Automobilka BMW si pro svou řadu 1 připravila mírnou modernizaci, která přináší úpravy designu předních partií, vylepšení v interiéru, rozšířené možnosti konektivity a novou generaci ovládacího konceptu iDrive.
Je fakt že facelift je silné slovo, ale záminka se vždy najde. Jde to spíš ruku v ruce s faceliftem dvojkové řady o kterém tady nečtu nikde ani zmínku.
Můžeme se teda rýpat v tom co je to facelift, ikdyž je jasné, že ten pořádný vnější jednička prodělala teprve nedávno. Teď dostala navíc jinou palubku (třeba dekor je uplně jiný a taky zmizel hnusný plast pod středovou konzolou) a nějaké ty digi vychytávky.
Ale jo, sú tu drobné zmeny, ale tak na úrovni medziročnej modelovej starostlivosti, za facelift (ktorý bol pred 2 rokmi a naozaj bol viditeľný) by som to neoznačoval. Ešte aj ten čierny rámik tu bol i doteraz. Motory absolútne bez zmeny. Takto sa za najväčší rozdiel javí nový iDrive a nové farby (tá Sunset orange - rovnaká ako u 4er, je fakt pekná, vydarenejší odtieň, ako doterajšia Valencia orange).
Pěkný, vnitřek lepší, zadní lampy lepší, dobrý doladění.
Taková M240i manuál s performance difem, za 2/3 ceny caymanu je to furt auto se šestiválcem, hmm, těžká volba. ;-)
Jj, jde to jako položka z příslušenství Mperformance. Podle mého rozumná investice, do toho auta stačí příplatit za sedačky, Mvolant, navi, plus ten dif a hotovo.
Zkusil jsem konfiguraci, třídvéřák v metle s led světly, navi, aut klima, tempomat, vyhř. sedačky a pár dalších nezbytností nutných spíš pro násl. prodej, a když k tomu přidám ten mperformance dif, tak jsem kolem 1,3 mio, to je skoro o ty tři sta níž než začíná M2. Mě to docela smysl dává, origo 18 bych vyměnil za 19 apex, po zajetí nechal mírně poladit (pár koní, el. plyn), přidal akrapoviče a hotovo. ;-)
Jo, to si tak vzdy brouzdam v konfiguratoru (gazik letos pude k Turkovi) a vzdy zacnu nekde kolem 120i a kdyz si ho tak trochu poladim, tak jsem na M140i i s tim diffem >:D
Tak jen doufam, ze ta akce na benzinove motory, ktera u BMW zacla nekdy zacatkem lonskeho roku, potrva jeste par tydnu, abych to stihl >:D
Třídveřáků je nejméně, kdo se spokojí s jedním párem dveří, bere většinou M240i.
Atraktivnější sound by to chtělo, ale zrovna v tomto ohledu je trendy akrapovič spíš podprůměr.
Blbě jsem to napsal, myslel jsem klasicky nutné příplatky za options v bmw, tj. sport sedačky, Mvolant a navi, ale neuvědomil jsem si, že v M140i jsou sedačky i volant v základu, takže stačí navi. Z Mperformance příslušenství stačí přidat diferenciál. Tak bych viděl M140i/240i já. ;-)
Tak to jo, jsem se lekl, že bys chtěl tu otravnou kůži, co je v M2 (bohužel) sériově.
Právě sériové sedačky a volant jsou možná to nejlepší z interiéru M140i.
Pokud se do toho auta skrz ty úzký dveře nedá vlýzt a ono stále jistě nedá, tak je to stále marný. Hoši v Mnichově se to holt musej teprve naučit, že do auta se taky občas i nastupuje.