Novinky
Také se dívím že nešli raději za applem nebo mohli nabízet dvě verze. Jdnu s androidem a druhou s applem (to by ale bylo docela drahé). Není to dle mého zrovna šťasnté rozhodnutí.
A informace, že něco podobného vytváří i audi mě překvapila ale koneckoncú potvrzuje to, že auta si jsou čím dál více podobná.
A informace, že něco podobného vytváří i audi mě překvapila ale koneckoncú potvrzuje to, že auta si jsou čím dál více podobná.
Vidím problém v tom, že android je velmi snadno napadnutelný systém. A jelikož budou tato auta zcela jistě neustále online, tak bych nechtěl být v kůži řidiče, kterému ovládnul auto hacker 😄
uz sa trasiem strachom, ako mi hackeri prepnu radio na Lumen a zapnu vyhrievanie sedaciek v lete
Spise bych se bal, ze vam na dalku vypnou brzdy. Bezpecnostni architektura a implementace systemu v automobilech je katastrofalni, desitky let za ostatnimi odvetvimi, ale nikdo to neresi dokud se nestane opravdu velky prusvih. Infotaimenty a klicove elektronicke systemy vozidla nejsou z nakladovych duvodu oddeleny, nejsou pouzity ani zakladni bezpecnostni principy, spousta jezdicich aut je jedna velka bezpecnostni dira. Uz existuji priklady uspesneho "ovladnuti" celeho vozidla pres zabavni system vozu. Zatim pouze jako demo na bezpecnostnich konferencich, ale je jen otazkou casu kdy dojde ke skutecnemu zneuziti.
Máme jednoduché možnosti, jak sdílet obsah z telefonu na displej multimediálního systému v autě - kabel či Miracast. Obojí funguje nezávisle na operačním systému či telefonu. Ale my jsme řekli "Ne" a namísto toho budeme rovnou do auta cpát android...
Proč nás chtějí tak trestat?
Proč nás chtějí tak trestat?
Sdileni obsahu z telefonu na display do auta je z mnoha duvodu nesmysl. Snazil se o to mirrolink, ale dnes je to fakticky mrtva technologie a jde se cestou specifickych systemu pro automobily.
Podle mě přijdou o dost kupujících.
Android má o dost větší potenciál a do budoucna znamená víc možností