Testy
sametový charakter dieselu se líbí více každému, kdo už na ksichtu nemá beďary :-!
Ty je možná nemáš na ksichtu, ale zcela určitě na mozku (plněné NOx). Už jen zvuk dieselu je čistý hnus, především od tdi-mr.dek. Z toho se mi fakt zvedá kufr...
Že by snad závist, že mají vyšší krouťák a jedou lépe, než benzinek?
Jo, pokud dostanou k dobru tak 50% objemu navíc...
I při stejném objemu. U zážehového je snazší nahnat výkon otáčkami, ale i tak. Samozřejmě záleží, jak ty motory vybereš. U třílitrů je to celkem vidět, protože ty zážehové nebývají moc našponované (mohly by mít klidně 330+ kW). Standardní jednoturbové diesely s výkonem kolem 200 kW jim, i přes nezanedbatelný výkonový deficit, pěkně šlapou na krk.
Takze redakce ani po opakovanych stiznostech ctenaru nehodla vypnout tu prasarnu.
Pro vsechny, kdo pouzivaji Chrome nabizim reseni😒br /> [odkaz]
Pro vsechny, kdo pouzivaji Chrome nabizim reseni😒br /> [odkaz]
Nemáš něco podobného i pro FF? Hodilo by se.
Nejsem si jistý, jestli tu ještě nějaká redakce je. Pánové už srabácky ani nereagují na diskuze.
Reklama musí byť sudruzi. Tak je to spravně.
(Ale to není všechno, kdy jdu ze stránek Auto.cz na Reflex, skáče mi tam místo Reflexu reklama na Kia cosi. Hnus Velebnosti.)
(Ale to není všechno, kdy jdu ze stránek Auto.cz na Reflex, skáče mi tam místo Reflexu reklama na Kia cosi. Hnus Velebnosti.)
No neviem. Nejak sa mi ten crosslandX nezdá. Cez víkend som skúšal 1,4t MokkaX a odhliadnuc od toho, že vyzerá byť mierne "fat", tak s motorom 1,4t má slušnú dynamiku aj spotrebu a pri mojich skoro dvoch metroch som si nesťažoval ani na vnútorný priestor. Na 4,3m má priestor adekvátneho kompaktného hatchbacku s dostatkom miesta na hlavu. Akurát línia okien vzadu je moc vysoko, malé deti môžu trpieť klaustrofóbiou.
Zasa chápem, že automobilky vidia príležitosť predať "SUV" v každom segmente za pekný príplatok oproti hatchbackom z ktorých vychádzajú.
Zasa chápem, že automobilky vidia príležitosť predať "SUV" v každom segmente za pekný príplatok oproti hatchbackom z ktorých vychádzajú.
je to uplnej ulet a v dnesni době snad i trestuhodny, ze opel nenabizi aspoň jeden normalni benzinovej motor (ctyrvalec).
prijde mi to jako zamerne poskozovani znacky
prijde mi to jako zamerne poskozovani znacky
Slyšel jsem že 1,6 CDTI zůstal v majetku GM.
To znamená že jen dojedou montáže těchto motorů do v současnosti vyráběných modelů a potom utrum, v Opelech jen francouzské motory.
Možná se to týká i benzínů.
Proto asi GM uvádí na americký trh 5 modelů s motorem 1,6 CDTI. (Hledají odbyt, Korea, Austrálie a zbytek světa moc objednávek asi nepošlou ...)
z úhlu pohledu motorizací PSA opravdu ušetří hodně peněz
ale chtělo by to vysokou spolehlivost
[odkaz]