Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Dinar
Je to lež,
Dinar
| 11. 5. 2017 13:16
viz. diskuse pod koncem výroby 6er pro u.s. trh. Žádné další kupé od BMW nebude, žádná osmička, řikali to Baryk a Cherokee/Magister, a to jsou, bez urážky, kapacity. >:D
Avatar - Barrichello
Je to lež,
Barrichello
| 11. 5. 2017 13:36
Já sem neříkal že nebude, já se říkal že bude někdy ALE že ted momentálně není, manipulátorský šašku >:D >:D >:D

Že v USA si ted momentálně může koupit jen skladovku, ale ty vy že zasády přeci neuznáváte, aneb co nejde zadat do výroby není ono ne. Já to chápu, vono ve skladovkách vás konkurence poráží o 800 litrů >:D
Avatar - Dinar
Je to lež,
Dinar
| 11. 5. 2017 14:24
Klidně se vztekej, >:D za šašky jste tu jen a pouze vy dva. ;-)
Je to lež,
webpaja
| 11. 5. 2017 14:34
Barik píše, že máš vlastnický vztah k BMW, tak to mi vysvětli, proč jsi mi auto neprodal pod cenou?! 8-s
Avatar - Dinar
Je to lež,
Dinar
| 11. 5. 2017 14:41
To víš, jak Barik zalehne na matrace, tak nezná nic než, my vs. vy, do "my" si promítá GM, a ve svém jednoduchém myšlení, má za to, že ostatní to mají stejně. >:D
A tak mně vlastně odhalil, páč Dinar je šifra jména Quandt. >:D ;-)
Avatar - Barrichello
Je to lež,
Barrichello
| 11. 5. 2017 20:26
Nepochopil. Vy = uberwagen klub. Webpaja, Dinar, mariachi, jossalito, mig a kýho vejra ještě.
Avatar - Dinar
Je to lež,
Dinar
| 12. 5. 2017 07:16
Tebe chápat nevyžaduje žádnou duševní námahu.
"Já to chápu, vono ve skladovkách vás konkurence poráží o 800 litrů"
My=uberwagen klub máme nějaké skladovky? Zkus méně trapné výmluvy. I když... méně trapnosti to je pro tebe mission impossible. >:D
Avatar - Barrichello
Je to lež,
Barrichello
| 12. 5. 2017 08:51
"ale ty vy že zasády přeci neuznáváte" - to bylo na uberwagen klub

a "vono ve skladovkách vás konkurence poráží o 800 litrů" - to bylo na D3

Musíš umět rozlišovat psaný text >:D
Avatar - Dinar
Je to lež,
Dinar
| 12. 5. 2017 09:10
"vono ve skladovkách VÁS konkurence poráží o 800 litrů" - to bylo na D3"

Nejsem ani bmw ani D3. Jinými slovy, z toho se nemáš jak vykecat, psaný texte. >:D
Je to lež,
webpaja
| 11. 5. 2017 14:35
Nejde o nákup skladovky, ale jen možnost skladovky bez konfigurace. Amíci se taky futrují hambáčem a neznamená to, že to musí žrát celý svět.
Avatar - Barrichello
Je to lež,
Barrichello
| 11. 5. 2017 20:12
Někde není co konfigurovat, resp. nebylo protože v základní výbavě bylo to, co v evropě ve třetí a v druhé vyšší výbavě bylo to co v evropě někde v páté. Pravda od té doby se časy změnily a evropa přidala tuny asistentů a mediálních volovinek nebo xy nastavení podvozku atd.
Nemůžu se dočkat
JuicyMane
| 11. 5. 2017 13:16
V12 tam musí být, bez toho to nejde. M860i bude křižník >:D

Jinak potom jak nám z 3kupé vyrostla 4 (delší než 3kombík) mi zaříznutí šestky a obnovení osmičky dává smysl. Kupé jsou dnes holt na okraji zájmu a mít v nabídce celkem 4 by se asi moc nerentovalo.

A už na to přišel i mercedes, který např. v další generaci S kupé asi vyrábět nebude.
Avatar - Dinar
Nemůžu se dočkat
Dinar
| 11. 5. 2017 13:25
M8 bude s osmiválcem, 860i bude s dvanáctiválcem. ;-)
Avatar - Barrichello
Nemůžu se dočkat
Barrichello
| 11. 5. 2017 13:48
Jojo, kupé sou na okraji zájmu.

Loni 304 Mustangů v naší pidizemičce, letos 126. Za část roku 2015 74 ks

Za asi 21 měsíců 504 ks kupé >:D Slušný že.

A k tomu za stejné období tak 40 Camar a Corvett.

Takže kupé nikdo nechce no, no možná jen některé kupé.

;-)

Čekni si prodejní čísla v EU a v USA ;-)
Nemůžu se dočkat
JuicyMane
| 11. 5. 2017 13:55
Chytání za slovíčko? Čísla hovoří jasně - nerozporuju. Sám jezdím kupé. Myslel jsem to v poměru k velikosti portfolia, prodejům značky a konkurenci mezi jednotlivými modely.
Avatar - Barrichello
Nemůžu se dočkat
Barrichello
| 11. 5. 2017 20:16
Tak jasně že neprodávanější model žádné velké značky nebude kupé. To sou druhá, třetí auta do rodin nebo auta pro nadšence. Pravda v USA v tém svého času jezdívaly i single sekretářky , to tady v Evropě nehrozí, ale jako rodinnou káru si to famílie se 3 dětma (což je na druhou stranu v dnešní EU úkaz - mimo svědky jehovovy a jisté etnické menšiny) asi nekoupí.
Nemůžu se dočkat
webpaja
| 11. 5. 2017 14:36
JJ, Mustangů je na skladech se slevami dost, to je fakt ;-) :yes:
Nemůžu se dočkat
figurka
| 11. 5. 2017 14:42
Buďme smířliví. Já to nadšení i chápu. Za ty peníze je to opravdu dost muziky. Čím víc se jich prodá, tím více jich bude dále na trhu, trocha konkurence a .... ééé, za 5 - 6 let .... možná... ééé... si na něj taky šáhneš.
V téhle rovině je ta 911 pořád mimo rozlišovací schopnost >:D
Takhle nějak se sní nízké sny. >:D
Avatar - Dinar
Nemůžu se dočkat
Dinar
| 11. 5. 2017 14:52
Jistě, osmiválcový mustang GT reálně pořiditelný za 900k je bezva nabídka, a prodeje tomu také odpovídají.
Ovšem zatahovat mustang jako argument do diskusí o bmw 6 potažmo bmw 8 je projevem faktu, že se tu někdo hrubě neorientuje. Mrkni do diskuse pod 6er... ;-)
Nemůžu se dočkat
figurka
| 11. 5. 2017 15:01
Jistě ;-)
Jak píši, uvažování v jiném patře.
Avatar - Barrichello
Nemůžu se dočkat
Barrichello
| 11. 5. 2017 20:24
to byl argument že kupé už netáhnou.

Aby to byla pravda, musíš napsat že netáhnou prémiová GT kupé za cenu 2-4 mega. Ty opravdu netáhnou, pracháči radši jezdí v SUV nebo luxusních sedanech.
Avatar - Dinar
Nemůžu se dočkat
Dinar
| 12. 5. 2017 07:19
Když argumentuješ prodeji mustanga podívej se na prodeje kupé v jeho cenové úrovni.

A jestli je řeč o bmw, tak se podívej na prodeje 2er, 4er, nemyslím, že ta kupé prodejně strádají.
Nemůžu se dočkat
webpaja
| 11. 5. 2017 14:55
Vůbec s tím nemám problém, ta auta za tyhle peníze fungují skvěle. Barikova glorifikace je jen otravným závojem puchu za Mustangem. ;-)
Nemůžu se dočkat
figurka
| 11. 5. 2017 15:02
Ano.
Avatar - Barrichello
Nemůžu se dočkat
Barrichello
| 11. 5. 2017 20:21
Ted si trefil jádro pudla - zájem je o levná kupé s pořádným motorem, tedy plnotučný osmiválec za 1 milion je trefa do černého, ještě víc plnotučný osmiválec za 3 mega bohužel trefa do černého není a nebude.

A trapné náhražky jako 6ka v dehtu tomu nepomůžou stejně jako dost proflákla (ne)kvalita BMW ;-) Hlavně u motorů.

Pro méně chápavé jedince - Mustangů sem tento týden viděl po Praze už 12, z toho 9 současné generace. Za stejné období dvě 6ky, z toho jedno kupé a jedno kabrio a obě dvě staré E63 co sem měl já, tu novější generaci sem viděl naposled jako grandcoupe někdy koncem dubna a jako coupe někdy v lednu >:D

A to sem v Praze skoro denně a dá se tu potkakt leccos vč naprostých exotů typu Ultima, Noble, Lotus atd
Avatar - Dinar
Nemůžu se dočkat
Dinar
| 12. 5. 2017 07:23
Zaměňuješ příčinu a následek, zatímco průměrná cena mustanga (globálně) není zdaleka ani milion korun, průměrná prodejní cena bmw 6 bude (globálně) minimálně dva a půl milionu. To je prostě jiný vesmír, a pořád dokola stejný argumentační nesmysl z tvé strany, jakkoliv hodnotit prodeje 6er přes čísla prodejů mustanga je naprostý nesmysl.
Avatar - Barrichello
Nemůžu se dočkat
Barrichello
| 12. 5. 2017 08:54
Ne já hodnotím třídy - že o kupé typu Mustang zájem je, o luxusní GT kupé typu 6ka už moc ne.

Ale napsat paušálně že o o kupé jako celou katergorii není moc zájem je volovina. Prodejní čísla to vyvrací.
Avatar - Dinar
Nemůžu se dočkat
Dinar
| 12. 5. 2017 09:16
Hodnocení "trefenosti" aktuální šestky je zcela jiná věc, než o čem byly ty dohady pod článkem o jejím konci. Tam jste plácali o ústupu bmw od kupé atp., přitom místo jednoho budou dvě nová. A to právě proto, že akt. generace šestky je špatně trefené auto, není to ani ryba (sporťák) ani rak (lux kupé typu s-klasse kupé). Proto je logický krok udělat jedno sportovně pojaté kupé a menší, tj. reinkarnace z4 v z5 a přidat 8er jako přímého konkurenta S-Klasse coupe. O kupé obou velikostí obecně zájem je a bude, o to bych se nebál, samozřejmě přiměřeně třídě a ceně, jak nešla s mustangem srovnávat 6er tak 8er nepůjde tím tuplem, z5 už by mohla být konkurentem (cenově blíže), i když myslím, že to bude menší a řidičtější auto než mustang.
Očekávaný klasický dáreček
figurka
| 11. 5. 2017 14:37
Aniž by mi to dříve, při zprávách o 8er, nějak zásadněji došlo, tak si nyní uvědomuji, že se opravdu, ale opravdu těším. BMW tak nějak nenápadně servíruje nejklasičtější siluety sedan a kupé napříč modelovou řadou. Nikdy jsem nebyl obdivovatel kultu BMW, ale, sakra, musím smeknout. A pod tímto dojmem se teším na 8er, kde očekávám velké kupé, zástupce skoro vymřelé (v kontextu postavení značky) kategorie GT.
Avatar - speedfred
Silueta 8er
speedfred
| 11. 5. 2017 15:22
je parádna ,skoro ako Mustang >:D >:D (irónia)
Avatar - holden2
kochejme se
holden2
| 11. 5. 2017 17:20
nez to dok*urvi ten slovenskej ko*kot
kochejme se
ericho33
| 11. 5. 2017 18:15
Prečo by mal? Škodovke dal toľko, koľko je hodna >:D
Avatar - Googlit
kochejme se
Googlit
| 11. 5. 2017 19:09
Pochybuji, že by se dostal u BMW k něčemu většímu než návrhu krabičky na klíče. Jestli ho do konce kariéry pustí aspoň k návrhu disků tak bude rád.
kochejme se
jk 81
| 11. 5. 2017 20:02
Prosím napište co jste v životě dokázal Vy. Když tady tak urážíte člověka kterého určitě osobně ani neznáte.
Avatar - Googlit
kochejme se
Googlit
| 11. 5. 2017 21:23
I ta mucha co má holden na avataru vypadá líp než čtyři oči oktávie!
kochejme se
jk 81
| 11. 5. 2017 21:28
V pořádku, ale to neznamená že musím někoho urážet.
kochejme se
ericho33
| 11. 5. 2017 22:55
Tomu sa hovorí: Identita značky - zvratky
Avatar - flyboyeda
Hlavně ať to není eko sra č ka , jako i8
flyboyeda
| 11. 5. 2017 20:05
a má to pořádně velkoobjemový motor s hodně válci, v téhle kategorii je nějaký downsizing, vypínání válců, stop a start a podobný nesmysly k smíchu
Avatar - Brumbal
Hlavně ať to není eko sra č ka , jako i8
Brumbal
| 12. 5. 2017 11:33
Tak 8er neni 3valcova rada i. Je jistota ze bude s R6 jako 840i, V8 850i. Casem bude V12 M860i a mozna i M8. Muzem pocitat ze stejnym provedenim karoserie jak 6er, coupe, cabrio, Grand Coupe.