Ekonomika
Jirik_H
4
Blbost. V USA podváděl VW. V EU - to je jiná kapitola.
Přejít do diskuze
pri kvalite motorov od VW su to vyhodene peniaze... napada ma konstatovanie z filmu Pelisky: myslite ze to bude stacit?
To jsou furt stejný kecy... podváděli, protože to jsou povýšení gauneři.
Tečka.
Že jsou normy EK vadný je taky pravda, ale na tom prvním to nemění vůbec nic.
Tečka.
Že jsou normy EK vadný je taky pravda, ale na tom prvním to nemění vůbec nic.
Právě že jde udělat ekologický vznětový motor.A ono to vyšlo najevo,že to udělat lze,jen někteří si to zjednodušují.
Tak to vypadá na opravdu mega podvod...
:-!
Jinak je to klasika - zní to krásně, ale je to informace k ničemu: kolik těch let bude?
Co do toho počítají?
Co je cílem toho vývoje?
:-!
Jinak je to klasika - zní to krásně, ale je to informace k ničemu: kolik těch let bude?
Co do toho počítají?
Co je cílem toho vývoje?
Benzín nevedia.
S naftou podvádzajú.
Elektrinu ešte poriadne nevedia.
Jak si ten Volkswagen teda chceš kúpiť?
S naftou podvádzajú.
Elektrinu ešte poriadne nevedia.
Jak si ten Volkswagen teda chceš kúpiť?
začali dělat pořádné motory? Benzíny dosud neumí (já bych si je od VW nelajznul) a nafta - kdoví jaký další podfuk vymysleli.
Tato auta plni normy jen tehdy, kdyz probiha mereni, jinak je neplni, tudiz nemaji co delat na silnich.
Takze jejich majitele provozuji nelegalni auta, tudiz je nemuzou legalne provozovat, tudiz koupili neco, s cim nemuzou legalne na silnice.
To mi fakt nepripada az tak banalni.
Takze jejich majitele provozuji nelegalni auta, tudiz je nemuzou legalne provozovat, tudiz koupili neco, s cim nemuzou legalne na silnice.
To mi fakt nepripada az tak banalni.
Elektrine v autách sa nevyhneme. Chceš-nechceš, budeš ju mať. Alebo tvoje deti. Možno ani priamo neprikážu, že musíš jazdiť na elektrinu, ale ak v masovejšom meradle zakážu vjazd autám so spaľovacím motorom do miest alebo iných destinácií, tak každý "príde sám na to, čo je dobré".
Ona tá elektrina nemusí byť zlá, pokiaľ sa bude využívať tam, kde jej schopnosti budú stačiť. Momentálne je to v meste a v relatívne blízkom okolí pre tých, ktorí majú alebo si môžu zabezpečiť primeranú možnosť nabíjania. Ale postupom času sa rozšíria jak možnosti nabíjania, tak schopnosti elektrického pohonu a batérií. Len to netreba hnať na hranu noža a chcieť zmeny zaraz a hneď, to proste nejde. Všetko má svoj čas.
Ona tá elektrina nemusí byť zlá, pokiaľ sa bude využívať tam, kde jej schopnosti budú stačiť. Momentálne je to v meste a v relatívne blízkom okolí pre tých, ktorí majú alebo si môžu zabezpečiť primeranú možnosť nabíjania. Ale postupom času sa rozšíria jak možnosti nabíjania, tak schopnosti elektrického pohonu a batérií. Len to netreba hnať na hranu noža a chcieť zmeny zaraz a hneď, to proste nejde. Všetko má svoj čas.
Až se svezete novým motorem bez převodovky, bez hluků, nebudete chtít už nikdy TDI, TSI či HTP. Je to zcela jiná dimenze požitků z jízdy. Už aby to tu bylo. :-!
Oni jsou povýšení gauneři ale to český národ vymyslel slovní hříčku "kdo nekrade, okrádá rodinu" 😄
10 mld € pro celý svět a 10 mld € pouze pro USA. Trochu nepoměr. Koukám že je to v USA bude stát mnohem více než jen zaplatili. Na ten slaboučký prodej VW v USA je to nepoměrně mnoho. (Nepočítám Audi).
Jinak děkuji redakci že nás oblažila i dnes článkem o VW. Nezklamali jste, děkujeme hoši!
Jinak děkuji redakci že nás oblažila i dnes článkem o VW. Nezklamali jste, děkujeme hoši!
Už to tady bylo několikrát řečeno - je nesmysl odškodňovat ty lidi co si tato auta koupili, 99% to kupovalo pro nízkou deklarovanou spotřebu, pro nízké deklarované emise to nekupoval prakticky nikdo.
11 mil. aut z VW Group ma podvodny motormanagement, pripadne byl tento SW vymenen za jiny, ktery ovsem nic neresei a ve sevm dusledku jen snizuje zivotnost a zvysuje spotrebu motoru - viz testy tusim ve Svedsku. Pro ty ma pan M.M., stejne jako jeho predchudce M.W., jen zdvihnuty prostrednicek. Dokonce si ve sve aroganci stezoval u J-C. J. na eurokomisarku Jourovou, ktera se snazi alespon neco malo pro evropske podvedene zakazniky od VW vymoci.
Platit odškodnění by měli, ale odškodnění by mělo směřovat na skutečně poškozené - a těmi nejsou kupci, ale my všichni, kteří musí exhalace dýchat.
Tm nemyslím že každý obyvatel EU dostane nějakou poměrnou částku, ale že pokuta půjde např. zmírnění dopadu automobilové dopravy na živ.prostředí či zlepšení ovzduší ve městech...
Tm nemyslím že každý obyvatel EU dostane nějakou poměrnou částku, ale že pokuta půjde např. zmírnění dopadu automobilové dopravy na živ.prostředí či zlepšení ovzduší ve městech...
Naopak, teď si vyjmenoval všechny argumenty, proč se VW vyhnout obloukem.
Ještě bych doplnil argument hodně peněz za málo muziky. >😁
P.S. nebyl tu nedávno článek [odkaz] , že VW odpískal vývoj 1.5 TDI???? A dnes tu zas slibujou hory doly. Oni ani neví, co vlastně chtěj. Za mě to jsou jen plané řeči pro USA, aby si tam zlepšili image.
Ještě bych doplnil argument hodně peněz za málo muziky. >😁
P.S. nebyl tu nedávno článek [odkaz] , že VW odpískal vývoj 1.5 TDI???? A dnes tu zas slibujou hory doly. Oni ani neví, co vlastně chtěj. Za mě to jsou jen plané řeči pro USA, aby si tam zlepšili image.
Ale to predsa nikto netvrdí. S týmto argumentom oponujú len zarytí odporcovia elektromobilov. Naopak, kto ich podporuje, obvykle nemá veľké oči. Nepočítam exotov typu Kharl...
letecký petrolej je frakcí nafty. proto je tolik rafinérii zaměřených na výrobu nafty - snadno se přenastaví na výrobu leteckého petroleje který je nejziskovější komoditou získávanou z ropy
doufám, že posledni investice těchto leváků bude do pokut za emise ....
a pak se můžou přeorientovat na pultové mrazáky, designovou předlohu už mají.....
a pak se můžou přeorientovat na pultové mrazáky, designovou předlohu už mají.....
Povedal by som, že viac k podvodom pomohli nezmyselne prísne normy. Keby bolo možné ich prijateľným spôsobom a akceptovateľnými nákladmi dosiahnuť, nemusel by nikto špekulovať, ako ich obísť. Potom je to na hrane noža a niekam spadnúť musíš - buď cvakať vývoj a zalepiť úradníkom z EÚ oči za cenu obrovských nákladov a pridusených motorov, alebo hľadať okľuku a risknúť to, čo holt občas nevyjde.
Kdyby nevypínali výrobu současného 1,2 TSI mohli si část nákladů ušetřit. Bezvadný, silný motor, 4 válec 110 k, se spotřebou 5,5-6l dle modelu. Ve střední třídě a níže úplný ideál. Konkurence tak dobře udělaný motor doteď nenabízí.
pokud má někdo rád auta, která jezdí na hnědé uhlí je to jeho věc , ale hlásat tady paniku a revoluci je přinejmenším hloupé
S výrobkem, který se při testech chová jinak než v reálném použití, je asi něco špatně - to mi říká selský rozum.
Jinými slovy řečeno - k čemu je tedy tabulka technických parametrů vozidel, nebo čehokoli jiného (pračka, vrtačka, brýle nebo jídlo v restauraci) když tyto ve skutečnosti parametry nedosahují ?
Jinými slovy řečeno - k čemu je tedy tabulka technických parametrů vozidel, nebo čehokoli jiného (pračka, vrtačka, brýle nebo jídlo v restauraci) když tyto ve skutečnosti parametry nedosahují ?
A kde na to ty peníze vezmou? Až budou ekofašistické a právnicko-soudcovské mafie s koncernem hotovy, tak nebudou peníze ani na papír do tiskárny.... :-! Proto Ferda Piech letos rychle prodal všechny své akcie... :-!
a proto se na nich dále pracuje
ale na druhou stranu stačí do toho prdnout nějakou malou baterku a malý elektromotor a už to bude elektrifikováno a tedy přijatelné pro EK
ale na druhou stranu stačí do toho prdnout nějakou malou baterku a malý elektromotor a už to bude elektrifikováno a tedy přijatelné pro EK
Od někoho kdo má v nicku slovo diesel bych čekal více úcty k lidem co jim bije srdíčko v rytmu TDI. Poklekni a desetkrát pros o odpuštění jinak si smaž slovo diesel z nicku zrádce!
existuji jen laboratorni mereni zadna jina nejsou a proto je nelze neplnit - mas to popletene - kdyby nejake takove normy byly, mohly by se pouzit ale nejsou
od Euro6d teprve budou
od Euro6d teprve budou
ovšem k těm podvodům navedla výrobce nedůsledná EK a orgány EU - chyběla jakákoli kontrola a samotné zadání bylo nesplnitelné - 10 let zpátky nebyla ta technika co je dnes
paradoxně konkurence funguje a dovedla by nás k nižší spotřebě a emisím i bez EK/EP a bez americké EPA a podobných organizací
paradoxně konkurence funguje a dovedla by nás k nižší spotřebě a emisím i bez EK/EP a bez americké EPA a podobných organizací
Přesně! Pořádné, silné naftové motory bez fitrů a načipované tak že do kopečka budeš muset brzdit a vůně za nimi bude jak za konvalinkovým osvěžovačem vzduchu na WC.
Nemůžeš je obviňovat že falšovali emise. Ty emise falšuje Renault i Fiat a vlastně každý protože si USA, EU a Čína neustále vymýšlí přísnější emisní limity, které je nemožné splnit. Tak jediná možnost je to o***, bohužel na to přišli a oni se jen hrdě postavili a přiznali to. A zase na to přišli v USA. Hlavně že ty americké auta jsou úsporné, nic nevypouští atd. Prostě nafta nebude nikdy ekologická ať dávají limity jaké chcou a ty firmy to ví. Nejde udělat ekologický vznětový motor.