Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pochvala
Horst Fuchs
| 9. 5. 2017 18:58
Tentokrát musím chválit, Honzo. I na malé ploše jste dokázal velmi pěkně vypíchnout klady a zápory různých motorizací. Taky si myslím, že silnější litr v kombinaci se 6M bude ideál, ostatně jak tomu bylo dříve u Rapida a Fabie s 1.2TSI. Škoda toho automatu, i u 1.6TDI jsem mu nadával, že drží otáčky nesmyslně nízko, takže nechá vyniknout dieselové turbodíře.
Avatar - J@...
Pochvala
J@...
| 9. 5. 2017 19:58
Mě spíš zaujalo hodnocení kultivovanosti. Nový a starý jsou na tom stejně - přeloženo z "novinářštiny" - nový je na tom trochu hůř. ;-)
Avatar - wakantanka
Pochvala
wakantanka
| 9. 5. 2017 21:02
Pod tú pochvalu sa ti rád podpíšem. Keď sa chce tak sa dá. :-) :yes:
Pochvala
jk 81
| 9. 5. 2017 21:17
Myslím si že je třeba pochválit lidi ze škodovky ,protože rapid od svého vzniku ušel kus cesty a dnes je to moc pěkné auto.
Avatar - wakantanka
Pochvala
wakantanka
| 10. 5. 2017 08:05
Práve preto kam sa dostal Rapid dnes, by bolo treba položiť otázku, prečo nemohol byť na takej úrovni hneď od začiatku ?
Avatar - Emel
Pochvala
Emel
| 10. 5. 2017 08:33
Hm... a kam že se dostal?

Má stejnou paletu motorů, jen 1.0 místo 1.2. Má v zásadě stejný design, s drobnými retušemi. Má větší infotainment a trošku vylepšený interiér a nějakou výbavu navíc. A je to pořád auto postavené na mixu platforem, relativně úzké, s malýma kolama.

Já tam žádný průlom nevidím, v návaznosti na minulé vlákno: design a cena ;-)

PS: pokud si vybavuju správně, motory se obměnily dvakrát, začínalo se se starší TSI s řetězem...
Pochvala
Redmex
| 10. 5. 2017 09:17
Tak prve modelove roky otrasne drncali. Ked som mal tu cest s dieslom mr 2016, tak uz to tlmilo akceptovatelne.
Tiez trochu zrealnili ceny, takze uz to nestoji cenovo voci plnohodnotnej nizsej strednej, ale skor ju oblizuje zo spodnej strany :-)

Stale je podla mna plnohodnotna nizsia stredna niekde inde, ale zase akcna ponuka (Drive v SR asi Fresh v CR) s cenou 13.7k eur za 81kw a 6st manual je fajn. S nutnymi priplatkami je to okolo 15 a tu vela konkurencie v nizsej strednej nie je. Pre male mesto, kde je to k servisom konkurencie dalej by som ho dokazal aj odporucit >:-[]
Avatar - wakantanka
Pochvala
wakantanka
| 10. 5. 2017 13:50
Ako píše kolega Redmex nižšie. Optikou na SK trhu bol pri uvedení Rapid nacenený povedzme značne ambiciózne vzhľadom k celému setupu. Tvrdé a udrnčané, to pokiaľ môžeme veriť testérovi je pasé. Cena oproti tej pôvodnej v podstate poklesla, nakoľko je v nej viac výbavy a pod. Takže teraz ten Rapid dáva viac zmysel. :-)
Pochvala
kaiserlábus
| 10. 5. 2017 08:58
Dobrý, málem jsem myslel, že je to vážně, pěkně napsaný.
Míčka chválím za uspokojení sponzora a tajně podané informace o skutečnosti. Akorát já blbec to vykecal. :-!
Avatar - dal
Pochvala
dal
| 10. 5. 2017 18:35
Já by jsem jej také pochválil jak to na sebe pěkně v tom videu navazuje. Z venku je totiž Rapid červený a při záběrech zevnitř je zelený! >:D
VYPNETE ZVUK
X236K
| 9. 5. 2017 19:08
Kdyz uz musite likvidovat nase datove limity zapnutym videem, tak mu ASPON ZTLUMTE ZVUK!!!!
VYPNETE ZVUK
jk 81
| 9. 5. 2017 19:14
Zvuk je ok
VYPNETE ZVUK
X236K
| 9. 5. 2017 19:20
Neni! Rve mi to tady do filmu, ktery mam z compu pusteny na TV. A kdyz to pustim v praci, tak to vzdycky zarve na celej kancl.

Jde to tady do kopru. Kapitoly po dvou vetach, clanky o 2 odstavcich (viz srovnani motoru 1.0 a 1.2). Galerie jsou pomale, jako kdyby se tahaly ze Sudanu zkratkou pres Mesic. Podivejte se na zahranicni servery, jak se to dela! Autoexpress ma galerie rychly jako blesk. Tady se kazdej obrazek nacita nekolik vterin..
VYPNETE ZVUK
jk 81
| 9. 5. 2017 19:30
Tak to potom ano . Já to tak vyzkoušené nemám, vždy mám puštené buď to a nebo to. A v práci musím bohužel pracovat.
VYPNETE ZVUK
X236K
| 9. 5. 2017 19:33
i v praci se najde chvilka, aby si clovek proletel novinky na netu... ale bohuzel uz pri tom nepousti auto.cz, protoze jeho vlastnik nema zjevne zajem o zobrazeni reklamy a aktivne proti navstevnosti bojuje
VYPNETE ZVUK
jk 81
| 9. 5. 2017 19:38
Proto píši v pořádku.
VYPNETE ZVUK
jk 81
| 9. 5. 2017 21:38
Už vím o co vám jde... pustil jsem si PC.... Převážně vše sleduji na mobilu , v aplikaci žádné reklamy nebo něco podobného není. Nevěděl jsem to tak přijměte mou omluvu.
VYPNETE ZVUK
koblih
| 10. 5. 2017 08:20
V aplikaci jsou reklamy v pohodě, ale zase pořádně nefunguje galerie >:D
Avatar - Skipper
Děkuji
Skipper
| 9. 5. 2017 19:16
Díky za obsažný článek, takhle nějak si pŕedstavuji motoristickou novinařinu! :yes: :yes: :yes: Neskutečný rozdíl proti popisu tabulky 1,0 a 1,2.
Avatar - wakantanka
Děkuji
wakantanka
| 9. 5. 2017 21:03
:yes: :yes: :yes:
Avatar - J@...
To video bych nazval:
J@...
| 9. 5. 2017 19:56
"Čekání na 5 tis. otáček/min." :-) :-) :-)
Avatar - JohnST
Trojhrnek
JohnST
| 9. 5. 2017 20:01
Mne sa paci jak novinari kvetnato opisuju nejaky motorcek do kosacky v Rapide ,aky je to zazrak. Je to motorcek ktori svizne odvezie akurat sofera. Ked ho nalozite dynamika v cudu a spotreba 9L/100km len tak mrskne. :-!
Trojhrnek
mikesh
| 9. 5. 2017 20:31
Jses zbytecne hystericky, ja tam o zazraku nic napsane nevidim. S cim to srovnavas? Dynamiku, spotrebu?
Trojhrnek
kozakm
| 9. 5. 2017 20:34
Má to 81 kW a 200 Nm, proč by to nemělo pohodlně odvézt klidně i čtyři lidi?
Avatar - twistedTSD
Trojhrnek
twistedTSD
| 9. 5. 2017 21:06
Proč by měl být motor se 200 Nm přehnaně citlivý na zatížení?
Avatar - JohnST
Trojhrnek
JohnST
| 9. 5. 2017 21:47
Lebo je to turbobenzin a fyzika plati. :-! Litrovy hladky benzin ma max vykon cca 65koni.
Tu je turbom zdvihnuty vykon o cca 69% co je velmi vysoke cislo.Cize ten motor je hnany na hranu svojich moznosti pri akej takej este unosnej zoivotnosti. Optimum je navysovat vykon o cca 30% nie o 70%. Myslim si, ze zivotnost tychto motorov bude max 200000tis km a potom srot. :no:
Avatar - twistedTSD
Trojhrnek
twistedTSD
| 9. 5. 2017 22:05
To nevím...ale o dynamiku v optimálním spektru otáček bych se nebál.
Avatar - Hammunasakra
Trojhrnek
Hammunasakra
| 9. 5. 2017 22:17
JohnST se nebojí o dynamiku = ale o životnost a asi spolehlivost vyturbenejch maloobjemovejch tříválců. Fyzika platí = příjem z náhradních dílů a servisu je pravděpodobně zajištěn ;-\
Trojhrnek
_MT_
| 9. 5. 2017 22:31
Že je podle tebe hnaný na hranu, nijak nevysvětluje, proč by 81 kW nemělo jet jako 81 kW, respektive 200 Nm při 2000-3500 otáčkách nemělo jet jako 200 Nm (v kW je to 42-73). Tedy měl být na rostoucí zatížení citlivější než motor, který nahrazuje.

Co se týče té životnosti... přímo v tiskové zprávě k uvedení Golfu s 85 kW 1,0 TSI psali, že díky špičkovým materiálům, nebo nějaký takový marketingový obrat, má řemen životnost jako celé auto a tudíž ho netřeba nikdy měnit. >:-[] Zasmál jsem se. Zjevně tím chtěli říct, že se nemusíme řemenu bát - je doživotní. Ale přitom klidně říkají, že neplánovali životnost větší než cca. 200 (to je snad udávaná životnost těch nejlepších řemenů, ale nedělám v tom). Což mě nepřekvapuje. Ale překvapilo mě, že to napsali do tiskové zprávy. To neznamená, že nemůžou vydržet víc, jen pro to nic neudělali. Ostatně jsem kdysi četl, že je snad podle TÜV životnost automobilu pět let a 150, nebo to možná bylo 125, nejsem si teď jistý, tisíc.
Avatar - Hammunasakra
Trojhrnek
Hammunasakra
| 9. 5. 2017 22:38
Kde tam čteš že by neměl jet jako 81 kW? :-|

Nejlepší řemen co vim má životnost 240 000 km. Jestli u tohohle prdítka fakt ručej za 200 t. km sou buď těžký optimisti nebo lháři nebo borci = popravdě řečeno neriskoval bych to :-)
Trojhrnek
_MT_
| 9. 5. 2017 23:01
Předpokládal jsem, že to srovnává s předchůdcem. Pokud je podle něj i 1,2 TSI dobrý tak pro jednoho, tak beru připomínku zpět.

Nenapsal jsem, že ručí za 200. Pokud má být řemen doživotní, tak životnost auta nemůže být vyšší než životnost toho nejlepšího řemenu (to je prostá logika), kterou jsem dal jako cca. 200. Klidně může být nižší. JohnST se celkem trefil, byť možná jen žertoval/ provokoval. A pořád mi přijde úsměvné, že něco takového klidně prohlásili. Realita samozřejmě do jisté (nemalé) míry záleží na uživateli)
Avatar - Hammunasakra
Trojhrnek
Hammunasakra
| 9. 5. 2017 23:13
Radši nemyslet na tu nejdrsnější variantu vysvětlení = že nám naznačujou že nejdražší spotřební zboží jaký používáme do budoucna budou mít menší životnost ;-)
Avatar - Ozzman
Trojhrnek
Ozzman
| 9. 5. 2017 23:44
No, ještě to lze vydedukovat obráceně, pokud auto vydrží, jako řemen, tak ten se běžněmění u drtivé většiny do 90 - 100 tisíc km ( na ty dlouhověké moc nevěřím ), takže >:D Třeba je ten litr konstruovaný tak >:D A když to vztáhnu k prvním TSI s řetězem, tak tam už končila životnost někdy v 40 tisících >:D
Trojhrnek
_MT_
| 10. 5. 2017 10:43
Tak v testech výdrže vydržely i déle. Teď je otázka, jestli má člověk nervy na to to riskovat. Výměna řemene bude levnější než oprava potkaného motoru. Nejlepší je samozřejmě stav rozvodů sledovat v rámci pravidelného servisu. Nemám takový problém uvěřit, že v řemenech pokročili; pokročilo se v kde čem. Kam až, to je otázka. Člověk by pak neměl zapomínat, že řemen bude mít i kalendářní životnost.

Přechodem na řemeny to nekončí. Dnes opravdu honí snad každý gram, jdou po ztrátách a nestačí jim, že ušetřili něco jako 0,05 litru na 100 přechodem z řetězu. Když můžou řemen udělat o milimetr užší, tak ho udělají. Zjednodušují ty mechanismy, kde můžou. Při takovém vývoji vždy riskuješ životnost (na druhou stranu, když tam žádný napínací mechanismus nedají, tak nemůže ani selhat :-) ).
Avatar - Bertold
Trojhrnek
Bertold
| 9. 5. 2017 23:29
Moja informácia od predajcu VW ohľadom životnosti remeňa- remeň sa nemení počas celej životnosti, to znamená 350 000 km.
Avatar - Hammunasakra
Trojhrnek
Hammunasakra
| 9. 5. 2017 23:35
To je eště lepší než výměna oleje po 50 000 km = a ten se hodně poved :yes: >:-[]
Trojhrnek
wlken
| 10. 5. 2017 07:44
Ale ten motor není atmosféra s přidaným turbem, nýbrž motor zkonstruovaný od začátku pro turbo...Stejně jako bys napsal že 1,9 SDi má 44 kW a 1,9 TDI má 96 kW, tudíž bude mít TDI nízkou životnost....
Trojhrnek
šofér
| 10. 5. 2017 10:34
No, pokud stále platí, že spalovací motor je složen z pístů, vlálců, klikovky, ventilů jakožto základu, tak já vnímám, že to má každý motor a plynulost jeho chodu je dána tím, jak je plněn či přeplňován a také setrvačnými hmotami.
Staré motory měly plynulý chod a velké sertvačné hmoty, proto méně točily či trvalo, než se roztočily, ale byly trvanlivější, nové motory jsou vyhnané výkonově v otáčkách / kroutícím momentu ovšem bez setrvačných hmot, což se projevuje zvýšením tlaků v motoru- potřebou buď držení v optimálních otáčkách či přetlakováním (turbem, kompresorem) .
Mi potom přijde, že každé zvýšení tlaku je na úkor snížení životnosti.
Nejsem profi automechanik, s motory si občas jen hraju, hlavně s těmi staršími, rád se nechám poučit, že se mýlím.
Trojhrnek
wlken
| 10. 5. 2017 11:16
Tak ten malý turbo motor na ty tlaky musí být samozřejmě dostatečně dimenzován,musí mít pořádný spodek motoru. klikové ložiska, odolné písty a taky správně dimenzované rozvody, které jsou více namáhané nepravidelnostmi chodu (na což třeba koncern trochu pozapomněl). jde tedy o to,jak se tím konstruktér vypořádá, ale v principu by neměl být problém vyrobil malý foukaný motor který bude mít dostatečnou životnost. Ten motor není celkově malý, mějte na paměti že je to tříválec, je stejně dimenzovaný jako 1.4 tsi,jenom o ten jeden válec kratší
Trojhrnek
wlken
| 10. 5. 2017 12:06
Mimochodem, litrový ecoboost od Forda s 92 kW měl v Autobildu po sto tisících km přesně NULA mínusových bodů, žádné abnormální opotřebení, stav srovnatelný anebo lepší s většíma atmosférama...Takže pokud bych měl z 1.0 TSI strach,tak jenom z toho že je to koncern, z přeplňování a malého objemu ne:-)
Trojhrnek
šofér
| 11. 5. 2017 08:03
a jak je řešen nepravidelný chod klikovky? co tam je, vyvažovací hřídel? C ose týče toho Fordu, 100 tis km, je nic, to najede auto za dva tři roky, uvidíme co se potento u takových 300 tis. Beru to tak, že foukaný motor je navíc spousta těsnění, turbo, chlazení turba, tedy více "kurvítek"...
Avatar - Emel
Trojhrnek
Emel
| 11. 5. 2017 08:42
Jak za dva tři roky? 1.0EB snad není motor co by se kupoval na 30-50tkm za rok, ne?
Trojhrnek
wlken
| 11. 5. 2017 12:51
Tak turbo motor bude vždycky náročnější na servis, vždycky bude víc věcí k opotřebení a víc důvodů proč motor nejede jak má,ale to platí o jakkoliv velkém turbomotoru. Tříválec vyvážit pořádně nejde ani vyvažovákama, je to zkrátka jeho vlastnost,ale myslím že nějaký extra vliv na životnost to mít nebude (pokud je ten motor správně navržený). Souhlasím s tím že 100 tisíc je málo na posouzení životnosti, ale pokud je motor po sto tisících jako nový a nevykazuje abnormální opotřebení v porovnání s větší atmosférou, tak se dá usuzovat, že mechanicky vydrží totéž. Problém u těchto motorů vidím spíš v tom,že budou velice svádět k zatěžování na plný výkon, atmosféru málokdo neustále točí do omezovače a šlape na plný plyn, protože to nemá valnou cenu, kdežto u tohoto motoru stačí dát plný plyn a on potáhne velice krásně, vždyť má do cca tří tisíc otáček srovnatelný výkon s dvaapůllitrovým šestiválcem!
Trojhrnek
george246
| 10. 5. 2017 12:44
Když vyjel motor 1,2TSI tak taky spousta moudrých psala, jak motor nevydrží apod. To se psal rok 2009 myslím. Dnes jsou k vidění i motory 300-400tis.km a normálně fungují....nevidím tedy důvod, proč by to mělo být u 1,0tsi jinak.
Trojhrnek
wlken
| 10. 5. 2017 07:49
Je to přesně naopak než si to napsal, ten oturbený litr si bude při zatížení zachovávat dynamiku daleko statečněji než stejně výkonná 1,4-1,6 atmosféra....
Ty, vole !
kaiserlábus
| 9. 5. 2017 20:02
Tak to je jak na Zámku (Kafka), :
- jedu do kopce na 3 8-s
- zatáčka - vracečka za 1 :-O
- motor má 4/4,5/5 tis otáček 8-s
- motor 1.2 se plaší pod rukama :-(
Výhoda těchto motorů je, že mají celoživotní náplň oleje (30tis.). >:D
Rozborka
KubikCv
| 9. 5. 2017 20:35
Docela by mě zajímal pohled pana Vaculíka na malé TSička , život­nost­...kar­bono­vání. Zápory provozu takového motoru na příměstský provoz,nebo provoz na velmi krátké vzdálenosti. Provoz na krátké trasy vs. prodloužený servisní interval apod. Proč třeba Škoda protěžuje CNG na úkor LPG,kdy už dneska existuje systém pro přímý vstřik kapalného LPG (bez směšovače).
Avatar - J@...
Rozborka
J@...
| 9. 5. 2017 20:40
To dnes ještě pořádně nikdo neví, to ukáže až praxe, jako na předešlých "povedených" TSI.
Rozborka
KubikCv
| 9. 5. 2017 21:15
Turbobenzíny jsou na trhu už docela dlouho i u ostatních výrobců. Teď když se k nim s velkou pozorností ACZ přidal i koncern takřka ve všech segmentech,bych čekal trošku obsáhlejší článek který se bude věnovat problematice provozu aut s takovým motorem. A pro mě je pan Vaculík jednoznačně špička tady na ACZ. Už v době Fabie mk2 se Škoda svou akcí TSi za cenu HTP snažila dostat turbobenzíny i mezi typické uživatele malých atmosfér (město,krátké trasy). Můj osobní názor je ten,že prodloužený servisní interval + krátké trasy,dojíždění do práce 5-10km...poskakování po městě, časté starty(k tomu stop-start) a zimní provoz na podobné tratě pro tyhle motory nebudou zrovna přínosem :-)
Rozborka
kozakm
| 9. 5. 2017 21:28
Ono to nebude přínosem pro žádný motor.
Rozborka
kozakm
| 9. 5. 2017 20:50
1.2 TSI EA211 je obecně považován za povedený motor bez vážnějších problémů. Jak na tom bude 1.0 TSI ukáže teprv budoucnost.
Avatar - rohYpnol
Rozborka
rohYpnol
| 9. 5. 2017 23:06
TSI se na krátké trasy nehodí vůbec, to ti můžu říct rovnou. Žerou N95 jak prokopnutá nádrž... ale to je prostě problém všech moderních motorů.

Zkrátka zlaté MPI (na krátké trasy) :-!
Rozborka
Radek123radek
| 10. 5. 2017 15:22
Tak to si dovolim tvrdit pravy opak,pac takova 1.6 55kW zrala jak tank a nebal bych se tvrdit,ze ve meste si papla klidne k 10ti litrum o vykonu ani nemluve.1.0tsi je proti tomu raketa s polovicni spotrebou.
Rozborka
KubikCv
| 12. 5. 2017 20:06
1.6 55kW je pravěký motor...ze série litinových starců...i pan Hrdlička odmítnul nabídku motoru VW 1.1 pro Favorita,kdy škodováci měli daleko lepší a lehčí celohliník.
Avatar - Blue Sun
Lžička
Blue Sun
| 9. 5. 2017 20:53
Když se podívám na starší testy Rapida s 1.2 TSI, marně hledám tu obří turbodíru pod dvěma tisíci. U Spacebacku dokonce žádná zmínka, u 81 kW motor táhne od patnácti set...
Takže, Mičko, když už máš tu potřebu lhát, tak ne tady, kde si lidi dokáží snadno zjistit, co jste napsali dříve. Chápu, že tu novou sra*ku potřebujete vychválit všemi směry a tak použijete vaši obvyklou škodováckou berličku srovnání s předchozí generací, která vlastně byla strašně špatná, ale... My nejsme blbí ani slepí!
A samospouštěcí video... už ani radši nekomentuju.
Avatar - Hammunasakra
Lžička
Hammunasakra
| 9. 5. 2017 22:02
Co pamatuju takhle se to dělá odvždycky = kritiky koncernu přicházej až kdy model, motor končí = to neznáš? :-)
Lžička
_MT_
| 9. 5. 2017 22:52
Nejen koncernu. Mně třeba v paměti utkvěla X3 a jak si z toho Dinar dělal legraci. Nové je dobré, staré je špatné (až na výjimky jako bylo třeba Clio RS; tam se fňukání dalo čekat).
Avatar - Hammunasakra
Lžička
Hammunasakra
| 9. 5. 2017 22:55
Jo určitě se najdou i další = ale u koncernu je to taková klasika :-)
Avatar - Ozzman
Lžička
Ozzman
| 9. 5. 2017 23:46
Nejlepší recenze a nejvěrohodnější na Superb 2 a Octavii 2 jsem tu četl cca před 2, respektive 3 mi lety ;) Náhoda? Nemyslím si... >:D
Lžička
ryccardo
| 10. 5. 2017 15:14
Přesně tak a zároveň s tím i ujištění, že tenhle novej motor je už naprosto dokonalej a bez chyb >:D >:D

Nicméně musím říct, že tohle nový 1,2 TSI jsem zkoušel ve Fabii a jede výborně. Žádnou obří turbodírou netrpí. To jsou jen novinářský kecy. Jede velice příjemně a svižně a jestli nemá nějakou amatérskou konstrukční vadu, jako jeho starší bráška, tak bych se ho vůbec nebál koupit. Akorát jen ve Fabii eventuálně Rapidu. V těžký Oktávce to je žebrota.
Lžička
george246
| 10. 5. 2017 12:53
Hele a co takhle podívat se na data vydání článků, kde to nepíše ?? Co třeba uvědomit si, že výrobce mezi tím udělal změnu, která tu turbodíru vytvořila ?? Třeba v souvislosti s přechodem na EU6 (to jsem dal jen jako příklad).

Jenže to chce přemýšlet proč to tak bylo....jednodušší je o někom napsat, že lhal.
Avatar - Blue Sun
Lžička
Blue Sun
| 10. 5. 2017 13:36
Jasně, ty motory od sebe dělí deset let, že?
Lžička
george246
| 10. 5. 2017 14:02
A proč 10 let ? Nerozumím...?
Lžička
ryccardo
| 10. 5. 2017 15:18
Tím to není. Jel jsem s novou F3 pár měsíců zpátky s touhle motorizací a žádnou turbodíru jsem nepostřehl. Motor jede jak z praku. Sbírá se už od nízkých otáček a táhne srdnatě až k omezovači. Až se mi nechtělo věřit, že to je udušený na EURO6. Tenhle novej 1,2 TSI se VW jízdně moc povedl.
Avatar - JohnST
Samospustanie videi
JohnST
| 9. 5. 2017 21:53
Redakcia si uz robi zo svojich citatelov asi blbov. Samospustanie videi je stupidita najvyssieho rangu. Redakcia by sa mala nad podobnymi pikoskami zamysliet, lebo si myslim, ze takto si iste citatelov neziska ,skor naopak a potom budu vyplakavat, ze nemaju z coho zit. >:-[] :-!
Avatar - Hammunasakra
Samospustanie videi
Hammunasakra
| 9. 5. 2017 22:03
Tohle byla k tématu právě 1000 výtka = schválně jestli jí bude redakce brát stejně vážně jako předchozích 999 ;-)
Avatar - Emel
Poklona
Emel
| 9. 5. 2017 22:17
Musím vyseknout poklonu... zejména fotografovi. Galerie je super.

A pak... takhle si představuju facelift. Zajímavější grafika světel, trošku retušovaný vnitřek (zmizela opěrka ze staré Octavie), hezké dekory... a jinak nespravuju co není rozbité... že? :-)
Avatar - twistedTSD
Poklona
twistedTSD
| 9. 5. 2017 22:21
:yes: :yes: :yes: Takhle to má vypadat. Kvalitní, nadčasový návrh a po letech stačí upravit optiku, nárazníky a dekory.
Poklona
xtad
| 9. 5. 2017 22:35
Rapid se vylepsoval prubezne, takze nova operka tam je uz dele, stejne, jako novy panel klimatizace a radia.
Avatar - rohYpnol
Logika?
rohYpnol
| 9. 5. 2017 22:51
Přední světla jsou sice jen bixenony, ale svítivost bude slušná... ?! Pane autore, jste vědma?

Chromová linka je VE STANDARDU od výbavy Style... ?! Pane autore, takže chromová linka je JEN v nejvyšší výbavě, že... a nikoliv ve STANDARDU.

Děkuji za poloodpověď za zadní (ne)LED světla, nicméně nechápu. Spaceback od prvopočátku měl být stylovým, tak nevím ,proč by preference zákazníků měla být právě ve prospěch liftbacku co se zadních LEDek týká.

Ale to jen krátká reakce na video ;-)
Avatar - Emel
Logika?
Emel
| 9. 5. 2017 23:06
VE STANDARDU od výbavy Style - to je jasné, ne? Ve Style je bez příplatku, v Ambition za příplatek (konkrétně 3400, vč. lišty pod oknem).
Avatar - rohYpnol
Logika?
rohYpnol
| 9. 5. 2017 23:17
ano, je to jasné, ale ne úplně šťastně řečené.

A hlavně jsem zapomněl:

Kultivovanost a kultura chodu u 1.0 TSI stejná jako u 1.2 TSI?? Pane autore, Škoda zřejmě zaměstnává kouzelníky místo konstruktérů... ?!

Kopanec u 1.2 TSI?? 1.0 TSI zabírá UŽ od 2000 ot. naplno?? Bože, pane autore, proč nás krmíte takovou snůškou nesmyslů? Právě 1.2 TSI zabíralo od cca 1500 až 1800 ot. a rozhodně, ale rozhodně netrpělo žádným náhlým kopancem.

Nechápu, proč tak snadno a lacině přejímáte reklamní PR pohádky. TOhle by nezaujatý autor neměl. I když doba dovolených se blíží a je třeba ... >:-[]
Logika?
_MT_
| 9. 5. 2017 23:16
Je zjevné, že tím chce říct, že není za příplatek, je v ceně. Dalo by se to formulovat i bez standardu (nebo základu). Jsou modely, kde mimo stupně výbav nic moc není, a jsou modely, kde jsou stupně výbav spíš základ (vybíráš si tedy, na čem začneš stavět) a je nad nimi hromada příplatků. Takže s tím nemám takový problém. Ostatně sám určitě "v základu" používám i u jiných stupňů než těch nejnižších.
Avatar - rohYpnol
Logika?
rohYpnol
| 9. 5. 2017 23:20
ale jo, samo o sobě by to bylo vcelku přísné. Celkově to ale zapadá ... do ... :-!
Avatar - twistedTSD
Logika?
twistedTSD
| 9. 5. 2017 23:23
Nevím, zda už to tady proběhlo, ale bi-xenony jsou nakonec zřejmě zase se sníženou svítivostí, v konfigurátoru je totiž označují jako "low bi-xenony."
Avatar - rohYpnol
Logika?
rohYpnol
| 9. 5. 2017 23:31
nevadí, od autora přeci již dopředu víme, že svítí skvěle >:-[] ;-)
Logika?
jk 81
| 10. 5. 2017 06:12
Potvrzuji jsou to low Bi xenony.
Avatar - sargis
Logika?
sargis
| 10. 5. 2017 07:26
No, keby cennik pisal auto.cz, tak v konfiguratore je toto:
1 - low bi-xenon ultra high illumination
2 - 15-inch standard yet looking like 18" alloy
3 - high-rev bike-like 3-pot
4 - this autorun video incorporated into the media system as introductionary
5 - large scale of colors matches your nail polish and lipstick
Avatar - white label
Logika?
white label
| 9. 5. 2017 23:50
Hlavní tam mělo být: "Přední světla jsou sice jen low! bi-xenony...", protože plnohodnotné bi-xenony často svítí celkově lépe, než světla LEDková, viz třeba Polo.
Logika?
george246
| 10. 5. 2017 12:59
Svítivost slušná :-) tak mě to pobavilo....

Vhodnější by bylo použít výraz SOUČÁSTÍ výbavy STYLE, ale jinak je ve standardu výbava style :-)

Mě spíš vadí, že člověk, který o tom má něco vědět, mluvím o STŘÍBRNÉ barvě lišty, přitom lišta je evidentně CHROMOVANÁ. Ledaže, by v MB fakt dělali STŘÍBNÉ lišty, ale to se mi věřit nechce :-)

Rozdělení SB vs. liftback u LED taky nechápu. Nejspíš to má ale souviset s tím, že venku se prodávají hlavně liftbacky (tvar karoserie vzdáleně připomíná sedan) a proto se tomu více věnují.
Avatar - Emel
Logika?
Emel
| 10. 5. 2017 13:27
To jsou hrozně drobné jazykové nuance, za které bych opravdu redaktora nekritizoval... já to cítím nějak takhle, ale ruku do ohně bych za to nedal:

Chrom i stříbro jsou prvky. Nejsem si jistý, jestli bys je od sebe dokázal na pohled odlišit. Předpokládám, že reálně ta lišta není ani z chromu, ani ze stříbra (teda ze stříbra určitě není :-) , dříve to býval chrom, dneska nejspíš plast s povrchovou úpravou, ne?).

Jako označení barvy se ale běžně používá pouze stříbrná, chromová není barva. Klidně bych napsal větu, že prvek chrom má stříbrnou barvu, obráceně to podle mě napsat nejde.
Logika?
george246
| 10. 5. 2017 14:05
Jen mě to tak praštilo do uší :-) Vycházím ale z toho, že dříve se prvky označovali jako chromové...
Avatar - Emel
Logika?
Emel
| 10. 5. 2017 14:48
To ony se označovaly (a označují)... a ještě dříve i chromové byly.
Avatar - twistedTSD
Logika?
twistedTSD
| 10. 5. 2017 13:32
Já bych si to asi vysvětloval tím, že liftback cílí na východní trhy, kde si na takové "luxusní" prvky více potrpí.

Mně osobně je to docela jedno. Paradoxně mi přijde praktičtější, když je zadek poctivě osvětlen žárovkami než když jsou v rozměrných světlech tenké červené pásečky.
Logika?
xtad
| 10. 5. 2017 17:52
Podle me to je tim, ze spaceback se kupuje v nizsich vybavach a za priplatky se tolik neutraci.
Logika?
KubikCv
| 12. 5. 2017 20:43
nejsou ledky u lift spíš jednoduše kvůli Číně? Střílím od boku...nevím jestli se tam prodává >:D
Avatar - Emel
Logika?
Emel
| 14. 5. 2017 18:44
Indický Rapid je jiný než evropský. Střílím od boku, ale myslím, že v Číně se prodává ten "indický".
Avatar - Ada je zase tady
Ještě k motorům – ty jsou ve fabii i rapidu naprosto stejné.
Ada je zase tady
| 10. 5. 2017 03:03
Takže Fabia konečně dostala čtyřválec 1,6TDI? :-)
Proč Škoda Auto vybírá jiné trasy...
webpaja
| 10. 5. 2017 06:54
...pro ACZ než ty pro Autocar? Tam totíž psali, že na hladkých německých silnicích nebylo v zásadě možné zjistit kvalitu tlumení podvozku.
Musím si jít ten zázrak vyzkoušet, jestli je opravdu minimálně stejně kultivovaný jako 1,2TSI, tak smeknu.
Nevěřím, že se něco zlepšilo,
swifter
| 10. 5. 2017 09:15
copak se může zlepšit DOKONALOST?

;-)
Avatar - Blue Sun
Mno
Blue Sun
| 10. 5. 2017 10:26
a když se podíváme k vaší partnerské "konkurenci", tak najednou vidíme jiný titulek - stačí, ale nenadchnou... >:D >:D
Avatar - Bertold
Mno
Bertold
| 10. 5. 2017 12:06
Povedal si A, ale nepovedal si B. Na Autorevue skúšali len 70 Kw verziu. Nadpis nie je všetko. Dôležitý je aj text v článku.
Mno
mikesh
| 11. 5. 2017 17:13
No a ty jsi nerekl C, ze v clanku pisou ze jeli se setikvaltem, coz byla asi tezko verze 70kw.
Proooč???
Patt_66
| 10. 5. 2017 12:24
Já to nechápu, proč redaktoři tady na ACZ ale i jíní pořád píší že má spaceback "velký kufr" ?????
Oněch pořád inzerovaných 415 litrů je podvod a PR od škodovky na nic netušícího zákazníka.
Zavazadlový prostor je ve skutečnosti možná 384 litrů (a to taky kdoví jestli). A to je normální kufr pro hatchback...... akorát ty hatchbacky jsou uvnitř (myšleno pro lidi) prostornější. ;-\
Proooč???
jk 81
| 10. 5. 2017 12:45
Proč myslíte že uvádějí nesprávnou hodnotu? Možná to dělají i s obsahem motoru. Že by ta tisícovka byla max. osmsetpadasátka?
Proooč???
Patt_66
| 12. 5. 2017 09:17
Viděl jste někde napsáno že má spaceback průměrný kufr o hodnotě 384 litrů?
Já rozhodně ne, ve všech článcích psaných o spacebacku je kufr psán jako "velký" o hodnotě 415 litrů. Tato hodnota je ale se započtením prostoru pro rezervu, tento prostor ale musí být podle vyhlášky zaplněn buď rezervou nebo lepící sadou!
Logicky pak nemůžu do něj dát nic jiného, žádné zavazadlo a není to zavazadlový prostor.
Je to jen marketingový tah, protože když by se uvedlo že má kufr velikost 384 litrů najednou by slogan "kus auta navíc" nedával žádný smysl. Protože to auto by bylo jako všechny ostatní.....
Avatar - Emel
Proooč???
Emel
| 12. 5. 2017 15:56
Jako že se do těch 30l nic jiného než lepící sada dát nesmí? Hele, ještě bych být tebou na tu vyhlášku kouknul.
Proooč???
Patt_66
| 15. 5. 2017 08:42
Pro jistotu jsem se podíval a tady je to podle vyhlášky:
Seznam povinné výbavy automobilu
ćnáhradní pojistky, od každého druhu 1x
ćnáhradní žárovky, od každého druhu 1x (s výjimkou výbojek)
ćnářadí potřebné k výměně žárovek
ćpříruční zvedák, který má nosnost určenou pro vaše auto
ćreflexní vesta
ćvýstražný trojúhelník
ćklíč na matice kol
ćnáhradní kolo – ráfek s pneumatikou, v případě, že je na autě víc typů kol, musíte mít náhradní kolo pro každý typ. Náhradní kolo nemusíte mít, pokud je vaše auto vybavené indikací defektu nebo pneumatikami s možností nouzového dojetí, nebo pokud mát ve voze certifikovanou sadu na opravu pneumatiky
ćautolékárnička
Máš ještě nějaký dotaz????
Avatar - Emel
Proooč???
Emel
| 15. 5. 2017 11:17
Máš tři možnosti:
- rezerva nebo dojezdová rezerva + klíč + zvedák
- runflaty s indikací defektu na každém kole (v té tvé citaci je to blbě, nestačí indikace defektu, tu má dneska každé auto, ale indikace defektu + runflat)
- sada na opravu pneumatik

Pokud si zvolíš tu první, zabere skoro celé místo. Pokud si zvolíš tu druhou, nezabere žádné místo. Pokud tu třetí, tak samozřejmě taky nějaké místo zabere, ale rozhodně ne celý prostor pro náhradní kolo a do toho zbytku můžeš normálně něco naložit.
Proooč???
mikesh
| 11. 5. 2017 17:30
Ty povazujes normu za podvod? :-) Uplne stejne to udava konkurence. U Spacebacku dokonce pisou o kolik see zmensi kufr pokud ma rezervu, tim se jini ani neobtezuji.
Proooč???
Patt_66
| 12. 5. 2017 10:21
O jaké normě píšeš? Norma je pokaždé jen norma, podvodem je když měříš a neuvedeš podle čeho, to pak může každému vyjít jiné numero....
A jinak, ty jsi někde viděl podle jaký normy je objem zavazadlového prostoru spacebacku měřen???
Já se dívám do katalogu od škodovky a nic o tom podle jaký normy to měřili tam není!!!
Avatar - Emel
Proooč???
Emel
| 12. 5. 2017 15:58
Běžně se používá VDA, která spočívá v ukládání hranolů 20x10x5cm.
Proooč???
Patt_66
| 15. 5. 2017 08:48
Jak říkám o normě kterou je měřen zavazadlový prostor nikde nic není, že se běžně používá VDA neznamená že byla použita, to je fakt ne doměnka.....
Taky by mně zajímalo jakým způsobem se hranoly změří kruhový prostor, myslím že hodně nepřesně anebo vůbec. ;-)
Avatar - Emel
Proooč???
Emel
| 15. 5. 2017 11:12
Víceméně všichni výrobci udávají objem podle VDA. Výjimkou byl Peugeot, který udával prostě objem. Byl k tomu článek tady: [odkaz]

To nás vede i k odpovědi na druhou otázku - hranoly samozřejmě změří "kruhový" (já bych raději řekl válcový, ale dobře) prostor tak, že kolem hran zůstane volné místo a tedy vyjde nižší objem. To je nakonec smyslem té metodiky - neměřit čistě objem, ale reflektovat i jeho využitelnost.
Proooč???
mikesh
| 19. 5. 2017 23:02
Ono je vice oficialnich norem na mereni kufru? Ja myslel ze ISO je jen jedna (tusim 3892?!) prip. ekvivalent oznacovany jako VDA. Pokud tam nekdo sype pingpongove kulicky nebo vypocitava objem kufru na compu kolik tekutiny by tam nalil, to jde za normu povazovat v evropskem meritku asi tezko.
Ekologia
Somperle
| 10. 5. 2017 12:29
Z pohľadu ekológie by určite bol najlepší variant motora atmosféra 2,0i, super moderný, ktorý by mal dlhú životnosť a tým pádom by nebolo nutné vyrábať X náhradných dielov­+dopra­va+lik­vidá­cia starých atď... Ale tu nejde o ekológiu ale o biznis! Vysokotlaké vstreky, turbá, čerpadlá atď atď.. Dôležité je z hľadiska ekológov koľko ten motor zožerie pri dákom nezmyselnom cykle a nie, koľko tých motorov budete potrebovať za 15 rokov! Ľudstvo sa dostáva na svoj spodok a vyzerá to tak, že keď v budúcnosti budú oligarchovia tak nenažraní ako teraz že fakt asi vymrieme...
Bixenony
ts1990
| 10. 5. 2017 13:36
V dnešní době LED se posuneme o krok zpět a instalujeme místo těch rádoby xenonů 25 w bixenony....trochu krok zpět na dnešní dobu..jestli svítivost bude stejná jako u superbu, tak bezva investice >:D
Avatar - twistedTSD
Bixenony
twistedTSD
| 10. 5. 2017 13:41
Holt Rapid je low-cost, u takového Tipa nemáš na výběr vůbec.
Avatar - Emel
Bixenony
Emel
| 10. 5. 2017 14:58
Noo... viděl jsem docela dost testů, kde bixenony dopadly líp než LED (a nejen ve srovnání s těmi LowLed jako má Renault nebo měl Seat). LED jako takové jsou modernější technologie, dá se s ní snáz řešit vykrývání segmentů, ale jinak je mi osobně celkem jedno, jestli mám světla LED nebo xenon.

U Rapida je klíčová otázka to, jestli jsou to xenony s nízkým tokem nebo ne. V konfigurátoru je low. Z toho, že tam přibyl ostřik bych tipoval plnohodnotný xenon a chybu v konfigurátoru.
Bixenony
kozakm
| 10. 5. 2017 15:02
Ostřikovač byl v konfigurátoru i u "starého" Rapidu a jeho low xenony svítí velmi slušně.
Bixenony
ts1990
| 10. 5. 2017 16:39
Low cost Rapid s xenonama sviti dobre? No nevim, ale s LED sadou ho v klidku presvitim...tak snad ty bixenony budou aspon za neco stat...jen jsem ocekaval LED v dnesni dobe prece jenom je doba jinde a v praxi u led sad je rada vyrobcu, kde to funguje suprove
Avatar - twistedTSD
Bixenony
twistedTSD
| 10. 5. 2017 17:14
Viz Emel, samotnou otázkou LED vs. xenon bych se u Rapidu fakt netrápil, ne vždy je modernější varianta i tou lepší. Navíc LED dnes nedostaneš třeba ani u Maserati. Jen nemám tušení, jak dobře fungují či nefungují "low" xenony.
Avatar - Emel
Bixenony
Emel
| 10. 5. 2017 17:38
...a ani se snad radši neptám, co je to ta LED sada... jistě to bude něco homologovaného, s výškovou nivelizací a ostřikem... :-)
Bixenony
ts1990
| 10. 5. 2017 18:00
LED sada prvotřídní kvality od předních výrobců, kde jsou stejné parametry pro lom světla jako u klasické žárovky. Svítí víc než některé LED sady. STK i PČR s tím nemá problém, ptal jsem se již několikrát. Naopak ten hnus jako origo LEd co oslňují...
Avatar - Emel
Bixenony
Emel
| 10. 5. 2017 18:12
LED sada co svítí víc než některé LED sady? Technicky vzato to platí pro všechny LED sady na trhu krom dvou nejhorších, ne?

No dobře, ale vážně... pokud mají světla pořádně svítit, ale nikoli oslňovat, tak musí mít automatické nastavení výšky. Pokud si doděláš sám nějakou "LED sadu", tak to buď uděláš s malou svítivostí a pak asi ok, nebo to uděláš se svítivostí běžnou pro xenony a LED a pak je to podle mě bez výškové nivelizace (kterou předpokládám nedoděláváš) jednak nelegální, dvak obtěžující pro ostatní.
Bixenony
ts1990
| 10. 5. 2017 18:42
Vyměnil jsem halogen za LED sadu, sjel na STK a za dva roky no problem. Lom světla je shodný - ověřeno na regloskopu, takže není důvod k oslnění. Ale tyto sady vyrábí jen 4 výrobci, o kterých vím...vše ostatní jednak nesvítí a o kvalitě se raději nebavím...viz aliexpress nesmyslný parametry. Sada s čipy Z ES od Philipsu je reálně použitelná. Nejhorší jsou auta s rozsvícením segmentu. Dost to oslňuje a pozdě zhasíná, to zatím moc domyšleno není. Navíc origo LED jsou někde kolem 6000 K odhadem, možná i lehce víc a za deště dost nepříjemné.
Bixenony
kozakm
| 10. 5. 2017 20:11
A teda ten konkrétní odkaz a nějaký odkaz, že jsou LED náhrady halogenů homologované, by byl?
Bixenony
kyklop
| 11. 5. 2017 13:28
Môžeš dať odkaz,? Ja som zatiaľ pri led sadách našiel vždy poznámku "nie je určené na použitie na pozemných komunikáciach"
Bixenony
kozakm
| 10. 5. 2017 18:28
A odkaz na homologovanou treba H7 by nebyl?
Avatar - Jaros71
Tříválce TSI ?
Jaros71
| 10. 5. 2017 15:57
Osobně bych je nechtěl ani do Rapidu či Fabie.
Octavia je s 1.0 TSI výsměch.
Zatížená 4 lidmi a zavazadly tyhle auta opravdu moc nejedou , jen řvou a spotřeba jde nahoru.
Pro jednoho človíčka je ten motor dejme tomu dostatečný..jen se nehodí na krátké trasy do města.
Tam je vždy lepší čtyřválcová atmosfera...viz Toyota Yaris či Mazda...
Tříválce TSI ?
ts1990
| 10. 5. 2017 16:42
Presne...u faceliftovanyho Yarise poctiva ctyrvalivcova 1.5, velmi slusna vybava, za kterou se u koncernu priplaci tucna castka
Tříválce TSI ?
kozakm
| 10. 5. 2017 17:12
Ten motor má 81 kW a 200 Nm. Proč by to nejelo? Do Octavie 2 se montoval třeba 1,6 MPI se 75 kW a 148 Nm, výkonově tedy o kus slabší (a to ani nemluvím o průběhu výkonu/krouťáku). A existoval tehdy ještě slabší 1.4 MPi.

Samozřejmě nikdo netvrdí, že je to pro oktávku ideální motor, ale jako základ naprosto ok.
Tříválce TSI ?
King of rain
| 10. 5. 2017 17:50
Nejsem přiznivec "litrů" ale tyhle vykřiky alá Jaroš 71, to je vysměch.Vůbec v tom nejel, ale má "všeobecně" jasno.On tě to někdo nutí kupovat? Jinak to jede "stejne" jako 1,2 TSI a ta jezdí v pohodě.Tohle fakt nechápu, tyhle kydy.

Přitom kdyby se svezl třeba v O1 v 1,6 55kW, tak tenhle litr to je raketa. >:-[]
Tříválce TSI ?
Reco
| 11. 5. 2017 08:59
Nezabudni este na: ked nalozis 4och ludi (lebo zasadne ide o 100kg kazdy - aj ked v tom vozis dve 20kg deti) + plny kufor a samozrejme s tym ides na dialnicu, kde to budes valit 180. A onanovat nad otazkou, kde ten pokrok je.
Avatar - CHerokee
Tříválce TSI ?
CHerokee
| 10. 5. 2017 21:19
Otázka je proč máme na trhu tolik tříválců - odpověď rozhodně není v rovině určené pro řidičský komfort nebo nižší spotřeba paliva a už vůbec ne výdrž nebo levnější servisní náklady. Dokonce to ani není levnější. A to mě štve! Důvodem jsou evropské pseudozelené ekonormy, proto ostatně tento fenomén je jen v Evropě. Já už se jednou spálil, podruhé tu chybu neudělám.

Své též udělá přístup zákazníků. Lidé se o motory vůbec nazajímají. Když vidím nebo spíše slyším v ulicích rozjíždějící se bmw 216d, to je tedy poslech! Málokdo si u řady 1er, 2er připlatí za motor 20 i/d. A koncern VW bohužel položil novou laťku. Slyšet za studena nastartovat jejich R3, to je jak návrat Wartburgu. A přibývá toho ... to divná doba automobilismu. Pravda dřív stačil i smradlavý dvoutakt. Dokonce dřív lidi bydleli i v jeskních. A taky žili. Jen nerozumím, proč někdo touží po cestě do pravěku!
Avatar - Hammunasakra
Tříválce TSI ?
Hammunasakra
| 10. 5. 2017 23:20
Protože sme blbé ovce? ;-)

Tak jako neni nutný volit Zemana, Babiše, Sobotku a i po poslednim tejdnu dvou je nejspíš voliči zase zvolej :yes: >:D
Neni nutný kupovat tříválce = dneska sem vyzkoušel R4 1,2 Toyoty = za stejný prachy jako tři válce. Většina lidí dá přednost menšímu objemu do míň válců = kdo chce kam.. >:-[]
Avatar - Emel
Tříválce TSI ?
Emel
| 11. 5. 2017 08:52
Well... a před minulými volbami bys napsal, že není nutné volit staré struktury Sobotku a Kalouska, když je tu Babiš? Nebo kdo je ve tvém přirovnání Toyota, ten strážce hodnot :-)? Nechme raděj tu politiku být...

Jasně že není nutné kupovat tři válce... jsou ale ty tři válce problém samy o sobě? Kdysi jsem někde četl, že z hlediska termodynamiky je optimální objem spalovací komory někde okolo 0,4l.
Avatar - Hammunasakra
Tříválce TSI ?
Hammunasakra
| 11. 5. 2017 19:31
Well = před minulejma volbama sem napsal to samý = pár lidí na mou radu dalo :-)

Většina ne :-|

Jo 3 válce sou z principu problém sám o sobě. Dokud je za podobnou cenu volba 4 válců případně o 25% vyššího objemu = jasná jednoznačná volba ;-)

Tos čet správně = i když já čet že spíš 0,5 ale to je hodně podobný. Nedám odkaz na zablokovanej zdroj s výčtem proč sou 3 válce z principu horší než 4 ale kdo chce najde si, koho to zajímá ví :-)
Avatar - Emel
Tříválce TSI ?
Emel
| 11. 5. 2017 22:34
Dobře, ale někoho volit musíš... já vím že tam je třeba ODS, s Fialou... pak ten žlutej xenofob... koho jsi teda doporučil a koho teď? Koho nevolit vím taky :-)

Větší objem je obecně lepší, jasně. Počet válců, tam si tak jistej nejsem... jako jasně že je třeba lepší šestiválec než čtyřválec, ale zase dvoulitrový šestiválec možná smysl nemá... a stejně 1.0-1.2 už je na čtyřválec malej objem. Vybral bych si 1.2TSI, ale neměl bych problém ani s litrem.
Avatar - Hammunasakra
Tříválce TSI ?
Hammunasakra
| 11. 5. 2017 22:44
Xenofoby slibující snadný řešení složitejch souvislostí nevolim. Teď před francouzskejma volbama byl myslim na novinkách pěknej přehled jaký sou rozdíly mezi kandidátama. Ne podle politickejch žvástů ale spočítaný čistě ekonomický rozdíly. Bejvaj gigantický

Takže i když třeba mě Fiala fakt hodně zklamal, furt lepší než večerníček Sobotka. Je fakt že je snadný určit koho nevolit než naopak :-)

1.0 je na 4válec malej objem, z praxe víme že 1.2 může bejt R4 a může to bejt furt eště slušnej motor. Když je navíc za podobnou cenu jako R3 litr = snadná volba
Tipuju že u nás se prodá drtivě víc R3 1.0 než.. >:D
Tříválce TSI ?
Freddka
| 11. 5. 2017 09:18
Ted mi dost vrta hlavou do kterych aut dava Toyota 1.2?

Moc Toyotu neznam, nejak jediny co me z hlavy napada je 1.2 turbo v CR-H, nebo to davaji jeste jinam? Nebo maji nejakou 1.2 bez turba?
Tříválce TSI ?
Reco
| 11. 5. 2017 09:41
Auris, Yaris, C-HR. V Aurise mi to uz pride malo 85kW/185Nm
Tříválce TSI ?
Freddka
| 11. 5. 2017 10:02
No vidis, takze to je ekvivalent 1.2 TSI, ktery prisel na trh myslim pred 8 lety (a mluvilo se o nem presne stejne posmesne jako o dnesnich litrovych trivalcich).
O osm let pozdeji je to uz proste nova generace - trivalec 1.0 TSI s vyssim vykonem i tocivym momentem.
A samozrejme i s nizsi spotrebou.
Avatar - Hammunasakra
Tříválce TSI ?
Hammunasakra
| 11. 5. 2017 19:32
Fakt upřednostňuješ za stejnou cenu tři válce a litr než R4 a o čtvrtinu větší objem? ;-)
Tříválce TSI ?
Reco
| 11. 5. 2017 20:56
Ty si kupujes motor, alebo auto ako celok? Tie motory su si rovnocenne, naco by mal bezny clovek riesit ci je tam o dva deci vysii objem, alebo o valec menej, ked to bude jazdit rovnako? Niekomu toyota sadnut nemusi. Mne sa napriklad auris pozdaval, ale ta 1.2T mi v tom prisla slaba a nakoniec som zobral vykonnejsi 3valec u inej znacky, toyotacky sa nan nechytal a aj auto mi sadlo viac.
Avatar - Hammunasakra
Tříválce TSI ?
Hammunasakra
| 11. 5. 2017 22:30
Proti výkonnějšímu motoru nic nemám. Proti míň válcum za stejnou cenu jo. Proti menšímu objemu zrovna tak. Když sou navíc vyhoněný na větší výkon = fyzika platí
Proto je ta blbá Toyota většinou taky spolehlivější
Zkoušel sem C-HR = snad krom toho když vozíš tchýně nebo děti na zadních sedačkách což se mě netýká = moc povedenej celek :yes:
Tříválce TSI ?
Freddka
| 11. 5. 2017 21:30
Kdybych prisel do obchodu a zeptali se me "chcete trivalec 1.0 nebo ctyrvalec 1.2", vezmu si ctyrvalec.
Ja je povazuju za ekvivalentni motory, na vyber bych stejne nemel, takze klidne trivalec. Vzdyt jde o obycejnej zakladni motor, 200Nm mi prijde dostatecnych (petikvalt bych urcite nechtel, takze tim linejsim bych se ani nezabyval).
Avatar - Hammunasakra
Tříválce TSI ?
Hammunasakra
| 11. 5. 2017 22:23
Takže upřednostňuješ tři válce a minimální objem :-)

Kdo chce kam = žádnej Brusel, my sme ty paka který.. :-|

Já radši za stejný prachy lepší motor ;-)
Tříválce TSI ?
Freddka
| 12. 5. 2017 00:56
Umis cist?
Pisu ze uprednostnuju 4 valce.
A taky pisu, ze nemam s tremi valci problem.

Ted nevim, jestli ma smysl nejaka debata, kdyz nectes me odpovedi.

Jinak osobne prave zvazuju 340i, takze asi tolik k tomu, co je podle me spravny pocet valcu, jak maji byt narovnane, jaky typ paliva, a kde ten motor ma byt v aute ulozeny... :-)
Tříválce TSI ?
wlken
| 11. 5. 2017 13:45
To cos napsal prostě není pravda, co se týče výkonu v běžně používaných otáčkách, má tento motor cca 20 kW náskok před stejně výkonnými atmosférami a do 3000-3500 otáček jede srovnatelně s dvouapůllitrovou atmosférou :-! Takže rozhodně není pro jednoho človíčka:-)
rapid
DonLabuznik
| 13. 6. 2018 16:57
Rapid s objemem jen jeden litr bych si opravdu nekoupil, vždyť to musí být do provozu snad i nebezpečné, já jsem se rozhodl pro 1.6 z [odkaz] a i to není žádná sláva.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku