Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Joab
Na todle téma mě tudle překvapilo,když mi obchoďák nejmenovanýho výrobce technickejch plynů líčil, že maj přísnej zákaz telefonovat za jízdy, a to včetně hands free. Jako ono je to logický, problém s telefonovánim v autě neni ani tak to, že řídíte jednou rukou, ale to, že se soustředíte na něco jinýho, žejo.. No ale představa že dělám tudletu tvrdě obchodní činnost, furt jsem někde v prde.li a kvůli každýmu hovoru mám ještě zastavovat, mi přijde nehezká.
tiež by som zamestnancom zakázal akokoľvek telefonovať za jazdy. Bol som svedkom x rozhovorov za jazdy cez hendsfrý, pri ktorých bolo riadenie auta evidentne na druhej koľaji.
Dufam, ze im tiez zakazes aj spoujazdcov a partiu chlapov posles namiesto v jednom v styroch/piatich autach.
zas otál potál, partia vedie väčšinou neškodné rozhovory, ale riešiť dôležité biznis veci, ktoré občas končia búchaním po volante alebo hádzaním mobilu po aute (reál) je niečo iné.
Až zakážou mnohem nebezpečnější kouření za volantem, tak začnu uvažovat o tom, že přestanu telefonovat za jízdy. >😒]
V tom prípade to chce inú organizáciu práce. Je faktom, že telefonovanie za volantom je neduh, ktorý stojí za mnohými mnohými nehodami na cestách. Bez ohľadu na to, či bola alebo nebola použitá hands-free sada. Lenže v dnešnej dobe dosť často vidím aj šoférov autobusov telefonovať za jazdy, a to je už naozaj silná káva.
organizáciou práce to neporiešiš, mobil berieš všade so sebou a keď ti zavolá nadriadený alebo klient, je problém nezdvihnúť a je po organizácii.
Samozrejme, také niečo treba dôkladne legislatívne ošetriť, inak to celé nemá zmysel. Piloti, rušňovodiči a ďalšie profesie netelefonujú, a musí to fungovať. Vieš ako sa hovorí - všetko ide, keď sa chce.
Obchoďáka som robil asi pol roka, pretože mi tá robota proste nesadla. Telefón za jazdy zásadne nedvíham, a nerobil som to ani vtedy. Každý prichádzajúci hovor bol skrátka zrušený s odkazom, že ich zavolám naspäť hneď ako to bude možné. A počas dňa som si predtým naplánoval 2-3 pauzy na vybavenie telefonátov a zápisy po stretnutiach. Dalo sa to zvládať. Výhovorka, že šéfovi alebo klientovi musím zdvihnúť hneď za každých okolností proste neobstojí.
Obchoďáka som robil asi pol roka, pretože mi tá robota proste nesadla. Telefón za jazdy zásadne nedvíham, a nerobil som to ani vtedy. Každý prichádzajúci hovor bol skrátka zrušený s odkazom, že ich zavolám naspäť hneď ako to bude možné. A počas dňa som si predtým naplánoval 2-3 pauzy na vybavenie telefonátov a zápisy po stretnutiach. Dalo sa to zvládať. Výhovorka, že šéfovi alebo klientovi musím zdvihnúť hneď za každých okolností proste neobstojí.
dr.biker
Ten výmysl je dle mého názoru blbost, kdo by si dobrovolně dával telefon do krabičky, která mi "umrtví" telefon. Pokud nechci být otravován telefonáty a zprávami při řízení, tak to jej zrovna mohu vypnout a nechat někde v tašce, k tomu nepotřebuji tuto vychytávku.
Já osobně používám Media Nav Evolution a přijde mi to jako bezpečné řešení využívání telefonu za jízdy, protože systém akorát umí volat skrz hands-free a nic víc, žádné sms či emaily se mi na displeji systému nezobrazují. Telefon zůstává v tašce, kromě hovorů mě tedy nic jiného za jízdy nevyrušuje.
Já osobně používám Media Nav Evolution a přijde mi to jako bezpečné řešení využívání telefonu za jízdy, protože systém akorát umí volat skrz hands-free a nic víc, žádné sms či emaily se mi na displeji systému nezobrazují. Telefon zůstává v tašce, kromě hovorů mě tedy nic jiného za jízdy nevyrušuje.
Nonsens
je to kravina, ktorú nikto nevyužije. Stačí vypnúť hlasité zvonenie a dať telefón do tašky alebo do akejkoľvek skrinky alebo šuplíka, ale ľudia to reálne nechcú, a v tom je aj slabina tej nisaňáckej blbosti.
JirkaX
Co je tohle za nesmysl? Faradayovou klecí je každá kovová karoserie mimo kabrioletu. Už samotný skelet auta tvoří tuhle klec.
Tak ted jeste nejak donutit ridice to do ty operky dat... treba tam umistit dnes tak popularni Qi nabijecku.