o to nejde, ale ta reakce je perla >:D " Do kopce musíš brzdit" ! >:D Made my Day >:D
Avatar - Đawson
Ale pane redaktore...
| 28. 4. 2017 00:25
To nevim kterou si jel fabkou, ale s 1.2 tsi s remenem mam neco neco najezdino a v motoru teda nic nechrasti >:D
Ale pane redaktore...
| 28. 4. 2017 07:12
Opatrně, je zde komunita nemálá, že nejhorší motor je TSI. Víra, že právě ten vlastní motor z Koreii je ten nejlepší, je tu bezmezná. >:D
Avatar - Hammunasakra
Ale pane redaktore...
| 28. 4. 2017 07:38
To ani nezachrastí a [odkaz] >:-[]
Ale pane redaktore...
| 28. 4. 2017 08:19
To je tedy argument. U prvních Lexusů bych našel někde fotku první závady po 2 letech uvedení těchto aut na trh. Dle článku to byla žárovka. Take ji nafotili :-)
Avatar - Hammunasakra
Ale pane redaktore...
| 28. 4. 2017 08:22
Jj proto taky sou prodeje u nás tak slabý :yes: >:-[]
Ale pane redaktore...
| 28. 4. 2017 09:04
No to je vidět na závodech v MB i v Kvasinách, jak bourají linky a končí :no: >:-[]
Avatar - woody-alien
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:50
>:D :yes:
Avatar - woody-alien
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 10:56
Te y váž ný ane, r d by al o v v..

edit: Autor nestihl příspěvek dopsat, neboť ho jeho dvojkou začínající motor požírá zaživa a bez prstů se píše dost špatně.
Avatar - Ozzman
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 11:03
Mně můj motor začínající dvojkou udusí.... to je snad horší smrt >:D
Avatar - speedfred
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 11:08
a čo motor začínajúci trojkou >:D ,občas za jazdy ma niečo ťahá za nohavice asi to bude 5 a 6 válec >:-[]
už som tu čítal kde-čo ,ale toto je na zlatý ráfik (ventilek je málo)
Avatar - woody-alien
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 11:19
Jj, dřív motorům stačila krev [odkaz]
Teď abys za jízdy ucukával nohama. 8-s >:D
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 11:26
Někdy se prostě nohou odrazíš, no >:D
Avatar - Ozzman
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 11:33
My mívali v ziguliku v podlaze taky díru... bylo to elegantní řešení , když došel benzín, dalo se pak ještě odrážet až na benzínku... v létě to taky fungovalo jako podlahové klimoska, takovou nemá ani Sklasse :-)
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 12:09
No vidíš. I v Žiguli toto sloužilo jako náhrada za úspornější 1.2 TSI SPORT. >:D Hold se muselo častěji k benzíně. Poslyš, nebyli jste funkcionáři? Dnes se všechno svádi na komanče, to Žigulíka měli hlavně komanči. :-) nebo vedoucí tajemníci
Avatar - Cuba66
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 12:52
Žigula měli hlavně řezníci co já pamatuju. U nás komouši jezdili ve Škoďárnách a ty vyšší v Escortech a Sierrách (stejně jako veksl)
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 13:06
No, řezníků zas tolik nebylo, co já pamatuji. Žigulíci jezdily hodně, ale dělník od černého řemesla si ho dovolit nemohl. Max. doktor a nebo partajníci. Vyšší partajníci měli služební Volhy a T613 :-)
Avatar - Hammunasakra
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 13:08
Čim asi jezdil [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:-[]
Avatar - Andromeda
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 21:52
To jsou ale fabulace, neřku-li kecy. Kolik Ti je ? Tchán, jenž černé řemeslo dělal, jej v 70-tých letech koupil, tedy měl, pokud je pro Tebe profese zámečníka dost lido-demo -
"tajemník ani straník" nebyl ... O dalších případech nebudu zbytečně plýtvat časem. Jsou to tak kecy na ideologickou nástěnku pubescenta ...
Avatar - Ozzman
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 13:42
Po revoluci, roce 1994 už funkcionáři, tedy ti šikovnější, jezdili v BMW a MB, Žigul byl pak dostupný i široké mase pracujícího lidu >:D Tajemníci sedlali 613tky ne? >:D
Avatar - Hammunasakra
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 13:52
Jj po revoluci to byly asi časy [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:-[]
Avatar - Cuba66
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 12:49
Hahaha! Komik strýko Fester!

Právě že sice motory 1,2 jezdí SKORO za to co TDI, ale jen s velkým sebezapřením řidiče, který s nimi jede jako by měl hybrid. Jakmile začnete nedodržovat dálniční limity, běžně berou víc než dvoulitry.
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 13:02
Docela na to šlapu a stále 5,7 na sto. Motory poslední generace se docela povedly. Navíc nezatěžují tolik přední nápravu jako TDI - nenáročnost na údržbu si přidejte. :-)
Avatar - _Karel_
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 13:04
To ale byly staré 1,2TSI s nechlazenými svody.
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 15:29
Tu ale unika pointa maloobjemovych fukanych motorov. Ak niekto cestuje vela po dialnici, tak nemoze byt kompletny ak si kupi 1.2 a ekvivalent. Ta sa kupuje na uplne ine jazdenie s tym, ze tu dialnicu v pohode zvladne aj ked s vyssou spotrebou. Preto su usmevne porovnania typu: ked vylezie ten maly objem na dialnicu v nalozenom kombiku so zasobami na mesiac, ze to pri plnom kotli dava len 150 a zerie ako tank.... Uplne nezmysel, kedze to nema byt primarne urcenie toho motora.
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 17:40
to je blbost. Aktuálně odcházející 1,2 TSI je skutečně super motor spolehlivý, výkoný a s malou spotřebou. Kdo hleedá ojetinu měl sáhnout po něm. Mám stejnou zkušenost jako fester - ježdění v kombinaci, město mimo město a dálnice za 5,7. S lehkou nohou se dá dostat na průměr začínající 4. A ani na rychlé dálnici to nežere tolik jak 2,0.
Avatar - Hammunasakra
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 17:47
[odkaz]
Ale pane redaktore...
| 30. 4. 2017 08:01
Tak spotřeba i za 5,2 v průměru.
Avatar - _Karel_
Ale pane redaktore...
| 27. 4. 2017 12:07
Myslíš třeba ten tři týdny starý článek ?
[odkaz]
Nebo tento? [odkaz]
Avatar - Joky
vykřičníky
| 27. 4. 2017 08:26
ty vykřičníky si nechte na motory TSI a na emisní levárny od mastných prstů od Bratwurstů
ze Lžihradu !
Motorové průšvihy
| 27. 4. 2017 08:30
Stejně by mě zajímalo jak tyhle motorové průšvihy vlastně vznikají a to napříč automobilkami. V kontextu s jejich velkohubým tvrzením jak důkladně svá auta a motory testují, kolik statisíců testovacích kilometrů najedou, jaké mají vynikající zkušební metody atd.

Jinak takové články určitě vítám, můžou hodně lidem ušetřit peníze
Motorové průšvihy
| 27. 4. 2017 08:51
Diletantství, neschopnost a nezájem. Dělají to lidi, který zajímá jen to, aby dostali 10týho na účet výplatu a jsou ochotni pro to mezi 7 a 15 hodinou předstírat práci. Jinak jsou jejich znalosti mizerný a ochota zapojit mozek žalostná. Dělám v automotive 14 let a pozoruju to kolem sebe jak v práci, tak na straně zákazníků, což jsou většinou Tier 1 a dodávají svoje díly přímo na linky automobilek. Nekompetentní * bez zájmu o věc kam se podíváš.

Jinak kecy o statisících kilometrech platily tak možná před 15-20 lety. Teď se hodně spoléhá na softwarový simulace a testy jen části funkčního celku v laboratorních podmínkách v bláhový naději, že tak nasimulují reálný provoz. Vyjde to ale výrazně levnějc než postavit x prototypů a jezdit s nima po světě. Věřím že takhle se testovaly i rozvody na TSI, který na papíře a simulacích fungovaly ovšem v reálným provozu ne. Samozřejmě to nemohlo najezdit statisíce testovacích kilometrů, protože by na ty hrubý konstrukční přešlapy přišli konstruktéři už ve stádiu prototypu a chyby odstranili.
Motorové průšvihy
| 27. 4. 2017 19:14
Tak to mám asi vidiny, když potkám maskované auto v provozu. Jako v jiných odvětvích, klidně můžou najet milion km, ale je otázka, na kolika autech (protože tahle čísla jsou kumulativní). Ostatně, testovací program neprobíhá několik let. A souhlasím s tím, že řidič je významná proměnná. Profesionální testovací jezdci nebudou dobrý vzorek řidičské populace pro studii vlivu řidiče (blbuvzdornosti produktu, když to tak nazvu).
Motorové průšvihy
| 27. 4. 2017 08:52
Ne že bych chtěl automobilky omlouvat, ale ono to u některých motorů je tak, že se kazí jen při určitém způsobů používaní, které holt automobilka nenasimulovala při testech.Třeba někdo jezdí jen cukačky a pořád a nastane problém.Naopak kdo jezdí dlouhé problém nemá ,má na tachometru 300 tkm a vše původní.Jsou to paradoxi.Některé TSI se ale opravdu nepovedly, někdy se to ale dost přehání, protože když pak člověk vidí auta co mají hodně najeto a vše původní, nechápe to, když vlastně už mají být potkané.Také by se to značně projevilo v cenách v bazaru, což se také zas tak moc neděje.Je to zvláštní situace.
Motorové průšvihy
| 27. 4. 2017 08:54
Nekteri nejmenovwani vyrobci testovani v ramci uspor presunuli n zakazniky. Proto ty motorove prusvihy. Kdyby vyrobci testovali popradne, coz se mozna dela uz jen v Japonsku, tak by se takoveto velke problemy nemohly vyskytovat v tak hojnem poctu. Komu neni pomoci, at testuje neci vyrobky za vlastni penize >:D
Motorové průšvihy
| 27. 4. 2017 13:53
Myslite to Japonsko ze ktereho prisly motorove perly typu D-CAT nebo 3.0 Isuzu? Pripadne to Japonsko ve kterem vyrobeny airbag ridice rovnou zabije? :-)
Avatar - Hammunasakra
Motorové průšvihy
| 27. 4. 2017 14:13
Jo to = který i přes tyhle správný připomínky je furt nějak spolehlivější než evropský výrobky ;-)

[odkaz] [odkaz] [odkaz]
proč to?
| 27. 4. 2017 08:51
Copak copak, koncernu VW nejdou na odbyt TSIčka? ;-)
Avatar - CHerokee
proč to?
| 27. 4. 2017 08:59
O těch tu je článků přeci dost. To se nesmí psát i o ostatních?
proč to?
| 27. 4. 2017 09:31
To že se o problémech píše je naprosto v pořádku, ale - jak už se zmiňuje výše - naprosto narážím na nesoulad se článkem a nadpisem. Slova jako největší a nakonec doplněná vykřičníkem prostě evokují bulvární řvaní..
Avatar - MarTin1
Mám
| 27. 4. 2017 08:51
Kamarada co dela na Kladne a predtim u Kopeckyho a rikal mi ze to je velkej pruser protoze nemaj zadnej benzinovej motor do svych modelu..... i 308 s timhle motorem bezne po 20000 km rozvody a dalsi slozitejsi zadahy proste pruser takze u žopedu jen naftu ty jsou kvalitni
Mám
| 27. 4. 2017 09:16
Reinkarnace motoru 1,6, která se dává do 301ky a C Elysee by měla být použitelná a bez jmenovaných problémů. Do jiných modelů se však nedává.
K HDi můžu říct tolik,, že jsem měl 1,6 HDi 2008 = uvolňující se potrubí turba (hodinově náročná oprava), špatně řešená olejová vana (dá se předejít problémům častější výměnou oleje) a opakované zapékání vstřiků = přetěsnění vyjde na krásných 8 tis. zažil jsem, děkuji, never ever.
S radostí jsem se vrátil k obyčejnýmu benzínu, žádný smrad a TO TICHO ! ! !
Mám
| 28. 4. 2017 07:49
Na tom pretesnení vstrekovačov ťa asi pekne obtiahli, mne to zbúchali za cca hodinu práce a materiál stál jednotky drobných. Sacie potrubie drží doteraz....
Mám
| 28. 4. 2017 08:24
Na každým vstřikovači jsou 3 těsnění + různé lišty okolo a drobný materiál. Nejdražší byla práce + diagnostika. Holt, autorizák . No čučel jsem na fakturu jak péro z gauče. Alespoň mě to nakoplo, aby to auto šlo z domu.
Avatar - Hammunasakra
Mám
| 28. 4. 2017 08:32
Tvá motoristická osobnost Expert František doporučuje hybridy = zajímalo by mě za kolik >:-[]

Ale s poruchovostí má pravdu = je to nejspolehlivější pohon kterej se tu prodává

V menších motorech je rozumný měnit olej v polovině doby = zvlášť když to je auto co jezdí hodně po městě. Bez ohledu na značku a motorizaci. Plus aspoň nepravidelně používat aditiva = nevim v jakym to bylo roce ale tak jako tak s tou cenou to nejspíš fakt trochu přehnali ;-)
Mám 1.6 VTi 120 – EP6C v Peugeotu 5008
| 27. 4. 2017 10:11
Zatím jsem najezdil s tímto motorem 125 tis. kilometrů a věřím, že jich bude ještě mnoho. Moje drobné poznatky: Od počátku, při studeném startu ujedu cca 500m při mírně zvonících ventilech, pak se to tam napne a ztichne. Jedna ze svíček pravidelně odchází po 50-60 tis. Při 120 tis. mě značkový servis s touto svíčkou nechal jezdit, ale prý mám zakarbonovaný motor. Jezdím denně 25 km tam a zpět, motor se vždy prohřeje, často vyfoukám pavouky i na dálnici. Moc jsem jim to nevěřil. Dostal jsem do motoru ale sr*ajdu na odstranění karbonu, po tisíci šla olejová náplň ven. Už ale v jiném servisu, kde jsem měnil ty svíčky. Dříve jsem asi od 80 tis. začal dolévat olej, cca 1l na 8 tis. To zmizelo tak asi se vyčistili kroužky. Verva to teď jistí, každé druhé tankování.
Avatar - Ozzman
Mám 1.6 VTi 120 – EP6C v Peugeotu 5008
| 27. 4. 2017 10:16
To nevypadá na moc spolehlive řešení, když toto řešíte s takto nízkým nájezdem, že ? Chápu, že jsou to drobnosti, ale neměl by motor alespoň do 200 tisíc vyjma pravidelne údržby být bezproblémový? Zvonici ventily, svíčky.... asi bych takový motor nechtěl.
Mám 1.6 VTi 120 – EP6C v Peugeotu 5008
| 27. 4. 2017 10:24
Myslím si, že svíčky tu životnost 50 tis. prostě mají, motor považuji i tak za bezproblémový, kdybych včas měnil svíčky a nečekal až začne vynechávat jeden válec. To zvonění když je motor úplně studený je vlastnost motoru, prý. Jinak rozvody jsou předepsané při 150 tis., ve článku je uvedeno že předepsaná výměna není.
Avatar - Ozzman
Mám 1.6 VTi 120 – EP6C v Peugeotu 5008
| 27. 4. 2017 10:37
Vím, že je to něco jiného, ale na prumernem naftovem motoru při 200-300 tisíc km se mimo oleje a rozvodu nic nemění. Nikdy jsme neměli benzinovy motor na kterém bychom najeli více , než 50 tisíc, než šel z domu, leda TSI a to do 80 tisíc svíčky nechtělo...tam byly jiné problémy. Proto mi přijde vyjma rozvodu něco měnit docela obtezujici :-)
Mám 1.6 VTi 120 – EP6C v Peugeotu 5008
| 27. 4. 2017 18:57
50 tkm mají životnost svíčky u mého staršího auta, které "musí" spalovat výrobcem nepředepsané palivo s vyšším zapalovacím napětím (LPG).
U moderních aut svíčky běžně vydrží 90 tkm, u Japonců i 120 tkm.
V tomto kontextu je 50 tkm prostě slabota.
Mám 1.6 VTi 120 – EP6C v Peugeotu 5008
| 28. 4. 2017 07:51
U priamovstrekových motorov?
Mám 1.6 VTi 120 – EP6C v Peugeotu 5008
| 27. 4. 2017 10:47
Zdravím,
mám stejný motor jako kolega, já 1.6 VTI EP6C v Partnerovi. Zatím bez sebemenšího problému, nájezd zatím jen 33.000 km. Upřímně řečeno, auto je v dnešní době děláno jako spotřební zboží, takže jde o to aby vydrželo hlavně záruční dobu za co nejmenší výrobní náklady a pak v nejlepším případě šup pro nově vyrobený kousek. Třeba i k jiné značce. Mám své auto rád a doufám, že bude jezdit dál a dlouho, ale jsem realista. V Evropě se vyrobí asi 20 milionů aut ročně, tak kdo by si je kupoval, když by všichni dělali jen dokonalá a neporuchová auta? Ještě taková poznámka: kamarád si koupil taky Partnera, ale diesel 1,6 HDI. Nenajel ani 1000 Km a potkali se mu písty a ventily. Možná výrobní vada kusu, dostal nový motor.
Mám 1.6 VTi 120 – EP6C v Peugeotu 5008
| 27. 4. 2017 12:49
Trochu zavadzajuce je to, ze sucasne trojvalce 1.2 eTHP spomenute nie su vobec. Co mam info, mnohe problemy boli odstranene a hlavne su to uz ine motory. Tiez moznosti 4rocna zaruka standard a 8rocna ak clovek chce, co mi nepride prave ako keby sa to malo pokaslat zachvilu.
Tak ať tu máme něco konkrétního..
| 27. 4. 2017 10:18
..napíšu vlastní zkušenost - v podstatě text co jsem už onehdy psal na C5 forum..
Mám 1,6 thp 3,5 roku, najeto 91 tis, kupováno nové.
Dojmy jsou dvojí - nádherná pružnost, slušný výkon, dlouhodobá spotřeba podle tankování 6,7 léto, 7,0 zima. (ta spotřeba mě příjemně překvapila, na poměrně těžké auto střední třídy se zrychlením na sto za 8,6 s pěkná) Provoz 45% dálnice, 45 okresky, 10% město.
Problémy s rozvody se mi nevyhnuly - v 45 tis. hláška na dispeji, na chodu to nebylo poznat - výměna rozvodů za modifikované s lepší odolností - prý, ale je fakt že od té doby zatím klid.
čistění sání od karbonu v cca 65 tis. Od té doby zatím klid. Obojí samozřejmě na záruku.
První výměna oleje ve 30ti tis.km, pak při rozvodech v 45, pak při garančce v 60ti, následně při čistění sání v 65, samostatně v 80ti. a aktuálně v 91.
Takže - pokud je nová sada rozvodů skutečně kvalitnější (zatím drží) a častější výměny oleje zamezí či zpomalí tvorbu karbonu, budu rozhodně spokojený. Vše šlo zatím na záruku. S nějakým servisem navíc na čistění sání počítám, ale není to nic fatálního a ten projev motoru, jeho pružnost, akustický komfort a lepší jízdní projev díky málo zatížené přední nápravě mi za to stojí.
Volil bych nakonec klidně znovu - ideál by byl 3,0 V6, ale žijme v realitě..
Tak ať tu máme něco konkrétního..
| 27. 4. 2017 10:35
Už raději pro tyto motory pouze doporučený olej Total Quartz Ineo ECS 5W-30 a aditivovaný benzín s VIF. Jinak motor má zajímavý zvuk, když se mu přidá, lidi obracejí hlavu co to jede, no holt to BMW je tam taky...
Tak ať tu máme něco konkrétního..
| 27. 4. 2017 10:54
VIF tam leju od první nádrže, výjimku dělám jen když jednou za čas tankuju na Benzině kde mají Vervu, ale rozdíl při provozu při změně paliva nepozoruju..
Že tam přijde olej doporučený výrobcem považuju za samozřejmost...
Zvuk je od 3,5 do 6ti tis. ot zajímavý, tedy pro mě zevnitř, zvenku jsem ho ještě v tomto režimu ještě neslyšel.. ;-)
Tak ať tu máme něco konkrétního..
| 27. 4. 2017 18:52
No jo, ty možná budeš spokojený. Ale z hlediska průměrného zákazníka i tvé zkušeností potvrzují, že je to víceméně šrot.
Tak ať tu máme něco konkrétního..
| 27. 4. 2017 20:16
No, spíš bych řekl, že ten motor platí daň za svůj projev a příznivou spotřebu svou choulostivostí. On nakonec bezporuchový motor ještě nikdo nevyrobil..
Problémy ten motor má ale jsou řešitelné, rozvody byly měněny v záruce a zakarbonování častější výměou oleje než po 30ti tis., což nebude asi řešení navždy, ale jestli mě za dalších např 60 tis čeká odstranění karbonu ze sání, tak to není žádná drahá položka..
Průser je THP, ne VTi
| 27. 4. 2017 12:38
Pokud si přečtete článek pozorněji, tak většina problémů se týká turbo motoru THP. Článek zavání bulvárem.

Mám 1.6 VTi a 98 tis. km a nemám s ním problém. Krom pravidelného servisu měněna jen vodní pumpa a cívka na jedné svíčce. Delší trasy pod 6 litrů, průměr 7,4 l/100km. Při startování studeného motoru klepou hydroštely než se to natlakuje, ale to je vlastnost.
Průser je THP, ne VTi
| 27. 4. 2017 20:44
Ak si pozorne prečítaš článok, tak zistíš, že sa tam píše aj to, že väčšina problémov sa týka THP...
Avatar - Hammunasakra
Průser je THP, ne VTi
| 27. 4. 2017 20:52
Jasně = a když si nepoužíval N98 nebo lepší vyráběl si karbonový úsady [odkaz] = vlevo prémivej benzín vpravo N95 >:-[]

Přitom stačí [odkaz] :yes:
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 13:58
Co nebylo zmineno v clanku je, ze k problemum 1.6 THP motoru masivne prispelo ceske zastoupeni Peugeotu. On totiz tenhle motor je standardne typovany na 98 oktanu a jako takovy se i prodaval. Nicmene ceske zastoupeni Peugeotu doslo k nazoru, ze pro ceske setrilky by byl motor vyzadujici 98 oktanu neprodejny a tudiz se pro CR udelala homologace na 95 oktanu. Ten motor na to ovsem nikdy nebyl staveny a nasledna karbonizace ty motory nicila jak na bezicim pasu. Proto byl tento motor v CR take stazen z prodeje (krome RC-Z), zatimco v Nemecku se i nadale prodaval. Nemec tankujici dle sveho navodu 98 oktanovy benzin mel totiz se zakarbonovanim motoru vyrazne mensi problemy.
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 14:02
Dobrá připomínka :yes: ;-)
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 15:09
Omyl 1.6 THP tento motor nebyl v ČR stažen z prodeje. Jinak s tou homologací na 95 máte pravdu
Avatar - _Karel_
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 16:00
Pokud byl motor postaven na N98, pak i to je pro mě jasná chyba konstruktérů.
Nevidím žádný důvod stavět malý motor do malých levných aut na N98, leda, že neumí/nechtějí sami za svoje peníze vyřešit správné fungování na N95.
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 17:07
Pro tebe [odkaz] [odkaz]
Avatar - twistedTSD
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 17:33
Ale 1.6 THP se přece zdaleka nemontoval jen do sportovních kupé a hot hatchů.
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 17:39
No a? :-|
Opomenuti v clanku
| 28. 4. 2017 07:52
A nič, skús porozmýšlať, keďže tento motor sa cpal vo veľkej miere do plebejských aút :-!
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 28. 4. 2017 08:03
Nepotřebuju popřemýšlet = kouk sem se na přehled do čeho se dával. Do levnejch šel když už tak VTi verze která takový problémy nemá. Ty maj hlavně vysokovýkonný verze = když do nich nedáváš benzín jakej se tam má dávat = nebo aspoň nepoužíváš [odkaz]

Znám lidi co do aut typu Fabia tankujou jen kvalitní palivo nebo aspoň používaj nějaký to aditivum = u nás ideálně asi ten VIF. A taky co na prémiový auto vyšší střední dávaj zimáky Matador :-)
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 16:12
Nejsem motorář, tak se zeptám - opravdu má na vznik karbonu to jestli tam lijete 95 či 98? Jám mám za to že karbon v sání má na svědomí odvětrávání klikovky...
A jestli jde o oktanové číslo, tak kompresi si stejně upravuje řídící jednotka, ne? (nehledě na to že 95 ji minimální hodnota a benziny mají ve skutečnosti oktanové číslo tím pádem vždy o něco vyšší)
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 17:08
Jo de = možná ne když budeš používat [odkaz] >:-[]

Ten rozdíl v dopadu používání český 95 a německý 98 a víc je prostě realita. Stejně jako že tady je rozumější používat aditivovaný víceoktanový palivo, možná tu novou Efectu. Nebo [odkaz]
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 18:50
Tak ono je potřeba uznat, že u nás v ČR se běžně vysokooktanový benzín neprodává. Ani spousta "značkových" pump ho nemá.
Ale když už teda 95oktanový benzín, tak měl Peugeot jasně zákazníkům říct, že si mají benzín aditivovat.
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 18:58
To je začarovanej kruh poptávky a nabídky :-)

Ale už sem byl ve všech krajích a od Šumavy po Jeseníky ho někde v okolí bez problémů seženeš = v Lužickejch horách se třeba popojel pár km přes hranice do Německa >:D
Opomenuti v clanku
| 28. 4. 2017 06:34
V ČR se ten kruh už nikdy nerozsekne.
Ano, sehnat se dá, když člověk chce. Ale když zastavíš u nejbližší pumpy, tak je pravděpodobnější, že tam nebude.
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 28. 4. 2017 07:35
Už nikdy? Nebuď pesimista = těch 40 let prej do 60-70 let doženem >:D

No to zas taková sranda neni = já vim :-|

Nebude sice u nejbližší ale u nějaký v okolí jo = zas tak děsný to neni
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 19:38
Myslel jsem, že každý motor musí zvládnout provoz na 95 oktanový benzín. Výrobce může doporučit 98, ale fungovat to musí i na 95. Matně si vybavuji něco jako, že žádný 98 oktanový benzín oficiálně ani neexistuje; norma (EN 228) je pro 95 (specifikuje minimum a to je 95 RON, 85 MON). Těžko můžeš homologovat auto pro palivo, pro které neexistuje norma. Ale nebudu předstírat, že tomu rozumím. :-) A oktanové číslo nesouvisí s tvorbou karbonu. Alespoň, co vím. To souvisí s klepáním. Že může být dražší 98 oktanový benzín kvalitnější, je něco jiného.
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 19:42
Provoz zvládne což o to = viz tahle realita rozdíl je jen větší zakarbonování motoru :-)

Oktanové číslo v praxi souvisí s aditivací = proto ten rozdíl

Možná teď nová [odkaz] ;-)
Zatim sem jí zkusil jednou a krom chvilky do kopce kdy sem měl chvilku divnej pocit asi dobrý
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 20:18
Zvýšení oktanového čísla neznamená automaticky kvalitnější aditiva, někde se ho dosahuje velice levně třeba jen zvýšením obsahu bioetanolu..
Takže já upřednostňuju tankování 95 a VIF si tam dolévám sám...
Avatar - Hammunasakra
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 20:21
Ne automaticky = proto sem napsal že v praxi souvisí

Já vyzkoušel všechno a VIF je výbornej = teď už má i šikovnější balení [odkaz] :yes:
Opomenuti v clanku
| 27. 4. 2017 19:59
Jo tady souhlasím, homologace je na N95 a servis vždy doporučoval N98. A měl pravdu, od té doby mám od karbonizace klid. Motory EP3 a EP6 mám oba doma a koupi ani jednoho z nich nelituji. Oba motory táhnou pěkně, zvuk slušný a i spotřeba je rozumná...

EP3 v 207 má víc jak 130tis km a pokud vím, ze záznamů s motorem po celou dobu nic nebylo.

EP6 v 5008 má za sebou ve 20tis čištění (v záruce), od té doby co tankuju plně aditivivovaný benzin N95, N98 nebo Vervu je klid. Rozvody byly preventivně měněny v 70tis Km a od té doby také klid.

Ohledně paliva rozdíl 2 kč na litru N95/98 mě nechává v klidu, bavíme se o cca 100Kč na nádrži, tedy sotva tak na 1 oběd v kantýně ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Chyba, redaktore
| 27. 4. 2017 15:45
za všechno můžou Němci. Francouzi jsou v tom nevinně. Jako ostatně vždy...
Zajímavé je, že tyhle motory v MINI žádné problémy nemají. ;-)
Chyba, redaktore
| 27. 4. 2017 19:29
;-)
Avatar - speedfred
Chyba, redaktore
| 28. 4. 2017 08:42
no aj BMW má/malo hodne problémov v 1er - sviečky,cievky,sem-tam rozvody a pod
Avatar - Hammunasakra
Chyba, redaktore
| 28. 4. 2017 08:48
Problémy byly pochopitelně i v Mini = stačí zadat do Google = nevim proč v tomhle Áda kecá
Chyba, redaktore
| 28. 4. 2017 16:15
Asi je to jeho boj proti benzinu a francouzům ;-)
Mně na tom připadá zábavné to, že tenhle motor nahradil prý
| 27. 4. 2017 21:56
:-)

Tritec koupil Fiat powertrain... a udělal z něho 1.6 e-torq. Jasně chtělo to vývoj, ale pořád to není jinej motor.

no a PSA s BMW stvořili tohodle "zachránce"...
>:D
Ten pisálek je blázen
| 28. 4. 2017 13:25
I THP je jenom stroj. Zato péče, kterou se mu ze strany PSA dostalo, a to okamžité i následné, tu by mohl koncern, tedy vlastně zákazníci koncernu, jen závidět. PSA letos v zimě dokonce na chvíli pozastavilo prodej všech modelů s THP, než se přijala opatření - PSA zkrátka není lhář jako někdo. Poslední z řady takových kroků je olej INEO First, nechť si každý ověří, co ten olej umí a jakého je složení. VIF považuji za standard při každém čepování a zvyk měnit předepsaný olej již v půlce intervalu, ten mám odjakživa. Takže, WTF o čem vlastně píše? Aha, píše si o kliknutí, protože kromě kontroverze a bulvarismu už všechen prach vystřílel, možná že mu spíš tou marností zvlhl.

K nejvýkonnější verzi v RCZ-R - na tomhle [odkaz] fóru je borec, který má aktuálně najeto přes 70 tis. mil, denně a tvrdě, jak sám říká. V 50 tis. mílích nechal motor přeměřit na brzdě-výkon přesně sériových 199 kW, moment pak 350 Nm, to je +20Nm, grafy jsou tam zveřejněny. Pisálky i neználky nechám tímto pozdravovat a jdu si užívat se svým novým RCZ-R. Protože chci najíždět do 10 tis. ročně, tak jsem si jistý, že v mém režimu přežije - no vlastně cokoliv, s čímž pisálci i neználci jezdí. Ale co, budiž jim přáno, jen houšť ve všem, hlavně že kredity padají kam mají a my díky nim se máme i v ČR vlastně docela dobře.
Avatar - _Karel_
Ten pisálek je blázen
| 28. 4. 2017 17:41
No ty máš dost. :-O
X let starý motor, ale výrobce dokonce letos v zimě (!!!) pozastavil prodej. >:D
Tak kdyby pozastavili prodej před těmi x-lety, pak by se bylo čím chlubit. Takto je to na stejné úrovni s TSI. Ti to taky léta (neúspěšně) řešili, až do příchodu nové generace.
199kw - to je slušný na 1,6t. Já žil v tom, že to má jen 147kw. ;-)
Až bude výrobce předepisovat při každém tankování VIF a výměny oleje v polovičním termínu, tak bude o čem psát.
Článek WTF píše o tom, že je všeobecně (rozhodně ne jen na Auto.cz) známo a publikováno, že jde o problematický motor. Tvoje obhajoba na tom nic nezmění.
Avatar - Hammunasakra
Ten pisálek je blázen
| 28. 4. 2017 18:02
Viz ty a já včera 16:00 a 17:07 vlákno Opomenutí v článku ;-)
Avatar - _Karel_
Ten pisálek je blázen
| 28. 4. 2017 18:15
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Ten pisálek je blázen
| 28. 4. 2017 18:28
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Ten pisálek je blázen
| 28. 4. 2017 18:48
A co já s tim? >:D
Ten pisálek je blázen
| 30. 4. 2017 10:53
Kájíčku, žiješ v jiném světě. Předně, v tom mém má moje RCZR stejně jako nyní 308GTI 199kW, píší o tom i v tom článku pisálka. Je vidět, že klíčové informace tě míjejí, že patrně máš problém číst a tedy i porozumět psanému textu - mimochodem, je to zásadní kritérium pro postup z prvního na druhý stupeň základní školy.
Jinak je THP zvláště ve verzi 199kW výkladní skříní současných technologií, byť článek pisálek tyto skutečnosti prostě pominul. Tím více se nemůže nejevit jako tendenční plivnutí směrem, který dnes reálně začíná ty, kdo tyhle pisálky reálně v ČR platí, ohrožovat.Design takové Q2 mi dává reálně za pravdu, bravo Cactus.
Pozastavení prodeje je projevem otevřenosti k zákazníkovi - v mém světě není fér tvrdit zákazníkovi o THP model, jak je vše super a budoucnost růžová, když vím, že nemusí být. Chápu ale, že v Karlíkově továrně na čokoládu, tedy v té tvé samozřejmě, platí jiná pravidla - příměr jsem zvolil ne náhodou.
Navíc, THP nekončí a končit nemusí, tak vůbec nechápu, proč jsi se tak pozastavil.
Takže Kájíčku, klidně se uklidňuj, že nedokonalost je vlastnost, se kterou se nedá nic dělat, protože u koncernu se ti toho všeho dostane vrchovatě. V mém světě se takovému přístupu alá koncern říká arogance.
PS: známý má od nova Cayenne, najeto nyní cca 90 tis. km a už třetí motor. Tomu říkám kvalita, možná to je právě v ceně té německé prémie, že máš vlastně pořád nový motor >:D Tak papa.
Ten pisálek je blázen
| 1. 5. 2017 15:47
úplný súhlas.
A že je Audi Q2 obkreslený C4 Cactus (ok, možno v mierke 1:1,1) musí byť jasné aj slepému. Tak ako bol VW Caddy obkreslené Berlingo.
Doplnění
| 2. 5. 2017 22:25
Ještě bývá problém s uložením vačky, které je vydřené od ocelových kroužků, tudy se ztrácí tlak oleje pro přesuvník. Potom se objevují chyby ohledně časování. PSA to vyřešilo o-kroužky z plastu (teflon?), ale uložení nejde (nešlo) objednat samostatně, pouze hlava.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku