Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Česko nebude žalovat Německo kvůli mýtu. Ťok nechce pokazit dobré vztahy

12 komentářů

zborilz
Já ten problém vidím trochu jinak. Stydím se před všemi cizinci, kteří jedou k nám, koupí si známku a potom najedou na D1......a nejen tam.....
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jo ale za to můžou konkrétní lidi, ŘSD, Ťok apod. Jasně že nebudou na Němce podávat žaloby, Němci by potom podali žalobu na D1 a vyhráli by, proč mají platit za něco, co je v 1 půlce délky tankodrom a v 2. půlce délky se jezdí v jednom pruhu?
V Polsku to taky lidi vyhráli když měli platit mýtné za dálnici které bylo jen 1 polovina.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ne, že bych měl Toka rád. Když jedu po D1 a co 5km omezení na 10km, kur.vuju jak špaček. Ale co v tomhle konkrétně dělá špatně? Kdyby neopravoval, schytá to. Když opravuje, schytá to.
Neřeším teď předraženost oprav.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
CHErokee to shrnul přesně, nemám co dodat.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, možná má pravdu, ale s tématem to nemá nic společného.
ikoptak
Souhlas, navíc zas tak hrozny to není. I pred začátkem rekonstrukce az na asi desetikilometrovy usek byla D1 velké v pohodě, i když rekonstrukci uz vyzadovala. Tankodromem bych ji nenazval, znám horsi i na zapad od nas.
A pokud jde o myto v D, cenové nic prehnaneho, nema s tim problem.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Je celkem jedno, zda je člověk pro nebo proti mýtu. Ale pan Ťok nezklamal. Žije totiž v přesvědčení, že řidiči jsou gauneři a dojné krávy, které je třeba pořádně podojít. Proto podporuje maskované buzerkáry a další měření, je proti zvyšování rychlostních limitů, zavádí úseková měření na dálnicích, jejichž stavbu nezrychlil a ani nerozšířil...takže placení mýtného v Německu do této jeho rétoriky naprosto zapadá.

S tímto ministrem řidičů, tedy LÍP rozhodně nebude. A to je jen malá část jeho přehmatů. Opravdu neudělá nic pro nás.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To není jen Ťok, buzerační je celé ANO
podpořili ČSSD a sami iniciativně navrhovali a prosadili celou řadu zákazů
prostě "lid" je hovado a musí se mu všechno přikazovat
Co se týče dopravy a motorizmu, místo aby se zaměřil na urychlení dopravních projektů, hlavní je pro něj úsekové měření rychlosti

tato vláda je nejvíce buzerující vládou po listopadu
a kdo v té vládě je?
neoliberálové, neomarxisti a Marxová-Engelsová, slizoun Sobotka, gigapodvodník Babiš, bývalí komunisté, ESTÉBÁCI bývalí i současní (estébákem jsi jednou a navždy) a jako obvykle všelijací převlékači kabátů - v čele s Miloušem Ovarovičem Emanem :no:
Avatar - GM.rja
GM.rja
řekl bych, že toto je jejich výsostné právo a žádný stát okolo jim nemá do toho co kecat. Jsou to jejich silnice, oni si je zaplatili, tak si můžou rozhodovat o jejich zpoplatnění. A jestli si spočítali, že na jejich stavbu a údržbu již platili jejich občané a firmy z odevzdaných daní, tak cizinci ať si to hezky zaplatí.
bibipome
Máte přesně pravdu,
proč to ku-va neudělat taky tak u nás!!! Ať si platí taky jen cizáci.
Niemand
Alebo ešte lepšie nech u vás platia len domáci ako teraz v Nemecku.
_MT_
I v ČR je silniční daň, jako v Německu. Jen ji na rozdíl od Německa nemusíš platit za soukromá auta. Samozřejmě, ČR má navíc ještě dálniční známku. Jen se nedělají nějaké šachy s odpočtem, musí si ji koupit za plnou cenu i plátci daně. A Německo má pak regulérní mýtné pro nákladní auta nad 7,5 tuny. Takže jim i dnes přispívají cizinci.