Navíc jste to zas pochopili špatně jako vždy, jádro pudla u mého příspěvku bylo, že auto značky, která byla v 90. letech označovávan jako auta pro přestárlé důchodce má zrychlení horší o 0,1 s než kdysi legendární značka chrlící sportovní sedany a kupé.
To je nějakej markentigovej blábol ve stylu letáku z Tesca, že Coca Cola stávala 49,90 Kč a dnes je za úžasných 29,90 a když si tam šel den předtím, tak byla za 35,90 vid >:D
tolik to nestojí ani v německu, otevři si mobile.de
Jj, pre tých, ktorí nemajú na M5, to zrejme môže byť alternatíva, hlavne ak im nebude vadiť, že aj s motorom o cca. 2 litre väčším je pomalšie, ako to BMW. Pri tom slonovi na prednej náprave je predpoklad, že bude podstatne ťažšie, ako M5, s horším rozložením hmotnosti, horšou obratnosťou a dynamikou inde ako na rovnej ceste. Ale inak áno, alternatíva to je, len myslím, že málokto bude spomedzi týchto dvoch áut vôbec vyberať.
Já bych nad tím Cadilacem alespoň uvažoval. Pokud tady tedy je oficiální zastoupení.. Min. jen proto, že jich tu bude jezdit jen pár... A pomalý auto to rozhodně není a amíci už dávno nestaví auta, který jedí rychle jen rovně...
Za 2,6 mega auto s 417 HP, 4x4 v plný výbavě..... BMW 750 xdrive stojí trošku jiné peníze, pravda CT6 není zrovna konkurence 7ky, je to něco mezi 5 a 7. Navíc je k mání sice dražší, ale za hubičku jezdící plugin-hybrid verze.
Design je netuctový a originální a výbava velmi našlapaná.
Bose® Panaray® Sound System s 34 repro, LED světlomety, noční vidění, řada asistentů, bezdrátové nabíjení mobilů, zadní video systém, auto vehicle hold system, Active Chassis Package uses Active Rear Steering, All-Wheel Drive and Magnetic Ride Control to adjust vertical suspension dampening every millisecond, maintaining an impressively smooth ride, 4 zonová klima s ionizací, možnost prodloužených sedaček, vpředu i vzadu s ventilací a masáží....
Problém je s tím bych...v tu chvíli, kdy víš, že můžeš jezdit pár let bez plateb za servis, nebo musíš cálovat každou prohlídku se nůžky rozevírají. Neznám specifikace, ale já jel v autě, co mělo sice úžasné karbonové skořepiny, ale naprosto neodpovídající lux sedanu, o jiných karbonových doplňcích ani nemluvě.
Hezké na projetí, ale trojku bych tam asi nenechal, jsem málo Trnasformers pozitiv.
Má to tovární záruku 3 roky/100 000 km. Bezplatný prohlídky asi nebudou, na druhou stranu za ty 3 roky v tom krom výměny oleje v motoru v podstatně není co měnit. Pokud teda nehodláš najet za 3 roky 250 000 km :-)
GM bude mít v Německu určitě sklad, to je pro ně největší trh pro Cadillac, Camaro a Corvette.
A ze skušenosti s Chryslerem kdy sem měl Sebring a 300C tak uměli z centrálního skladu z Německa do druhýho dne nebo max do 48 dodat díl sem na centrálu na Chodov. Několikrát sem tam ND kupoval.
Není důvod proč by to GM nemělo umět taky.
A blbinky jako filtry a destičky budou asi mít skladem i tady.
Pro ty, co nemají na nové BMW je taky alternativa, že si člověk počká, až to nějakého chudáka za 5 let omrzí a šoupne to do bazaru. A voilá, já si ho pak koupim za třetinovou cenu >:D >:D >:D
To jsem kdysi udělal a pak plakal nad tím,že jsem si nepořídil něco levnějšího a odolnějšího.Pět let stará empětka je velmi riziková koupě.A není to jen má zkušenost.
Nove M5 s CarbonCore ramem je technicky uplne jinde jak zastarali Cadillac. Navic Cadillac ma pouzite technologie jak 10let stare BMW 5. Proto nejen v interieru si priplatis za lepe vybavene luxusnejsi a pokrokove auto. Pro zajimavost diky aktivni zadni naprave uz bezna 5er G30 je mrstnosti jak mensi 3er. Sory ale jedina vyhoda Cadillacu je cena, cim to asi bude >:D
Cadillac má už x let magnetic ride control, místo turba má kompresor a infotaiment co umí připojit mobil, internet 4G LTE, WIFI, navigaci, dvd atd to umí taky. Sedačky Recaro stavitelný v 16 směrech nebo klasický ve 20+vyhřívání a ventilace, automatická klima,13 repro Bose, launch control, 6pístkové přední a 4pístkové zadní brzdy Brembo, řízení ZF, limited slip diferrential, pneu Michelin Pilot super sport, karbonovou kapotu, Performance Traction Management s nastavením Wet, Dry, Sport 1, Sport 2 a Race.
320 maximálka a celý auto laděný na Nurburgringu.
Faakt 20 let starý technologie - nebo jinak tyhle technologie umí dát na zadek i moderním a dražším :-)
Psal jsem 10let stara 5er, ne 20let :-) Jinak si me to potvrdil vybava jak 10let stara 5er. Az bude mit Cadillac aktivni zadni napravu, nocni videni, ledkova svetla s dosahem 500m a head-up displej na takove urovni, nemluve o intuitivni navigaci, bude pro Cadillac rok 2027. Slicovani interieru, technologie a pocitu s luxusu ma Cadillac na BMW jeste co dohanet. Pocitove mrstnost u 5er a jeji akrivni zadni napravy je taky o tridu mensi auto +pevnejsi a lehci ram CarbonCore, to Cadillac zatim nezna.
Meleš voloviny klasickýho zaujatýho BMW fanatika.... Nemůžeš srovnávat novou generaci 5er s autem co je stavěno jako konkurence F10 v modelovém roce 2013. Mimochodem CTS-V je laděný na severní smyčce a odcházející F10 M5 tam natřelo, takže zažitej předsudek, že to umí jezdit jen rovně je lichej. K čemu jsou všechny tyhle tebou opěvovaný technologie když to auto za 1. se ještě neprodává 2. klasická 5er carbon core nemá 3. většinu zákazníků co to auto kupujou nějaký tyhle věci nezajímají protože stejně budou kupovat 520d/530d .... Pokud se bavíme o TOP verzi tak, je Cadillac velmi konkurenceschopné auto a jak už kolega Barrichello řekl výčet dílů a technologií rozhodně neukazuje na to, že je to šunka.... Můžeme se bavit o detailech v interiéru ale to je asi tak všechno. Poslední věc je ta, že ta cena je přestřelená stačí hledat a koupíš nový kolem 2 mega..... což je za 620 koní atd "zadarmo".
Tak nějak, starý CTS-V u CTS druhé generace to dalo za 7:59, tohle současné musí být výrazně rychlejší. Jinak posmívané Camaro ZL1 to dělá za stejný čas jako Porsche 911 Turbo S.
Časy amerik co nezatáčí skončili, zaspal si dobu. Ten kalendář z roku 1980 bych bejt tebou z tý stěny už sundal.
[odkaz]
Časy z Magny-Course - CTS-V skro stejný čas jak BMW M3 a ATS-V daaaleko před ním >:D
[odkaz]
Na laguna seca CTS-V před Audi R8 [odkaz]
Fakt to neumí zatáčet :-)
Hlavně že evropská auta umí zatáčet perfektně a proto s tím lidi jezdí po kruháči 20 a na okresce 70, zatímco já to jezdím s 20 let starou americkou plečkou s tuhou zadní 50 (kruháč) a 120 okreska >:D
Ehm, ale to koľko kde akým autom jazdí nie je ani tak problém auta samotného, ako skôr toho medzikusu medzi volantom a sedadlom nemyslíš? A len tak mimochodom tie rýchlosti čo jazdíš ty dávam aj ja s prstom v nose v 2 tonovom MPV a o čom to vypovedá?
Vypovídá to o tom, že ti na místní provoz a styl jízdy půlky národa stačí i 20 let stará krabice a že mít super podvozek je ti k ničemu když ho nevyužiješ.
Nebo ještě jinak - kde není motor podvozek nepomůže >:D
Jinak koukal sem na test dieslového Jaguaru Fpace se základním motorem a zrychlení za 9,5 s nebo kolik tam bylo.....mmmmm. Na to mi ta 20 let stará škatulce s 4 rychlostním automatem taky stačí a v zatáčkách určitě taky pomalejší o moc nebude, nemá totiž na výšku 5 metrů váží o 700 kg méně....
Takže ten brekot jak ameriky nezatáčej mě ve světle těchle faktů strašně moc baví >:D
Tak ono je night vision a night vision. Umí to noční vidění v DeVille detekovat lesní dobytek a třeba zabrzdit? Umí detekovat chodce a nasvítit je směrovým paprskem světla? Zvýrazní tyto překážky na displeji nočního vidění?
99% lidí co tyto auta kupují carbon core řešit nebude a garantuju ti, že jízdně je CTS-V skvělým autem. Nelíbila se mi převodovka, ale jistota/komfort, řízení jsou úžasné.
..a E63 S amg to ma za 3.4 sekundy..celkovo tieto vysportovane limuziny dosahuju brutalne dobre casy a to pritom odvezu plnohodnotne 4 ludi s batozinou....
Jen s jednou drobnou...M5 umí narozdíl od CTS-V plnit s přimhouřením oka i funkci luxusního přepravníku. A to nejde jen o podvozek, ten má Caddy moc slušný!
A vieš čo je najväčší problém tohto Cadillacu v Európe? Aj napriek výkonom a cene sa ich tu predá pár kusov hlavne pre minimálnu dealerskú a servisnú sieť. Ruku na srdce, ak by si chcel investovať do podobného auta tie 2 mio korún a nebýval v Prahe, kúpil by si ho?
Ale fakt je proste ten, že tá sieť momentálne nie je. Keď už bude, potom sa bude dať hovoriť o priamej konkurencii. Dovtedy bude hrať či už Cadillac ale aj napr. Lexus či Infiniti vždy až druhé husle.
V M5 jich v cesku moc nepotkas. No ani nikde jinde v evrope. Nevim kde jsou skovany, kde s nima lidi jezdi, ale potkat M5 na silnici je vzacnost. Jedine v Zurichu jsem jich za jeden den videl vic nez za cely zivot pred tim. Jenze to neni benchmark, tam to vypada, ze i uklizecky jezdi do worku v golfech gti.
Môj laický odhad je, že ťažšia nebude. Pohon 4x4 určite nejaké kilá pridá (naviac takýto na prvý pohľad pomerne zložitý), na druhej strane samotná G30 je ľahšia, ako minulá F10, tak sa to zrejme vykompenzuje. Uvidíme, ale ja myslím, že hmotnosť F10 M5 (1945 kg) bola dosť často negatívne zmieňovaná, takže si na tom inžinieri zrejme dajú záležať.
Suchou hmotnost uvadeji vetsina automobilek, stejne suchou uvadi uzivatel "iudex" pro 1945kg M5 F10. A jedna se o hmotnost bez ridice a paliva. Vlastne pokud M550i G30 ma 1855kg u nove M5 muze mit i nizsi, diky pouziti karbonu nejen na strese.
Jak pise MT, suchou? Minula M5 vazila "mokra" dle DIN 1870kg, to je s na 90% plnou nadrzi atd. (dle EU pak i s euroridicem a eurobagazi 1945kg o kterych pise iudex). Takze aktualni G30 550ix vazi dle techto norem kolik?
A oktavka vazi 1300kg. :-)
Ja se s tebou nebudu poustet do nejake teoreticke (v mem podani) debaty o tom co je lepsi. Ale pri hmotnostich je dobre brat v potaz i ty veci kolem. A sice ze limuzina vyssi stredni, a je jedno ze je to jeji sportovni derivat, je furt predevsim limuzinou vyssi stredni. Musi umet odvest posadku i pohodlne, v kvalitnim interieru, i v tichu atd. Pokud toto vsechno CTS-V zvladne stejne dobre jako 5er, stejne dobre jako 5er, pri nizsi hmotnosti, pak mu ve stoje zatleskam. Jestli tomu tak je ale netusim. ;-)
No já jenom že posměváčkům se krátí v čem je to auto horší.
Váha skoro stejná i s těžším motorem, kdy pro řadu lidí může být kompresorová V8 lepší jak turbo V8 od BMW, navíc k pověsti kterou provází BMW 550/650 s 4,4 V8, kde se měnili v záruce motory co neměly najeto ani 100 tis km, protože karbon, přidření, přehřátí a vstřiky.....stovky případů hlavně z prvních roků výroby. Trošku nalomená důvěra i u skalních BMW fandů, jak sem četl na zahraničních forech.
Zrychlení taky stejný, výbava solidní.....
A pokud si kupuju sportovní verzi a nechci s tím řezat okresky, nechci to občas vytáhnout na okruh zajezdit si ale naopak s tím chci jezdit do práce, pro děti do školky a po dálnici 250 tak mi trochu uniká smysl nákupu.
Jezdit 250 zvládne i V6 3,0 s Twinturbem co má o 200 koní méně. A bude zaručeně pohodlnější a s lepší výbavou. A dokonce i s vysněným AWD.
Pokusím se vysvětlit.
Kouzlo je Bariku v tom, že když čínský výrobce přivede na trh telefon se všemi stejnými funkcemi jako má Iphone, a bude ho nabízet za poloviční cenu jako je Iphone, trhem to stejněm nepohne. Lidi prostě chtějí Iphone. To je to umění prodat. Třeba to není spravedlivé, ale takhle to prostě na světě chodí.
Netuším, kdo přišel s konceptem supersedanu jako první, ale Cadillac to nejspíš nebyl...
takže je jasné, kdo je vůdce a kdo následovník:)
To sis zvolil zrovna dost blbej příklad protože v TOP 10 je za tím Iphonem krom samsungu 8 čínských výrobců a krom Apple a Samsungu, který občas hoří a bouchá už si nikdo třetí na čínu neškrtne.
A po velkých faux pas Samsungu, LG nebo Microsoftu utíkaj k číně i jejich zákazníci >:D
No xDrive u takove 3er treba prida +70kg. V 5er a k V8 davajicimu nejakych 700-800Nm bude muset byt dimenzovany zase jinak, coz kila urcite neubere, ale k tem 70kg spis jeste dalsi prida. Jestli k tomu pridaji jeste nejake technicke finesy ala uplne odpojeni predku, to ten system nejspis taky nezlehci. Nevim o kolik presne je G30 lehci nez F10, ale ikdyby to bylo o 80kg treba tak to jen dorovna ten balast co nova M5 nafasuje.
Tak jsem zvedavy jestli se zde BMW vazne predvede a uplatni treba neco vic z know how co nacerpali pri konstrukci i3 a i8, a ne jen tu v clanku zminenou carbonovou strechu (o kterou clovek tradicne prijde kdyz zvoli stresni okno). :-)
Já si dovolím odhadovat, že to bude 1910kg.... bude to prostě o něco méně než E63, ale nemám iluze, že když tam narveš nějakou výbavu, že to nebude atakovat 2 tuny. ;-\
M2 vazi vic nez M235i ;-) Zjevne to BMW na ty ukazky az tak nehraje, ja osobne ocekavam min nez M5 minula, ale vic nez soucasna M550xi, protoze proste vic zeleza.