Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
stovky případů, když motor musel být měněn v rámci záruky s nejtými 50-100 tis km je naprostou ostudou značky a nedivím se že po této zkušenosti už si takto postižení zákazníci pro nový auto nešli.
Tenhle osmiválec se BMW krutě nepovedl.....
Tenhle osmiválec se BMW krutě nepovedl.....
Drtiva vetsina sestek mela sestihrnek na naftu, to bys moh jako bojovnik za prava americkejch veteranu vedet.
žeby znouzecnost?
GT kupé s dehtovým šestiválcem, panečku to je nálož >😁 A ješt lepší je kabrolet v dehtu,a by ty saze byly krásně cítit i v kabině >😁 >😁 >😁
GT kupé s dehtovým šestiválcem, panečku to je nálož >😁 A ješt lepší je kabrolet v dehtu,a by ty saze byly krásně cítit i v kabině >😁 >😁 >😁
Baryku co je to zase za konstrukci😊
stejný motory se dávaly s pětek i sedmiček a skončila jenom šestka😊
stejný motory se dávaly s pětek i sedmiček a skončila jenom šestka😊
Konstrukce? These BMW twin turbo V8 engines are having major injector trouble (search N63 engine CCP) in every car that they are installed, plus oil consumption issues and electronic issues. My X5 with that engine just had all injectors plus a bunch of other sensors replaced with only 17k miles, and literally the next day BMW released a follow up campaign where they are now replacing fuel pumps as well.
[odkaz]
Celkem se dnes večer nudím, tak jestli chceš, hodím ti sem dalších 50 linků. Chceeš? >😁 >😁
[odkaz]
Celkem se dnes večer nudím, tak jestli chceš, hodím ti sem dalších 50 linků. Chceeš? >😁 >😁
V8 4.4 N63 se sraly prvni verze, myslis ze BMW ho bude davat takhle posranej 2. generace? Probud se >😁
BMW se toho obecně sere víc vč. zakarbonovanejch dieslů, V10 M5 o generaci zpět a třeba takový perličky jako stěrače, že >😁 >😁 >😁
Tak to je vazne pruser >😁 Sterace >😁 S tim si asi automobilka neporadi a uz se tohoto vazneho problemu nezbavi >😁 A ted tu o Cadillacu kterej ne Cadi zadnou zavadu >😁 >😁
Jediný auto kterýmu ulítly za jízdy stěrače bylo moje slavné BMW 650i.
Ano je to průser, až ti ve 200 na dálnici ulítnou stěrače, mineš kamion kterej tě ohodí srajdou takže nic neuvidíš budeš dělat co? Mě se to naštěstí stalo jen 90 při cestě z Mělníka.
Fakt kvalita, nevím u nikoho komu by to ulítlo vč. totálně shnilejch felicií nebo amerik za 15 000 kč co měly najeto 500 000 km >😁
Ano je to průser, až ti ve 200 na dálnici ulítnou stěrače, mineš kamion kterej tě ohodí srajdou takže nic neuvidíš budeš dělat co? Mě se to naštěstí stalo jen 90 při cestě z Mělníka.
Fakt kvalita, nevím u nikoho komu by to ulítlo vč. totálně shnilejch felicií nebo amerik za 15 000 kč co měly najeto 500 000 km >😁
Presne, proto se tomu ve svete rika proslula nemecka nekvalita bez preciznosti. Co si pak udelal az si ze sveho cowbojskeho pohledu tak sklamal v nemecke kvalite? Vymenil BMW za Cadillac, manzelce si vymenil kvuli bezpecnosti, nemecke kuchynske spotrebice Liebherr za Caterpillar? A detem povine vnutil iPhony? Smutna doba no, co na to rict.
Precizní německou kvalitu potvrdila originál plastová (taky skvělá věc) vana převodovky ZF, která byla z fabriky křivá.
Jinak na Jaguaru vše co nefungovalo bylo Bosch, Behr Hella a Pioneer. Kupodivu nic od Forda.
Zajímavý náhody.
Ano, BMW sem vyměnil za Cadillac, který už mam skoro 2,5 roku, tj 3x tak dlouho co BMW a mimo spotřební věci mě opravy závad stály cca 2500 kč. Na BMW za 3/4 roku cca 15 000. blbý co
Iphone fakt nemam, ledničku a pračku mam Panasonic, konvici Electrolux......
Zajímá tě ještě něco? Mixéry, odštavnovače, mikrovlnky atd nevedu >😁
Perlička na závěr - až si půjdeš koupit brambory od českýho farmáře, tak pokud nemá Zetor tak ti je asi přivezl John Deere nebo New Holland (což je bývalý Ford Tractor-Fordson). Dvě nejprodávanější zahraniční značky traktorů v čr. Proč to není třeba Fendt nebo Steyr. A až si půjdeš posekat trávník, tak ti v sekačce či traktůrku pofrčí japonská Honda, Kawasaki nebo americkej Briggs and Stratton.
A internet ti poskytovatel s největší pravděpodobností pouští do tvýho pokojíčku přes sítové prvky jakési firmy Huawei, které je světě div se čínská >😁
Tak bacha >😁
Jinak na Jaguaru vše co nefungovalo bylo Bosch, Behr Hella a Pioneer. Kupodivu nic od Forda.
Zajímavý náhody.
Ano, BMW sem vyměnil za Cadillac, který už mam skoro 2,5 roku, tj 3x tak dlouho co BMW a mimo spotřební věci mě opravy závad stály cca 2500 kč. Na BMW za 3/4 roku cca 15 000. blbý co
Iphone fakt nemam, ledničku a pračku mam Panasonic, konvici Electrolux......
Zajímá tě ještě něco? Mixéry, odštavnovače, mikrovlnky atd nevedu >😁
Perlička na závěr - až si půjdeš koupit brambory od českýho farmáře, tak pokud nemá Zetor tak ti je asi přivezl John Deere nebo New Holland (což je bývalý Ford Tractor-Fordson). Dvě nejprodávanější zahraniční značky traktorů v čr. Proč to není třeba Fendt nebo Steyr. A až si půjdeš posekat trávník, tak ti v sekačce či traktůrku pofrčí japonská Honda, Kawasaki nebo americkej Briggs and Stratton.
A internet ti poskytovatel s největší pravděpodobností pouští do tvýho pokojíčku přes sítové prvky jakési firmy Huawei, které je světě div se čínská >😁
Tak bacha >😁
Tak to si prd americkej patriot >😁 Ford bych moc nevychvaloval, kdyz jeste vlastnil Jaguar nezmohl se ani vyrobit nastupce vlajkoveho XJ, kdy tenhle model byl uz davno za zenitem. Nove XJ prislo az z novym vlastnikem z indie. Ford tak maximalne predvedl poruchovy S-type a otresny X-type (predohrabku prevlecenou za Mondeo). To byla teda americka vyhra. Ford nakoupil spoustu eu znacek na prelomu 90.let ze je po dobu 2 dekad ani nikam neposunul. Prodal Jaguar indum, potapejici Volvo cinanum kdy v jejich rukou auta uz vypadaji konecne k svetu. Nemluve o koupe GM Saabu a pozdejsiho krachu. Zamrznuti v dobe amikum jde, i takovy Aston Martin a Bentley by mohli vypravet >😁 >😁
Ford připravil i to XF, XK a za Ford už se pracovalo i na vývoji toho aktuálního XJ.
Jinak to moje XJ Super V8 (X350) bylo po jízdní stránce perfektní auto, nemůžu si stěžovat, žel ta spolehlivost byla špatná.
Saab měl problém asi jako Alfa - miliony fanoušků po světě, ale všichni kupující jenom ojetiny a nová auta nikdo nekupoval.....Pokud by GM nezměnil kompletní filosofii a design značky, neměli šanci.
Jinak to moje XJ Super V8 (X350) bylo po jízdní stránce perfektní auto, nemůžu si stěžovat, žel ta spolehlivost byla špatná.
Saab měl problém asi jako Alfa - miliony fanoušků po světě, ale všichni kupující jenom ojetiny a nová auta nikdo nekupoval.....Pokud by GM nezměnil kompletní filosofii a design značky, neměli šanci.
Stěrače ti uletěly, protože všechno bastlíš doma, špatně nandané, divím se, že se ti to auto nerozsypalo po pár tkm. 😉
Je to chyba BMW, s tými stieračmi istotne nikto, NIKDY nemanipuloval >😒] >😒] A tú krivú vaňu prevodovky mu poslali naschvál a on chudáčik ju nevedel vrátiť a vyreklamovať :-! . Namiesto toho tu kvíka v diskusií
Reklamce nebyla uznána neb renomovaná firma KAPS Kojetín, která mi vanu i ofiginál kapalinu ZF Lifeguard 6 dodala požadovala kompletní dokumentaci vč. 3 stránkového eleaborátu o postupu výměny vč. utahovacích momentů a fotodokumentaci.
Akorát že mechanik to vyměnil za jinou bez nafocení, takže smůla a šaškům křivá vana a postup montáže vč. těch momentů nestačil.
Akorát že mechanik to vyměnil za jinou bez nafocení, takže smůla a šaškům křivá vana a postup montáže vč. těch momentů nestačil.
Měl jsi to nechat udělat v servisu bmw a měl bys klid. 😄
Koupit díl v Kojetíně a udělat si to sám u chodníku kombinačkama a kladivem jde, ale pak se nemůžeš divit. A už vůbec ne to vykřikovat uraženě po světě.
Za to fakt bmw nemůže, zrovna asi jako za ty stěrače.
(I když kluci v Mnichově také umí leccos po.s.rat.)
Koupit díl v Kojetíně a udělat si to sám u chodníku kombinačkama a kladivem jde, ale pak se nemůžeš divit. A už vůbec ne to vykřikovat uraženě po světě.
Za to fakt bmw nemůže, zrovna asi jako za ty stěrače.
(I když kluci v Mnichově také umí leccos po.s.rat.)
Jo akdo za to může teda? Za vanu ZF, ale to jsou taky němci. Mechanik fakt ne, stejnou vanu mi montoval předtím na Jaguar a vše v cajku, akorát ta nepřišla z výroby křivá >😁
Takže kdo?
BMW, ZF, Němci, Kojetín nebo snad bláto z Malajsie, ze kterého byla ta vana vyrobená, pokud nebyla origo?
Nevím, jak mám naložit s tvými informacemi. Snad koupit Jaguara? Tam je úplně jiná ZF, tam je svět v pořádku. 😉
BMW, ZF, Němci, Kojetín nebo snad bláto z Malajsie, ze kterého byla ta vana vyrobená, pokud nebyla origo?
Nevím, jak mám naložit s tvými informacemi. Snad koupit Jaguara? Tam je úplně jiná ZF, tam je svět v pořádku. 😉
Pokud máš problém s čtením textu, tak je to blbý
1) psal sem že vana byla originál ZF
2) epizodou s Jaguarem sem chtěl ukázat, že mechanik to montovat umí, kdyby ne, asi by to prve na jaguaru udělal taky blbě. Jinak obě převodovky byly shodné. ZF 6HP26, tudíž i shodné vany
3) na vině byl teda Kojetín co neuznal reklamaci a ZF co vyrobilo blbě vanu a u stěračů BMW nebo kdo to pro ně dělá 😉
1) psal sem že vana byla originál ZF
2) epizodou s Jaguarem sem chtěl ukázat, že mechanik to montovat umí, kdyby ne, asi by to prve na jaguaru udělal taky blbě. Jinak obě převodovky byly shodné. ZF 6HP26, tudíž i shodné vany
3) na vině byl teda Kojetín co neuznal reklamaci a ZF co vyrobilo blbě vanu a u stěračů BMW nebo kdo to pro ně dělá 😉
Já ně ně od koupě nešahal, jak tam byly tak uletěly ramínka a navíc se zlomilo rameno mechnaismu, takže musely stahovákem stěrače dolu, vyměnit mechanismus, ramena opět namontovat a dávaly se stírače Bosch. Pak už nic neulítlo.
Sem si asi nikdy neměnil stěrače, to víš já s každou pitominou do servisu nejezdím jako ty >😁
Sem si asi nikdy neměnil stěrače, to víš já s každou pitominou do servisu nejezdím jako ty >😁
A predchádzajúci majiteľ / servis nemohol niečo opravovať, demontovať, alebo nedajbože zle dotiahnuť?
Psal, že od koupě na ně nesahal. Dobrý argument, pokud by byl první majitel. 😉
auto sem kupoval 1.2. a stěrače ulítly někdy koncem srpna. Během tý doby několikrát pršelo......
Takže chyba bude asi v materiálu, žeee >😁
Takže chyba bude asi v materiálu, žeee >😁
S ním je ťažké, generalizovanie na základe skúsenosti s jednou jazdenkou je celkom zvláštny spôsob videnia sveta, na strane druhej on už iný nebude 😄
Můžeš mi napsat, jaká je v servismín manuálu BMW předpesaná údržba pro ramínka a ramena stěračů?
Já co jsem ho študoval, není tam o tom ani čárka, tak mi uchází narážky na předchozí péči předchozích majitelů. Ramínka snad umí vyměnit každej.
Navíc do třetice tomu odešl ještě výparník klimy, kvůli tekrý se musí sundat celá palubka. To je krom běžného čistění a plnění klimy taky věc se speciální údržbou , že.
Opět skvělý produkt od fa Behr Hella.
Já co jsem ho študoval, není tam o tom ani čárka, tak mi uchází narážky na předchozí péči předchozích majitelů. Ramínka snad umí vyměnit každej.
Navíc do třetice tomu odešl ještě výparník klimy, kvůli tekrý se musí sundat celá palubka. To je krom běžného čistění a plnění klimy taky věc se speciální údržbou , že.
Opět skvělý produkt od fa Behr Hella.
V servisnom pláne môjho auta nie je o demontáži ramien ani čiarka a aj cez to boli dole. Ich demontáž vrátane demontáže ponorky nám umožnili lepší prístup na opravu dodrbaného koša v ktorom je uložený vzduchový filter :-! :-! Ale znova my chápeme, že ty nechápeš, že niekto to mohol reálne demontovať a napríklad zle utiahnuť, že. Len mimochodom, v dávnej dobe mi na firemnej merive menili čelné sklo a zle nasadili naspäť krycie lyšty, ktoré išli od začiatku čelného skla až po piate dvere. Jedna z nich uletela, čo neznamená, že teraz budem celý život slintať na auto a ziapať na každom fóre :-! :-!
Mimochodom, čo na tom výparníku odišlo?
Mimochodom, čo na tom výparníku odišlo?
Únik chladiva přes něj. Mechnaik oblejzal s infralampou pod autem a nikde nic, vlezl dovnitř a všechno utíkalo výparníkem do interiéru.
U jagaru topila půlka auta, jen spolujezdec, u řidiče studeno. Zanesenej heater core a přečerpávací pumpa Bosch která fungovalo dle erupcí na slunci. Naštěstí v tomhle případě stačilo rozebrat jen spodek palubky.
Ta klima topení EU automobilkám nějak nejde, u amerik úplně v pohodě.
U jagaru topila půlka auta, jen spolujezdec, u řidiče studeno. Zanesenej heater core a přečerpávací pumpa Bosch která fungovalo dle erupcí na slunci. Naštěstí v tomhle případě stačilo rozebrat jen spodek palubky.
Ta klima topení EU automobilkám nějak nejde, u amerik úplně v pohodě.
>😁 >😁 Lexus enthusiast a jedno bebí s BMW..... Ale je to general failure.
Doufám, že stejným způsobem, to tady podle tebe, jednoho diskutéra, někdo neposuzuje obecně. Jestli ano, tak jsme všichni dost v )( ....
Doufám, že stejným způsobem, to tady podle tebe, jednoho diskutéra, někdo neposuzuje obecně. Jestli ano, tak jsme všichni dost v )( ....
Brumbal
Info pro mistni amerikanske patrioty: 8er uz par mesicu lita na ringu stejne jak Z2 (spoluprace s Toyotou). Staci mrknou na google nebo youtube prece a nedelat ze sebe tupce ze znam pouze ameriky. Treba kolega Mustang by tak jednoduse zjistil ze M3/M4 ma manual >😁
Camaro se tu už začíná taky rozjíždět, do Přípotoční nedávno dorazily 3 nové kousky.
Vette se taky prodává a Chally netuším, to sem jde jen jako šedej dovoz.
Jediné kupé od Cadillacu je ATS/ATS-V
[odkaz]
btw: ekofasisti, ja myslel, ze uz to neprijde >😒]
Diktují většinové populaci své vlastní priority, běžně provádějí vymývání mozků, hlavně mladým a nevzdělaným.
Ja je nijak nenazyvam, nezajimam se o ne. Nijak me v beznem zivote neomezuji.
[odkaz]
Ale není to jen u nich. mercedes zkaličil SLK a SLC možná skončí bez náhrady, totéž se uvažuje o S coupé...v Evropě ubývá zajímavých aut na radost.
súčastná 6er ale je krásna kára
Takže bmw od kupé ustupuje? Protože končí 6er? Kterou nahradí Z5 zespoda a 8er shora. Jinými slovy je to naopak rozšíření, protože místo stávající z4 bude roadster z třídy 2. Říkat ti ať raději mlčíš, když nevíš, je zbytečné, protože jako trouba si budeš nabíhat znova a znova. >😁
Žádná není, bude, výhledově, donazimy, jasně - pokud nemyslíš elkrické šidítko I8 >😁 >😁 Což je předržená elektrohujda, kterou porazí na okruhu i lepší Camaro >😁 >😁 >😁
Vono ve skladovkách by vás konkuence mohla tak vo 800 litrů porazit, že >😁 >😁 >😁 Se stejným výkonem a zrychlením, jako u toho CTS-V
A kdybys ty moulo chtel vedet, kdy ze bude to nove kupecko, tak vez, ze uz se pilne testuje😒br />
[odkaz]
Si trošku protirečíš.
Jak dlouho myslíš že se jim vyplatí vyrábět kupé čistě pro Evropu, notabene když má skončit i kabrio a grandcoupe (sedan)? >😁
Vyplati se jim to vyrabet tak dlouho, dokud nepredstavi dalsi raddu, znovu opakuju: tohle neni Alfa, ktera slibuje nekolik let, BMW obvykle na sebe generacne navazuje.
Ale pokud te to tak bavi, klidne si saskuj dal...
Abych ti v tom binci udělal trochu pořádek, věz že😒br /> model, který končí (skončil) bez náhrady, je Z4, tedy dvoumístný roadster stř. třídy.
Naopak do prostoru aktuálně vykrývaného 6er kupé přijdou dvě auta,
jedno sportovně zaměřené s ambicí konkurovat klasickým sporťákům typu 911, ftype,
a to Z5, což bude klasické kupé, tj. auto s pevnou střechou,
a druhé, 8er, lux kupé, velké, schopné plně konkurovat MBS coupe.
Obě auta budou představena v roce 2018, to, že 6er kupé pro us trh končí teď a pro evr. trh skončí do konce roku (6er GT se bude vyrábět dál min. dva roky) znamená jediné, uvolnění kapacity pro výrobu následovníků, naprosto běžný postup v automotive, a je s podivem, že ty, který se orientuješ ve výrobním bordelu automobilek typu GAZ, nejsi schopen mentálně obsáhnout standardní postup zavedeného výrobce.
Takže, vzhledem k tomu, že fakticky bude jeden model kupé nahrazen dvěma, jsou ty tvé a indiánovy plky prostě mimo. 😉
Až zas budeš potřebovat rozšířit obzory, dej vědět, trumpeto. 😉
To je jako kdyby u Mercedesu ted rozhodli že přestanou vyrábět řadu C a nahradí jí řada B ve sportovní verzie a řada E >😁 >😁 Taky přímej nástupce jak noha.
P.S.
[odkaz]
Takže aktuálně nemaj nic >😁 >😁
Jen trojky,čtyřky a obludný I8
Rada 1: Tridver HB, ten nemusim pocitat, ale je tam a to i s 350 konmi.
Rada2: kupe, kabrio, M2
Rada 4: kupe, kabrio, grancoupe, M4
A jako perlicku muzu prihodit i8
Celkem 8 modelu pro radost, pricemz jsem byl k tobe a tomu noumovi Magisterovi jeste mirny a stavajici sestku kupe, GC a kabrio jsem uz nepocital, kdyz teda "skoncila" produkce, byt je stale v nabidce.
To, co BMW nabizi, nebo to, co lidi kupuji?
Jestli to prvni, tak ti pisu uz dlouhodobe, ze kecas nesmysly, BMW nabizi aut pro radost hromadu, dokonce stale vic, nez kdykoliv drive.
Jestli te stve, ze to lidi obecne nekupuji, tak to musis kazat sve magisterske pravdy jinde, lidi obvykle plati za to, co chteji, s tim uz nema BMW co delat. Ostatne se ty sestivalce asi prodavaji dostatecne, kdyby ne, davno uz by je nevyrabeli vubec...
Jake sestivalcove radosti se zase chystaji zariznout? To si zase neco cucas z prstu, nebo mas na mysli nejakou konkretni zpravu..?
Není tajemstvím, že příští generace 1er bude předokolka se 4 válci.
Jako zelenou vizi tu vidis?
Prakticky vsechny modely BMW od rady 1 po radu 7 maji vyssi vykon, lepsi dynamiku a nizsi spotrebu, nez kdy drive, jestli tohle je ta zelena vize, tak chci byt vegetarian radeji nez petrolhead. BMW porad dela ctyr, sesti, osmi i dvanactivalce, to ze nasadili jako zaklad oturbene trihrnky prece nemuze ubirat atraktivitu tem lepsim motorizacim.
Stejne jako ten motor z Dacie pod kapotoru Mercedesu neubira na atraktivite AMG verzim s turbo V6/V8, stejne jako foukany ctyrhrnek pod kapotou Mustangu neubira atraktivitu modelu s V8...
Ty mas plnou hubu sveho petrolheadstvi, ale nejak jsem si nevsiml, ze bys tady zvracel na ctyrvalcovy Mustang, kdyz mas doma V8 (cemuz stejne neverim)...
Nepatřím k těm, co by jim stačila čísla o zrychlení a spotřebě. Nevyhledávám zbytečně složité a hůře dávkovatelné turbované motory. Alespoň u kupátek.
Nevedel jsem, ze gayove nekupuji SUV.
A kazdej si nepotrebuje dokazovat, ze ho ma vetsiho, jen poctem valcu 😉
Jinak to PS jsem cetl uz kdysi. Ono je to tezky, od BMW vetsina lidi ceka to nej a i sebemensi chybicka je pak posuzovana dost tvrde. Na druhou stranu od Fordu neceka nikdo nic moc a kazdy sebemensi prijemny prekvapeni je diky tomu vynaseno do nebes.
Mustang má své chyby, o tom žádná. Přesto se jich prodá 150 000 ročně 😉
Informace, které jsem napsal, jsou běžně dostupné na internetu, insiderství netřeba, pokud se tu někdo ohání petrolheadstvím, měl by mít alespoň trochu přehled, co se kde chystá, Z5 i 8er testují v polepech, obě budou představeny 2018, na tom nic nedohledného není, proto končí 6er coupe, 6 GT se dělá dál. Jenže ty přehled nemáš, tvůj obzor končí s kapotou mustanga, trumbero.
Argumentace mustangem v diskusích o bmw je hloupá, portfolio fordu se s bmw vůbec nedá srovnat. O tom, že mustang gt je díky faktu, že jde o nejlevnější osmiválec na trhu, dobrý tah a úspěch, se nepřu.
8 válec v 4er nikdy nebyl, jinak V8 bmw samozřejmě dělá, že.
Nazpaměť se nic učit nemusíš, pokud si neumíš jednoduše najít informace a píšeš nesmysly, nediv se korigující reakci. 😉
Argumentace americkými kupé přišla ve chvíli, kdy výše někdo psal, že upadá prodej kupátek, což není úplně pravda.
Slovíčkaříš, byl v 3er cupé, pak přejmenovali na řadu 4. Víš v čem je rozdíl? Ty to bereš hrozně osobně. Já ne... já bych byl rád, kdyby BMW dál dělalo zajímavá řidičská auta, kupátka, kabriolety a v řadě 1 a 2 zadokolky s 6 válci. Neobhajuju žádnou značku...s Fordem opakovaně vedu diskuse mailem, na facebooku o jejich politice v ČR apod. Mercedes ten je mi bližší než BMW, ale nemám problém napsat těm pár lidem z Affalterbachu, které znám, co si o jejich směřování a nových vysavačích myslím. Oni to ostatně někteří vidí stejně, ale doba je doba a zelená je v Německu to hlavní.
Migu, nebral bych to. Mám Stanga s necelými 500 koňmi, hodně individualizovaného, vrazil jsem do toho už dost. Není problém objednat kompresor (650+ koní), ale já bych ho nechtěl. Na dráhu moc nejezdím a i tam mi to stačí...tam nestačí brzdy, chtělo by to karbonové destičky a na normálních cestách nejsem schopen potenciál auta využít. Jsou šílenci, co do toho jdou, znám takové, ale podle mě je to k ničemu.
Neslovíčkařím, v 3er kupé stejně jako v 4er osmiválec není a nebyl.
Že byl v předchozí M3 (bez závislosti na tom jestli sedanu nebo kupé) je jiná kapitola, o emkách tu snad řeč není, píšu ti, že na mustanga GT netřeba emka, dynamicky mu stačí 440i, tj. sice vrcholná, ale stále standardní 4er.
K tomu poslednímu odstavci snad jen >😁 >😁 >😁 Napadá mně ze zdejších diskutérů jen málokdo podobně zaujatý čistě vlastní garáží více než ty.
Ale jistě že stačí a ujede všem. Jen stačí jak komu,že.... >😁
že to napíšeš zrovna ty, to by mě ve snu nenapadlo 😄