Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Exkluzivní jízdní dojmy se Škodou Karoq. Poprvé za volantem nástupce yetiho

V Estonsku jsme se poprvé svezli s nástupcem yetiho, karoqem. To ale nebylo jediné překvapení, které na nás čekalo.
Zpět na článek
28. 4. 2017 20:36
28. 4. 2017 20:38
28. 4. 2017 22:19
29. 4. 2017 07:45
28. 4. 2017 20:40
28. 4. 2017 22:21
28. 4. 2017 22:16
29. 4. 2017 07:58
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 19:10
Gratulace k totálnímu úpadku
Třetí článek o stejný škodovce za 1 den = rekord ACZ? :yes: >:-[]

Vysmívat se že je blbě připojenej obrázek nebudu = ale opravte si to :-)
Rozbalit vlákno
5
28. 4. 2017 19:14
Re: Gratulace k totálnímu úpadku
Vydrž, den ještě nekončí. >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 19:29
Re: Gratulace k totálnímu úpadku
:yes: >:-[]
Avatar - Beefcake
28. 4. 2017 22:16
Re: Gratulace k totálnímu úpadku
Ked som videl tento clanok, fakt som si ako prve nasiel tie zvysne, ze ci dobre vidim a viem napocitat do 3. A bohuzial, vedel som.
Smutny rekord. 3 karotky za den su fakt vela.
29. 4. 2017 05:41
Re: Gratulace k totálnímu úpadku
Ano, ACZ zdementěla. Stává se z toho autoforum. ;-\ :-!
Avatar - Joky
29. 4. 2017 07:06
Re: Gratulace k totálnímu úpadku
ale článek o tom , že asi budou cálovat jako mourovatí v Anglii za ty svoje emisní levárny,
To ne !
28. 4. 2017 19:22
Povedzte mi, Kefalín, čo si predstavujetě
pod takým pojmom, exkluzivní?

Viz [odkaz] exkluzivní -> výhradní, mimořádný, výjimečný, výlučný; určený výlučně pro urč. sdělovací prostředek

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
:-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
28. 4. 2017 19:57
Stydí se za ty lampičky?
Jsou zalepené schválně, aby ten hmyzí ksicht tak nedráždil? 8-s [odkaz] Je to odporné!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kaa
29. 4. 2017 09:02
Re: Stydí se za ty lampičky?
Karoq používá stejné motivy jako větší kodiaq, a to zvlášť na přídi, čímž tu nejošklivější část Kodiaqa naroubovali na Karoqa. A to jsem se na to auto tolik těšil. :no:
Avatar - Joky
28. 4. 2017 20:36
ta úleva!
po shlédnutí se ihned dostavila úleva, ale bohužel to šlo í trochu vrchem ....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 20:38
Re: ta úleva!
Že bude lepší , než premiove SUV jako ix25 ?:) , nebo Tucson? Taky bych řekl :-)
Avatar - iudex
28. 4. 2017 22:19
Re: ta úleva!
OzzmaQ, to je dobré, asi Ťa premohla intenzívna informačná qampaň Škody Karoq. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 22:42
Re: ta úleva!
Netroluj [odkaz] ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2017 22:59
Re: ta úleva!
ja som velmi zvedavy na novy eclipse cross od mitsubishi... obzvlast s tou novou 1,5kou .. a aj velkostne by to tiez mohol byt konkurent prave karoqu.. CX-5ky.. sportagu/tucsonu.. kugy a tak podobne ...
Avatar - JiVi
29. 4. 2017 07:45
Re: ta úleva!
tj divny, ma to jiny parametry nez Ateca
Avatar - Anonym
28. 4. 2017 20:40
Nechápu,
co je exkluzivního na jízdě v převlečený Atece???????????????????????
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
28. 4. 2017 22:21
Re: Nechápu,
Celé si to zle pochopil. To Škoda je originál, Ateca je len jej kópia, ktorá mala naviac tú drzosť, že cestovala v čase a predstavila sa ako prvá.
P.S: A z textu je jasne zrejmé, že Škodoq je vyššia liga, ako Ateca, veď má predsa digi displej.
Avatar - white label
28. 4. 2017 23:19
Re: Nechápu,
Škodovqa je oridiginál... ;-)
28. 4. 2017 21:43
Mediální autoerotika začíná
Už je to tadyyyyy.... nešetřeme superlativy a převlékejme spodní prádelko často, neb textil bude znečištěn několikrát denně záchvěvy slasti z této Atecy v rouše škodováckém...
Nezbude než doufat, že to půjde jen předem a nebude z toho několik rychlých pruhů....
v barvě nějaké metalíza za nového AtecoKaroida.
Jinak oceňuji konec downsizingu a nasazení vysokoobjemového 1,5 motoru, který, díky své vysoké spotřebě je vybaven systémem MDS - vypínáním poloviny všech svých čtyř válců a systémem KK - Kleknu kdykoliv .

Už se těším na testy v terénu alá Koudy. Budu zmožen napětím, jestli překoná obrubník....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
28. 4. 2017 22:16
Kto je autorom?
Ako autor článku je uvedené "auto.cz" (už to samé je neurčité), ale na videu i na fotkách vidím redaktora Sveta motorov. Tak kto je vlastne autorom článku?
P.S. A ani ten redaktor SM sa nepredstaví, ani nie je (ako je obvyklé) napísané jeho meno.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Beefcake
28. 4. 2017 22:17
Re: Kto je autorom?
A opat mi tam chyba to kuzelne - cestu autora reportaze sponzorovala Skoda.
29. 4. 2017 05:43
Re: Kto je autorom?
Iudexi, je to tým. Fungují jako jedna osoba.

Vybral se jedinec, ostatní se museli přizpůsobit, větší rozdíly se řeší lobotomií nebo propuštěním.
Avatar - stanleysparrow
28. 4. 2017 22:36
To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak sem ne
Cena
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Beefcake
28. 4. 2017 22:53
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
Sice ho nikto este nevidel, ale "horký zboží". Fakt typicke :-)
28. 4. 2017 22:55
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
To je právě zdejší problém.. Všichni si tu pořád stěžují, ale pryč nikdo nejde >:D .. Jinak tím neříkám že tu je vše v pořádku! Na druhou stranu si nemyslím že by to tu VW nějak podplácelo, spíš je ACZ prostě hloupý >:D Pokud ale přesto opravdu někdy podpláceli, tak už by to podle mě dávno skončilo, vždyť by si toho museli hned všimnout, že jim to nikdo nevěří a že si všichni jen stěžují, což jim zhoršuje reputaci >:D
Avatar - Bubáq
29. 4. 2017 00:19
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
Q věci: nelíbí neznamená nějakou zásadně negativní polohu. Kritizovat za tím účelem, aby se qualita obsahu a quantita příspěvků dostaly na úroveň, která bude zdejším čtenářům vyhovovat, není nelegálním ani nevhodným ani hloupým počinem. A na druhou stranu ti, kterým současný styl ACZ vyhovuje, by měli přiložit prsty k dílu a napsat, proč jim tři články denně o Karoqu vyhovují a proč si myslí, že je to tak správné. Namísto hejtování hejtrů...
Q věci 2): K-q se mi opravdu líbí. I "když ho ještě nikdo neviděl", zveřejněné fotografie a videa napovídají dost, nebo možná spíš hodně. K-q je povedený designem a pravděpodobně mají "testeří" pravdu, že bude komfortní a uvnitř tichý. Kdo by to neuvítal?! Už jen proto může být K-q horké zboží.
Co mě však zarazilo, je údaj o použití shodné středové konzoly K-qa také v K-qovi. To napovídá, že škodovka a její designéři a) ztrácí invenci, a b) šetří, což by se u aut za 0,7 - 1,1 mega CZK nemělo. Už u K-qa jsem kritizoval, že provedení držáků nápojů ve středové konzoli je "simply qlever" až příliš: nepraktické, vypadající lacině a ještě vyžadující nadměrnou manipulaci. A teď se ukazuje, že důvodem bylo použití stejného systému v řádově levnějším automobilu, který si (možná) takové simply qlever může dovolit.... Cítím to jako podvod, jiní výrobci aut za milión mi nabízejí rozhodně větší pocit luxusu a decentní elegance. I přes obecně nanejvýš vhodnou inovaci designu přístrojové desky u K-qa a její odlišení od Octavie a Superbu musím konstatovat, že její design je znovu až příliš "chudý" jak svým tvarovým pojetím, tak kvalitou použitých materiálů; prostě odpovídá spíše třídě K-qu.
29. 4. 2017 09:45
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
Že bude stejná konzole jako v Kodiaqu je škoda, ale taková unifikace je už spíš dnešní trend, podívej se na MB, BMW, Audi, Opel, Renault,... U všech jsou interiéry v podstatě stejný. Jinak kvalita a materiály se mi teda zdají v pohodě
Avatar - Bubáq
29. 4. 2017 19:33
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
Jen shodou okolností jsem seděl ve středu v Autě roku (3008): výtvarná kvalita přístrojové desky a její materiálové provedení mi doslova vzaly dech. Stejně tak středová konzole (miluju hodně vysoké a široké, kupodivu zatím žádná neutlačovala mé pravé koleno ;-) ). Tady by se měli interiéroví designeři škodovky poučit, jak zpracovat interiér vizuálně atraktivní... a bez zbytečné unifikace stylu a provedení!
Avatar - _Karel_
29. 4. 2017 20:04
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
Musím uznat, že naživo 3008 vůbec nevypadá špatně, i ten interiér by se třeba zvládl, ale i-cockpit s volantem v klíně....
29. 4. 2017 05:45
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Vážená redakce, není vám trapně za podobné vlastní příspěvky? Kolegové ze SM se ani nemuseli přemáhat k hloupému tonu.
29. 4. 2017 07:10
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
V klidu Pajo, já ze SM nejsem :D, jen mi pořád nějak nesedí, že by si to tu VW platil. Snad by si musel všimnout, že si vlastně platí negativní reklamu, ne? >:D
29. 4. 2017 07:32
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Ano, tohle už je negativní reklama. Jak Hyundai, tak Škoda neznají míru. Obě automobilky se domnívají, že Češi jsou hlupáci.

Tyhle SM reklamní kamapaně mi lezou krkem, redakce servilně hýká a opakuje PR kecy, které nasává.
29. 4. 2017 08:31
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Tak proč sem pořád ti kterým to tak vadí lezou? Je to jednoduché. Jsou to typy kterým jakékoliv rejpání a hádání dělá dobře. Já si to docela se zájmem přečtu. Třeba i proto, že o něm do budoucna uvažuji. I když to jméno na mne působí dost negativně.
Avatar - _Karel_
29. 4. 2017 09:03
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Dovolím si citovat Bubáka "Q věci: nelíbí neznamená nějakou zásadně negativní polohu. Kritizovat za tím účelem, aby se qualita obsahu a quantita příspěvků dostaly na úroveň, která bude zdejším čtenářům vyhovovat, není nelegálním ani nevhodným ani hloupým počinem. A na druhou stranu ti, kterým současný styl ACZ vyhovuje, by měli přiložit prsty k dílu a napsat, proč jim tři články denně o Karoqu vyhovují a proč si myslí, že je to tak správné. Namísto hejtování hejtrů...

Je pochopitelné, že když Škoda opět ukáže auto, které nechce ukázat, tak o tom na webu o autech napíšou. Míň pochopitelné je, že to za jeden den musí narvat na 3 články.
29. 4. 2017 09:38
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Pochybuji, že to některým vyloženě vyhovuje. Ale nevadí. A jediná náprava je tento web nenavštěvovat, potom s tím redakce bude muset něco dělat. Jenže dokud sem budou vstupovat, tak se kvalita (tvar qualita taky o něčem vypovídá) obsahu nezvedne.
29. 4. 2017 10:27
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Hloupost, vedení webu to dotáhlo na škodovácký občasník a prodlouženou reklamní ruku.

Ať si soudruzi přečtou, že tohle není ten důvod, proč sem dost lidí chodí.
29. 4. 2017 09:48
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Mě spíš ještě zaráží, že si každý stěžuje na počet článků o Škodě, ale potom si ji stejně do článku, který nemá se Škodovkou nic společného stejně dotáhnou. Asi nějaká nemoc, nebo co >:D
29. 4. 2017 10:23
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Ano, blbů se tu na to najde taky dost.
29. 4. 2017 10:25
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Řeknu ti to jinak, je tu silná ale možná minoritní skupina lidí, která spoluvytvářela web od jeho počátku, přispívá blogy, schází se atd...

Spojuje je jediné, vášeň k autům. Ke škodovkám, bavorákům, mercedesům...čemukoliv.

Takže si nech svoje invektivy, jestli potřebuješ PR, kup si škodovácký časopis. Pakliže věříš, těmto reklamním nalejvárnám, je mi tě íto! :-!
Avatar - 3_diamanty
29. 4. 2017 07:19
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
mna by hlavne zaujimalo v com bol yeti neprakticky.... ved mal slusny kufor vzhladom na rozmery kasne... takisto krabicoidna kasna znamenala relativne dost vzdusnosti v kabine a sikovnost pri parkovani v meste .... a to ani nevravim o terennych schopnostiach ktore z yetiny robili urcite praktickejsie SUV ako tento nizky a tucny hroch karoq.. ktory vyzera uz skor ako nejake vyvysene megakombi ... ako nic v zlom ale vzhlad SUV si predstavujem inak ako to co predavdza karoq ... a to skor nejak tak ako nam ukazal eclipse cross alebo CX5 ci povedzme tucson/sportage ( tito aziati maju dokonale proporcie a vizaz aku u SUV ocakavam ) .. ateca to iste... v podstate mi prisla len ako vyvyseny leon... v kabine je to tiez nic ine len leon ... takze vdaka bohu za produkciu SUVeciek z vychodu .. tam tie SUVecka ozaj vedeli vzdy a dodnes si isty naskok ako vidime stale drzia ... a eclipse cross ktory pride koncom roka tohto hrocha karoqa uplne zvlacuje.. to sa vsadim.. jak kabinou ( eclipse cross ma uz makcene plasty ) tak aj v terene ( svetlostou a pohonom S-AWC ) a aj motoricky ... vid novy 1,5 turbo benzin plus 2,2 dizel s 8st automatom .....
29. 4. 2017 08:59
Re: Redakce SM si sem dává reakce a palce?!
Nevím kde chodíš na takový hlouposti. Tucson a víc SUV >:D ..Podívej se třeba na světlou výšku - 172 mm Tucson vs 183 mm Karoq
29. 4. 2017 07:56
Podvody s videem!!!
Automatické načítání videa je podvodem na inzerenty, rozběhne se vždy, já se tu na většinu videí nekoukám. Nás připravujete o množství dat. U těch, kteří pak používají mobilní telefony a video jim naběhne, okrádáte o data, pokud nemají neomezená data.

Jste podvodníci pánové! Bez špetky ironie nebo vtipu!!!
Rozbalit vlákno
2
29. 4. 2017 08:59
Re: Podvody s videem!!!
Automatická videa tu kritizuji - marně - už delší dobu. Je to ulramegaprasárna a ti, kdo to vymysleli a schválili by si zasloužili nakopat do koulí každé dvě hodiny. :no:
29. 4. 2017 10:28
Re: Podvody s videem!!!
A po hodině kontrolní kop.
29. 4. 2017 07:58
Redakce ACZ?
Co to je za redaktora? Kdy psal do ACZ? Další podvod?!

Článek podle vás psala celá redakce ACZ? Kde berete tu drzost klamat takto čtenáře?!

:no: :no: :no: :-!
Rozbalit vlákno
6
29. 4. 2017 14:02
Re: Redakce ACZ?
Myslím, že zbytky tunajšej komunity milovníkov áut veľká časť "starej gardy" sem už aj tak nechodí) by si mali nájsť príjemnejší a hodnotnejší web, ktorý si ich prítomnosť bude viac vážiť - ak sa teda taký nájde.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2017 17:23
Re: Redakce ACZ?
Ostatní weby o autech sou často serioznější aktuálnější celkově kvalitnější = maj jen blbější SW pro diskuzi = o tom je ACZ ;-)
29. 4. 2017 18:24
Re: Redakce ACZ?
Neznám je, v ČR je to jako přes kopírák. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2017 18:29
Re: Redakce ACZ?
To si nemyslim = i tady na ACZ se najde občas hodně slušný čtení. A naopak téměř odopad nebo dokonce úplnej odpad

Určitě bych to nenazval kopírák, naopak rozdíly v kvalitě textů a testů vidim jako velký = u nás a v to beru i Slovensko

Sme limitovaný skromnějšíma možnostma = nikdy tu nebudem moct dělat testy jako v Německu, Británii atd. Ale sou lidi který tu svou práci dělaj slušně = a naopak >:-[]
29. 4. 2017 18:51
Re: Redakce ACZ?
Na Slovensku vládne Rasťo, vlastně ční nad celým československým autožurnálem. :yes:

Pozitivní, auta milující chlapík.

Chybí tu někdo takový, jako je v motorkách Sršeň. Odborník, nebojí se říct názor a za nikoho okatě nekope.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2017 18:55
Re: Redakce ACZ?
To bych i souhlasil = já teda eště radši nudný technický rozbory ale Rasťo je fajn

U nás se mu vzdáleně podobá Honza Koubek

I na tom Sršňovi co by dělal auta se shodnem :-)