Ekonomika
Velká gratulace do Boleslavi. Pravda je taková, že jedničkových Octavií potkávám sice každý den hromadu, ale přeji jen stále méně a méně. I dvojkových předface celkem dost ubývá. Zato aktuálních trojkových poface začíná pomalu stát na každém rohu pět.
tak ono je to aj vekom auta... aj takych felicii uz tiez nebeha po cestach tolko ako pred 10 rokmi 😉 a aj tie prve fabie uz kusok "miznu" a je ich coraz menej v zaplave kdejakych novsich modelov ... je to logicke.. vek nepusti... auta prichadzaju a odchadzaju 😉
Že by jedničkových a dvojkových ubývalo, bych neřekl. Ale člověk už ta auta moc nevnímá. Jinak je pravda, že III poface potkávám už pomalu na každém rohu.
Myslím si že Octavie první generace a Felicie s fabiem ne že by ubývaly a lidé si jich už moc nevšímají. Dokonce i favoritů a s120 je taky stále dost. A trojkovych octavek je plno protože každá velká firma kupuje Octavia ve velkém. Vlastně nové Octavie normální lidé nekupuji neboť je drahá a vše mají firmy. Vím to neboť dělám ve škodovce a 95% octavek kupují firmy. Hold okchcavka je drahá. Normální lidé si koupí rapida nebo Fabií.
[odkaz] [odkaz]
Najlepšie bolo pôvodné riešenia, Octavia ako taká má jednoduchý a účelný dizajn, ten predok rozbili úplne zbytočne. Všetkého veľa škodí, prílišná snaha zaujať urobila viac škody ako osohu.
Na Octavii si zvykám. Viděl jsem teď čísla za první kvartál a žádná sláva, tak uvidíme v létě...
mne sa vzdy pola pacili... jak to z 90 rokov tak aj to s 4 ocami a aj to sucasne... asi nejaka diagnoza no 😉 ... ale to nove co vidim spy fotky tak zacinam uz mat obavy ;-\ .. lebo vyzera uz pomaly ako zmenseny golfik a nie polo