Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cena
| 5. 5. 2017 08:11
Já vám nevím, ale cenový rozdíl 10 % mi přijde jako docela velký. Už jen to samotné by mě přimělo k rozhodnutí. 40000 Kč na chodníku ležet zpravidla nenajdete.
Cena
| 5. 5. 2017 09:34
Po přepočítání cen podle tabulky výbav obou vozů je skutečný cenový rozdíl jen asi 6000. A to už zase není tolik. Spíš je otázkou, jestli se ještě vyplatí diesel v porovnání s moderními benzínovými čtyřválci, které už spotřebou za dieselovými motory zaostávají s rozdílem kolem 1L. Tam je pak cenový rozdíl opravdu velký.
Cena
| 29. 12. 2017 21:13
No já jsem po přepočítání cen dle tabulky výbav vozů to co nemá Fiat (a mohl bych si to dokoupit) a to co Peugeot má již započítané v uvedené ceně k takovému výsledku:
38 300 Kč dělá tento rozdíl.Pokud přičtu uvedenou cenu 426 400, dojdu k cifře 464 700 Kč. Nepočítal jsem zde ještě příplatek za rezervní kolo 2000 Kč . Peugeot nabízí v ceně alespoň dojezdové. Dále Fiat nemá a nenabízí denní svíceni LED, dešťový/světelný senzor. Když sečtu Fiat 464 700 + 2000 (kolo) = 466 700. Peugeot 465 000 Kč.
A stále jsem ještě ochuzen za LEDsvětla a senzory deště a světla. Tak nevím kde byl redaktor na těch procentech. :-)
Avatar - iudex
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 08:20
Ako autor článku je uvedený Jiří Baborský, ktorý pracoval vo Svete motorov. V minulosti ale zvykli byť testy, ktoré nepochádzajú priamo od ACZ, označené, že ide o test Sveta motorov. Zmenilo sa niečo, je teraz Baborský redaktorom ACZ (len si zabudol vyzliecť bundu SM)?
Avatar - sendador
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 08:34
Tento test (v presne stejnem zneni) vysel v SM asi pred tremi tydny.
Avatar - Floyd
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 11:57
Chceš mi říct, že stejný test vyšel v SM před třemi týdny?!? No ty kráso, tak to už je Auto.cz úplně v prd..i, toto už musí být fakt jeho konečná fáze. Škoda práce tolika lidí, kteří se na něm v minulosti podíleli. Machala to totálně zazdil. Doporučuji mu chlapsky podat demisi, jinak se jako novinář odkope úplně.

Pane Machala, to jako teď budete jezdit závodit a na Auto.cz budou vycházet staré články ze SM? To je cesta do pekel, nikoliv správný koncept!
Dopyt na redakciu
| 6. 5. 2017 11:36
U testů aut, které jsou nějakou dobu na trhu, není načasování kritické. Předpokládám, že SM bude ziskovější, takže je logické, že to nejprve půjde tam a následně, kdy už je prodejní potenciál prakticky vyčerpaný (alespoň předpokládám, že je to měsíčník), to zrecyklují a vyždímají něco navíc z online reklamy. Pro nás je to "bonus" (zadarmo drahý; nenahradilo to však redakční test, pokud si dobře vzpomínám).
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 08:36
Nezměnilo, normálně se tu podle mě zveřejňují original SM testy.
Avatar - Blue Sun
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 09:15
Jen už je tenhle bulvárserver vydává drze za vlastní.
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 09:23
Je otázka, nakolik je ACZ samostatnou redakcí...
Avatar - Blue Sun
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 09:43
Zatím se tak stále tváří, byť hádám, že dlouho to trvat nebude.
Avatar - Ozzman
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 09:29
SM testy? >:D Nebýt na ACZ, představím si uplně něco jiného >:-[]
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 09:38
Ono to většinou SM opravdu je!
Avatar - Blue Sun
Dopyt na redakciu
| 5. 5. 2017 09:43
>:-[]
Dopyt na redakciu
| 6. 5. 2017 11:26
:yes:
Avatar - jenik3
opet nafta
| 5. 5. 2017 08:29
Redakce neumi udelat test benzinovych motoru?
Neumi
- nafta je preci idelani palivo pro tuto tridu vozidel.
- redakce nerozhoduje o tom, jake vozy ji prodejce zapujci
opet nafta
| 5. 5. 2017 08:37
Redakce nerozhoduje o tom, jaké vozy jsou v testovací flotile dovozce.
Avatar - mariov8
opet nafta
| 5. 5. 2017 08:47
Určitě umí, ale s výjimkou značek u kterých naftové motory pokulhávají (což zrovna Italské a Francouzské automobilky nejsou) je nejvhodnějším motorem, do dnes už ne zrovna malého a už vůbec ne lehkého kombi nižší střední třídy, vznětový motor.

Ta atmosférická 1,4 v Tipu musí být plně naložená dynamicky až nebezpečně líná .
Avatar - 3_diamanty
opet nafta
| 5. 5. 2017 08:50
tak ta stara dobra 1,4ka so 70kw v rodinnom kombiku ozaj trhacom asfaltu nebude... tam to chce jednoznacne uz nejake to turbo ... ale ved tipo ho predsa ma ;-)
opet nafta
| 5. 5. 2017 11:36
Ta stará dobrá fiatí 1,4 jede podstatně lépe než-li 1,6 v Bravo a nebo Marea!
Kdo umí jezdit s atmosférou nemá s tímto motorem poblém. :-)
Dokonce i Fiat Stilo s 1,9JTD 85kW je pocitově línější nežli tato 1,4!
Nedávno jsem projel celou ČR s touto 1,4 ( Fiat 500L), dva dospělý, dvě dospělé děti, plný kufr nákladu, průměrná spotřeba 6,3 naturalu, nikde jsme nebyli brzda provozu, na dálnici v dálničním tempu uplně v pohodě, po silnicích taktéž. To různé Fabie a Pola jsou spíše brzdou provozu! :-)
Avatar - sendador
opet nafta
| 5. 5. 2017 16:02
No tak zrovna 1,9JTD ve Stilu jezdila velmi dobre. S 1,4 atmosferou jsem nejel, ale pochybuju, ze pojede lip.
Avatar - twistedTSD
opet nafta
| 5. 5. 2017 14:11
Bohužel, turbo u Tipa má zřejmě jednu nevýhodu, přes kterou by u mě neprošlo. [odkaz]
Avatar - Emel
opet nafta
| 5. 5. 2017 14:22
No dobře, tak je tam litřík navíc... to bych neviděl jako úplně kritický problém.
opet nafta
| 5. 5. 2017 19:49
Nezapominej, ze v dojclandu se obecne jezdi rychleji (nejvetsi cast prispevovatelu na spritu jsou porad nemcouri).
Realne po zajeti verim ze ten tydzet bude jezdit v pohode do 7 litru v kombinaci, coz je onen zminovany litr navic oproti nafte a tipuju tak pul litru navic oproti podobne vykonnym motorum konkurence. Deviza toho motoru by mela byt jinde... jednoducha konstrukce, neprimovstrik, tudiz je ti uplne jedno jakou "mocku" do toho natankujes, coz se u primovstriku teda opravdu rict neda. Jestli mam pravdu, ukaze az cas, zrovna motorum dost fandim, Tipo ma jine slabiny.
Navic se da koupit po nejakem tom "dohadovani" za 4 kila v kombiku ve velmi slusne vybave.
A to popravde cenove moc nema konkurenci, nedavno jsem to resil, takze mam dost dobrou predstavu.
Avatar - twistedTSD
opet nafta
| 5. 5. 2017 23:06
Spíš o litr a víc, proti konkurenci. To bych nesl těžko u auta na běžné lítání.
Avatar - Jaros71
opet nafta
| 5. 5. 2017 11:13
Myslím , že kdo šetří , je atmosfera Fiatu slušná volba..
KombíkY Felicie i Forman měly slabší motor a taky jezdily ;-)
Nafta od Fiatu je jako vždy skvělá..JTD patří k nejlepším dieslům.
Tipo je solidní nabídka..proti Peugeotu má normální interier , což je jasné plus.
opet nafta
| 5. 5. 2017 11:38
Důležité je také to, že Tipo po 200tis.km bude stále v pořádku s bytelným interiérem, bohužel Peugeot bude již pěkný "hadrák". :-(
Avatar - miromen
opet nafta
| 5. 5. 2017 13:10
To sice nevim, ale Tipo je lowend , kdežto 308 je běžny mainstream. Nemit 308 tu diskutabilni vnitřni ergonomii, tak je to za mě z těchle 2 jasna volba.
Avatar - 2mato
opet nafta
| 6. 5. 2017 00:28
tak to nevidis uplne jasne... 308 neprinasa o nic viac v com je premiovejsia? na nejake plasty za 400tisic kaslem, pokial je v aute ticho... skor ta 308 uz viac priemerna byt nemoze a to odskakovanie zadnej napravy som si odskusal na vlastnej kozi je to des, ako aj to afektovane hyper riadenie...fakt neprijemne, ja uz len pre takuto mizernu zadnu napravu by som si to nikdy nekupil je to hnoj a ten volant spolu s riadenim disaster

tazke tipo:

normal interier i ergo
o poznanie dynamickejsi
krajsi
tiez komfortny, tichsia naprava v zadu ako v octe za 600 a neuskakuje
o nieco lacnejsi...

co za dovod by akoze mala ponuknut 308 ?
Avatar - twistedTSD
opet nafta
| 5. 5. 2017 14:10
Proč by zrovna Tipo mělo být bytelné a 308 hadrák?
opet nafta
| 5. 5. 2017 11:39
Je to nemoc téhle doby... výkon výkon - ale na nic ho neptřebujeme.

Rodinný kombík se 70kW je úplně v pohodě. Ty starý škodovácký kombíky měly těch kW 50, a když dávala 1.6 55 kW, tak už se o tom mluvilo jako o "ternu"!
;-)

A doba není rychlejší, jen agresívnější - a zrovna s rodinným kombíkem se nehodlám té agresivitě přizpůsobovat.

Pro mě je ideál benzín, ale se slušnější výbavou. Pořád vyjde levněji, než ten diesel v základu.
opet nafta
| 5. 5. 2017 11:56
Občas viem s Tebou aj súhlasiť. :yes:
Avatar - mariov8
opet nafta
| 5. 5. 2017 14:05
Jenže ta Felda vážila 900kg a byla menší, kolik váži tohle a jakou to má čelní plochu?
opet nafta
| 5. 5. 2017 22:20
O váze píšu o jedno níž... a čelní plocha?
Tu nedokážu dost rychle najít, ale rozdíl fakt nebude dramatickej, kromě toho bude mít asi Tipo lepší Cx, a důležitej je součin plocha x Cx... a navíc - vliv tohodle faktoru roste s rychlostí!
Takže při rychlostech běžných pro rodinné kombi to bude úplně jedno.

Prostě to okecáváte.

1.4 atmosféra je zcela dostačující motor. A věřím, že až se trhy nasytí, začnou ho dodávat i do vyšších výbav.
Podle dostupných informací zatím nestačí atmosferickou 1.4 dodávat, proto se snaží nabízet 1.6... která je v našich podmínkách trochu handykepovaná tím automatem - přestože pro rodinný kombík by se automat asi hodil.
opet nafta
| 6. 5. 2017 11:16
Ve 130 je aerodynamický odpor podstatný. Můžeš ho ignorovat ve městě, ne na dálnici. Samozřejmě, na udržení 130 v běžném osobním autě moc nepotřebuješ. Pro mne je měřítkem nájezd. Chci být schopen dosáhnout 130 v připojovacím pruhu, pokud možno i krátkém. Na to už potřebuješ trochu víc. Motor pak nemusí být tolik vytočený, takže tolik nehlučí. Není problém se zařadit do levého v hustším provozu. Atd.
Avatar - twistedTSD
opet nafta
| 5. 5. 2017 14:14
Nezapomínej, že mnohem podstatnější údaj je kW/kg.
opet nafta
| 5. 5. 2017 22:15
Felicie Kombi - 55kW a 1055kg, Tipo 70kW a 1280kg.

To je Felicie 19,18 kg na kW.
Tipo 18,28 kg na kW.

Takže Tipo je na tom pořád líp... sice jen o 5%, ale prostě líp.
Avatar - twistedTSD
opet nafta
| 5. 5. 2017 23:13
To nevyvracím, ale na nesmyslnost prostého poměřování výkonů se často zapomíná.
Avatar - 2mato
opet nafta
| 6. 5. 2017 00:32
pozri si krivku momentu na 1.6 OHV vo felde a pochopis co je vysavac a co motor prijemny na jazdenie... nechcem 1,4ke nic vytknut, je dobre ze ju tam fiat ma, ale to tvoje porovnanie je kravina a o tom ako chodi felda 1,6 a fiat 1,4 s emisiami platnymi doby nic nevravi
opet nafta
| 6. 5. 2017 07:14
Jo, takže výkon nefunguje, tak se pustíme do momentu?
:-)

OK, ale pak zahrň do výpočtu i převodové poměry, nezapomeň na počet stupňů a průměr kol... to všechno totiž mění to "rameno" v údaji N metrů...

Já to mám asi jednodušší... řídil jsem oboje. A jede to víceméně stejně, to jest nikterak omračujícím způsobem, ale zcela dostatečně. Ta 1.4 subjektivně trochu líp, což je asi dáno tou jinou převodovkou.
A rozhodopádně v Tipu sedíš v násobně lepší sedačce a řídíš prostornější a bezpečnější auto.

Howgh.
Avatar - 2mato
opet nafta
| 6. 5. 2017 09:06
mam rad takych teoretikov ako ty, teoria plati do bodu kedy im to vyhovuje ... motor bude zrychlovat podla krivky momentu, pozri si kolko nm ma 1,6mpi pri 2500-3500 ot tj tam kde 1,4 este ani nezacala

+ felda ma dlhsie prevody, plni rovnaku emisnu normu, ano ?

kecy, zmier sa s tym ze aj taka felda 1.6mpi by tomu tipu s prehladom vytrela zrak hlavne v pruznom zrychleni
Avatar - 3_diamanty
P308
| 5. 5. 2017 08:34
uz zda sa potrebuje facelift ( po vzore 2008,3008,5008 ) ako sol.... kedze minimalne vizualne je tipo za mna jednoznacny vitaz... a aj v kabine to co predvadza 308 popravde asi kazdemu nesadne... to ovladanie vsetkeho cez dotykac je v praxi vsedneho dna jak za trest... prakticke mi to nepride ani na sekundu .... nie to este na dlhe roky pouzivania.... aj pri pohlade zboku je tiez vidiet akoby P308 bol nejako neprirodzene natiahnuty a zadne dvere mal akesi kratke... tipo posobi prirodzenejsie ... ma krajsiu masku... krajsie svetla .... neposobi ako jazvecik natiahnuty na skripci.... ale ako svalnaty rodinny pracant ... obe auta sice idu mimo mna... ale tipo je za mna kasnou krajsie z tejto dvojice a aj kabinou praktickejsie
P308
| 5. 5. 2017 08:59
[odkaz] >:D
Avatar - 3_diamanty
P308
| 5. 5. 2017 09:02
jak na zavolanie... mal som spomenut aspon 1000 ojro ;-)
Avatar - Ozzman
P308
| 5. 5. 2017 09:30
Já tam teda ten facelift moc nevidím >:D
Avatar - 3_diamanty
P308
| 5. 5. 2017 09:40
no maska je kusok vacsia... hranatejsia masivnejsia vyssie posunuta a s logom posadenym priamo v maske .. naraznik je tiez iny... podla mna podareny facelift...
Avatar - Ozzman
P308
| 5. 5. 2017 09:46
Mne to nějak moc nesedí, to 301 prokoukla více :-) Škoda, že nejdou ve stylu 508, její příď se mi líbí z aktuální nabídky Peugeotu nejvíce :-)
Avatar - 3_diamanty
P308
| 5. 5. 2017 09:55
jo to je pravda... P508 vyzera asi top ... pomer velkosti masky k svetlam je tam asi najlepsie zvladnuty... aj tvarovanie naraznika ;-) ... mne sa hodne paci aj P2008 po facelifte spredu... tam to tiez zvladli bravurne aj ked ma uz tlustejsiu masku ale zase je to cross... pasuje mi to
Avatar - Ozzman
P308
| 5. 5. 2017 10:02
Mne největší smysl dává ta 301 >:D A P508, už jsem dlouho nesledoval, některé verze jsou hodně nastřelené, hlavně za ty peníze seženeš jiné a lepší auto od konkurence. Co jsem četl, tak 508 v ničem nevyniká, ale je pro mne daleko příjemější uvnitř, než 407.
Avatar - 3_diamanty
P308
| 5. 5. 2017 11:02
P508 hlavne nema poriadny benzin to je velky pruser... za mna radsej optimu GT ako nejaky dizlovy peugeot v podobnej cene... inak 508 je ozaj pekne auto... zreje ako vino :yes:

peugeotu 301 to preto tak pekne pasuje lebo je stihle.. pohladne a tvarovo jednoduche... netrpi vajcoidnou prarastenou megakasnou.. a v jednoduchosti je krasa..
P308
| 5. 5. 2017 12:18
Já bych počkal na oficiální fotky, třeba tam bude něco víc. Btw. ještě jsem na žádné oficiální stránce neviděl info o faceliftu, takže ty pre-rendery beru s rezervou, i když asi realita nebude jiná :-)
Avatar - mariov8
P308
| 5. 5. 2017 09:02
Nebyť dotykového displeja na všetko (preladiť rádio, nastaviť navigáciu a prestaviť klimu znamená radšej si zastaviť). Malý podivný volantík a otáčkomer naopak, tak je to zaujímavé autíčko. Som konzerva. No nič, aj tak nakupujem vo vyšších segmentoch. Hliníkový diesel je super aj na krátké trasy, rýchlo sa zohrieva a tento sa Peugeotu podaril (minimálne 8V verzia je prostá problémov a blok s ocelovou vložkou je prekvapujúco stabilný). Mal som tento motor v C4 a okrem katastrofálneho podvozku to auto bolo super, s relatívne dynamickým štýlom priemerná spotreba bez SCR 5,1L!
Avatar - 3_diamanty
P308
| 5. 5. 2017 09:05
ten dotykac je des.. ale zaklad ho nema .. akurat ze v zaklade dostanes 308 len s tou 1,2 atmo s nejakymi 60kw :'-( a to je na taketo vacsie auto uz kusok slabsie ... ako pozeram tak facelift mu hodne pomohol... bohuzial ale ten dotykac "na vsetko" bude asi bez zmeny ;-\
P308
| 5. 5. 2017 09:57
Tebe tá 1,2 nedá spať. 1. kúpiť si ju nemusíš, máš tam aj silnejšie alternatívy 2. pokiaľ niekto jazdí len po meste a okolí, tak mu to môže kľudne stačiť 3. pozri sa na základné motory dekádu naspäť a potom vyplakávaj
Avatar - 3_diamanty
P308
| 5. 5. 2017 11:04
dnes su uz ine naroky aj na bezpecnost aj dynamiku ako pred 15 alebo 30 rokmi... ved si len zober ze C3 so 60kw nema ani take zrychlenie ako 50kw felda s OHaVnou "technikou" pod kapotou ... takze to mas tak s tymi kilowatmi dnes... kedysi ozaj auta nemuseli mat velky vykon aby jazdili svizne... lebo boli lahke a bez tony vybavy ... tie dnesne uz ale musia byt neraz ovela silnejsie aby vobec prebehli dynamikou svojich slabsich predchodcov... nie je to moc potesujuci fakt ale je to tak ;-\

obecne nizia stredna dnes zacina na vykone okolo 100-115 konikov priemer... ( ceed, tipo, megane, golf, auris, astra, mazda 3 ) ... niektori su dokonca uz aj v zaklade vykonom ovela vysse... ( nova honda civic )

ja feldou jazdim este aj dnes... a ver ci never aj mala 208 so 60kw mi neprisla moc zivsim autom.. skusal som ju ... kamarat ju ma... ale ten rozbeh je pomaly... radenie mdle... .. celkovo ziadna slava... to je motor tak na nakupy okolo komina ... pritom uz takych 66kw v balene ide slusne .... lebo auto je lahucke.. :yes:
P308
| 5. 5. 2017 11:59
Si predstav, že doma mám v 1200 kg ťažkej Toyote trojvalček s maximom 51 kW v nebeských otáčkach. A predstav si ešte aj to, že aj s tým sa dá po meste svižne a dynamicky jazdiť, so spotrebou na úrovni 6 l, aj keď papierové parametre sú také, že by si ich odmietol aj prečítať.
Avatar - wakantanka
P308
| 5. 5. 2017 14:02
:-) :yes:
P308
| 5. 5. 2017 18:41
Aku mala bezpecnostnu a komfortnu vybavu ta felda, aku plnil jej motor emisnu normu? Zacni pouzivat hlavu, v tej felde si na tych 50-55kW skoncil, tu je to vstupna motorizacia. Nikde sa nepise o dialnicno exprese a spomen si na svoje slinty ako zakaznici uprednostnuju atmo 1,2 r3 od psa pre 0,9 u renaultu. I cez to ze som ti pisal o velkom jazdnom rozdiele, tak si tu tlachal o jednoduchej atmosfere a bla bla podobne vtakoviny. Zober do uvahy aj tieto fakty...
Avatar - twistedTSD
P308
| 5. 5. 2017 14:26
Kdyby obdobný motor nabídla oktávka, vznikla by o něm 700-příspěvková diskuse. :-) Ne, vážně, 1.2 tříválec v C segmentu je ujetost. I když při zpřevodování á la 5. stupeň při 30 km/h to ve městě možná pojede.
P308
| 5. 5. 2017 09:09
Neznamena, 2 periferne kliky bez toho aby som odtrhol zrak od cesty a s automatickou klimou nemam dovod nic prestavovat, ale ok, toto moze byt opodstatnena vytka.
Maly volant je super a otackomer naopak je len vyhovorka :-)
Avatar - mariov8
P308
| 5. 5. 2017 09:17
Jazdím vo viacerých autách, snahu sprznenou ergonómiou sa odlíšiť považujem za totálny prešlap. 308 kombi som preto ihneď po návšteve autosalónu škrtol zo zoznamu.
P308
| 5. 5. 2017 09:22
Tvoj nazor ti neberiem, akurat, ze ja som sa s tym siel aj previest ako len si do toho sadnut a skusat to za jazdy. Sadlo mi s pomedzi 20tich dalsich co som skusal najviac. Dotykac akceptujem, lebo dalo sa to vyriesit aj lepsie (3008 napr.). Zvysok su len zamienky aby tych "dovodov" bolo viac.
Avatar - 3_diamanty
P308
| 5. 5. 2017 09:18
maly volant je sice super ( pacil sa mi aj v 208 ) ale ten dotykac mohli riesit inak.. a tych par tlacitok navyse by zakaznika urcite neodradilo .. naopak.. mozno by ich mal este viac ako doteraz..
Avatar - Enthusiastic.driver
P308
| 5. 5. 2017 09:57
No, periferně... Já teda mám asi typicky chlapské tunelové vidění, ani po týdnu jsem si na to nezvyk a pilo mi to krev... Malý volant - pro mne taky žádný problém, ale objektivně to pro někoho může být nevhodné / nepříjemné - každý má jiný styl posedu...

Nicméně, stačil ten infotainment a dojem z auta byl nenávratně zkažen. Přitom zbytek (1.6 GT) byl vlastně moc dobrý...
cena
| 5. 5. 2017 08:53
U obou aut je cena až příliš, příliš vysoká, na to, aby se mi nevyplatilo hledat lepší vůz, za podobnou cenu, v jiných značkách. Zvláště Peugeot je poslední dobou ve všech modelech výrazně předražený, jejich cenovou strategii nějak nechápu. Peugeot má kvalitou a (ne)vybaveností základních modelů nejblíže k Dacii, ale cenu vyšroubovanou, skoro jako střední modely od VW.
No a Fiat na tom není o moc lépe, žádná bitva o zákazníka se v reálu nekoná.
--
U Peugeotu mne navíc těžce zklamal přístup prodejce Domanský. Když jsem chtěl absolvovat zkušební jízdu, přestože jsem byl objednán na konkrétní den a čas, tak se mi jediný pracovník, během následující hodiny, vůbec nevěnoval, spíš on čekal, až mě přestane bavit okounět v liduprázdném autosalonu. Nic moc přístup k budoucímu klientovi. Když si představím, že bych sem měl jezdit do servisu a čekat hodiny a hodiny, než si zaměstnanec dodatluje něco na PC? Podotýkám, že to bylo v rámci akce "Týden s Peugeotem", kdy by měli všichni zaměstnanci salonu, kolem potenciálních klientů, kmitat, jako motorové myši...
--
To, co bych před nákupem nového rodinného auta zvážil, je zda jít dnes do dieselu. Mám s dieselem dobré zkušenosti, ale zdá se mi, že narůstá a bude narůstat nenávistná kampaň a omezování proti nim a že to bude do budoucna jen a jen horší. Rodinné auto mi musí pár let vydržet, tak se nechci dostat do stavu, že budu omezován jen proto, že mám auto na naftu. U starší ojetiny to ještě částečně pochopím, u nového auta ne.
cena
| 5. 5. 2017 09:04
Faktom je, ze peugeot v nizkej vybave patri medzi tie drahsie auta, za to ale ponuka aj v slabsich verziach vela veci v zaklade, kde su u inych priplatky. Avsak ak clovek zavita medzi vyssie vybavy, situacia sa velmi rychlo otoci a mozno to je aj ciel samotneho pezotu.
Avatar - mariov8
cena
| 5. 5. 2017 09:09
Nejdříve se půjde po starších dieselech, takže by mne ve výběru tato hrozba neděsila. Navíc je u benzínu filtr pevných částic otázka Euro 6c (tedy přede dveřma). Ani u dieselů jsem v životě neměl s ním problémy, s ohledem na pořád značný rozdíl ve spotřebě a u některých značek stále minimálnímu cenovému odstupu diesel vs benzín. Bych se jen tak této myšlenky nevzdával. Je to také otázka kolik to auto najede do prodeje, ale dnes už dávno neplatí, že diesel je servisně výrazně dražší. No a nakonec zůstatkové ceny ojetin, ze soukromých rukou, favorizují stále koupi vznětového motoru.
Avatar - Jaros71
cena
| 5. 5. 2017 11:17
Cena Tipa je myslím dost slušná !
Základ s atmosferou stačí nenáročným..a diesel je výtečná volba pro někoho , kdo bude jezdit delší trasy.
Peugeot je díky interieru prakticky u každého vyřazen z výběru. ;-)
Avatar - Verny_2013
start stop
| 5. 5. 2017 09:05
Fiat není jediný kdo preferuje zákazníky před eurobyrokraty. Např. Opel Astra ho nabízí za příplatek. Kdo tu pitomost nechce, tak si ji prostě nekoupí. U Pegueotu mě fascinuje jak se drží jako klíště toho i-kokpitu a cpou ho do všech nových modelů. Žádnou ergonomickou výhodu to nemá jen to otravuje.
Avatar - mariov8
start stop
| 5. 5. 2017 09:13
Nejsem favoritem značky Opel a nekupuju teď nové kombi nižší střední. Ale být to na pořadu dne, dnes bych asi začal u nich, protože současná Astra kombi 1,6CDTI 100kW AT se mi z recenzí, technických parametrů a fotek jeví subjektivně jako vynikající volba.
Avatar - Jaros71
start stop
| 5. 5. 2017 11:21
Fiat na to jde dobře!
START-STOP je nejhorší věc v autě.. 8-s
Ve firemním VW ho ihned vypínám..a když zapomenu , nadávám , že to chcíplo.
Často i studený motor ten krám vypne.. :no:
Bravo Fiat ! >:D
Avatar - 3_diamanty
start stop
| 5. 5. 2017 11:29
tak ver ze zanadaval som si aj ja uz hodne za tie 4 mesiace ;-) .. ale uz sa mi dari nezabudat ;-) ... mam to uz v ruke.. akurat ked jazdim na viackrat kratsie trasy obcas este zabudnem... a vtedy zom zly.. hodne zly... ;-)

podla mna je len otazkou cas kedy S/S system z aut uplne ze zmizne... lebo tadial cesta k uspore proste nevedie.. len ako to vysvetlit tym "hore" co ho maju na svedomi ..
Avatar - Blue Sun
start stop
| 5. 5. 2017 09:14
Tak si ten Peugeot prostě nekupuj. Zajímavé je, že i přes ten nenáviděný a strašně špatný návrh přístrojové desky se Peugeoty prodávají velmi dobře. Asi to s tou otravností a nevýhodou nebude tak zlé, což?
Avatar - skejpa
start stop
| 5. 5. 2017 09:33
Asi je to prostě auto zajímavé pro umělce, co chtějí mít něco jiného. Mě se to tedy ta přístrojovka taky vůbec nelíbí ale pořád lepší, než si koupit škodovku, kterou má 3 ze 4 tvých sousedů >:D
Avatar - Verny_2013
start stop
| 5. 5. 2017 09:36
Taky si ho nekoupím. Ale když pominu ten ten ergonomický nesmysl co je před řidičem je velmi povedené auto. To že se prodávají dobře mě fascinuje. Nechápu jak se jim daří ty lidi přesvědčit je to OK.
start stop
| 5. 5. 2017 09:50
Pretoze to OK je a rovnako to nie je ergonomicky nezmysel - len by to chcelo najskor za to sadnut a previezt sa. Ergonomia je uplne v poriadku, nemusi vyhovovat len ludom, naozaj netypickych proporcii, ale ti spravidla maju problem aj v inych autach. Hlavny dovod preco to niekomu nesedi je ten, ze ma zauzivane svoje stereotypy a je lenivy na tom nieco menit. S tym osobne problem nemam, len by sa to mohlo nazvat pravym menom: som lenivy sa prisposobovat a zvyknuty som na ine, ako: je to ergonomicky nezmysel.
Avatar - Verny_2013
start stop
| 5. 5. 2017 10:04
Jezdil jsem s ním přes víkend. A když jsem ani po 2 dnech nedokázal optimálně nastavit pracoviště řidiče, tak jsem to vzdal. Jen připomenu, že mi u Pegueotů tehdy tvrdili že tato zázračná novinka bude do 3 let u všech značek. To se samozřejmě nestalo. Ostatní značky totiž mají rozum. A k zobrazování údajů v zorném poli používají head up displaye. A lenivý nejsem, jen nehodlám jezdit s autem které mě bude neustále něčím otravovat.
start stop
| 5. 5. 2017 10:30
Potom je este ina moznost, ze mas zly posed za volantom celkovo. Nehovorim, ze to tak je, ale tu sa to viac ukaze. Jednoducho auto je spravene inak. Odlisuje sa, niekomu to vyslovene vadit moze - z objektivnych dovodov, vela ludi na ale akukolvek objektivitu kasle a tam to je len najst si proste dovod preco nie.
Mne to napriklad vyhovuje a ovela vecsi problem som mal s nastavenim v novom superbe(v zaklade), co je typicky standard. Ale ani vo fabii sa mi nesedi dobre.
Avatar - Verny_2013
start stop
| 5. 5. 2017 11:13
Když uváděli 308 na trh tak to byl jeden z kandidátů. Auto jak jsem psal dřív a nakonec na něj mám i recenzi na auto.cz, se mi jinak velmi líbilo. Ale ten i-kokpit mě celou dobu otravoval. Nedokázal jsem se s tím sžít. Proto jsem ho nakonec hodil přes palubu. Jinak se všemi auty se kterými jsem v posledních měsících jezdil a jezdím nemám žádný problém s pracovištěm řidiče ani s posazem - Octa 1,2,3, Rapid, Golf sportsvan, Mazda 6, nová i 30. Problém je pouze 308. Takže sory ale chyba asi nebude na mé straně.
Avatar - twistedTSD
start stop
| 5. 5. 2017 14:42
Ne že bych měl zkušenosti s i-kokpitem (možná to napravím v rámci Emotion Day), ale proč bych se měl já přizpůsobovat autu a ne auto mně? :-)
Avatar - iudex
start stop
| 5. 5. 2017 09:42
No ja neviem, ale vo svojom okolí registrujem jediný P308, aj to je verzia GTi (ktorý bol zrejme kupovaný kvôli iným prednostiam). Ak sa 90% ľudí zhodne, že ten kokpit im nesedí a ide o ergonomický prešľap, asi na tom niečo bude. A tým 10% vyhovuje tá snaha byť iný aj za cenu pošahanej ergonómie, na ktorí si časom zvyknú.
Ale aby som len nekritizoval, z testovanej dvojice mi 308 napriek všetkým svojim kiksom v interiéri príde ako hodnotnejšie auto, ako lowcostový Fiat (ktorý je lowcost viac technikou, nie cenou).
Avatar - Blue Sun
start stop
| 5. 5. 2017 09:46
Od jisté doby jsem přestal používat frázi "ve svém okolí" a naopak na ni začínám být tak neskutečně alergický...
Stejně tak se neshodne 90% lidí, že se jim nelíbí Octavia a její pojetí. Nebo BMW. Nebo Audi. Nebo... To, co píšeš, se dá vztáhnout na každou značku. Ale jen u Peugeotu to vadí...
Avatar - iudex
start stop
| 5. 5. 2017 10:28
Iste, slovensko nie je celá Európa a to, že u nás je Peugeot v predajoch až na 10. mieste, predaje neovplyvní tak, ako Francúzsko, kde sa Peugeotu darí a ktoré asi najviac prispelo k tomu, že 308 je vo svojej triede na celkom slušnom 5. mieste.
Ale skutočnosť, že sa 308 relatívne slušne predáva neznamená potvrdenie, že jeho ergonómia je v poriadku a ľudia oceňujú nekonvenčný interiér. Dôvodov na kúpu auta je x, palubná doska a jej ergonómia je v poradí kritérií niekde hlboko pod faktormi ako vonkajší dizajn, cena, motorizácie, výbava (v prípade žien farba) atp. Ostatne i tí, ktorí si auto kúpili, uvádzajú k tomu interiéru skôr "dá sa na to zvyknúť" než "je to od začiatku logické a intuitívne".
Avatar - Blue Sun
start stop
| 5. 5. 2017 11:02
No a já to samé budu tvrdit o interiérech Škody a VW, že "se na to dá zvyknout". Mně připadají nelogické a špatně uspořádané. Takových lidí je plno.
Taky to zkusíš zase něčím popřít?
Avatar - Verny_2013
start stop
| 5. 5. 2017 11:19
to je zajímavé, já ale nikoho takového neznám. Obecně je fakt že německé interiéry jsou pro svou jednoduchost a intuitivnost ergonomicky nejlepší. A nic na tom nezmění tyto plané a nekončící diskuze o i-kokpitu. To řešení z ergonomického hlediska prostě nedává smysl. Ti nešťasníci co si to koupili, tak chápu že jim nezbývá nic jiného než tento nesmysl obhajovat.
start stop
| 5. 5. 2017 11:32
Tebe to nedava zmysel a nevyhovuje. Potialto v poriadku. Je tazke pripustit, ze niekomu ten pezotacky vyhovuje? To nie je o tom, ze kupil som si to, tak nic lepsie nie je - garde bolo obratene, bolo to fajn a PRETO som si to kupil. Jednoducho ako niekto nedokaze pochopit, preco sa niekomu pacia SUV tu je to rovnake. Kazdy ma ine preferencie a ocakavania, ale ze je nieco ine, neznamena, ze je to horsie, alebo ake dovody ma ten druhy, ked nieco take chce/ma.
Ak by pri vybere mi niekto postavil uplne rovnakeho golfa variant voci P308SW (vykon aj vybava) a povedal by, ze je jedno co vezmem bude to stat rovnako, vezmem znovu tu 308.
Avatar - Blue Sun
start stop
| 5. 5. 2017 11:46
A zase to "já"... škoda snahy, jak vidím. Přeji ti hezký den.
Avatar - _Karel_
start stop
| 5. 5. 2017 19:26
Často se někomu koncernové interiéry nelíbí, u Škody se velmi často nadává na "lacinost", ale "nelogické a špatně uspořádané" to čtu vážně poprvé. :-O
Avatar - wakantanka
start stop
| 5. 5. 2017 14:06
Neviem, ale osobne si nemyslím že problémom P308 je interiér. Mne skôr ako brzda vyšších predajov je taký nijaký nenápadný exteriér. Niečo na spôsob Golfa ktorý neurazí ani nenadchne a o nejakých emóciách ani nehovorím. Načo si mám kupovať niečo ako Golf a nie je to Golf, keď si môžem kúpiť rovno Golf? >:D
start stop
| 5. 5. 2017 10:09
ja ich registrujem viac, holt generácia "just display" sa rozrastá a od auta očakáva iné veci ako stará garda..
Avatar - Blue Sun
start stop
| 5. 5. 2017 11:04
Myslíš prostě dojet někam, kam je potřeba? To není generací "just display", spíš stavem dopravy jako takové.
Avatar - miromen
start stop
| 5. 5. 2017 13:07
To jen ukazuje na to, že prodeje nic nehovoři o tom jake to auto je. Vicemeně je to podobne jako u podpruměrne 206, ktera taky šla na dračku.
Avatar - Enthusiastic.driver
start stop
| 5. 5. 2017 10:00
Oni ten i-cockpit postupně dolaďují, v nové 3008 už třeba působí mnohem dotaženěji a je vlastně docela příjemný.
Avatar - Jaros71
start stop
| 5. 5. 2017 11:19
i kokpit je děsný... 8-s :no:
To se fakt nedá snést..
Avatar - simon_sez
start stop
| 5. 5. 2017 10:33
OT: povol diskusiu na blogu - urcite ti tvoj test uz viaceri okomentovali/pochvalili ;-)
Avatar - Verny_2013
start stop
| 5. 5. 2017 21:15
už se stalo, já netušil že se diskuze musí povolit. Pro příště to už budu vědět.
Avatar - Sumi2000
start stop
| 5. 5. 2017 11:31
Start Stop bych zrušil.
Dobře Fiat !!
Otravné , k ničemu , vypínám když startuji ! 8-s
start stop
| 5. 5. 2017 13:29
Aj Kia ho ponuka za priplatok 450 EUR v Ceede. Samozrejme, ze som si to usetril >:D
start stop
| 5. 5. 2017 15:35
Ja ho v aute vôbec nemám. :-) A to som kupoval XII.2016.
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 09:24
podľa mňa pežot je sprevodovaný správne, ale niekomu to furt vadí. Načo sa preboha skúša pružnosť na 6 od 80 km, keď pri 90 má 1250 otáčok? Akú hodnotu má ten údaj? Kto okrem blondín sa rozbieha z 1 000 otáčok? Prečo by som mal ísť 90 na 6, keď točí 1250 otáčok? Čo je zlé na tom, že na okreske pôjdem na 5 s dobrými otáčkami? Čo je zlé na tom, že na diaľnici mám možnosť ísť absolútne ticho na 2 000 a ak chcem dynamiku, nechám 5? V meste trojka málo štvorka veľa? Tak koľko točí trojka? Odhadujem, že hlboko pod 2 000, tak prečo je málo? Zvyk je železná košeľa, ale konečne niekto nastavil 6 stupňovú prevodovku správne, snáď to ľuďom po čase dopne.
Avatar - Blue Sun
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 09:47
Na francouzském autě se přeci něco najít musí, přeci by pisálci nepřiznali, že je výborně udělané...
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 10:01
V tomto sa úplne nezhodneme, tie prevody sú šialene dlhé, zjavne len kvôli papierovej spotrebe. Na strane druhej s scr to má šancu aspoň akotak plniť emisné limity. Topten by bol rád >:D
Avatar - mariov8
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 6. 5. 2017 22:01
Čo by si robil v mercedese E 250d, točí na diaľnici na najvyššiu rýchlosť 1600 otáčok? O.K., beriem, že jeho motor má dve turbá, 150kW a 500Nm. Aj keď mne prišli 1,6HDi a 2,2HDi BiT, čo som jazdil charakteristikou príjemne "makké" (u C4 1,6HDi mi ani nevadila iba 5 stupňová prevodovka), na rozdiel trebars od tvrdej charakteristiky Oktávie 2,0TDi, nechcem si ani predstaviť 1,6TDi s iba 5 stupňovou prevodovkou.
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 8. 5. 2017 12:54
Nemusi mit 2 turba, i moje E 220d tak toci. Tedy spis pri vyssi rychlosti, pri 130km/h to tam devitku jeste moc samo radit nechce, mozna by to tocilo jeste mene. Ale od oka vim, ze pri 170km/h to toci na 9' 2000ot. V comfort modu, v eco to tam bude cpat rychlosti asi drive.

Pri normalni klidne jizde to drzi 1200-1300 otacek a radi pri 1500+. Prevodu pro kazdou konkretni rychlost to ma dost a ze to preradi krom zvuku motoru ani skoro nepocitis.. :-)
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 8. 5. 2017 12:57
2.0TDI je tvrdy. 1.6TDI prave ze ne, me se s nim jezdilo, kdyz pominu vykon, prave proto lepe. V nizsich rychlostech a pri rozjezdu je prijemnejsi. Mmch. nema myslim dvouhmotu.
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 10:16
K čemu je to dobré? Za mě rozhodně lepší kratší převody z důvodu lepší dynamiky a praktické použitelnosti. K čemu je převodovka, která ve městě posílá motor do mrtvého pásma nebo do oblasti kde duní a abych se zbavil obojího musím podřadit na tři a vstřebávat mraky hluku? Nebo která má problém kroužit kruháky ve 25km/h na dvojku? Nebo která není schopná jet na pohodu kilo tacho po státovce bez ohledu na mírné kopečky a nutí mě řadit za pět, mít více hluku a koukat jak me rádce řazení řádí zařadit šestku? Úplně k ničemu. A zkuste si jet s takovouto převodovkou trochu dynamičtěji na zatáčkovité kopcovité trati. Za chvíli ji budete proklínat.
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 10:28
Kúp automat a máš po probléme.
Avatar - Emel
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 10:42
Já jsem v principu za delší kvalty, hlavně u silnějších motorů. Jasně, větší přeskoky pak znamenají, že je potřeba trošku víc tu rychlost vytočit, ale zatím se mi nestalo, že by mi delší kvalty vadily a nižší otáčky při 130+ jsou moc fajn. Je fakt, že pod 2000 při 130 u šestikvaltu jsem asi ještě nejel.
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 18:55
Mohu potvrdit, že Peugeot má hodně dlouhé převody - mám P208 BlueHdi 100 a ten točí při 90 km/h na pětku pouhých 1500 otáček. Takže je to ještě pod maximem krouťáku (1750) a moc síly na rozdávání v nějakém kopečku ještě nemá. Ideál je tak 110km/h (což samozřejmě odporuje předpisům), pak už se pohybujeme někde kolem 1800 otáček - takže i u tak malého motoru je 130km někde u 2000 ot. Opravdu asi ty dlouhé kvalty spíš u silnějšího motoru, který se s tím lépe popere. Dost jsem si na to musel zvykat, byť je to jen pětikvalt, jízda ve městě, v kopcovitém terénu a na méně rovné silnici není zrovna až tak uživatelský příjemná. Ale je fajn, že motor se odmění spotřebou kolem 4 litrů. Koho by to zajímalo, dost jsem se rozepsal na [odkaz] ohledně srovnání s jinými motory a i o i-kokpitu.
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 13:18
k čemu je to dobré? K pohodlnému a tichému jazdeniu po krajine. Na diaľnici na 6/2000, na okreske na 5/+-1700, v meste na 3/+-1700. Na dynamickú zatáčkovú jazdu a do mesta by som volil iný typ auta, motora a prevodovky.
Avatar - Emel
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 13:46
Jen tak mimochodem, ty otáčky jim úplně nevychází. Pokud je 90=1250 otáček, tak 130 nemůže být 2000, ale musí to být znatelně míň.
Avatar - Jaros71
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 11:23
Na spotřebu fajn..na jízdu s plně obsazeným autem je to na prd.
Auto se pak musí podřazovat ,nejede a spotřeba roste.
Fiat to umí lépe.
Avatar - _Karel_
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 19:28
:yes:
Avatar - Ronault.
čo s tým sprevodovaním furt máte?
| 5. 5. 2017 20:34
:yes:
Avatar - Ozzman
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 09:44
Těžká volba, za normálních okolností bych od boku volil z těchto dvou Peugeot, ale 308SW na mne působí nedotaženým dojmem. Zkoušel jsem kdysi jako horkou novinku Allure verzi, velká kola, uvnitř moc hezké , materiály o třídu lepší, než v předchozí generaci, ale ta palubka a volant? To mi nesedí. Běžnější verze už z profilu vypadají nevyváženě, čemuž pomáhají i malá kola a ceny jsou dost sebevědomé.

Tipo se povedlo ! Kombik je elegantní, rozhodně nepsůobí tak lacině, jako mne trochu zklamal interiér ( trochu víc Alfa, než Dacia by bylo fajn :D, snad příště). Nejel jsem, tak nemohu soudit. Mít však kombík nižší střední s celkem výkoným dieslovým motorem za 420 tisíc je hodně dobrá nabídka a nevidím důvod si připlácet za Peugeot. To bych těch pár levných plastů oželel.
Avatar - Blue Sun
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 09:47
No jo, ale když se podíváš na rozdíly ve výbavách, těch 420 tisíc je hodně holátko vůči Peugeotu...
Avatar - Ozzman
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 09:53
To je otázka preferencí, já zas tak na výbavu nedám. Za 420 se kupuji většinou Korejci v kombiku a ještě v benzínu. Když jezdím a využiji kombi, tak naftak ocením . Tady mi Fiat nabídne něco, co běžná konkurence moc nemá . A když mám větší rozpočet, tak ty jsou lepší zástupci nižší střední - Golf, Astra , Fokus a vlastně i ta naše ctyroka osklivka...A Megane, ten má taky co nabídnout :-)
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 10:01
Astra ma problem s benzinovymi motormi. Velky. Nafta by mala byt ok, interier inak velka bieda a to uz 2x menili materialu - smerom k horsiemu. Sedenie vzadu priserne napriek priestoru. Inak dizajnovo aj podvozkom velmi podarene auto.
Octavia je draha a vobec nie lepsia + len dorovnanie vybavy na uroven vybavoveho stupna riadne zvysuje cenu.
Octavia po 15% zlave a v +/- rovnakej vybave (tiez len preto, ze niektore veci jednoducho octavia nema dostupne) by vysla o nieco cez 3000€ viac ako P308 (akurat som vcera porovnaval). Golf detto, ale tam aspon technika je lepsia, interier stale nie.
O Focuse zase vela neviem - neprisiel som mu na chut, ale aj najmenej o nom viem.
Avatar - Ozzman
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 10:05
Bavím se o kombiku v naftě. Takže 1.6 100kw - určitě bych projel.
Oktávka - drahá, ale když už budu připlácet, dostanu alespoň prostor navíc
Golf - tím vedle nešlápneš
Fokus - pro mne v nižší střední nejlepší nabídka, pokud chci benzín - podívej na 1.5EB, za jaké ceny se prodává. V naftě je drahý, nicméně velmi dobře jezdící auto na vrcholu - bude končit, takže vychytané bolístky.

Megane - Mne se prostě líbí + hodně dobrý 1.6Dci :-)
Avatar - 3_diamanty
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 12:14
ozzy ten dizajn focusu to ako vazne? aj ta jeho palubovka? prve auto ktore by som v tejto triede obisiel by bol prave sucasny focus ( pritom focus II bol zvlast po facelifte jak kasnou tak aj kabinou paradny )... ono este aj ten P308 v hatchi vyzera celkovo tak nejak lepsie navzdory neprakticky riesenemu dotykacu... nic v zlom.. u nas tie nove focusy uz ani nevidim... vsade samy ceed astra golfik.. mazda 3 leon .... tak neviem... dnesny focus uz bohuzial nehra az take prve husle v triede ako kedysi...a tie paradne ecoboosty to fakt nezachrania... tu aj taky bezny ceed mi pride daleko zaujimavejsi alebo leon ci povedzme nova astra ... ale proti gustu :-O ziaden hmm .... no ok :-) :yes:
Avatar - Ozzman
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 12:53
Mne se líbí, po faceliftu ještě více, v kombíku :-) I přístrojovka prokoukla. Neříkám, že je to to nejkrásnější, co jsem kdy viděl, ale je kvalitně vyrobená, v titaniu i solidní materiály na úrovni, ale hlavně to auto jako celek s 1.5EB dobře funguje a za ty nabídky, kolik u nás dnes stojí, no jen mrkni na Ford ;) . Jezdil jsem i s TDCi a také dobré svezení v rámci třídy, jen ten nafťák byl slabý >:D I to se dá u FoFo vyřešit silnější verzí.

U nás jezdí hodně, já ho tady v okolí Prahy a stř. čechách vídám dost. To auto jako takové je prostě dotažené :-)Ne nahodou je to jedno z nejprodávanějších aut na světě :-)
Avatar - miromen
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 13:04
To jako važně se ti libi takova nic moc astra vic než designově povedeny focus ? Bože to je vkus. A dvojkovy fokal, ktery byl konzerva, což dosti fordistum vadilo, je taky tvuj vkus ? A o interieru ani nehovořit. Navic nejen, že součastny focus dobře vypada, ale vyborně jezdi a je to kvalitně a poctivě udělany auťak, což se o některych modelech, co si zde vyjmenoval zrovna řict neda.
Avatar - Emel
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 13:45
Astra víc než Focus - jednoznačně. V kombíku už je to složitější.
Avatar - miromen
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 13:49
Ja to mam přesně opačně, kdy Astra je pro mě zklamanim, hlavně po povedenem předchudci. :-!
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 15:14
Tvoje postřehy o součsném Focusu jsou jistě pravdivé, jenomže si jaksi zapomněl dodat tu průserovou stránku věci - naprosto tragické plýtvání místem v interiéru. Stísněnější kabinu vpředu snad v nižší střední nikdo nemá... ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - miromen
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 15:54
Co to proboha meleš ? Proč bych to měl jako zmiňovat ? Ja nejsem tak postiženy jako ty, abych tu některe věci mlatil pořad dokola. A už vubec ne to, co evidentně vadi tobě a jako jine věci, maš snahu o tom psat všude kde to jen jde.
Avatar - _Karel_
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 19:32
:yes:
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 19:37
Aha, tak promiň, že jsem si dovolil se zde zmínit také o hlavním mínusu zřejmě nedotknutelného Focusu... >:D Byla to ode mne vážně velká opovážlivost! >:-[]
Avatar - miromen
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 19:58
Ja jen reagoval ve stylu H/K_svwet, kdy se podivuje, nad tim jak se někomu něco muže libit, když jemu ne. Jinak ja nemam duvod argumentovat, ja mam vyzkoušeno a vim jak se věci maji a vim co mi vyhovuje či nevyhovuje. Pruserem bych nazyval jine vlastnosti a ne to, jak ktera automobilka rozdava centimetry po interieru. Navic pišeš nepravdu, protože misto v předni časti se tyka i řidiče.
Naftové orgie
| 29. 12. 2017 21:32
Nemas tolik zrat a pak se tam vejdes. Kupujes auta s metrem v ruce nebo polde toho, jak se v nich citis ? Ja to druhe a je mi uplne jedno, jestli tam je 5 nebo 6 cm.
Avatar - 3_diamanty
Naftové orgie
| 5. 5. 2017 11:40
ozzy... ten interier tipa sklamal aj mna aj jeho vysledna cena v danej vybave .... ale pockaj teraz za to dostaneme nalozene ;-)

ale nie vazne.. z tejto dvojce sa mi tipo kasnou vazne paci viac... aj interier ma praktickejsie rieseny... peuget ma hned rano vyslysal a bleskurychle na to zareagoval faceliftom :-) ... ktory vyzera uz lepsie... lenze kombik sa mu uz od pociatku podla mna nezdaril tak paradne ako hatch a posobi kusok disproporcne a natiahnuto .. tu vidiet ze tipo ma navrch a je elegantnejsie a posobi prirodzenejsie
Avatar - Stejsn
Já se hrozně modlím za Tipo,
| 5. 5. 2017 10:20
aby to byl držák a nepřišlo se časem na nějaké fatální závady. Protože pro mě je to prostě obrovský kandidát na příští auto, ovšem jako ojetina. Teď mám skvělý, ale starý Peugeot (406, 2001), před tím jsem měl průměrný Fiat (Tempra, 1994) a ze současné nabídky která je na trhu, tzn. která připadá za pár let jako vhodná ojetina pro mě, je mi Tipo jednoznačně nejsympatičtější, snad vším. Jsem cílová skupina a pro mě přínosný a dobrý test, který mi moje sympatie opět potvrzuje.
Avatar - Jaros71
Já se hrozně modlím za Tipo,
| 5. 5. 2017 11:26
2001..? Tak aby se ten veterán toho ojetého Tipa dožil.. ;-)
Myslím , že v ČR jich zase moc ojetých nebude , zřejmě zbývá čekat na dovozy z Itálie..
Já se hrozně modlím za Tipo,
| 5. 5. 2017 11:42
406 ještě docela držela.. ta by se dočkat měla.
:-)
Avatar - Stejsn
Já se hrozně modlím za Tipo,
| 5. 5. 2017 11:46
Je to starý pekáč, ale v dobrém stavu. Spíš než technický stav by ho mohly zastavit byrokratické problémy ;-\ Jinak si myslím že 5 let klidně ještě dá.
Fiat
| 5. 5. 2017 10:30
Nevím jestli někdo z Vás seděl v tomhle Tipu, ale lepší plasty měl snad i nejobyčejnější první Favorit. Tohle je opravdová bída.
Avatar - Stejsn
Fiat
| 5. 5. 2017 10:33
Seděl jsem v tomhle a seděl jsem i v sedanu (který by měl být o řídu horší) a nelíbily se mi jen plasty ve dveřích.
Fiat
| 5. 5. 2017 10:58
Na Tipo se jdu podívat v nejbližší době. Najezdím ročně cca 35 000 km. Měl jsem možnost vyzkoušet Mégana 1,2T (hezké auto, vadil skromnější prostor uvnitř). Focus kombi 1,5 TDCi (opět stísněnější prostor uvnitř, hlavně pro mne - 190 cm), motor pocitově o dost slabší než v Peugeotu 308 HDI, který se mi líbil moc, hlavně jízdně. Proti silnějšímu benzínu hovořilo doporučení tankovat víceoktanový benzín (informace prodejce), na interiér bych si snad zvykl, líbil se mi jednoduchý systém sklápění sedaček, kde bych se v případě potřeby i vyspal, fajn odhlučnění a nízká spotřeba. Cenová nabídka na prostřední verzi výbavy zněla na cca 435 tis. Ke štěstí mi stačí šestikvalt, klima, tempomat a nějaké to vyhřívání. Má volba ale bude 1,4 LPG s padesátilitrovou nádrží na plyn, což je proti konkurentům s nezřídka 35 litry (také toroidy) hodně slušný. Vítám nepřímý vstřik a s továrnou spolupracujícího dodavatele LPG Tartarini. S 1,2 HTP ve Fobii jsem najel 200 tis. na LPG bez jediného problému krom cívek, ač mě okolí před přestavbou vřele varovalo. S 4-člennou rodinou přišla Croma 1,9 MJT osmiventil, nyní 330 tis. km s původním DPF filtrem, turbem, vstřiky atd. a vyjma výměny ložisek v "proslavené" převodovce M32 od GM jen spotřebák. Byť s ní na dlouhých trasách jezdím kolem šesti, provozní náklady mluví pro plyn. Možná proto Fiat.
Fiat
| 5. 5. 2017 11:14
Pri 35k rocne by som o benzine neuvazoval. Info ohladom viacoktanu je kvoli kvalite paliva v krajinach SR, CR, H, HR, RO. Momentalne uz vyriesene od 3/2017 dostupne upravene motory pre tieto trhy, aby sa tam nemusel liat 98 a viac.
Avatar - Emel
Fiat
| 5. 5. 2017 11:37
To je otázka... ono jezdit s nějakým normálním 1.2-1.4T za 6-6,5 není žádný boj, je potřeba si to spočítat.
Avatar - speedfred
Fiat
| 5. 5. 2017 14:22
čo potom mojich 90tis /rok na benzínoch >:D
Fiat
| 5. 5. 2017 11:32
Při takovém nájezdu bych bral naftu.
Avatar - Sumi2000
Fiat
| 5. 5. 2017 11:34
JTD je slušná dieslová nabídka !
Fiat
| 5. 5. 2017 11:35
Hlavně nevyjde o moc dráž než 1,4t.
Fiat
| 5. 5. 2017 11:34
Seděl jsem v Tipu HB v té vyšší výbavě (palubka jako tady na fotkách) a plasty mi přišly adekvátní ceně auta. Ale uznávám, že ta palubka v sedanu a nižších výbavách HB a kombi je hnusná.
Fiat
| 5. 5. 2017 11:45
Seděl, jezdil... a jsou te kecy.
:-)

Ano, pruh plastů na horním okraji dveří je recyklátem = vypadá lacině.
To je fakt.

Dveře pod tím jsou ale člouněné způsem, který může závidět nejen oktávka, ale i superb a opěrka, které se dotýkám, je v pohodě.

Zbytek auta je úplně v pohodě.
Avatar - Pepek
Fiat
| 5. 5. 2017 13:31
Neřeš to. Někdo holt kvůli lepšímu plastu raději připlatí u VW 100 000,- navíc. A jako bonus dostane nejlepší motor TSI nebo TDI. >:D
Kdo trochu rozumí motorům a chce pod kapotou bezproblémový držák, tak jednoznančně musí sáhnout po Fiatu. Motor je třeba pro mě 50% parametr při výběru auta. Fiatí nepřímovstřikové benzíny (viz. jejich výhody v předchozím článku) a bezproblémové JTD jsou pro logicky uvažující jasná volba.
Avatar - Emel
Fiat
| 5. 5. 2017 13:47
Je zázrak, že se vůbec prodává něco jiného >:D
Avatar - Pepek
Fiat
| 5. 5. 2017 20:07
To není zázrak, ale hloupost kupujících, že kupují ty ostatní rádoby motory o nichž se i tady poslední dobou píšou samé chvály, ať už je to TSI,, VTi, THP atd. ;-)
Avatar - _Karel_
Fiat
| 5. 5. 2017 20:17
Jako nevážně myšlený vtípek ok.
Fiat
| 5. 5. 2017 14:50
Máš naprostou pravdu, o spolehlivosti motorů, jaké má Fiat může takový VW koncern jen snít! A absolutní nezmar je klasická řada čtyřválců Fire 1.2 8V a 1.4 8V. Výkonově to sice není žádný zázrak, ale na pružné pohodové ježdění v Puntu je to naprosto ideální - moc pěkný zvuk, kultivovaný chod, spotřeba kolem 6 l a prý se to nepotká ani když prdne rozvoďák! :-) :yes: Jen se musí častěji měnit a kontrolovat olej, protože to má bohužel dost malou olejovou náplň. :-!
Fiat
| 5. 5. 2017 20:11
Ja v nem sedel i jel a az na horni vyplne dveri mi to neprislo nijak hrozne. Ano, najdou se i lepsi interiery, ale za jake penize? Pohledove me to nijak neurazelo a hlavne (na to jsem haklivej) nikde nic nevrzalo.
Bravo, Tipo!
| 5. 5. 2017 10:31
Tipo kombi si z tohoto testu odvezlo opravdu zasloužené vítězství, vždyť za 308 vlastně zaostává jen kvalitou plastů. Ano, kufr 308 SW je o něco delší, ale jasně na úkor délky prostoru pro cestující. Pracoviště řidiče současné 308 je opravdu naprosto nepřijatelné, stejně jako výhradně tříválcové benzinové motory (vlastně motor). Rozhodně si ale nemyslím, že by 308 SW měla víc místa pro nohy zadních pasažérů, podle mých zkušeností je tomu právě naopak! :-)
Avatar - Jaros71
Bravo, Tipo!
| 5. 5. 2017 11:27
Také si myslím , že Fiat vyhrál zcela jasně a zaslouženě !
A korektor má už dovolenou?
| 5. 5. 2017 11:35
Test dobrý a úhledný. Ale tolikrát Tipo s malým "t" je hanba. Jen na první straně 13x chyba s malým písmenem na začátku jména !! 8-s
A korektor má už dovolenou?
| 5. 5. 2017 11:44
Aby to byla chyba, musel by byt uvaden cely konkretni nazev.
A korektor má už dovolenou?
| 5. 5. 2017 19:28
Nebo by tam muselo být jméno obecné (jako automobil), aby bylo zřejmé, že jde o jméno vlastní. Když ho použiješ jako jméno obecné, tak se podle toho k němu chováš. Takže přijel tipem. V téhle podobě v podstatě říkáš, že přijel autem. Není to úplně triviální problematika; odborné články nejsou beletrie. Například v detektivce dává smysl rozumět pod tím auto, model je vedlejší. Dá se podle mne argumentovat, že je v kontextu srovnávacího testu na serveru o autech dostatečně zřejmé, že jde o název modelu. Ale to je spíš dotaz na ÚJČ.
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 12:15
Nejsem kamarád s i-cockpity, ale jestli by mě něco odradilo ještě víc, tak je to gumové, necitlivé a nepřesné řízení. Pokud řidič není schopen řádně vést auto, pak by nemělo ani získat homologaci.
Na druhou stranu jsem Tipo nejel a nevím, nakolik je to jeden z dalších SM "objevů".
Avatar - Blue Sun
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 13:06
Jel jsi někdy s Thalií? Vzpomeň si, jakou ta schytala kritiku za řízení a podvozek a přesto to auto není nebezpečné. Pak si to převeď do reality tohoto testu a odpověď bude asi jasná. Závada není v těch autech...
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 13:13
Jen s Cliem ze kterého vycházela. A to pouze ve verzi 1,5dci, byla to ještě hydraulika, trochu přeposilovaná, ale ne gumová.
Avatar - Blue Sun
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 16:19
Já celkem často. Thalii první i druhou, Logan, pak Clio III... Ano, u žádného z nich není řízení nic, co by se dalo označit byť jen náznakem jako sportovní, ale rozhodně není gumové A to byla víceméně všechno auta dost kritizovaná jako neřidičská.
Tipo má na to, aby bylo u nás úspěšným autem a trošku sebralo prodeje domácím favoritům, tak je třeba najít něco hodně zlého a hodně kritizovat.
Avatar - twistedTSD
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 15:02
Ne, závada není v autech, a právě proto bývá gumové řízení Fiatů kritizované už více než 15 let napříč novináři...A já se ke kritice přidávám.
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 13:54
Tipo 1.6 M-Jet jsem měl tu čest řídit a o žádné gumovosti řízení nemohla být řeč. Ano, není z nejpřesnějších a postrádá cit (jako dnes u naprosté většiny aut), ale rozhodně není přeposilované! :-)
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 20:15
Jel jsem 1-4 T-jet, oproti docela mirne preposilovane Stilu minimalni rozdil, ale k lepsimu. Ano, cupra asi zataci jinak, ale bezna auta? Nevim co na limitu, ale pri bezne jizde mi to prislo defacto jedno.
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 15:41
hele v klidu.... na danou třídu je řízení OK a když jsem Tipo řídil, neviděl jsem oproti Octávii žádný podstatný rozdíl.... (řídil jsem Tipo T-jet a přijel Octou TSi a kdybych zavřel oči, tak podle zvuku, pocitu z řízení a pohodlí podvozku bych asi auta nebyl schopný rozeznat....)
Avatar - michal.t
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 16:15
Hmm, jen si nejsem jistý, jestli to srovnávání řízení s Oktávií vyznívá pro Tipo aspoň trochu pozitivně…
Na řízení Oktávky od ACZ žádnou kritiku očekávat asi nemůžeme a většina uživatelů Oktávií už si na projevy jejího řízení zřejmě taky zvykla… To ale neznamená, že je nad čím jásat a že to konkurence nemůže umět líp.
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 16:26
... no prostě řízení Octy je obecně chápáno jako dostačující a adekvátní typu vozu.... a to samé platí pro Tipo....
Avatar - Emel
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 16:42
Ono to není jen o řízení, hrozně moc dělá podvozek, profil a šířka gum, dneska elektronika...

Pamatuju třeba Focus I na širokých gumách (myslím 215), to už bylo na horší silnici až nepříjemné, jak se dokázaly stočit do vyjetých kolejí... takže chápu, že "spotřebitelsky orientovaná" auta jdou raději cestou větší izolace. Jediné auto, ve kterém jsem měl s řízením vážný problém, byl krátký Defender na dálnici :-)
Těžko vybrat
| 5. 5. 2017 19:47
Na české dálnice je Defender ideální auto. :-)
Těžko vybrat
| 6. 5. 2017 07:29
Ano, to je to pověstné horské kolo na zasněžené sjezdovce a lyže v létě v lese...
:-)

Ten Defender musel být na dálnici fakt utrpení... zejména při rychlostech nad 130.

>:D
Těžko vybrat
| 6. 5. 2017 07:26
:-)

Je to tak, jak říkáš.

Vyzkoušej. Záleží, s čím srovnáváš. Jasně, pětka baworák je lepší... Není to auto na okruhy, ale to ani nemá být.

Psal jsem už někde, že teď jezdím služebním Superbem v benzínu - ten má řízení čitelné méně.
Podvozek drží, ale volant je asi jako na playstation... má trochu zpoždění a nikdy nevíš přesně, co udělá.
Ve srovnání s tímhle je Tipo lepší. Aspoň benzín - naftu jsem nezkoušel, tou váhou vepředu může být trochu jiný.
Těžko vybrat
| 6. 5. 2017 11:59
Tož Tipo je lepší než Superb 2? Tak ti teda nevím.....co na to říct.
Avatar - Ozzman
Těžko vybrat
| 6. 5. 2017 16:13
Hmm tomu bych i věřil >:D Mně přijde hrozně neobratny v zatáčkách....A to právě s těžkým dieselem
Těžko vybrat
| 8. 5. 2017 13:37
To ti prijde. Kdyz budes mit stejne vykony Sup 2 a Mondeo, ani v zatackach jedno druhymu neujede.. Rozdily ve schopnostech podvozku jet rychle jsou objektivne minimalni, zvlast na normalni silnici, klidne klikate, porad to neni zadny slalom. Vetsi roli vzdy hraje vykon motoru, kdy pokud jedno auto pojede lepe, proste mas s druhym smulu. Ale i tam je treba vetsiho vykonnostniho rozdilu, aby to byl nejak vetsi rozdil. Min v drsitkach kw. Neres jizdni vlastnosti. Proste jet rychle. A zjistis, ze to jde temer s cimkoli, o to vice s koncernovymi auty. I v tom slalomu Golf vyprasi ten tvuj etalon Focus.. a Sup 3 soucasne Mondeo :-) Zrovna Fordy, kdyz prijde na mereni, jsou spis prumer. A vubec nemluve o dynamice, zvlast Mondea.

Srovnat Tipo se Superbem je zajimave, zvlast, kdyz u mnoha lidi by prohralo asi i s Rapidem a ne z zadne nostalgie. Tipo je dle vseho jako Hyundai. Proste kvality odpovidaji cene. Auto defakto z 90. Tych let.
Avatar - Ozzman
Těžko vybrat
| 8. 5. 2017 17:04
Neujede, ale nemužeš popřít, že Mondeo do zatáčky vletí daleko jistěji a to je hlavně pro řidiče a jeho pocit, byť reálný rozdíl v rychlosti je zanedbatelný. Spíše mi Superb uskakuje, když není dokonale rovná vozovka a to má nové pneu.

Jestli chceš srovnávat zrovna tyto dva adepty, tak čerstvě se mi zase potvrdila zkušenost, že podobný problém vidím i v hodně vysokých rychlostech v prudších zatáčkách na dálnici (v D), kdy při 160-180 už se Superb hodně kroutí a zatáčení je až nepříjemné (gumy 205/55 R 16 vs 215/55 R 16 - takže skoro žádný rozdíl).... pro mne je to dobré auto na to jet rychle rovně po hezké silnici >:D Tam vidím jediné plus a to je díky silnějšímu motoru v supu mnou jezděných kusů aut.

Je to trochu házení hrachu na zeď, protože jak jsi už jednou kdysi naznačil, tak si s těmi Fordy nikdy nejel >:D Tak mne nemůžeš chápat >:D
Avatar - Sumi2000
Jasně Tipo !
| 5. 5. 2017 18:47
Vítěz byl jasný na první podívání.. ;-)
Tipo !
Italové design umí , navíc interier Peugeotu se nedá přežít.
Děsný i kokpit je velký přešlap..podobný jako u Citroenu dříve pevný střed volantu..už je taky minulostí.. >:-[]
Fiatu kombík hodně chyběl několik let , po konci Stila Weekend nebyla volba.
Prodeje jistě budou slušné.
A pěkný je i Tipo Hatchback.
Avatar - Auto CZ
Tipo Kombi pre cigáńov
| 8. 5. 2017 14:02
Fiat konecne po dvadsiatich rokoch vyrobil kombi >:D >:D Punto k nicomu, vsetky 500 najhorsie hodnotene auta na trhu, tipo zozerie konkurencia jednym tahom (zastarale motory, nekvalitny material, nedostatocne servisne sluzby). A oni tu idu porovnavat mega uspesnu 308 s tymto polohrdzavym papierovym nepodarkom
>:-[]
Avatar - Jaros71
Tipo Kombi pre cigáńov
| 9. 5. 2017 18:59
Sorry jseš dost mimo..
Žádné francouzské auto se nikdy nevyrovná italovi.
Taky frantíci žádné Ferrari nevyrábějí , že ? >:D
Tipo je za rozumné peníze dobrá nabídka.
Avatar - Auto CZ
Tipo Kombi pre cigáńov
| 9. 5. 2017 19:11
Treba si to ist rychlo objednat, turbobonus nebude platit donekonecna >:D
Avatar - Auto CZ
Tipo Kombi pre cigáńov
| 9. 5. 2017 19:23
Ono ani ti italove to nemaju tak lahke. Lancia v krachu, fiat ledva vyrobi po desatroci jedno zufale kombi vyzerajuce ako skysnuta nedopecena buchta, tych pät ferrari z bakelitu pre hollywodske superstaristky nic neznamena. Ale jaros71 ma vcelku dobry prehlad a tiaz esteticke citenie, tak by mi mohol poradit, ci je lepsie kupit fabiu junior z bazaru alebo thaliu s 1.4 ?
Avatar - Jaros71
Tipo Kombi pre cigáńov
| 12. 5. 2017 13:00
>:D jasně že Thalii...ta má tu super žabožroutskou techniku..

A TIPO VYPADÁ V KOMBÍKU I HATCHBACKU ROZHODNĚ LÉPE NEŽ SLAVNÁ FRANCOUZSKÁ A KOREJSKÁ KONKURENCE.
Ale každý má nějaký vkus , že? ;-)
Tipo Kombi pre cigáńov
| 12. 5. 2017 23:06
Mokrej hadr na hlavu a volej Dr. Chocholouška! >:D >:D >:D
Avatar - Auto CZ
Iba trojhviezdickove Tipo
| 8. 5. 2017 14:23
Uplna ceresnicka pre ucastnikov tejto diskusie. Tri hviezdicky v Crash testoch pre Fiat Tipo asi nebudu vstupenkou do boja o noveho zakaznika! Dacia Sandero to zvladla na 4! Blahozelam majitelom pohrebnych ustavov za prilev novych pozostalych >:D
Avatar - Auto CZ
Preco ma karafiat tak slabe zaruky?
| 8. 5. 2017 14:54
Dat za kombi 14 tisic za atmosferu 70 kw, bez tempomatu, vyhrevov sedadiel, parkovacieho snimaca, automatiky na stierace a svetla, bez led svetiel a hlinikovych diskov, bez automatickej brzdy, laktovej opierky, a kdeco este, k tomu zaruku len 2 roky a iba 8 rokov na prehrdzavenie, to je mi dnes ale terno :-! Jeden mechanik mi spominal, ze vo fiate sa uz nepouzivaju ani kvalitne izolovane kabelaze, a uz vobec nie medene, vsetko len co najlacnejsie vyrobit... Som zvedavy, ako dnesny diskuteri tu budu o 5 rokov chvalit tento nepodarok z turecka, pardon z talianska. :-O
Preco ma karafiat tak slabe zaruky?
| 12. 5. 2017 23:10
Nejdřív se s Tipem svez a pak teprve něco kydej! Moje zkušenost je třeba taková, že ta 1.6 MultiJet suverénně stačí i oktávkám s 2.0 TDI! A přitom je mnohem kultivovanější. :-) Navíc má Tipo proti Octavii III s vlečkou mnohem komfornější podvozek a na delších treasách taky podstatně pohodlnější sedadla. :-) :yes: :yes: A že se vyrábí Tipo v Turecku? No a co, zdejší fabrika Fiatu patří mezi nejmodernější na světě a Turci vyrábí i Renaulty, Fordy, Hyundaie a Toyoty. :-!
řazení?
| 12. 5. 2017 23:49
Fiat - Pomalé a gumové řízení - známka 1.50
Peugeot - Přesné a rychlé řízení - známka 2,0

Asi to nějak na toho Fiata nevycházelo :-O
Avatar - Floyd
Třetí starý článek za tento týden!!!
| 30. 12. 2017 00:40
Tak do třetice, tentokrát redakce vytáhla test dokonce z 5. května!!! Machala se legálně zbláznil, to není možný. Nebo je to nový trend? Za každou cenu něco publikovat, i kdyby to bylo otřepaný?

Pane Machala, jak si připadáte? Jako borec, nebo blbec? Oboje začíná za b a má pět písmen, ale význam těch slov je dramaticky odlišný. U mě jste to druhé!

Milá redakce, tímto jste klesli na samotné automobilové webové dno, dál už to fakt nejde. Nastavte tam nějaký emulátor, který bude náhodně vytahovat staré články na homepage, a zavřete krám a jděte dělat něco užitečnějšího! Tato práce není pro vás!

Edit 1: Pro redaktora, co tento příspěvěk zase možná smaže - Ta hra mě začíná čím dál víc bavit. Hrajeeeem >:D >:D >:D

Edit 2: Tak už je mi to jasnější, stačilo se podívat na veřejně přístupná čísla návštěvnosti, čtenosti atp. Auto.forum totiž dává Auto.cz těžce, ale hodně těžce na pr.el. Takže toto už dáááávno není jednička na automobilovém webu >:D >:D >:D

Edit 3: Pane Machala, ale takto tu ztrátu nedoženete, takto ji naopak ještě víc prohloubíte!
Třetí starý článek za tento týden!!!
| 30. 12. 2017 13:41
Já tedy fakt nevím, co je na tom tak špatnýho. Ten článek je starý půl roku, což nic neznamená. Něco jiného by bylo opakování po více letech. Spousta lidí ho mohla přehlédnout jako já, byli třeba na dovolené, nebo se o motorismus teprve nedávno začali zajímat a tento web navštěvovat. Proto i opakování technických článků má své opodstatnění. Zrovna tohle rejpání do redakce je trapné, vůbec se jim nedivím, že ti neodpovídají. Normálnímu čtenáři to nemůže vadit, prostě to ignoruje. Osobně mi více vadí pohled na nesympatický ksicht s prstem v nose.
Avatar - Floyd
Třetí starý článek za tento týden!!!
| 30. 12. 2017 23:16
Jaký je rozdíl mezi článkem, který je starý půl roku, třičtvrtě roku, rok nebo dva roky? Žádný, pořád je to starý článek. Od toho je archiv, pokud hledáš starší zprávy/testy/informace, případně obligátních 20 nejlepších, jak konečně redakce připravila dnes.

Nevím jestli chodíš ještě do školy nebo už pracuješ, z tvého profilu to nevyčtu, ale to je jedno. Ve škole taky řekneš paní učitelce "Včera jsem úkol nedělal, protože ten před půl rokem se mi povedl, tak proč se přemáhat?" A v práci šéfovi řekneš "Dneska nic nedělám, protože ten projekt co jsem odevzdal před půl rokem byl dobrej?

Opravdu takto uvažuješ?! Pokud ano, zaraž si prst do nosu taky a třeba se ti rozsvítí. Já to udělal a mám jasno: redakční flákači nechtějí makat, a tak na homepage tahají staré články, aby to jako vypadalo.
Fiat porazil octaviu?
| 30. 12. 2017 09:05
:-) V jednom z testou prehral peugeot s octaviou v podstate len o design... V podstate vyhral..a teraz prehral s Fiatom...z coho mi vchadza ze Fiat Tipo je lepsi ako Skoda Octavia Combi... :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku