Re: JÁÁÁK jako NORMÁLNÍM ?? SPALOVÁK POPELNICE má 60% ZTRÁTY
Albert Anšťaijn: Člověk se vydal špatnou cestou, místo, aby rozvíjel sám sebe, rozvíjí své nástroje." Elonor Dlasková přeběhla dobu s dalším nápadem, naloží člověka do auta a auto do tunelu a tunel přepraví na předem určené místo. Zbytek dojdeš pěšky. :-(
Re: VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDE-VOTROKŮ IMRVÉRE NALITÁ??
co to tady meleš za bludy tyoe. Ílon Mlask alespoň nějaký pokrok zařídil, kdežto ta tvoje armáda konzervích vymaštěnejch managérů na šádevotroky jako ty leda zvysoka a hawaj. Tynevotročej na 3 směny, pardon vsoučasnosti vlastně na 18cti směný uchylný režim >:D >:D >:D >:D Pověz je to na flašku co každý den chodit do zasrr práce ;-) Však je taky KAŽDODENNĚ PŮLKA ŠÁDE IMRVÉRE NALITÁ !! aby přežili druhýho dne >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Re: VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDE-VOTROKŮ IMRVÉRE NALITÁ??
tak já taky nepočítám energetický náklady na těžbu / přepravu / zpracování ropy. Nebo snad myslíš že ty elektromotory elektročerpadel PARNÍCH KOTLŮ dělaj za hubičků?? Ja myslím že nejseš tak VELKÝ DEMENT abys takový základy nevěděl když to tady nejmíň 3 roky furt dokola vomíláme zdejším AUTOZAPRODANCŮM ;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D
zkrátka je stále více blbů, kteří mají dost peněz na to, aby si dráž koupili vehikl, co má výrazně menší užitnou hodnotu, nežli jakékoliv auto. A český trh? No, ten zůstává pozadu, protože Češi pořád za stejnou práci berou zlomek platu svých uvědomělých, západních spoluevropanů. Jinak by se jistě našel přiměřený podíl prosťáčků, kteří se provozováním "zero emission" káry, napájené zaručeně zelenou elektřinou z tepelných elektráren, podílejí na záchraně ledních medvíďat před utonutím. A ten pocit morální nadřazenosti nad čmoudícím davem? K nezaplacení... Zvlášť, když jim ten hloupý dav ty jejich elektrokrámy zadotuje ze svých daní.
Jsou i jiné příčiny. V zemích, kde prodeje rostou jsou dotace a na druhé straně velké daně na ostatní auta - vždyť v Holandsku v přepoštu Mustang s 8 válcem vyjde na 3,1 milionu. No a pak je nejroztomilejší elektrický průkopník Norsko, které celý ten cirkus dotuje z těžby ropy. Tomu říkám pozérství na státní úrovni >:D ...boj za čistý vzduch tím, že ho jinde zkazím (teda pokud té pohádce věří).
Nizozemsko - minulý rok propad prodejů EV o 70%, to nějak zapomněli sdělit
každý rok tam zelení šílenci ve vládě šachují s dotacemi a podporami a daněmi tak že dealeři neví co stáhnout z prodeje dřív, a potom zase vracet - ti stávající vládu tedy opravdu nemilují (vládní slepenec)
Norsko, škoda mluvit, to čisté si berou od sebe (vodní zdroje), to špinavé ponechávají v zemích těžby a výroby.
Příští rok některé úlevy odpadnou a pruh pro busy/cyklo/taxi/EV už nestačí, parkovat už taky není kde
Boom v Norsku skončí velice brzy.
Norsko se chová stejně jako chlapíci s eko-egy co mají nadbytek peněz.
Dělají nesmyslná ekologická gesta.
Kdyby měli Norové tolik peněz jako Češi, přestali by blbnout.
Komické je jak si sami odbourali největší výhody - 3. pruh (volný pruh) a parkování zdarma. Tak to vždycky skončí podobně jako s málo zdaněnou elektřinou, je to jen na pár chvil.
Re: HELE PTÁKU VOTVÍRÁKŮ VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDEVOTROKŮ IMRVÉ
Norsko je mimořádně skvěle spravovanej stát = má HDP na hlavu vyšší než Německo. My máme dluh asi 2 biliony t.j. na hlavu asi 180 t. kč [odkaz] naopak norové maj přebytek asi desetinásobku našeho státního rozpočtu ;-)
Chtěl bych aby to tady bylo podobně zvláštní >:-[]
Re: HELE PTÁKU VOTVÍRÁKŮ VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDEVOTROKŮ IMRVÉ
Děkuji, že mi říkáte blb. Vůbec mě neznáte, nemáte tušení, proč jsem si to auto koupil (i3), ale máte hned ve všem jasno. A ne, nikdo mi to nedotoval. Takové jako vy miluji. Brouci Pytlíci.
Re: HELE PTÁKU VOTVÍRÁKŮ VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDEVOTROKŮ IMRVÉ
Koupit si za 1,2-1,4 mega obludnou nákupní elektro tašku a chlubit se s tím na auto serveru značí že:
1) jste pouze osoba přepravující se z A do B
2) musíte mít nutně neco cool moderního co je právě IN
3) vůbec tomu nerozumíte a někdo Vám to vnutil
4) máte hodně zvrácený vkus
5) nebo nemáte všech 5 pohromadě
Re: HELE PTÁKU VOTVÍRÁKŮ VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDEVOTROKŮ IMRVÉ
Jistě že mam pravdu.
A pokud jsem jen uživatel a auto sou mi jinak šumák, nelezu na auto server.
Já sem taky uživatel zahradního traktůrku, ledničky, televize, vodárny, mixéru, kávovarů nelezu na fora zahrádkářů, domácích kutilů, milovníků kávy atd protože sem prostě jen uživatel a jinak je mi to šumák.
Jako pána zajímá jen kde zaparkuje a zda se vejde do díry tak mě zajímá jestli to poseká trávník, udělá dobrý kafe a jestli mi to natlačí vodu do kohoutku.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
A hlavně se měl zeptat známého odborníka Barichella, ten ví přesně, co si mají ostatní kupovat a hlavně - co si kupovat nemají. Takový zdejší Felix Holzman.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Na ježdění výhradně po městě je nejlepší MHD >:D
Je to nejvíc ekologický a dost často nejrychlejší.
A pro ty co musí mít nutně nákupní tašku a sní korzovat Prahou, Brnem atd a dál už nevyjedou stačí Smart, I10, Panda, Fiesta atd a kdo chce být mermocoí stylovej tak třeba Fiátek 500 :-)
Jakmile vyjedeš mimo město je na jakoukoliv další jístu rozhodně lepší 370Z, Focus, Genesis, Volvo nebo ameriky :-)
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Se mi líbí, jak ostatním určuješ, co jim musí stačit. :-)
A proč to třeba neomezíš jen na Fabii nebo Yaris? Není ten tvůj povolený výběr příliš benevolentní?
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Jo a proč nemůžeš jet Smartem? Přeci potřebuješ co nejkratší auto do města nee.
Fanda aut (petrolhead) evidetně nejsi, ty si nekupujou I3.
Takže si zapálený ekolog? Proč nejezdíš MHD? Nebo jezdíš po Praze jenom v 6 ráno a po 6 večer? Protože co sem jel poslední týden trasu autem po 7:30 ráno, tak to jede autem v kolonách 45 minut a MHD 51 minut. To je úspora času jak stehno >:D >:D
Nebo si podomní prodejce olova a v batohu by si to MHD neuvezl?
Mě to člověče hrozně zajímá, co vede uvědomělého občana ke koupi I3 >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Aha.
Takže nechceš nejkratší auto, zapálený ekolog nejsi, kvůli úspoře čas to taky dělat nemůžeš, protože si neřekel že jezdíš jenom do 6 ráno a od 6 večer do města (v ostatní časy je auto k ničemu bo je rychlejší jak MHD o 5 minut nebo dokonce pomalejší) , olovo taky asi nevozíš......takže pak mi uniká proč nejezdit MHD (pokud chci být v centru rychle) nebo proč si místo I3 nekoupit dejme tomu Fiat 500, Fiestu atd.
Pořád sem nepřišel na výhody té I3 proti normální nákupní tašce v benzínu , stylové nákupní tašce v benzínu anebo MHD.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
A mě taky.
Ale fanda aut s I3 - to mi hlava fakt nebere.
To je asi jako fanda sýrů co jí polský eidam, fanda do kávy s kávou Jihlavanka, fanda kvalitního pochození v botách Prestige a fanda lahodných zmrzlin kupujících sorbent v Kaufláči >:D >:D >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Môžeš si kúpiť auto za 10000€ alebo za 30000€. Je to len o tom, koľko peňazí máš a si ochotný minúť. Ja by som ako druhé auto, niekedy som dve prevádzkoval, kľudne zariskoval a zobral nejaké elektro ( v mojom prípade vylietané, ale v tom sme si za rovno). Na poskakovanie do obchodu, do školy, alebo cestu manželky do práce to úplne stačí. Že to nechápeš je tvoja vec :-)
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Mne sa páči tvoje generalizovanie a tvoje videnie okolitého sveta. Predstav si, že dcéra chodí do školy na opačnú stranu mesta, takže ráno sadám do auta, hodím dieťa do školy ( v mojom prípade je to ca 17-25 minút podľa dopravnej situácie), odtiaľ sadám naspäť do auta a idem do práce (u mňa tak 8-15 minút). Extrémy, kedy to nestihnem ani za hodinu nerátam, ale stačí nejaká havária a je to. Poobede mám to isté len v opačnom poradí a za dobrých podmienok to trvá 50 minút, v trochu horších podmienkach 90...
Čas cesty ráno do školy podľa plánovača MHD: 37-51 minút a 2-4 prestupy
Čas cesty zo školy do práce:25-28 minút, 1 prestupy
Si bystrý chlapec, tak si to nahádž do kalkulačky a porovnaj rozdiely :-! . A mimochodom, mať zbytočné peniaze , tak ako druhé auto (dávno som prevádzkoval dve súkromné) by som na tento účel zobral nejaký Leaf, alebo egolf. 4-5 ročné kusy sú finančne celkom dostupné ;-)
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Když máš potřebu mít dítě na druhém konci města a rád řídíš trolejbus, tak proti gustu >:D >:D >:D
Já přestupuju 3x a přesto je to auto ve špičce rychlejší max o 10 minut, když chytneš jo kvalitní kolonu nebo se stane bouračka tak i je i auto pomalejší.
Nechceš změnit forum? Prej u trolejbusů maj málo členů >:D >:D
Jste uživatelé přepravující se z A do B a cintáte tu jak máte rádi auta, ale nikdy byste si žádný auto o kterým jste jako puboši snili nekoupili, protože je nepraktický, má velkou spotřebu, nemůžete s ním zaparkovat a bla bla bla
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Ne to je trolejbus bez troleje, zábava je s ním jako v prosinci na náměstí v Horní Lhotě >:D
Zvuk motoru žádnej nebo maximálně z repráků, zrychleuje to jak trolejbus jen poněkud rychleji, designově je to obludná škatule pokud se bavíme o I3 a je to předražený >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
On hlavně nechápe, že lidé okolo něj mají jiné priority a potřeby.
A na dotaz "Jaké auto koupit, aby se se do něj vešli 3 dětské sedačky vedle sebe?" je schopen odpovědět ve stylu "Jedno dítě utrať a problém vyřešen."
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Na 3 děti jsou hlavně dobré šoupačky. Takže, z vlastní zkušenosti, buď Dodge Grand Caravan nebo Sharan.
Kdo jednou s dětmi vyzkoušel šoupačky, nechce jinak. :-)
Ale ty bys mu měl doporučit jezdit vlakem, když se tě jinde někdo ptá na auto do města a ty mu doporučíš MHD... :-!
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Haha. Jistě že pokud někdo jezdí v 1 a čistě v městě doporučím mu MHD.
Pokud vozí 3 malé děti (nebylo definovávno počet dětí věk atd) nebudu mu cpát MHD.
Tam záleží jak to má nevím, jestli má 1-2-3 děti, nebo 5 nebo sou Hujerovic a je jich 35, jestli má kojence nebo 12 leté puboše, nemam vstupní informace.
Takže netuším jestli mu doporučit Fiestu, Grand Caravan nebo autobus Karosa >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Můžeš mi dát definici, která auta si člověk může pořídit, aby byl, z tvého pohledu, fanda do aut?
Rozlišuješ to pohonem (elektrika/cng/benzín/nafta) nebo snad koncepcí (sedan/kombi/kabrio/city-car) nebo jen počtem válců? Jako že fanda do aut si nikdy nekoupí motor pod V6 a už vůbec ne naftu?
A ještě jedna otázka. Já tvrdím, že i3 je zábavné auto, dá se s jeho zadokolkou dobře blbnout. Postnul jsem tu video, kde další lidi tvrdí, po osobní zkušenosti, že se s tím dá zábavně jezdit. Ty tvrdíš, že to tak není, že fanda do aut si to nemůže pořídit. Máš osobní zkušenost? Jezdil jsi s tím?
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Nejezdil, já mam takovou divnou vlastnost že auta která se mi nelíbí, nejsou pro mě zajímavá ((emá to žádný zvuk a převodovku a elektromor mě nebere) nemam potřebu zkoušet.
Fanda do aut je pro mě někdo s veteránem nebo zajímavou károu, sedanem, kupé, kabrioletem, sportákem, vyšlechtěným offoradem nebo pak maldí kluci s nějakou károu za 50 co v tom leží od rána do večera a opravují, vylepšují, jezdí na srazy, akce.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Nemáš zač.
S elektromobilem je těžké být petrolhead nebo car enthusiast no - stejně jako s tříválcovou Fabií s nápisem "tř válce stačí, když turbo tlačí". Vony většinou totiž nestačí, spolu s řadou čtyřválců ani na ty 20 let staré veterány s letargickým automatem a zdechlým ignotem V6 či V8
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Hele třeba já bych si vzal radši Egolf, než tebou vyjmenovaný auta. Dokonce přemýšlím, že si ho vážně koupím. Auto na běžný ježdění mám (Passata, teď budu mít na půl roku Kodiaq), ale tyhle auta si moc nevybírám. Mám k tomu i starý kabrio s velkým motorem a máme doma i Hothatch s atmo 180k dvoulitrem. A k tomu by se mi hodil Egolf do města, protože bych mohl parkovat na modrejch. Navíc ježdění s tím překvapivě je docela zábava.
Akorát teda zatím se víc přikláním k ojetý SL63 amg s Atmo 6,3 litrem:))
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Hele opravdu to není tak blbý. Dost se mi líbila okamžitá odezva na plyn. V určitých okamžicích to mělo opravdu slušnou reakci. Třeba dnešní automaty neřadej v zatáčkách a když k tomu máš nějakej malej motůrek s obřím turbem, tak v zatáčce přidáš plyn a auto se rozjede až hodně daleko za ní. To u Egolfu není, reaguje to hned.
Navíc rekuperace je docela zábavná.
Jasně že to není auto na okresky, ani na cestu na dovolenou, ale na dojezd 15km do práce a na oběd to není špatný.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
na oběd chodím pěšky a 14 km do práce jedu MHD, autem jen pokud něco převážím nebo pokračuju dál.
Je to nejvíc ekologický a taky nejrychlejší, pokud nechci vstávat v 5:30 ráno jako kolbenkáři z montovny nebo náplavy ženoucí se do Prahy z Horní dolní 50 km, ono pak jaksi ztrácí smysl pracovat od 8:00 :-)
A automat co neumí řadit v zatáčce díkybohu neznam. To asi bude tím že v turbomotoru ze sekačky sem nikdy nejel a nemam to nějak v plánu >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Povolené jsou i šestiválce, jinak si to vystihl naprosto přesně >:D >:D >:D
Kdo je nadšenec do aut si totiž koupí nepraktické auto, do kterého se mu nevejde celá famiílie i s 2 kočárkama, 3 kočkama, pytlem rašeliny a nevím s čím ještě, koupí si auto co má velkou spotřebu, špatně se s ním parkuje atd.
Koupí si ho proto že se mu líbí, že si ho vybírá srdcem, že je to po čem toužil, že to byla láska na první pohled, že cche jezdit rychle nebo se naopak kochat a užívat pohodlí.
To dělá nadšenec a fanda.
ostatní sou uživatelé přepravující se z A do B a jde jim jen o užitnou hodnotu, ušetřené prachy a prestiž, jinak je jim fuk co za škatuli to je. Hlavně že to jezdí levně, zaparkují s tím v zoně a má to logo BMW, Mercedes atd.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Mám i3. Dokážu s ním podélně zaparkovat ve městě 4,5m mezery. Velmi mi tato vlastnost vyhovuje při denním ježdění po centru.
S kterým autem, které jsi tu vyjmenoval, to dokážu také?
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Focus je delší o 40 cm ;-)
A zaparkovat se dá se vším, třeba i s Chargerem, jen to nechce se tím rvát někam do historického centra nebo nebýt línej obejet blok a jít pěšky 400 metrů >:D
A jestli hledáš nejkratší auto, proč sis nekoupil Smart? Mohl si mít tři za cenu I3. A než se projezdí ve Smartu 800 táců, to můžeš jezdit i na WC a budeš jezdit hooodně dlouho zadarmo.
A nemusíš heldat dobíjecí stanici, někde čekat, tahat prodlužku jak tydýt a čerpat ekologickou, zelenou elektránu vyrobenou v Uhelný elektrárně, kde nejdřív někdo musít vytěžit uhlí, opracovat, dovézt ho do elektrárny, dopravit ho až prímo na místo kde se spaluje, spálit a pak je elktřina popř vyrobit v atomovce, kde nejdřív musíš vytěžit surovinu, z tý udělat palivo, dovést do skladu, ze skaldu do bloku JE a pak vyřazený někde uskladnit. Taky ekologie jak cyp >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Ty mi nebudeš říkat, kde a jak mám parkovat. Prostě se chci vejít do 4,5 m mezery a jsem rád, že s i3 se tam vejdu.
Nehledám nejkratší auto, proto nejezdím se Smartem. Měřím 202 cm a pokud se podíváš na velikost interiéru Smartu a i3, tak pochopíš, proč nemám Smart.
Žádné nabíjecí stanice nehledám. Jelikož mám nabito každý den plnou, tak si vystačím s dojezdem, co mi poskytují každé ráno plné baterie.
Co se týče ekologie, netvrdím, že EV je k přírodě šetrné (pokud chci ušetřit přírodu, tak si nekoupím žádné auto), nevím, proč tady předhazuješ nějakou ekologii. Nebo si snad myslíš, že auta se spalovacím motrem jsou šetrnější a ropa v podobě benzínu/nafty se sama dopraví do pistole u pumpy?
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Nemyslím si auta se spalovacím motorem sou ekologická, ale rozhodně je třeba víc ekologické provozovat 20 let staré auto, které už je dávno vyrobeno a které i při zvýšené spotřebě a produkci emisí zatíží přírodu několikrát méně, než výroba nového elektroauta,na které musíš vytěžit suroviny, zpracovat, vyrobit auto, vyrobit baterie, pak ho po 10 letech zrecyklovat vč baterií, bo to už bude na odpis, vyrobit za těch 10 let provozu pro něj elektrárnu v ekologických věcech jako je uhelná a jaderná elektrárna >:D
Myslím že tento proces zatíží přírodu víc, než 20 let starej Mercedes, amerika nebo nevím co s 5 litrovým osmiválcem co žere 15 litrů na sto >:D >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Jo klidně budu. a až mi to někdo zakáže, tak mu omlátím jeho ekologickou hlavinku o kastli jeho elektrického vozítka a vypíšu mu co bylo potřeba vypustit do přírody při jeho výrobě, provozu a recyklaci a taky malinký faktík, že zatímco to dnes 20 let staréa uto bude ještě dalších 15 let jezdit, tyhle ekom*dky budeš za těch 35 let muset mít 4 >:D >:D
Takže v reálu bude víc ekolickej i 40 let starej ruskej nákladní ZIL na benzín, co žere 60 litrů na 100 >:D >:D >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Za 35 let jen 4? Ty vole, tak málo? Já za posledních 10 let měl 4 nový auta, moje okolí vždy dychtivě čeká, kdy svoji novou káru pustím do světa jako ojetinu (někdo ten trh ojetých aut musí zásobovat, že...) a ty mi povolíš JEN 4 auta za 35 let?!? To až řeknu klukům, tak z toho budou fakt smutní... :'-(
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Tak baterku během 2 hodin v servisu vyměníš. Kus za kus. A jedeš dál.
V klasickém autě je snad doživotní baterka? Nebo třeba turbo je také doživotní součástka? V klasickém autě se nic nemění, nic se nekazí?
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Tímto příspěvkem diskuzi končím, protože to fakt nemá cenu. Ale naposledy, bod po bodu:
Baterky vydrží víc jak 7 let. Viděl jsem servisní menu některých amerických i3 z roku 2013, které mely najeto 100 tisíc mil. Pokles kapacity z 19,5 kWh na 19 kWh byl největší pokles, co jsem zaznamenal. Takže pochybuji, že to 7 let baterka nedá. Nevím, proč do toho motáte nápravy (ty se snad oproti klasickým autům více kazí?) a elektromotor, který je z principu výrazně jednodušší a spolehlivější než spalovací motor.
To s tou Kubou nechápu, zda tím chcete podpořit svůj argument "zatímco to dnes 20 let staréa uto bude ještě dalších 15 let jezdit", protože si spíše protiřečíš, když jsi předtím argumentoval s tím, že klasické auto vydrží výrazně déle.
Kolik stojí nová baterka do Tesly? To nevím.
Nový modul (je jich v i3 celkem osm, ale měníte jen ten vadný nebo odešlý) stojí dneska pro aktuální i3 1635€ bez DPH. Cena každý rok klesá. Prvních 8 let je v záruce, pokud po 8 letech bude nutné některý modul vyměnit, tak ta cena bude asi výrazně nižší než dnes.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Já mam trošku jiné informace, cena baterií do aut je už asi 7 let furt stejná, pouze se navyšuje kapacita baterií. Takže ujedeš trošku víc, ale prostě když vytáhneš baterku z 2010 Peugeotu a dáš tam novou nebo z 2017 něčeho aktuálního, koštuje to naprosto stejně. Propad ceny se nekoná.
A ta Kuba byla o tom, že servisovat auta tak, že do servisu narvu 50% tržní ceny nebo vyměnním půlku auta za nové(jiné) díly se dá i 70 let starej veterán.
Mě zajímá kolik vydrží ta Tesla nebo I3 bez záadsních investic, bez výměny baterií a při podobném nájezdu. Staré auto furt umí jezdit dlouhé trasy. Aby mi tu zas někdo nepsal že baterky vydrží 15 let, ale zapoměl dodat že dojezd klesne z 400 km na 110 km >:D >:D
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Ono zrovna Barík nie je vzorka. Sám najazdí dokopy nič, všade deklaruje úžasne nízku spotrebu svojich 6, alebo 8 valcov, vypisuje ako sa kochá jazdou - jazdí na spotrebu.Ak by si kúpil namiesto tých 8valcov jednu fábiu tak
1. ušetril by na prevádzke
2. nemusel by sa báť šlápnuť na plynový pedál - nezožralo by ho to za živa
3. po diaľnici by mohol chodiť 130 (viď bod 2)
4. pri jeho nájazde by mu jedna kusy vydržala 15 rokov :-!:-!:-!
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
1) nepotřebuju šetřit na provozu (v sobotu sem tankoval 41 litrů, tolik ani někteří nemáte celou nádrž ve vašich zázračných tříválcích)
2) nebojím se šlapat na plynový pedál
3) vůbec nepotřebuju jezdit po dálnici, já mam radši okresky, tam se projedu nejvíc a bez radarů
4) o můj nájezd se nestarej, jezdím s tím každej týden
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
1) neklamu, pošlu ti naskenovnaou účtenku od pumpy, chceš? >:D
2) drandil sem s tím 120 a po dálnici to fakt nebylo
3) ????
4) v neděli sem najel jenom 10 km, ale v sobotu sem byl na srazu s klukama a nalítal sem 120 s Camarem
ve čtvrtek sem jel s CTS a předtím v sobotu taky s CTS
Jezdím kam chci a potřebuju, nemam potřebu s tím najíždět ročně 30 000 km, nevím kam bych jezdil. A nejsem typ co strašně rád jezdí 15 let na jedno a to samý místo.
za to dobu co jezdím sem toho po čechách viděl myslím dost, od Grabštejnu po Šumavu, od Mariánek po Ostravu.....
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Zpravidla u druhýho auta tankuju přes 60 litrů nafty. Druhý auto je totiž S-max. A první i3. Hlavně kvůli manželce. Ale to asi nikdo bez rodiny, bez dvojčat, bez manželky
a bez peněz nepochopí.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Do toho historického centra niekto chodiť nie len chce, ale niekto aj musí. Tých 40 cm rozdielu si strč, koľko krát krúžim v bratislave v centre, všade sú rezidentské miesta a ostatné sú v mnohých prípadoch beznádejne plné. vtedy je tých 40 cm naviac prúser, skrátka nevlezieš a hotovo. Plus v pár častiach nie je dostupné ani to platené parkovanie a vtedy ti je prd platné, že nemáš problém si prešlapať xyz metrov.........
A mimochodom, je pekné vypisovať o ťažbe uhlia, transporte, spálení a premene na el. energiu, ale zabudol si na ťažbu ropy, transport, energetickú náročnosť premeny na palivo a jeho transport na čerpačku :-!:-! Ja nedisponujem údajom o tom, ktoré z toho je väčší humus, ale pri svojej úvahe si polovicu cesty a výroby a transportu bežných palív akosi zabudol spomenúť
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Ešte si zabudol, že na tú ťažbu, výrobu a distribúciu palív sa tiež minú kvantá tej strašne zlej a špinavej elektriny. Plus výsledný produkt, ktorý je už pri vyrobení násobne väčším svinstvom ako elektrina, ešte spálime a bordel púšťame výfukom do ovzdušia...
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
No a? I kdybych prodal barák, prachy spálil v krbu, co ti je do toho?
Jinak pokud bys vychodil základku a uměl porozumět psanému textu, tak bys pochopil, že je to jedna, ne jediná, vlastnost, která mi na tomto autě vyhovuje. Ale to už tady chci příliš...
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
to nebylo moc vtipné >:D je hezké že máš o mne starost >:D a až to budeš prodávat tak tě jistě rozveselí ztráta hodnoty >:D
ale ty na to máš takže tě to jistě nezkruší a půjdeš ještě do nějakého moc moc moc více pokrokového EV vozidla se kterým se bude dobře parkovat >:D
ps - díky za radu >:D běžím si základku dodělat, včera mi Fero říkal že je to dobrej nápad, že slyšel že čórovat se má sofistikovaně >:D - říkal že sice neví co to je ale že to dobře zní
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
jo mají tak ať je vyhazují z okna hlavně že je to baví
mimochodem prodeje i3 v Německu silně poklesly, boom se vyčerpal, zásobárna těchto fandů je vyčerpána
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
To je mi fuk. Já si kupuju auto tak, aby vyhovovalo především mně a mé rodině. Jestli si to kupují další lidé/fandové/kdovíkdoještě je mi jedno. Jestli si kupujete auta podle toho, jak moc si je kupují ostatní, tak to je váš problém.
Re: Barrichello NEJSI TY (náhodou) SAMOLIBÝ DEBÍÍL ?? ;)
Spíš mám problém v tom, že míchají hrušky s jablky. Že se i3 nelíbí každému, to chápu. Mě samotnému přijde i3 jako zezadu oprcaný (a zdrclý) kombík trojkové řady. Ale stejně, pokud si mám ráno vybrat mezi auty novou Q7, V-Klasse či i3, tak na denní ježdění vyhrává i3. Kdo nejezdil, nepochopí...