Fiat zveřejnil ceny Grande Punto ve verzi 2008. Všechny stupně výbavy byly zlevněny o 5 nebo 10 tisíc Kč, osmiventilový motor 1,9 MultiJet nahradil nový 1,6 MultiJet se šestnácti ventily.
tak mezi fóbií a Grande Puntem bych neváhal ani vteřinu... spíš bych váhal mezi Grande Puntem 1.4T-Jet a novou Alfou Romeo MiTo 1.4T-Jet... možná bych do seznamu přidal ještě Lancii Ypsilon Sport Momo Design, i když má slabší motor a je vývojově nejstarší z trojice, ale je to srdcovka... ;-)nechápu škodovkáře, co na svejch autech viděj... já bych fóbii nechtěl ani zadarmo... :no:
>:D a ty se dívíš...? za takovou cenu je to neprodejný... >:D ne, fakt nechci... navíc hátépéčko...:-D zkus dát třeba inzerát do novin "prodám staré oblečení a k tomu zdarma na odvoz jedna fóbie HTP.." možná by se někdo chytnul, ale nevim, no... >:D
Škodovky jsou kvalitní auta... Ale ta nová Fabie je tak hnusná, ale TAK odporná, že nádherný Grande Punto prostě nemá ve Fabii konkurenci. Už jen proto, že tak dokonale vypadá. Fakt.
,a le vzhledem co Punto nabízí a jak vypadá a jak vypadá Fabie.. se ti ani nedivím. Tady už člověk, který koupí škodovku musí v tomto případě být jejím velkým milovníkem. TYhle auta jsou jako noc a den, jak Jackyll a Hyde... ;-)
Tak jsem se díval na GP 3 dveře za těch 214 000, ale nepříplatková barva je jen jedna - tmavě modrá, za metalízu člověk připlatí 10 000, kupodivu ve standartu není výškově stavitelné sedadlo - 2 000,- a boční ochranné lišty - 2 000,-
S porovnáním s Fabií II je to zajímavé, ta se dnes jako Ambiente 51 kw s metalízou dá sehnat za nějakých 230 000 a výbavu má teda vězší - navíc boční airbagy, vyhřívaná zrcátka v barvě karoserie, mlhovky.
No byt tebou tak si necham od prodejce radeji nechat poslat nabidku protoze vetsinou se z toho vyklube pouze leasingova cena a cena za hotove byva o dost vyssi. Tod ma zkusenost. ;-)
Dával bych bacha na porovnávání skladových vozů a ceníkových cen. Mimo to, Punto je kvalitnější a dospělejší auto, mírně vyšší cena by byla naprosto v pořádku
proč tu všichni porovnáváte základní ceny...? osobně neznám nikoho, kdo by si koupil jakýkoliv auto v zákl. výbavě nebo se zákl. motorem... stejně 90% lidí bude zajímat spíš 1.4 16V a aspoň střední stupeň výbavy...
Ať koukám do ceníků platných od 10.9. jak koukám, tak neexistuje v případě GP barva, za kterou by se nemuselo připlácet (viz. modrá Rock´n´roll nebo bílá Ambient za 5000,-). V tom případě jsou tzv. "akční" slevy ve výši 5000,- asi dost zavádějící ;-\ Nebo, pokud si nebudu chtít připlatit, dostanu auto v základovce s plechovkou barvy a štětcem. Také výbava provedení Racing, kdy k čelním airbagům jsou v sérii airbagy hlavové a nikoli boční, působí také dost nestandartně. To vše je ale asi věcí dovozce.
Jinak omlazené GP má u mně :yes:
Ať se propadnu do západního Německa jestli lžu :-) , ale včera příplatek za tyto dvě barvy nabíhal i v konfigurátoru, dnes už je vše (tedy kromě ceníků v pdf ;-\) v pořádku.
U některých modelů není potřeba provádět facelift, nejlepší z nejlepších, kteří svým designem definují tento segment a jsou vzorem pro nově příchozí.
Tohle je GP, téměř bezkonkurenční model této kategorie (i po třech letech).. (Design..., Bezpečnost..., Výbava... Vždy na prvním místě.)
Mám rád fiaty a taky vw group(tedy něktére modely). V tom cos napsal s tebou ale naprosto souhlasím, jen ještě počkejme, dorazí čtyřprocentni menšina (GTi a Navtech) a určitě nám jako každý týden a v jako každé diskuzi týkající se Fiatu vysvětlí co je nejlepší a jak se věci mají. Nakonec se všichni dozvíme že GP stojí za h*vno. ještě čekám že se začnou řešit plasty v interiéru, na to je tady taky řada expertů, že? No Fiatu fandím a GP vs. Fabia =jasná volba pro Fiat. Ale v česku se uvažuje trošku jinak...
v Česku se spíš neuvažuje.... >:D jinak by vozovej park u nás nevypadal, tak, jak vypadá...
jj, taky jsem zvědavej, jestli si týhle diskuze všimnou "experti" na Fiaty, kteří tak rádi kritizujou... >:D