Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf přijede i jako hybrid. Při jízdě z kopce bude vypínat spalovací motor!

Volkswagen tvrdí, že vypnutí motoru při jízdě setrvačností ušetří při reálné jízdě až 0,4 litru paliva na 100 kilometrů.
Zpět na článek
2. 5. 2017 16:24
2. 5. 2017 16:42
2. 5. 2017 20:00
2. 5. 2017 16:49
2. 5. 2017 19:54
3. 5. 2017 00:32
3. 5. 2017 02:09
3. 5. 2017 10:14
3. 5. 2017 13:29
3. 5. 2017 22:09
2. 5. 2017 20:13
2. 5. 2017 20:40
2. 5. 2017 21:50
3. 5. 2017 00:11
2. 5. 2017 16:24
Pozadu
"VW Golf přijede i jako hybrid. Při jízdě z kopce bude vypínat spalovací motor!"
Ten vykricnik tam teda sedi. Prius tohle umel uz ve sve prvni generaci pred 20 lety !!!..... a ktomu se uz muze pridat ten vykricnik pane redaktore.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2017 16:42
Re: Pozadu
jo umí to i diesel hybridy Mercedesu a PSA které začali vyrábět před 5 lety
jo a myslím že to umí i Suzuki jakkoli je to prostě součást auta, a nechlubí se tím
2. 5. 2017 20:00
Re: Pozadu
V tomhle směru není hybrid jako hybrid. U full hybridu to nikoho nepřekvapí. U micro hybridu to běžné není. Ani to nemusí být hybrid, je to snad součást toho, čemu se někdy říká pokročilý (advanced) stop/ start, ale nevím, jestli to má někdo dnes implementované. Se 48 V systémy by se to mělo trochu víc rozšířit, ale ta auta asi stejně budou hybridy.
2. 5. 2017 16:42
Re: Pozadu
Golf ale umí nastartovat motor třemi různými způsoby, tohle Prius zaručeně nedokáže ;) Přesněji řečeno, Toyota o plachtění s vypnutým motorem ani nevydává nějaké nadšené články, bere to jako samozřejmou funkci. Ale chápu koncern, který v hybridech poněkud zaspal, že se teď snaží prezentovat svoje řešení jako obrovskou a nevídanou novinku.
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2017 16:49
Re: Pozadu
jo jo bylo by dobré zjistit kdy pojem plachtění u hybridů vznikl aby bylo vidět jaké zpoždění VAG má
2. 5. 2017 19:54
Re: Pozadu
A Golf to uměl už ve své třetí generaci před skoro 25 lety. :-) Ani to nebyl hybrid, to auto mělo "jen" stop/ start, podobně jako Formel E modely z 80. let, ale pokročilejší.
Avatar - white label
2. 5. 2017 23:38
Re: Pozadu
Snad bys nečekal, že zrovna marianek by něco takového mohl aspoň tušit.
A v dobách Golfu III byl ještě na houbách... ;-)
3. 5. 2017 00:32
Re: Pozadu
Jenze tady se bavime o hybridni technologii a tu koncern, pote co selhala jeho kampan "hybrid = slepa ulicka, tragicky zaspal.
3. 5. 2017 02:09
Re: Pozadu
Ne, bavíme se o vypínání motoru při jízdě z kopce (a případně o tom, jak ubohé nadpisy redakce vymýšlí; tedy snad ani nelze mluvit o nedostatečném rozhledu, protože je tu Golf GTE a to jim těžko uniklo). U konvenčního auta je to i složitější, vyžaduje to rozsáhlejší úpravy (a proto je to dodnes rarita). Takový full hybrid má všechny potřebné ingredience.
3. 5. 2017 10:14
Re: Pozadu
potom reagujes ve spatnem vlakne, protoze ja psal o hybridech. .... o vykricnicich jen bokem.
3. 5. 2017 13:29
Re: Pozadu
Napsal jsi: Ten vykricnik tam teda sedi. Prius tohle umel uz ve sve prvni generaci pred 20 lety !!!..... a ktomu se uz muze pridat ten vykricnik pane redaktore.

Tos toho o hybridech napovídal, až z toho zrak přechází. >:-[] Celý tvůj příspěvek je o téhle funkci. Běž věšet bulíky na nos někomu jinému.
Avatar - white label
3. 5. 2017 17:24
Re: Pozadu
Njn, typický marianek..., něco plácne a pak kličkuje jak zajíc při honu... ;-)
3. 5. 2017 22:09
Re: Pozadu
Všetko po starom :-)
2. 5. 2017 16:40
Už som zažil ...
V našom služobnom Golfe som zabrzdil a vyradil pri jazde z kopca na križovatke. Ten náš črep je však vybavený stupidným systémom vypínania motora a tak vypol motor.

Keď sa kolóna pohla ... tak som "automaticky" len uvolnil brzdu ako na každom "normálnom" aute ... až potom mi došlo, že mi to nejako netočí ... a panika či to vlastne brzdí !!! bez motora.

Skrátka štart-stop je totálna stupidita .... ak človek na to zabudne a túto hlúposť nevypne ... tak musí ako dement tlačiť spojku pre štart motor aby mohol tlačiť brzdu a točiť volantom ...

To, že EÚ tlačí do týchto stupidít je jedna vec ... dementné použitie je však už vec automobilky....po VW fakt doma netúžim.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2017 16:43
Re: Už som zažil ...
v článku píší startér, pokročilé systémy 48 V restartují za pomoci 48 V alternátoru - a vozidlo se chová jak má ani o tom nevíš
systém VW je pozadu, pokud tedy opravdu pracuje s 12 V startérem který bude mučit spojku DSG
2. 5. 2017 18:21
Re: Už som zažil ...
Abych se přiznal, čekal jsem i dnes zprávu o tom, jak to bylo na 38. mezinárodním sympoziu.......... , zvlášť při tomto vstřícném tématu.

Odpustil sis to, tak dík. :-)
2. 5. 2017 20:46
Re: Už som zažil ...
Nevím, jestli bych řekl pozadu. 12 V systém by měl existovat vedle 48 V. Asi je to ještě levnější, tak pro něj najdou využití. Co vím, pracovali na nějakém 5 kW 12 V micro hybridu, vedle 48 V. Ale nevím, jestli je to tohle, nebo něco ještě jiného.
2. 5. 2017 16:58
A můžeme jim vůbec věřit ?
Stačí se podívat na přiloženou galerii kde jsou technické údaje k EA211 1,5l TSI evo a pro stejný motor i graf výkonu a momentu
Hodnoty z tabulky údajů nekorespodují s grafem, a to ani v rozsahu otáček max výkonu ani v rozsahu otáček max. momentu

Dělají si ze zákazníků legraci ?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
2. 5. 2017 17:40
Re: A můžeme jim vůbec věřit ?
>:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2017 18:51
Re: A můžeme jim vůbec věřit ?
Legraci si dělali porůznu dřív, teď už [odkaz] >:D
2. 5. 2017 18:55
Re: A můžeme jim vůbec věřit ?
Papier a zakaznik znesu vela. Otazkou je , ci si to vsimla redakcia...
Avatar - Barry Lyndon
2. 5. 2017 17:21
čekal bych víc...
... mimimálně u takového modelu už by neměl být klasický startér a alternátor, ale elektrovýzbroj by měla být pojata poněkud sofistikovaněji (a ne jako před 50ti lety)
Rozbalit vlákno
1
2. 5. 2017 20:22
Re: čekal bych víc...
Také by tam neměl být klasický alternátor a startér. Se stop/ startem se rozšířily jednotky vykonávající obě funkce a tohle by mělo mít ISG také.
Avatar - R32
2. 5. 2017 20:13
Ehmm
Tak neviem k čomu je to vlastne dobré, keď idem v aute s normálnym spaľovacím motorom (jedno či nafta alebo benál) tak dole kopcom ak nepridávam "nič" nežerie... Takže v čom spočíva to "kúzlo" ??? :-!
Rozbalit vlákno
3
2. 5. 2017 20:40
Re: Ehmm
Opravdu nepoznáš rozdíl mezi zařazeným rychlostním stupněm a neutrálem, když akcelerátor pustíš? Když máš zařazeno, tak sice palivo nespotřebováváš, ale motor pumpuje vzduch. Což je dobré, když chceš zpomalit, ale jinak je to zbytečná práce a vyhazování energie. Na neutrál tě motor brzdit nebude, budeš tzv. plachtit, ale normálně bude běžet dál, tedy bude spotřebovávat palivo, což je opět zbytečné vyhazování energie. Tohle umožní motor během plachtění, kdy není potřeba, vypnout, aniž bys při tom přišel o posilovače atp.
Avatar - R32
2. 5. 2017 21:50
Re: Ehmm
Rozdiel samozrejme chápem, len som sa zamýšľal nad tým, či tá "pridaná hodnota" a "pridaná technika" (samozrejme za pridanú cenu) stoja za tú úsporu pár mililitrov paliva. Koľko km ideš pri bežnej jazde dole kopcom? Celé mi to príde zase len ako tabuľková úspora paliva / tučný príplatok za ďalšiu potenciálnu poruchu v aute... 8-s
3. 5. 2017 00:11
Re: Ehmm
Tak ano, je otázka, jestli to za to stojí. Pokud to skutečně bude micro hybrid, tak to bude jen jedna z funkcí. Pokud jde o přidanou techniku, většinu těch komponent v autě už máš. Maximálně budou posílené. Navíc by tam snad měla být jen druhá baterie, aby zajistili dostatek energie pro palubní systémy, zatímco je motor vypnutý (a také asi pro zlepšení rekuperace, startovací baterie na tohle není zrovna vhodná).
2. 5. 2017 20:35
Koncern ma top hybridnu technologiu
Od r.2012 vitazi pravidelne so svojimi hybridmi Porsche/Audi v 24h Le Mans.
Ohladom ochrany zivotneho prostredia a znizovania CO2 je dlhodoba strategia koncernu (od konca 90-tych rokov) masove nasadenie dieslov, co sa mu aj dari, kazde 4. auto v EU je VW Group.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - R32
2. 5. 2017 21:53
Re: Koncern ma top hybridnu technologiu
OMG, to akože rozšírenie nafty malo podľa teba dobrý vplyv na životné prostredie? :no:
2. 5. 2017 22:26
Re: Koncern ma top hybridnu technologiu
Mozem Ta ubezpecit, ze nehovorim svoj nazor. Hovorim len fakty.
Avatar - R32
2. 5. 2017 23:11
Re: Koncern ma top hybridnu technologiu
To sú skôr promo reči koncernu ako fakty, ak by od cca 90-rokov namiesto nafty presadzovali hybridy (benzínové) či CNG / LPG tak by to bolo pre životné prostredie x krát lepšie... Ale kvalitný marketing (vplyv na média, vplyv v ADAC a samozrejme falšovanie emisií) spravili z nafty modlu motoristov. ;-\
Avatar - .StenLi.
3. 5. 2017 13:17
Re: Koncern ma top hybridnu technologiu
>:D Pobavil si. VW koncern nema nic, akurat jeho samostata sportova divizia ktora nezdiela nic s komercnymi hybridmi si u Boschu a Williams Hybrid Power objednala hybridny system. To moze urobit ktorakolvek automobilka. VW koncern potrebuje kvoli dieselgate a otrasnej spolahlivosti jej TSI a TDI motorov, spolahlivu/jednoduchu hybridnu technologiu najviac zo vsetkych automobiliek a pritom robi v tejto oblasti najmenej spomedzi najvacsich automobiliek. Toyota uz 20 rokov kraluje v tejto oblasti ale Hyundai/Kia ktora dobieha VW na vsetkych frontoch dokazala za pomerne kratku dobu priniest na trh velmi dobre hybridy. VW je zalostne pozadu.. tento silnejsi "starter" je zly vtip :-)
Avatar - R32
3. 5. 2017 13:36
Re: Koncern ma top hybridnu technologiu
Tak tak, žiaľ vidíme aký dobrý marketing vedia (dobré reklamy, zaplatení novinári + ADAC) dokážu nakecať ľuďom aké úžasné, spoľahlivé a úsporné autá robia, plné nových technológii (ktoré konkurencia používa aj 10 rokov)... a ľudia na to poslušne prikyvujú a kupujú, čo spravíš... :-!
3. 5. 2017 09:00
A při jízdě do kopce to chce hodně rychlé brzdy
Je pravdou, že VW motory patří mezi nejdokonalejší s uplatněním ve všech svých automobilových značkách koncernu. Je spousta kritiků, kteří neunesou úspěch a dokonalou technickou vyváženost těchto motorů. Ruku v ruce jde i podvozková technika. Konkurence se může zbláznit a tak nabízí nevšední tvary karoserií i lákavé barvy za tučný příplatek. Bohužel to nestačí, zvláště pak, když VW byl natolik silný, že obstál v aféře Dieselgate. Důkazem tomu bude následník Yetiho nová škoda Karoq, na kterou se my Češi velmi těšíme a pro kterou se rozšiřuje náš významný závod v Kvasinách na Rychnovsku.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - .StenLi.
3. 5. 2017 13:23
Re: A při jízdě do kopce to chce hodně rychlé brzdy
>:D Ty budes asi velmi prekvapeny ked zistis ze VW motory su tie najnespolahlivejsie a celkovo VW konci podpriemerne vo vacsine statistik spolahlivosti/spokojnosti. Ale mozno sa desatisice majitelov mylia a podavaju na VW hromadne zaloby len z dlhej chvile :-) Dieselgate zanechalo na VW velke stopy, preto sa aj zastavila vyroba Passatu a Golfu, VW sa so stratami chcel vyrovnat tak ze zacal platit menej dodavatelom.., v US su obrovske plochy zaplnene odpisaymi VW autami ktore nespokojni majitelia vratili, tomu sa povie silna automobilka s najlepsimi motormi >:D Asi si este nikdy nevlastnil japonca.
Avatar - R32
3. 5. 2017 13:26
Re: A při jízdě do kopce to chce hodně rychlé brzdy
Pravdou je... že za posledných 20 rokov sa koncernu podarilo z toho kvantá motorov len pár ktoré sú skutočne dobré a tie spočíta aj nešikovný drevorúbač na prstoch jednej ruky. Všetky ostatné sú viac či menej vážne prúsery od ktorých dokonca ten úžasný koncern dáva ruky preč ešte aj počas záruky prípadne tesne po jej skončení - odmietaním kulancie...
K dokonalosti a vyváženosti majú riadne ďaleko keď bežne púšťajú do predaja "polotovary" ktorých chyby vychytávajú "šťastní" zákazníci. A sorry, akože nástupca Yetiho je nejaký dôkaz, že koncern obstál v afére? >:D Iné nové modely sa akože 10 rokov predstavovať nebudú či ako? Po afére by som bol ešte viac v strehu nakoľko niekde bude treba na pokuty ušetriť a ako to už u koncernu zvykne byť šetrí sa tam kde to zákazník nevidí... 8-s