Ekonomika
Je celkem jedno, zda je člověk pro nebo proti mýtu. Ale pan Ťok nezklamal. Žije totiž v přesvědčení, že řidiči jsou gauneři a dojné krávy, které je třeba pořádně podojít. Proto podporuje maskované buzerkáry a další měření, je proti zvyšování rychlostních limitů, zavádí úseková měření na dálnicích, jejichž stavbu nezrychlil a ani nerozšířil...takže placení mýtného v Německu do této jeho rétoriky naprosto zapadá.
S tímto ministrem řidičů, tedy LÍP rozhodně nebude. A to je jen malá část jeho přehmatů. Opravdu neudělá nic pro nás.
S tímto ministrem řidičů, tedy LÍP rozhodně nebude. A to je jen malá část jeho přehmatů. Opravdu neudělá nic pro nás.
To není jen Ťok, buzerační je celé ANO
podpořili ČSSD a sami iniciativně navrhovali a prosadili celou řadu zákazů
prostě "lid" je hovado a musí se mu všechno přikazovat
Co se týče dopravy a motorizmu, místo aby se zaměřil na urychlení dopravních projektů, hlavní je pro něj úsekové měření rychlosti
tato vláda je nejvíce buzerující vládou po listopadu
a kdo v té vládě je?
neoliberálové, neomarxisti a Marxová-Engelsová, slizoun Sobotka, gigapodvodník Babiš, bývalí komunisté, ESTÉBÁCI bývalí i současní (estébákem jsi jednou a navždy) a jako obvykle všelijací převlékači kabátů - v čele s Miloušem Ovarovičem Emanem :no:
podpořili ČSSD a sami iniciativně navrhovali a prosadili celou řadu zákazů
prostě "lid" je hovado a musí se mu všechno přikazovat
Co se týče dopravy a motorizmu, místo aby se zaměřil na urychlení dopravních projektů, hlavní je pro něj úsekové měření rychlosti
tato vláda je nejvíce buzerující vládou po listopadu
a kdo v té vládě je?
neoliberálové, neomarxisti a Marxová-Engelsová, slizoun Sobotka, gigapodvodník Babiš, bývalí komunisté, ESTÉBÁCI bývalí i současní (estébákem jsi jednou a navždy) a jako obvykle všelijací převlékači kabátů - v čele s Miloušem Ovarovičem Emanem :no:
řekl bych, že toto je jejich výsostné právo a žádný stát okolo jim nemá do toho co kecat. Jsou to jejich silnice, oni si je zaplatili, tak si můžou rozhodovat o jejich zpoplatnění. A jestli si spočítali, že na jejich stavbu a údržbu již platili jejich občané a firmy z odevzdaných daní, tak cizinci ať si to hezky zaplatí.
Máte přesně pravdu,
proč to ku-va neudělat taky tak u nás!!! Ať si platí taky jen cizáci.
proč to ku-va neudělat taky tak u nás!!! Ať si platí taky jen cizáci.
Alebo ešte lepšie nech u vás platia len domáci ako teraz v Nemecku.
I v ČR je silniční daň, jako v Německu. Jen ji na rozdíl od Německa nemusíš platit za soukromá auta. Samozřejmě, ČR má navíc ještě dálniční známku. Jen se nedělají nějaké šachy s odpočtem, musí si ji koupit za plnou cenu i plátci daně. A Německo má pak regulérní mýtné pro nákladní auta nad 7,5 tuny. Takže jim i dnes přispívají cizinci.
V Polsku to taky lidi vyhráli když měli platit mýtné za dálnici které bylo jen 1 polovina.
Neřeším teď předraženost oprav.
A pokud jde o myto v D, cenové nic prehnaneho, nema s tim problem.